Lexa Griffin
•
Magiker
Fødselsdag: 24.05.2036
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Det Slagtede Lam
Stilling: Bartender
|
Post by Lexa Griffin on Jan 28, 2019 15:42:22 GMT
Lexa så på Tricia og smilede lidt, hun nikkede stille "ja, jeg er okay" sagde hun stille og så på Tricia "hvad med dig, er du okay" spurgte hun roligt og så på Tricia. Selvfølgelig var Lexa ikke okay, hun var i en celle og var beskyldt for overfald, men hun var ikke nedbrudt. Lexa så på Julie, Cassie og Tricia, Lexas øjne var stadig en lille smule røde efter hun havde grædt, men hun virkede til at være nogenlunde okay nu. Lexa så på sine venner "har i hørt fra Chris omkring Jose" spurgte Lexa og så på Julie og Cassie, men de rystede begge to på hovedet "ikke endnu" sagde Cassie roligt. Matt stod bare ved siden af og så på dem. Lexa så på de tre tøsser igen, hun smilede lidt "så... skal vi tag i byen når jeg kommer ud" spurgte Lexa og grinede lidt, Cassie og Julie grinte lidt af Lexa "Lexa du er syg i hovedet" sagde Cassie med et smil på læben "ja selvfølgelig er jeg det... ellers havde jeg ikke vært her... men så havde jeg også vært utrolig kedelig og være sammen med" sagde Lexa og de grinte igen. Lexa stod og røg en smøg, mens hun holde om en af trammerne med den anden hånd, hun så på Tricia "er du der når jeg kommer ud" spurgte hun stille og så Tricia i øjnene med et 'det håber jeg du er' blik og et svagt lille smil i mundvigen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 29, 2019 19:09:19 GMT
Tricia stod bare helt stille og kigge på Lexa mens hun snakkede, “jeg ved godt du ikke er helt okay” nærmest hviskede Tricia kort efter Lexa var holdt op med at snakke, hun ville ikke afbryde Lexa “Jeg ved ikke om jeg selv er okay og selvfølgelig er jeg her når du kommer ud” sagde Tricia denne gang lidt højere og smilede et ekstra langt smil til Lexa, Tricia kunne ikke få øjnene fra Lexa og hun følte samtidig, at hun gik hele følsesregistret igennem imens hun stod og så på Lexa, “ jeg kan næsten ikke vente til du kommer ud” røg det ud af Tricia, uden hun rigtig lage mærke til det og som stadig stod og så Lexa direkte i øjene mens hun smilede
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Jan 29, 2019 19:26:39 GMT
Lexa så på Tricia og smilede stille til hende "jeg er okay, eller så okay som man kan være i den her situartion" sagde hun stille, hun så på Tricia og gengælde hendes smil "jeg glæder mig til at komme ud... men det skal Matt nok sørger for jeg snart gør" sagde hun roligt og så på Matt som nikkede "du er ude på ingen tid" sagde Matt og Lexa smilede. Lexa så på Julie som stadig havde tåre i øjnene "bette pige... hvad græder du for" sagde Lexa og smilede til Julie, Julie gik over til trammerne "jeg hader og se dig sådan der" snøftede Julie og lå en hånd på trammerne, Lexa lå sin hånd over hendes "det skal nok gå... din bror er god til sit job, han skal nok få mig ud... du skal ikke græde" sagde Lexa og tog en arm ud mellem trammerne og agede Julie på kinden, Julie smilede stille, Lexa gengælde hendes smil og tog sin arm til sig igen. Lexa så på Tricia "pas på mine piger for mig ikk" sagde Lexa og smilede til Tricia. Taget i betragtning at det ikke var mere end 24 timer siden at Tricia og Lexa havde mødt hinanden så var Lexa rigtig glad for at Tricia var taget med på stationen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 29, 2019 20:01:01 GMT
Tricia nikkede uden rigtig at lægge mærke til det selv i mens Lexa snakkede og fulgte med i alt hvad der skete, men forholdte sig tavs i mens, lige indtil Lexa så på Tricia igen og bad hende passe på hendes piger, “med mit liv” røg det ud af Tricia, mon Lexa viste hvad Tricia engenligt kunne, men det viste hun nok ikke, eftersom de ikke rigtig kendte hinanden, udover de begge havde gået på Hogwarts og Slytherin kollegiet næsten samtidig, Tricia så ikke ud af så meget, men hun Havde flere kræfter end man lige skulle tro, men det sagde Tricia ikke noget om og i sær ikke her, blandt mugglere Tricia smilede igen til Lexa og så kort på de andre og så på Lexa igen, Tricia glædede sig meget til at Lexa kom ud igen, “jeg vil havde dig ud nu ellers joiner jeg dig i stedet,” sagde Tricia med lidt humor i stemmen og blinkede til Lexa og rykkede igen, så tæt på tremmerne,som hun kunne komme
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Jan 29, 2019 21:12:37 GMT
Lexa smilede til Tricia da hun sagde hun ville passe på Lexas piger med sit liv "tak" sagde hun stille. Lexa så på Julie og Cassie, da Tricia igen sagde noget, Lexa grinede "jeg kommer snart ud... men hvis du ender her inde sammen med mig, så kan det godt være jeg slår dig" sagde Lexa med et glimt i øjet. Lexa grinede lidt, men blev hurtigt alvorlig igen og så på Tricia "i ved at jeg er uskyldig, det er det eneste der betyder noget for mig, Matt skal nok få mig ud her fra" sagde hun roligt og så på Tricia, Julie og Cassie. Betjenten fra før kom ind igen "besøget er slut" sagde hun koldt og holde døren så de kunne komme ud. Lexa så på dem alle 4 "vi ses ikke... pas på jer selv og hinanden" sagde Lexa, Julie tog hendes hånd og kyssede den "vi ses" sagde Julie og flyttede sig. Cassie tog Lexas hånd "opfør dig ordenligt til vi ses ikke" sagde Cassie og smilede, Lexa smilede "i lige måde" sagde hun roligt og smilede, Cassie gik over til Julie. Matt sagde også farvel til Lexa og gik over til Julie og Cassie. Lexa så på Tricia "vi ses ikke... hvis du ikke vil være alene så er jeg sikker på at du kan overnatte sammen med Julie og Cassie" sagde Lexa roligt og smilede til Tricia. Betjenten så på dem "Griffin, få så sluttet af" sagde betjenten, Lexa nikkede og så på Tricia "du må heller gå... vi ses" sagde hun roligt. Matt, Julie og Cassie begyndte at gå ud så betjenten ikke endte med at blive sur.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 29, 2019 21:43:59 GMT
“Fint med mig” sagde Tricia kort t også med et glimt i øjet, da Lexa sagde at hun ville slå Tricia, hvis hun kom ind til hende, “ ja vi ved du ikke gjorde det, du var jo sammen med Julie hele tiden” svarede Tricia tilbage og så alvorligt på de andre og så på Lexa igen, mens Lexa sagde farvel til de andre, som begyndte at gå “jeg finder ud af hvad jeg gør og vi ses snart smukke” sagde Tricia og smilede til Lexa og kiggede hende i øjenen, inden hun lænede sig frem og gav Lexa et kys på kinden “ kom snart ud, så vi kan være sammen” hviskede Tricia i øret på Lexa, hun kiggede hende i øjene en ekstre gang og vendte sig om og fulgte efter de andre
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Jan 30, 2019 7:04:56 GMT
Lexa så på Tricia da hun ville give hende et kys, hun hjalp hende lidt ved at stille sig helt over til trammerne med kinden til, hun så på Tricia og nikkede. Lexa så dem allesammen forsvinde ud, da døren lukkede satte hun sig på sengen eller den briks hun havde som skulle forestille en seng. hun tændte en smøg og sukkede stille.
Cassie, Julie og Matt gik ud til bilen og ventede på Tricia, da Tricia kom ud til dem så de på hende "så hvor skal vi køre dig hen, vil du med os eller vil du hjem eller hvor vil du hen" spurgte Cassie roligt. Julie, Matt og Cassie havde besluttet at tag hjem til Matt og overnatte så de kunne forberede sig på retsagen i morgen. De ville bare vide om Tricia ville med eller om hun bare gerne ville hjem. Julie var igang med at snakke i mobil med Chris for at høre hvordan det gik, hun lå på og gik over til de andre "Jose klare den... lægerne siger at det som Lexa gjorde da hun fandt hende har redet hendes liv" sagde Julie og Cassie ånede lettet op, Matt så på dem "hvis vi er heldige så kan Jose huske hvem det var når hun vågner" sagde han roligt og de andre nikkede, de så på Tricia og ventede på at hun fortalte hvor hun ville hen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2019 13:31:48 GMT
“ hvis jeg ikke kan være hos Lexa, vil jeg være der hvor i er, jeg tager ikke hjem foreløbig” sagde Tricia bestemt og kiggede på cassie, Tricia havde slet ikke lyst til, at tage hjem, ikke foreløbig i hverfald, hun ville bare gerne være sammen med Lexa og nu var Lexa begyndt at vise en lille smule mere interesse for Tricia, hvilket gjorde hende glad inden i, “ så hvor skal vi hen” spurgte Tricia kort
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Jan 30, 2019 21:44:12 GMT
Cassie nikkede roligt "okay" sagde hun roligt. Julie så på Tricia "vi tager hjem til Matt og får noget søvn så vi kan være friske til retsagen, og så kan Matt lige læse op på sagen så han kan forberede sig" sagde Julie roligt. Matt låste bilen op og Julie, Cassie og Matt satte sig ind i bilen så de kunne komme hjem. Matt ventede til at Tricia havde sat sig ind i bilen inden han kørte hjem over til hans lejlighed "Matt... har du enlig plads til os alle tre" spurgte Julie og så på Matt, Matt nikkede "ja, jeg har en dobbelt sovesofa i gæsteværelset og så har jeg en madres som vi kan ligge på gulvet, ellers er der sofaen i stuen hvis det er" sagde Matt roligt og Julie nikkede "okay" sagde hun roligt "og vi har også nogen ekstra dyner og puder" sagde han roligt og Julie nikkede "okay" sagde hun igen og så bare ud af vinduet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2019 19:27:39 GMT
“Okay” sagde Tricia og trak på skuldrene, hun var ligeglad hvor hun skulle sove, i virkeligheden ville hun bare gerne være sammen med Lexa, men det måtte vente, lidt endnu, hun kunne jo desværre ikke komme ind til hende eller kunne hun tanken strefede hende kort men hun slog den hen, det ville være dumt st rode sig ud i noget nu så hun røg i fængsel, når nu Lexa kom ud snart igen, selvom Triciq sagten hurtigt kunne finde på noget der kunne få hende spærret inde i noget tid, Tricia slog tankerne hen og satte sig ind i bilen og ventede på de kørte
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Jan 31, 2019 21:15:05 GMT
Matt kørte hjem til sin lejlighed og stoppede ude foran. Matt, Julie og Cassie steg ud af bilen og gik op i opgangen og op til hoveddøren. Matt åbnede døren og gik ind, Julie og Cassie gik med, de gik ud fra at Tricia fulgte efter. Julie og Cassie gik ind i stuen hvor der sad en ung pige i sofaen og ventede på dem. Matt gik ud i køkkenet og hentede noget og drikke til dem allesammen og gik ind i stuen "sid ned" sagde han roligt og satte sig over ved siden af den unge pige og gav hende et kys "hej skat" sagde han roligt og satte nogen glas og noget cola på bordet. Pigen så på Matt "hvordan ser det ud" spurgte hun roligt, med en smuk fransk accent "hun er ude i morgen... de har intet på hende, hun var sammen med Julie hele aften" sagde Matt og pigen nikkede "det var godt" sagde hun igen med den smukke accent.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 2, 2019 23:11:57 GMT
Tricia fulgte med de andre ud af bilen og ind i lejligheden, hun havde lige som tidligere ikke sagt et ord hele vejen, da hendes tanker kun gik på Lexa, hun fulgte efter ind i stuen og fik øje på den smukke pige, hun smilede hurtigt til hende, hun så faktisk godt ud, men Tricia havde for mange tankerne hovdet til, at koncentrere sog om andre smukke kvinder, så hun satte sig ned på den nærmeste stol og forsvandt igen ind i sine tanker
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Feb 3, 2019 18:06:53 GMT
Matt satte en cola foran Tricia og så på de andre, den unge pige kiggede på Tricia og så på Matt "er hun okay" spurgte pigen roligt og hentydet til Tricia, Matt træk lidt på skulderne "hun er vist ret glad for Lexa, så hun er ligeså chokeret som vi andre er" sagde Matt stille, pigen nikkede stille "måske du kan tag dig lidt af hende mens vi snakke om sagen" foreslog Matt og pigen nikkede. Pigen rejste sig og gik over og satte sig på hug over ved Tricia og lå en hånd på hendes arm "hey... jeg hedder Victoria" sagde Victoria stille og så på Tricia "kommer du ikke lige med mig et øjeblik" spurgte hun roligt og smilede beroligende til Tricia, Victoria ville høre hvordan Tricia havde det, men det var nok ikke det bedste og snakke om foran de andre, så Victoria tænkte at hun ville tag Tricia med ind i et andet værelse og snakke med hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 4, 2019 23:41:36 GMT
Tricia havde slet ikke hørt hvad de andre snakkede om og fik et chok, da der var en der pludselig lagde en hånd på hendes arm, Tricia kom til sig selv og trak ved ren refleks sin arm til sig meget hurtigt, og kiggede op da den smukke unge pige, som præsenterede sig som Victoria, Tricia kiggede kort på victoria og nikkede som en slags okay til, at snakke med hende, selvom det ikke var det Tricia helst ville, men nu var hun her, så drt kunne vel ikke skade, måske Victoria viste noget om Lexa Tricia ikke viste, Tricia rejste sig og begyndte at gå
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Feb 5, 2019 15:06:32 GMT
Victoria så kort på Matt som smilede til hende. Victoria tog hendes og Tricias cola med og fulgte Tricia ind i soveværelset "du kan bare sætte dig på sengen, der er noget jeg gerne vil vise dig" sagde hun roligt og satte deres colaer på natbordet. Victoria gik over til en skuffe "hvor godt kender du Lexa" spurgte hun roligt mens hun rodet rundt i skuffen efter de ting hun skulle finde, hun fandt to fotoalbumer frem og satte sig over ved siden af Tricia og så på hende mens hun ventede på hendes svar inden hun ville vise hende de ting hun ville vise hende. Victoria så på Tricia "du kan stole på mig, jeg er her kun for at hjælpe dig indtil Lexa kommer ud" sagde hun roligt og smilede stille og beroligende til Tricia. Julie, Cassie og Matt sad i stuen og snakkede om sagen.
|
|
|