Deleted
•
Post by Deleted on Jan 13, 2019 14:37:16 GMT
Okay det skal jeg nok sagde Tricia og nikkede til Lexa, Tricia var lidt overvældet efter alt hvad der var sket, men hun forholdte sig stadig i ro, hun havde oplevet slemme ting før, men det plejede hun, at holde for sig selv og det var vist helelr ikke tidspunktet, at snakke om det på, “hey jeg forstår godt, hvis du ikke er okay” hviskede Tricia og kiggede på Lexa
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
Fødselsdag: 24.05.2036
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Det Slagtede Lam
Stilling: Bartender
|
Post by Lexa Griffin on Jan 14, 2019 15:45:32 GMT
Lexa så på tricia og nikkede, hun så ud af vinduet da Tricia snakkede til hende, Lexa så på hende "jeg er okay... jeg har det fint" sagde Lexa roligt og så ud af vinduet igen. de kørte ind på stationen og rigtig nok så blev de skilt af allesammen og blev taget med ind, Lexa så kort rundt på Tricia, Cassie og Julie inden hun selv blev ført ind i et rum. Lexa blev sat på en stol og sad bare og ventede med tæppet omkring sig. De andre gæster blev afhørt og løsladt igen, Lexa blev ikke afhørt endnu hun sad stadig og ventede på betjentene. Lexa fik lov til at sidde og få en smøg, så hun sad og røg mens hun ventede, hun gik utålmodigt rundt i rummet mens hun ventede. hun håbede virkelig at de snart ville afhøre hende så hun kunne komme ud og få sig vasket for alt det blod. alle de andre gæster var så småt blevet løsladt, de samles allesammen udenfor, det samme gjorde Cassie og Julie, men Lexa var der ikke hvilke begyndte at gøre julie og cassie nervøs.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 14, 2019 16:14:50 GMT
Tricia kiggede på Lexa mens hun snakkede, Lexa sagde hun var okay, men Tricia var næsten sikker på det ikke passede, men hun sagde ikke noget, da de kom på stationen blev de fært i hver sit rum og Tricia blev stilled nogle spørgsnål som hun svarede på og blev hurtigt løsladt igen og gik uden for, hvor Julie og cassie allerede stod, er der en der har en smøg spurgte hun og kiggede fra den ene til den anden
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Jan 15, 2019 12:10:47 GMT
Julie og cassie nåede lettet op da de så Tricia kom ud "her" sagde cassie og gav Tricia en smøg, hun tog selv en og gav en til Julie. Lexa sad stadig i rummet og ventede. Julie og cassie så på Tricia "har du set lexa" spurgte Julie nervøst. En af drengene så på Julie "hun er sikkert blevet knaldet" sagde han og grinede sammen med sine venner "umuligt" sagde Julie og så på drengene "hun har ikke gjort noget ulovligt så de kan umuligt sætte hende fast" sagde cassie, men drengene grinede bare. Lexa sad i rummet og ventede mens hun prøvede at tag det roligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 18, 2019 14:20:22 GMT
Tricia tog imod smøgen og tændte den og røg et par hiv sf den, “nej jeg har ikke set Lexa” sagde Tricia og rystede samtidig på hovdet, “ mon ikke hun snart kommer ud” Tricia så fra den ene til den anden og så over på drengen “ hold din kæft din idiot” sagde Tricia vredt og stirrede vredt på den grinede dreng
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Jan 18, 2019 15:23:34 GMT
Julie så på tricia "det håber jeg" sagde hun stille og stod selv om røg en smøg. Langt om længe kom der nogen ind og snakkede med Lexa, men selv efter hvad hun sagde, så gik det ikke som hun havde håbet. Lexa fik af vide at der var flere vidner som havde sagt at det var hende som havde stukket Josefine ned. Lexa blev holdt i rummet i flere timer til forhør inden hun blev sat i håndjern og ført udenfor og over mod en politibil. Julie så dem gå med Lexa i håndjern "LEXA" råbte hun panisk og begyndte at græde og ville løbe der over, men Cassie stoppede hende. Cassie gik med julie der over "hvad laver i... Lexa har ikke gjort noget" sagde Cassie, men betjentene svarede ikke, de gik bare over og satte Lexa ind på bagsædet af bilen og gjorde sig klar til at køre. Julie græd så tårene løb ned af hendes kinder, Cassie kogede næsten over af raseri, og de drenge fra før stod og grinede "vi sagde det jo" råbte en af drengene "kom drenge vi smutter" sagde en af de andre og de begyndte at gå hjem over mens de grinte over at Lexa var blevet taget.
Lexa sad bag i politibilen med håndjern på og så ud af vinduet og fik øjenkontakt med Julie, for første gang i lang tid græd Lexa, hvad var der sket? hvordan var det her sket? der gik mange spørgsmål gennem hovedet på hende. betjentene satte sig ind i bilen for at køre. Cassie så på Julie "vi må ringe til din bror, han må kunne hjælpe" sagde Cassie vredt og Julie nikkede grændende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 18, 2019 16:20:45 GMT
Det gik hurtigt op for Tricia hvad der var ved st ske, Tricia kunne ikke forstår de havde anholdt Lexa, det gav slet ingen mening det var jo ikke hende der havde gjort det, Lexa og Julie havde jo været sammen hele tiden, Tricia så Lexa grad og hun fik nærmeste et stik i hjertet, det gjorde ondt, at se Lexa sådan, Tricia gik helt hen til Julie “ Lexa har ikke gjort det og det ved du, for i var jo sammen hele tiden var i ikke” nærmeste råbte Tricia frustret ind i hovdet på Julie, ikke fordi hun var vred på julie, men fordi tingene gjorde ondt på hende og det var hende måde, st få det ud på
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Jan 20, 2019 19:07:57 GMT
Julie nikkede til Tricia mens Cassie holde omrking hende. Cassie så på Tricia "julies bror er advokat, han må kunne hjælpe os" sagde Cassie og julie fandt sin mobil frem for at kunne ringe til sin bror, Julie gik lidt væk for at snakke med ham i mobilen. Der gik lidt tid og så kom Julie tilbage "min bror kommer og henter os, og så køre vi ud til Lexa" sagde julie stadig grådkvalt og tog en smøg mens de ventede på hendes bror. Cassie så på Tricia "vil du med eller vil du hjem" spurgte Cassie roligt mens hun tog en smøg og lå den anden arm omkring Julie for at trøste hende mens de ventede.
Lexa blev kørt til arresten hvor hun fik sit blodige tøj af og noget gammelt slidt tøj på, hun blev sat ind i en celle hvor det eneste hun havde med var smøger og tændstikker så hun i det mindste kunne ryge. Lexa satte sig på sengen og lå hovedet i sine hænder og græd, bare hendes far ikke fik det her af vide, det ville gå helt galt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 22, 2019 22:57:42 GMT
Tricia kunne mærke blodet i hende kogte, hvilket ikke var gode tegn, da hun godt viste der kunne ske ting med hende, hvis hun ikke fik det stoppet i en fart, Tricia trak vejret dybt nogle gange og prøvede, st være i selv kontrol, hvilket ikke var let, hun kunne mærke, at hun var nødt til st gøre noget og samtidig var hun bekymret for Lexa, hvilket gjorde det hele meget svære for hende, Tricia trak vejret dybt igen og blev pludselig spurgt om noget, “ jeg tager med, hvad fanden tror du selv” vressede Tricia, som efterhånden var blevet lidt rød i hovdet af hendes vrede inden i , “du nødt til st få mig til st falde ned, ellers bliver det værst for en eller anden” vressede Tricia igen og så alvorligt og lidt bedende på Cassie
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Jan 23, 2019 13:35:35 GMT
Cassie så på Tricia da hun vræssede af hende "hey... tag det roligt, vi prøver kun på at hjælpe okay, ingen grund til at vræsse af os" sagde Cassie. Cassie så på hende og kunne godt se hvor gal hun var, Cassie tændte en smøg til hende "her, det plejer og hjælpe på mig" sagde Cassie roligt og rakte Tricia smøgen. Julie så på Tricia, og gjorde som hun altid gjorde når folk havde det dårligt, Julie gik over og gav Tricia et kram, Julie var typen som mente at et kram altid kunne hjælpe folk uanset om de var kede af det eller sure, så hun håbede at det også hjalp Trcia.
Cassie smilede lidt, da hun så Julie gå over for at kramme Tricia, det var lidt sødt alligevel. Julie græd stadig men hun ville stadig gerne hjælpe Tricia, hvilke var det hun prøvede på nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 26, 2019 14:58:03 GMT
Tricia kunne mærke en varmen i hele kroppen, det måtte ikke ske ikke her, I blandt ikke magiske mennesker, Tricia tog en dyb indånding og kunne ikke rigtig koncentrer sig om hvad de andre sagde, men tog hurtigt i mod smøgen og begyndte at ryge den og håbede st falde lidt ned, pludselig fik hun et kram, det kom som en overraskelse, hun stod bare med smøgen i hånden og tog i mod det hvilket hun normalt ikke ville gøre, overraskende nok hjalp det lidt, selvom Tricia ikke var så glad for kram i sær ikke fra folk hun ikke kendte
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Jan 27, 2019 0:52:55 GMT
Cassie så på Tricia "sorry... det er noget hun gør når folk er sure eller kede af det... Julie er af den opfattelse at et kram hjælper på alt" sagde Cassie og kunne ikke lade vær med at grine lidt af Julie. Julie smilede lidt og slap Tricia igen, det hjalp Julie at Tricia tog imod hendes kram, Julie var stoppet med at græde. Hun så på Tricia og så på Cassie "men det hjalp, i hvert fald lidt" sagde Julie og så op da en bil kom kørende "der er han" sagde Julie. En bil standsede foran dem, på føresædet sad en ung fyr som lignede Julie lidt, hun rullede vinduet ned "hey Juls" sagde han roligt, Julie smilede "hey Matt" sagde hun lidt glad, og satte sig ind ved siden af sin bror. Cassie så på Tricia "kom" sagde hun roligt og satte sig ind på bagsædet og ventede på Tricia "hey Matt" sagde Cassie da hun satte sig ind "hey Cassie" sagde han roligt og skruede ned for musikken. Da de var klar kørte han. Matt så på Julie "må jeg høre hvad der er sket" spurgte han roligt og Julie forklarede det hele til ham. Matt nikkede "den sag kommer de ingen vejne med, jeg har ringet til min chef og påtaget mig sagen... hun er ude allerede i morgen" sagde Matt selvsikkert. Julie så på ham "er du sikker" spurgte hun, han smilede lidt "100% de har ingen tekniske beviser, jeg skal nok få hende ud" sagde Matt og så rundt på dem allesammen med et 'bare rolig' blik og så på vejen igen mens han kørte mod stationen. Matt så på vejen mens han snakkede "når vi kommer til stationen så lad mig om at snakke ellers kan det skabe flere problemer for hende" sagde Matt, Julie og Cassie nikkede begge to. Ikke længe efter kørte de ind på stationens p-plads. Matt, Julie og Cassie steg ud af bilen og gik ind mod stationen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 28, 2019 13:48:47 GMT
Tricia havde stået nærmest lidt stift, hun var virkelig ikke glad for kram, men hun viste også, at hun var nødt til st finde sig i det, hvis hun skulle falde ned, hvilket mærkeligt nok var lykkes lidt, hvilket Tricia var overrasket over, men også glad for, men hun sagde ikke noget og det, Julie havde sluppet hende igen, men Tricia blev stadig stående helt stille, hun kunne stædig mærke vreden inden i men nu have hun den heldigvis, under kontrol, pludselig stansede en bil ved siden af dem, Tricia kom helt til sig selv, men stadig uden st sige noget og stadig med en følelse af vrede og magtesløshed inden i, cassie bad hende komme med og Tricia satte sig roligt ind ved siden af cassie på bagsædet af bilen
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Jan 28, 2019 14:31:17 GMT
Cassie, Julie og Matt gik ind på stationen og gik op til den kvindelige betjent bag disken, Matt viste hende sit kort og bad om at se Lexa Griffin. Betjenten nikkede og førte dem ind mod cellerne, Cassie og Julie fulgte med og gik ud fra at Tricia gik med af sig selv. Betjenten stoppede foran en celle "EJ!... Griffin... du har besøg" sagde betjenten og gik igen. Lexa sad på sengen og røg, hun så op og rejste sig hurtigt da hun så Matt, Julie og Cassie "Hey" sagde Lexa roligt og gik over til trammerne der var på døren. Lexa så på Matt "hva så Matt" sagde Lexa roligt, Matt rystede på hovedet "hvor mange gange skal jeg få dig ud her fra" spurgte Matt, Lexa smilede lidt "tja, hvor mange gange er vi oppe på" spurgte Lexa, Matt så på hende "det her er 8. gang" sagde Matt, Lexa nikkede "og hvor mange gange har jeg faktisk vært skyldig" sagde Lexa, Matt så på hende "2 gange" sagde han med et lille smil, Lexa grinede lidt "lige præcis" sagde Lexa og så lidt rundt på dem "har i Tricia med... er hun okay" spurgte Lexa roligt og så efter Tricia. Cassie og Julie flyttede sig lidt så Tricia kunne komme til hvis hun var gået med ind.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 28, 2019 14:50:20 GMT
Tricia havde siddet lidt i bilen efter de andre var gået ind, hun havde ikke sagt et ord under hele turen, men det var mest fordi hun prøvede at holde sin vrede under kontrol hvilket også var lykkes hende, hun tog endnu en dyb vejrtrækning og kunne mærke vreden forsvinde langsomt, hun stod ud af bilen og gik efter de andre ind på stationen, “jeg er med de andre og skal se Lexa” sagde Tricia kort da hun kom til betjenten, som pegede i retningen hvor de andre var, Tricia kunne nu høre Lexas stemme spørge efter hende , Der spredte et lille smil på Tricias læber og hun trådte frem imellem Julie og cassie og gik helt hen til Lexa, “jeg er her, er du okay” spurgte Tricia og kiggede spørger og lidt bekymret på Lexa
|
|
|