Deleted
•
Post by Deleted on Feb 28, 2019 15:18:56 GMT
outfitRebecca MaverickTidspunkt: Søndag efter deres første møde Den resterende uge var gået alt for langsom. Dagene havde sneglet sig afsted og som ugen nærmede sig sin afslutning og dermed søndag, var Tracy blevet mere og mere rundt på gulvet. Hun havde i dagene op til kigget meget på hvilken kjole hun dog skulle tage på til mødet med Rebecca. Hun ville gerne vise sig fra en mere sofistikeret side af, og måske også virke lidt mindre clubgirl. Derfor var det endt med en lang tynd sort silkesag og håret hang løst med en let opsætning. Hun så brand godt ud, hvis hun selv skulle sige det. Hun gik ud mod det aftalte mødested, hvor hun stillede sig til at vente. Hun var nok i lidt god tid, men det var mest fordi ikke kunne vente. Mens hun nu stod på stedet overvejede hun de ting hun havde snakket med Abel om. Hun måtte prøve at se om hun kunne finde viden om de to der angiveligt skulle være undercover.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 28, 2019 17:46:44 GMT
OutfitRebecca havde følt sig skyldig hele ugen, og hun havde hurtigt fortalt dem hun blev undervist af at hun ikke følte sig klædt nok på, til at komme ud i sådan en situation igen foreløbigt. Det var vist også det de prøvede at opnå, ved at sende hende ud så tidligt, for Rebecca havde været ret kæphøj, indtil det møde hun havde med Tracy. Nu skulle hun oven i købet på date med hende. Det var ikke meningen. Rebecca havde bildt sig ind at hun ikke havde lyst, men alligevel havde hun brugt hele sin fridag på at bade, klæde sig på og drikke rødvin. Hun var en smule snalret nu, men ikke så påvirket at hun ikke kunne flyve på en kost, hvis det af en eller anden grund skulle komme på tale. Hun var ankommet til mødestedet, hvor hun stod iklædt sin beige jakke, et par stramme jeans og en hvid top. Det var da hun så sin date ankomme, at hun følte at hun havde gjort alt for lidt ud af sig selv, og derfor blev de første ord, der kom ud af den måbende mund: ”Det bliver vist en ommer…” Rebecca fik rystet på hovedet, ”Undskyld, jeg anede ikke at vi skulle se så fine ud, og du står her og ser så perfekt ud,” hun kunne mærke en rødmen sprede sig hen over hendes kinder, og hun holdte derfor en hånd foran sit ansigt for at gemme det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 28, 2019 18:29:27 GMT
Måske have overgjort det lidt, når man så på Rebecca, men omvendt så havde hun jo kun taget det bedste af det bedste for Rebeccas skyld. Rebecca så dg smuk ud på en anden måde og så snart Tracy fik øje på hende, kunne hun ikke lade være med at smile og gå over og kysse hende på kinden. "Du er smuk som du er. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle tage på. Du må undskylde hvis det er for meget." Lød det så fra Tracy og trådte et lille skridt tilbage og smilede stort. Det var så ubeskriveligt rart at se hende igen. Dog rumsterede samtalen med Abel lidt i baghovedet på hende og hun forsøgte at være forsigtig, samt overveje, hvordan hun kunne få info ud af kvinden. "Tak søde, men du ligner altså også en drøm.. Min drøm." Grinede hun så lidt og ventede på at få at vide hvad der skulle ske nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 1, 2019 15:34:49 GMT
Rebecca fik et helt chok over at mærke Tracys læber på sin kind, så hun tog sig til kinden, hvor kysset blev plantet, som om hun skulle mærke efter for at se om det virkelig skete, eller om hun bare havde set syner. Hun smilede en anelse over det, og det gjorde hende varm indeni. Rebecca var langt fra lige så nervøs, som hun havde været tidligere på ugen, for nu havde hun fri og behøvede ikke længere at have dårlig samvittighed over hvad hun lavede med Tracy – eller det var i hvert fald hvad hun prøvede at fortælle sig selv.
”Tak, du er virkelig selv… wow,” hun grinede lavt og hæst, for hun var næsten tom for ord. Hun rystede så på hovedet, ”det er ikke for meget – det er helt perfekt…” Rebecca korsede armene under sit bryst og fik så et mere overvejende blik, mens hun kiggede rundt i deres omgivelser. ”Så, hvor vil du hen? Måske skulle vi tage ud og spise? Er du sulten?” hun vendte blikket nysgerrigt mod Tracy. Hun ville i hvert fald ikke blive her.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 3, 2019 15:25:13 GMT
Omgivelserne var næsten ligegyldige for Tracy, der egentlig bare ville være ved Rebecca. Men det var måske en god ide at vælge et sted, der ikke blev overvåget af hele mafiaen. Bådes for deres skyld og for hendes. Det ville være dumt at udfordre skæbnen. "Er der ikke en bar eller noget i byen? Måske den Utætte kedel? Der kan man let sidde i fred og hvis du har lyst til mere, kan vi leje et værelse." Det var typisk for hende med en sådan tankegang, det var alt hun kendte til. Om Rebecca kunne lære at forstå hende, måtte tiden vise, men meget kunne hun ikke gøre ved det nu. "Jeg er faktisk lidt sulten" Indrømmede hun så med et smil og håbede på de kunne finde et sted og spise i ro og mag.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 4, 2019 7:56:05 GMT
Rebecca kiggede en anelse overrasket på Tracy, da hun havde nævnt at de kunne leje et værelse. Hun håbede ikke på at det var det eneste, Tracy troede Rebecca ville hende. ”Hey,” hun greb blidt ud efter Tracys hånd og sendte hende et prøvende smil, for hun var ikke sikker på hvordan hun skulle få det hun havde tænkt, formuleret på en god måde.
”Skal vi ikke aftale, at lige meget hvad der sker i aften, så lover vi hinanden lige nu at der ikke bliver noget samleje mellem os? I hvert fald ikke i aften…” hun ville ikke udelukke at det kunne komme til at ske på deres næste date, hvis der blev en, men hun ville bare gerne vise at hun havde noget respekt for Tracy og at hun ikke bare var taget på date med hende i aften, for at ende i seng med hende. ”Og jo, jeg er frisk på at få noget at spise. Jeg gir’.” sagde hun med et bredt smil, og håbede på at Tracy fortsat ville være i godt humør, efter hendes lille tale om ingen-samleje-i-aften.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 7, 2019 5:20:55 GMT
Tracy var ikke sikker på hun forstod, hvad Rebecca sagde. Ingen samleje? Jamen var det da ikke en date? Og hvad ville hun så? Et blik ned af sig selv gjorde nu Tracy super usikker. Hvis ikke hun kunne forføre, hvad havde hun så? Ingenting! Det var jo hele hendes identitet der røg ved det.
Hun sank en klump der var vokset gram i halsen på hende. “Så kun spise. Tjek” det var kun få Tracy kunne være sammen med på den måde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 9, 2019 14:34:05 GMT
Det var de små detaljer, Rebecca havde lært at samle op på, i den tid hun havde fået undervisning, som aurorlærling. Der var en usikkerhed, der var gledet over Tracy’s blik, og det fik Rebecca til automatisk at gribe en hånd blidt ud efter Tracys arm, så de kunne gå arm i arm.
”Hey, det er okay – jeg bider ikke… Især hvis vi spiser. Du har intet at være nervøs over,” fortalte hun hende i en beroligende stemme, som samtidigt havde en drillende klang. Hun satte kurs mod et sted, hvor de kunne spise. ”Hvilket mad kan du lide? Sushi? Indisk? Italiensk?” Der var jo mange muligheder.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 11, 2019 9:04:11 GMT
Det hele fyldte pludselig ret meget for Tracy og hun havde nok også bakket ud, hvis ikke det var fordi Rebecca havde taget hende i armen. Hun følte sig virkelig på dybt vand her. Alle hendes forsvarsmekanismer var blevet lagt ned og hun kunne bare se til at Rebecca snart ville opleve hvilken komplet taber Tracy egentlig var. Hun skulle tage stilling til mad, men hvordan vidste hun var det rette var? normalt vurderede hun alt ud fra hvilken grad af flirt hun arbejdede efter, nu var der ingen. "Jeg synes du skal vælge. Jeg er ikke kræsen." Endte hun derfor usikkert med at sige. Det var den bedste måde hun kunne gøre det på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 11, 2019 18:35:43 GMT
“Hmmm” svarede Rebecca i en lang tone, for at understrege hvor meget hun overvejede hvad de skulle spise. Det var jo ikke hver dag hun fik lov til at vælge hvad hende og hendes date skulle spise!
”Jeg har måske ødelagt din middag for dig? Din livret er måske kvinde?” Hun lo for at holde stemningen oppe, da hun nu frygtede at hun havde gjort Tracy usikker på deres date. Rebecca havde stor interesse i Tracy og hun ønskede ikke at kvinden skulle tro noget andet.
En kort overvejelse mere, og så begyndte Rebecca at trække sin date i retningen af sin beslutning. ”Lad os spise noget indisk, så! Jeg kender en rigtig god restaurant, og indisk giver nogle fantastiske rester til dagen efter.” Hun havde bestemt tænkt sig at tage sine rester med sig hjem bagefter.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 11, 2019 19:01:56 GMT
Tracy trak lidt på smilebåndet i et tvunget forsøg på at smile. Hun ville ikke gerne ødelægge stemningen, men det var så svært, når hun nu pludselig var blevet så usikker, og ikke rigtig vidste hvordan hun skulle gøre tingene. "Nej... Nej du har ikke ødelagt det. Jeg skal bare lige... Undskyld." Det var yderst sjældent at Tracy undskyldte, men lige nu følte hun ikke hun kunne leve op til det hun havde lovet Rebecca. Hvor var det dog dumt, bare Rebecca nu ikke troede at alle hendes følelser var fake, for sådan var det bestemt ikke!
Heldigvis tog Rebecca snart en beslutning, hvilket fik Tracy til at slappe lidt af. "Indisk er fint for mig." Lød det så igen prøvende med det lille smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2019 17:24:15 GMT
Rebecca rystede på hovedet, da Tracy undskyldede. Det var ikke det hun havde forventet fra Tracy, for der var intet at undskylde for. “Hey, der er intet at sige undskyld for - jeg lover dig at vi nok skal skylle vores nerver ned med noget vin,” hun gav hendes arm et klem, mens hun fortsatte mod restauranten India Bistro, som hun kendte her i nærheden.
“Så Tracy... hvad har du lavet i dag? Jeg har selv bare gjort mig klar og været ved at kaste op over nervøsitet et par gange,” lo hun let. Hun prøvede at holde humøret oppe, og derved kom hun måske til at plapre lidt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 14, 2019 10:22:48 GMT
Tracy kiggede over på Rebecca og måtte bruge lidt tid på lige at samle sig igen. Hun havde jo helt ret. Der var intet at undskylde for, hun måtte bare lige få styr på det hele igen. Forsigtigt bevægede hun sin hånd tættere på Rebeccas, så hun kunne flette sine fingre ind i hendes. Det gav en støtte hun havde brug for. Smilet blev lidt større og kinderne en smule røde. Hun var jo faktisk sød, også selv om målet for denne date var blevet en anden. "Rebecca... jeg.. Vin lyder godt!" hun var så usikker på om hun skulle fortælle hvad der egentlig gik gennem hovedet på sig eller om det bare ville skræmme Rebecca væk. Det ønskede hun trods alt heller ikke. Tommelfingeren strøg roligt over Rebeccas håndryg.
"Hvad jeg har lavet i dag? hmm jeg klarede nogle få ting på klubben, derefter har jeg brugt de sidste mange timer på at gøre mig lækker for at skulle på date." Hun smilede lidt, det kunne hun trods alt godt tillade sig at sige også uden at det skulle ende i for meget. Det var en kendsgerning jo at hun gerne ville stå sig godt ud for Rebecca. Men hun måtte også huske, hvad hun havde snakket med Abel om i forhold til ikke at sige for meget eller afsløre noget. Det ville ikke blive godt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 16, 2019 18:34:14 GMT
Rebecca mærkede hvordan hun, den anden kvinde, blidt tog fat om hendes hånd og hendes blik gled kort ned for at se deres to hænder, der flettede sig ind i hinanden.
Det var så besynderligt for Rebecca, hvis kinder nu glødede med varme over at mærke Tracys hånd i sin og fingre mellem sine. Rebeccas hjerte syntes at danse langsomt i brystet på hende og tiden føltes som om den var gået helt og aldeles i stå. Det var besynderligt, fordi det for hende var i dette øjeblik, at hun var sikker på at hun ville komme til at forelske sig i nat og hun var næsten sikker på at Tracy ville føle det samme, som hende… Måske ikke nu, men med tiden.
Vin lød godt og Rebecca nikkede – og denne gang slog hun ikke tankerne væk. Hun blev ved med at tænke på de tanker, der før havde fyldt hendes hoved. Hun blev ved med at lytte opmærksomt til Tracy, mens hun fortalte om hvad hendes dag var gået med, og det gav Rebecca en anledning til at give en let latter fra sig.
”Tja, det virkede… Du ser ekstremt lækker ud,” hun smilede bredt og gav kvindens hånd et klem, før hun drejede ind på den restaurant de havde ledt efter. Indisk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 18, 2019 19:23:55 GMT
Tracy smilede over det komplimet hun fik fra Rebecca, måske var det slet ikke så slemt dette her. Hun blev hvert fald mere rolig. Det hjælp nok også en del på det. Hun fulgte med Rebecca ind på cafeen hvor de skulle spise og kiggede sig lidt rundt, før hun satte sig ved det viste bor.Hvis der var nogen fra mafiaen der så hende var hun helt sikkert i problemer. "Jeg håber vi får en god aften." Smilede tracy så og nippede lidt til sin vin.
|
|
|