Deleted
•
Post by Deleted on Mar 19, 2019 9:03:18 GMT
“Jeg er sikker på det! Se... vi får allerede lækker vin, så kan det da umuligt gå galt,” påpegede Rebecca med et smil, som hun nippede til sin vin, ligesom Tracy også havde gjort det. Hun havde fået sat sig godt til rette og havde åbnet sit menukort for at finde et eller andet hun kunne tænke sig at spise.
“Fik jeg nævnt at jeg betaler? Det er trods alt en date,” hun havde måske allerede nævnt det, men nervøsiteten kunne godt gøre Rebecca en smule glemsom. Hun håbede på at hun kunne finde noget mere charmerende at sige i løbet af aftenen, for som hendes øjne rettede sig mod Tracy kunne hun mærke at bare et glimt af hendes udseende gjorde hende hel varm indeni. Hun blev nødt til at imponere Tracy.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 21, 2019 6:08:07 GMT
Rebecca var enormt sød og Tracy blev straks mere rolig. Hun havde jo helt ret. Det skulle nok blive en god efter, og at det virkelig var en date betød jo nok at Rebecca faktisk kunne lide hende. Det fik kun smilet til at vokse. “En date? Men hvad skal jeg så give dig?” Det var da ikke helt rimeligt. Hun ville gerne give noget igen. “Et kys? Hvis jeg altså må?” Talte det mon med i gruppen af ting Rebecca havde frabedt sig. Men altså uden kys og samleje var det vel ikke en rigtig date?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 23, 2019 18:24:30 GMT
”Et... et kys?” Rebecca spejdede op fra sit menukort og prøvede på ikke at smile for stort, da hun blev spurgt. Hun ville heller ikke virke alt for ivrig, hvis nu Tracy egentlig ikke havde lyst til at kysse. Rebecca ville ikke have at Tracy kyssede hende, fordi hun følte at hun skyldte hende noget.
”hvis du gerne vil kysse mig, så vil jeg ikke afvise dig...” svarede hun Tracy, og hun bemærkede med det samme hvordan tanken om Tracys læber på hende, hvor som helst på hende, sendte en varm følelse gennem kroppen på hende selv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2019 8:38:03 GMT
Det var sødt som Rebecca blev slået lidt ud af hendes forslag og også at se hvor beskeden hun var omkring det hele. Tracy selv var noget mere rebelsk på det punkt, men alligevel skulle dette her være noget andet. Hun fugtede dog de røde læber og smilede til sin date. "Der er bare et problem ved det. Jeg ved ikke om jeg ville kunne stoppe igen, hvis jeg først kysser dig." Øjnene strålede som smilet blev større. Nøj hvor hun længdes efter Rebecca igen, men der var alligevel nok i hende, der opfordrede hende til at holde sig selv lidt i nakken. "Selvfølgelig vil jeg gerne kysse dig. Du er..." Hun sænkede stemmen og kiggede sig lidt rundt, før hun igen så på Rebecca. "Du er pisse lækker."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2019 20:30:03 GMT
Rebecca mærkede hvor hastigt hendes kinder blev røde, da Tracy erkendte at hun måske ikke ville være i stand til at stoppe igen, hvis hun startede. ”Tracy… Det skal du ikke være bange for, for jeg skal nok stoppe dig. Jeg står… står ved hvad jeg sagde tidligere,” hun var helt forfjamsket af de ord, hun lige var blevet fortalt og hun anede næsten ikke hvordan hun skulle håndtere denne flirten. For et øjeblik siden havde Rebecca følt at hun sad med al magten – og den var bestemt væk nu.
Hun slog blikket i bordet med et smil, hun anede slet ikke hvordan hun skulle reagere – for hun syntes bestemt også at Tracy var ’pisse lækker’. ”Så... så kom dog og kys mig,” hun grinede, for hun kunne næsten ikke holde sin egen længsel ud længere. Hun var faktisk ligeglad med om deres upassende opførsel ville få dem smidt ud af restauranten, så længe hun fik lov til at mærke Tracys læber mod sine.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2019 20:45:35 GMT
Ja, Rebecca ville kunne stoppe dem, det var trods alt ikke hende der håbede på at dette ville fortsætte et mere privat sted efter maden. Det havde hun gjort tydelige indsigelser imod, selvom Tracy stadig håbede på at Rebecca ville ændre mening. Så slog en tanke hende og smilet voksede lidt. Hvad nu hvis hun kunne få Rebecca til at skifte mening gennnem kysset. Hun fugtede læberne og rejste sig for at gå tættere på Rebecca, hvor hun lod deres læber mødes, først ganske uskyldigt og passende til omgivelserne, men så skruede hun alligevel op og gjorde kysset noget mere intenst. Det var simpelthen skønt at mærke hendes læber igen! Der gik en lille tid, før hun trak sig væk fra Rebecca igen. "Det har jeg virkelig savnet." Lød det så fra hende før hun gav Rebecca et hurtigt kys og satte sig tilbage på sin stol.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2019 20:56:39 GMT
Da Tracy havde rejst sig fra sin stol, havde Rebecca først og fremmest følt sig lille og skrøbelig foran Tracy, som bøjede sig ind over hende. Det havde været skræmmende til først, selvom Rebecca havde kysset med Tracy før. Nervøsiteten kunne hun føle lige op indtil det øjeblik, hvor deres læber igen mødtes, og det kys, der endte noget så intenst, efterlod kun Rebecca med en længsel efter mere. Det havde været for kort, men havde samtidigt formået at slå vejret helt ud ad aurorlærlingen. hvad laver jeg, hvad laver jeg, hvad laver jeg hun kunne slet ikke fatte at hun sad og kyssede med en, hun havde interviewet, fordi der var mistanke om at hun havde en eller anden form for aftale med mafiaen. Selvom hun ikke forstod hvad hun selv havde gang i, så hørte hun sig selv ytre et hæst: ”også mig,” mens hun låste øjne sammen med Tracy. Hun vidste ikke om hun kunne spise, når nu hun sultede efter noget andet end mad.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2019 21:23:53 GMT
Tracy smilede roligt til Rebecca, det var tydeligt at se Rebecca var blevet hyllet lidt ud af den over kysset, måske hvis Tracy fortsatte sådan kunne hun ændre aftenens udfald og de ville alligevel ende et sted sammen. Det var hvert fald målet nu. Derfor rankede hun ryggen lidt og smilede til Rebecca. "Jeg er glad for at sidde her med dig. Jeg har tænkt så meget på hvornår jeg fik lov til at kysse dig igen. Det var lækkert. Men måske vi skulle fokusere på maden inden den bliver kold." Hun sænkede blikket til sin mad, mest for at provokere Rebecca lidt, hvis hun læste Rebecca rigtig, var hendes længsel mindst lige så stor som Tracys, så hvis bare hun kunne tænde op under den, så ville aftenen måske slutte anderledes.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2019 21:49:03 GMT
Hun bed sig frustreret i underlæben, da Tracy drejede opmærksomheden tilbage til maden. Det var bestemt ikke maden, hun havde lyst til at spise lige nu, og hun følte næsten en trang til at skubbe maden vredt fra sig, som et lille stædigt barn. Alligevel, så måtte hun ånde frustrationen ud og tage en bid af sin mad. ”Jeg har også tænkt meget over det… Og hvad jeg havde ønsket ville komme bagefter,” hun havde lyst til at slå sig selv efter at have sagt det. Det var ikke tid til at flirte lige nu, men hun kunne ikke dy sig, for hun havde en ekstrem lyst til Tracy, der kriblede i maven på hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 1, 2019 9:07:33 GMT
Tracy undertrygte en trang til at smile stort over Rebeccas ord, i stedet proppede hun bare lidt mad i munden, som hun roligt tyggede på. Så hun håbede altså på mere? Der var en lille gnist, Tracy skulle bare få den til at blusse op. "Men nu blev vi jo enige om at det kun var en middag, så vi må hellere holde os til det ene kys og så ellers spise." Lød det fra hende før hun løftede vinglassen og forførende så hen over kanten af det. Hun kunne godt lokke Rebecca til mere, det var hun sikker på. Meget diskret forsøgte hun at banke sin fod ind i Rebeccas ben under bordet, bare lige for at kunne køre foden let op af hendes ven og selvom hun hårdnakket ville benægte det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 2, 2019 10:02:15 GMT
Rebecca skævede over mod Tracy, mens hun tog sig en tår af sin vin, og hun kunne godt se at hun havde et noget så forførende blik. Legede hun med hende, eller hvad havde hun mon gang i? To kunne sagtens lege den leg! Tankerne blev bekræftet, da hun mærkede noget mod sit ben, som hun hurtigt konstaterede måtte være Tracys fod.
Hun kunne slet ikke fokusere på at spise, og hun overvejede virkelig sin egen situation lige nu. Skulle hun sige noget, eller skulle hun bare ’ta det, og føle sig pirret resten af aftenen? I stedet fik hun en anden idé, og hun begyndte langsomt at bevæge sin egen fod let op ad Tracys ben, som før havde kærtegnet hendes.
”Du har ret, lad os spise…” hun begyndte at tage for sig af sin mad, selvom hun ikke følte sig specielt sulten længere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 4, 2019 4:47:53 GMT
En tid så det faktisk ud til at Tracy havde Rebecca hvor hun gerne ville, men så pludselig mistede hun magten. Rebecca valgte irriterende nok at acceptere bare at spise og ikke nok med det kælede hun også Tracy op af benet. Det begyndte næsten at udvikle sig til en slags magtkamp om hvem der først bukkede under. “Maden er også lækker. Det er virkelig rart at være her sammen med dig.” Tracy valgte helt at ignorere de seksuelle undertoner, der før havde været imellem dem. Ikke at hun ikke stadig længtes efter hende, men hun lod som om hun sagtens kunne klare sig i de rammer der nu var sat op imellem og omkring dem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 9, 2019 14:48:37 GMT
Det overraskede Rebecca og gjorde hende samtidigt mistroisk, da Tracy lod til ikke at give mere modspil. Hvad var hun ude på? Havde hun planlagt et eller andet form for bagholdsangreb, som uventet skulle slå benene væk under Rebecca? Der skete intet, og hun vidste ikke om det var skuffende eller om det føltes som lidt af en sejr. Hun smilede over det Tracy havde sagt, ”Jo, synes jeg også. Hvad kunne du tænke dig at lave, når vi er færdige med at spise?” Rebecca tog en serviet op til sine læber og duppede dem langsomt, for at sørge for at der ikke sad rester af mad rundt om hendes mundvig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 11, 2019 5:58:20 GMT
Der lå en usagt kamp i skyggerne omkring de to kvinder, og Tracy både elskede og hadede det. Hun elskede det når hun havde magten, men hadede når Rebecca så lige fik hende vippet af og igen var tilbage ved maden og det kedelige. Det pinte hende!Tracy ville så gerne sætte tænderne i hende, frem for i maden, men Rebecca blev ved med at trække sig. Det var dog samtidig det der var så fandens tillokkende ved hende. Det var jo tydeligt at Rebecca også følte noget for Tracy. så spillet var på sit højeste. "Når vi har spist? Tja jeg ville elske at tage dig med hjem og vise dig mit soveværelse, vi kunne afprøve sengen... Men... Det har du jo lidt sagt nej til, så det ved jeg ikke. Vi kunne vel gå en tur?" Entusiasmen faldt som hun nævnte mulighed nr. to der klart ikke vægtede lige så højt som det med at få hende med hjem i seng.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2019 22:34:29 GMT
Rebecca lyttede opmærksomt til hende og hendes idé om at de kunne tage hjem og afprøve hendes seng. Hun himlede åbenlyst med øjnene, fordi det gjorde hende en tand frustreret, at hun selv havde sagt at der ikke skulle være noget samleje i aften… Men derfor kunne de vel godt afprøve hendes seng? De behøvede jo ikke nødvendigvis at gøre mere end at kysse… Hun vidste dog godt at det nok hurtigt ville eskalere, hvis de fandt en flad overflade at ligge på sammen lige nu.
”Fint” sagde hun sammenbidt, ”Vi kan godt gå en tur… Måske bare en tur i parken? Fodre fugle og se på gamle par, der går romantiske aftenture,” hun lød ikke specielt entusiastisk, som hun sagde det. Hun vidste ikke hvordan hun kunne føle sig så frustreret, ja nærmest vred, men samtidigt sad hun også med en følelse af længsel… Og ja, hun var godt underholdt af deres magtkamp, som de havde kørende. ”Lad os gå… Jeg er ikke sulten mere,” hun smed penge på bordet, som rakte til at kunne betale deres regning. Hun kiggede en anelse bestemt på Tracy, som hun rejste sig op, dog sendte hun hende også et smil for at vise at hun ikke var decideret vred, men nærmere at hun havde tændt en ild i hende, af denne magtkamp.
|
|
|