Deleted
•
Post by Deleted on Dec 9, 2018 17:29:26 GMT
Ryan stod lige utålmodigt ude i gangen og kiggede sig let rundt i mod stuen og i mod køkkenet. Han kunne godt fornemme det måske ikke var det bedste tidspunkt, men om ikke andet måtte han høre om Kayla ville lave en aftale så de kunne tale sammen på et senere tidspunkt. Han hade spørgsmål til hele Zarina situationen og eftersom Kayla var den kvinde som Ryan kendte bedste, så følte han at hun var den rette at spørge til råds. Som han kiggede ind i mod stuen fik han øje på tøjet på gulvet, og det fik ham til at rynke let på panden, bare hun ikke var faldt i med Jophiel igen, han var da en total idiot og Kayla fortjente langt bedre end ham. Ryan lyttede efter den svage stemme der kom inde fra soveværelset og en lille indskydelse kom til ham, neeej... Det kunne da ikke passe? Ryan stod nok bare og bildte sig selv ting ind fordi han havde paranoia over at have stået i lignene situationer. Han glemte aldrig dengang han landede i stuen da Jophiel havde haft gang i Mallorie.
Som Kayla endeligt kom frem, kiggede Ryan på hende, næsten helt undersøgende: "Ehm.. Hey" fik han sagt forsigtigt: "undskyld jeg forstyrre... Jeg... Ja egentligt ville jeg snakke, men vi kan eventuelt mødes senere" sagde han og forsøgte i et øjebliks nysgerrighed at kigge bag Kayla. Han kunne mærke hvordan den lille irriterende stemme i hans hoved blev ved med at tale til ham: "Undskyld men... Er det Scott der er her?" spurgte han undrende og kiggede på hende: "Eller er det Jophiel?" det troede han nu ikke, for stemmen lød lidt mere bekendt - det var da ikke fordi at Ryan skulle blande sig i hvad de lavede, men på den anden side så havde Scott måske lidt paranoia efter han havde set Scott sammen med lidt mange tøser efterhånden. Scott var en god fyr og Ryan var glad for hans venskab, men Ryan var da også den første til at indrømme at Scott ikke altid tog de klogeste valg.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 9, 2018 17:29:54 GMT
Kayla kiggede kort i mod Scott som han igen talte om sine ting i stuen: "Så bliv her" sagde hun forsigtigt og kiggede ud i mod Ryan, det var ikke som sådan fordi at Kayla havde tænkt over NIkita eller det faktum at Scott måske ikke ville have at Ryan vidste han var her, det var nok bare mere fordi hun syntes det var lidt akavet at Ryan skulle vide hvem hun hyggede sig med i weekenderne, ikke at hun havde tænkt sig det skulle være en fast ting, det håbede hun da heller ikke Scott troede. "Nååh... Altså ja det kan vi fint, jeg skal ikke noget i aften" sagde hun til Ryan som han talte og hun smilede roligt i mod ham fra døråbningen, det her var virkeligt en mærkelig situation, og det begyndte langsomt at gå op for hende at hende og Scott faktisk havde været i seng sammen.
Ryan's direkte spørgsmål fik hende til at blinke et par ekstra gange, okay nu skulle hun faktisk til at beslutte om hun bare ville være ærlig eller om hun skulle til at lyve for ham. Det var jo ikke fordi hun var pinlig over det men: "Ehm..." fik hun fremstammet og kiggede kort ind i mod Scott, inden hun så blot sukkede. Hun kunne jo lige så godt bare være ærlig. Som han spurgte til Jophiel rystede hun dog voldsomt på hovedet: "Hva? Nej Gud... Nej ikke Jophiel" sagde hun og rømmede sig let. "Det er bare Scott" sagde hun som forventede hun at det svar var bedre, nok fordi at hun bare tænkte på hvor stor en idiot Jophiel var, hun havde ikke lyst til at starte et "venner med fordele" forhold til ham. Heller ikke selvom hun godt vidste det var hende selv der havde opsøgt ham den gang, og det havde da også været hyggeligt nok, men de to skulle ikke noget.
|
|
|
Trescott Roden
•
Magiker
Fødselsdag: 14.05.2020
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Texas, USA
Bosat: Hogsmeade, Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Arbejdsplads: Ministeriet for Magi
Afdeling: Kontoret for Misbrug og Grov Vold
Stilling: Aurorleder
C-box navn: Viggar
|
Post by Trescott Roden on Dec 9, 2018 20:17:50 GMT
Scott forholdt sig tavs og nikkede til at han måtte blive derinde. Normalt var Scott ligeglad med at blive bosted. Sam havde bosted ham en del gange faktisk, men når det så var sagt så havde han ikke lyst til at blive bosted af Ryan. Igen. Og sket ikke når Ryan kendte både Kayla og Nikita ret godt. Han vippede lidt utålmodigt på fødderne imens han kiggede imod Kayla. Han ville meget gerne have fat i sit tøj, om ikke andet så for at se nogenlunde anstændig ud hvis Ryan skulle få den ide at kigge ind. Måske han så kunne bortforklare hvad de havde foretaget sig. Da Scott hørte spørgsmålet mærkede han panikken rejse sig. Han så imod Kayla og rystede voldsomt på hovedet som tegn til at hun ikke skulle sige det var ham, men han burde kende hende godt no til at vide at hun ikke var typen der bare stak en hvid løgn.
Han tog sig let til hovedet ved hendes indrømmelse, men på den anden side vidste hun jo heller ikke at Ryan også havde bosted Scott sammen med Scarlett. Han sukkede let. Så var katten da ude af sækken som man sagde. Scott tog lidt mere mod til sig - ikke at han frygtede Ryan, han orkede bare ikke ikke endnu en Nikita-debat. "Hey." Mumlede han en smule opgivende. Håbet om at snakke sig ud af hvad de havde foretaget sig begyndte langsomt at svinde ind. Han var virkelig på den lige nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 11, 2018 9:10:04 GMT
Det var da ikke fordi at Ryan skulle blande sig i hvad Kayla rendte og lavede, men der var en del af ham der ikke kunne lade være med at blive en smule irriteret ved tanken om Scott. Scott og Ryan var jo trods alt gode venner, en Scott tog simpelthen de dummeste beslutninger nogengange. Ryan havde aldrig været i seng med nogen af sine veninder, det var da ikke fordi Ryan ikke havde seksuelle drifter, men han var nok bare en håbløs romantikker der stadig troede på at kærlighed vandt. "Aha.." sagde Ryan blot da hun sagde at det var Scott: "Jamen jeg tænker bare at jeg kommer tilbage senere" sagde han i en mumlen og tænkte der nok ikke var nogen grund til han blev der og dræbte stemningen. Men eftersom Scott ikke ligefrem var kommet springende ud kunne han da godt gætte at Scott måske ikke havde lyst til lige at sige hej til Ryan.
Som Scott sagde hey og dukkede op, sukkede Ryan blot: "Hey" sagde han blot en smule mat, han var jo ikke sur på Scott, men come on... Scarlett... Kayla... Nikita... Var han ikke stadig kærester med NIkita? Ryan havde bare et ret stærkt retfærdighedsgen: "Jeg må indrømme jeg er lidt træt af at vi ses sådan her" sagde Ryan som han gjorde klar til at gå ud af døren, han orkede faktisk ikke rigtigt at tale med Scott om det. Ryan holde af Scott og det var nok især derfor Ryan syntes det var så absurt dumme beslutninger Scott åbenbart havde taget det her år. "Har du ikke en kæreste du burde gå hjem til?" sagde Ryan uden at forvente svar på spørgsmålet. "Vi ses, Kayla" sagde Ryan og smilede kort i mod dem begge to inden han gik ud af døren igen, det her var da simpelthen dumt, han måtte tale med Scott en dag uden Kayla, bare fordi han havde brug for at vide hvad dælen der foregik. Men nu var Ryan nok i forvejen ekstra frustreret på grund af hans egne problemer.
//OUT
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 11, 2018 9:10:19 GMT
Kayla opdagede for sent Scott's tegn til ikke at sige noget til Ryan, og som hun fik sagt til Ryan hvem det var, kiggede hun kort tilbage i mod Scott med et undskyldende blik: "Ja det er fint, jeg skal nok skrive til dig" sagde hun, det var tydeligt at mærke at stemningen ved Ryan ikke var helt god. Om det var hende, Scott eller andre ting er gjorde det kunne hun af gode grunde ikke bide mærke i lige nu. Som Ryan gik ud af døren smilede hun til ham og nikkede da han sagde "vi ses" og Kayla sukkede så tungt og vendte opmærksomheden i mod Scott da hun hørte døren smække: "Hvad mente han med det?" spurgte hun i en forundret stemme til Ryans kommentar om ikke at mødes på denne her måde. Hun vidste jo ikke at det var en ting der tidligere havde været sket.
Kayla gik hen og satte sig på sengen og kiggede i mod ham med et stille smil: "Men Ryan har vidst ret, du må hellere tage hjem til Nikita" sagde hun næsten skamfuldt som det kom ind over hende hvad de havde lavet. Hun lod sig faldt tilbage i sengen så hun lå på ryggen og stirrede op i loftet, det var faktisk rimeligt dumt det her. "Min viljestyrke var ikke lige så stærk som jeg havde forventet" sagde hun ærligt og hentydede til aftenen før. Kayla var ikke rigtig pinlig over hverken at snakke om samleje eller det faktum at de havde været sammen, hun var nok mere skamfuld over at hun ikke liiiige havde valgt at stoppe det en gang for alle, fordi at Scott jo netop havde en kæreste. "Altså jeg mener havde du ikke havde Nikita havde det været ligemeget" sagde hun og stirrede stadig op i loftet. Det var jo ikke fordi at samleje var noget hun ikke gad, hun gad bare ikke have det med en som faktisk havde en kæreste. Det var simpelthen for dumt at hun nu skulle til at være indblandet i noget som hun ellers ikke ønskede.
|
|
|
Trescott Roden
•
Magiker
|
Post by Trescott Roden on Dec 11, 2018 22:35:06 GMT
Scott hadede at han var blevet bosted i noget han jo udemærket godt vidste var forkert. Han burde slet ikke være endt herhjemme i første omgang, men stadigvæk havde han desværre lidt svært ved at hade beslutningen. Jo det var virkelig et dick-move overfor Nikita, det vidste han godt og på den bekostning havde han det også virkelig skidt, men han kunne bare ikke helt fortryde at han havde været sammen med Kayla selvom han jo godt vidste at hun var en veninde og at det så let kunne ødelægge deres venskab. Han rømmede sig en smule ved Ryans ord. "Tja du har det åbenbart med at dumpe ind på nogle lidt uheldige tidspunkter." Indrømmede han, det var jo ikke første gang Ryan havde bustet Scott og havde han ikke også bustet Jophiel engang? Scott slog tanken lidt ud af hovedet. "Vi havde dog ikke gang i noget." Teknisk set havde han ret. De havde jo ligget og sovet da Ryan kom...at de så ikke havde været helt så uskyldige i løbet af natten var jo så en anden sag. Desværre (lige i dette hensende) var Ryan jo ikke dum og han vidste sikkert godt hvad der havde forgået uanset hvor meget Scott så end ville forsøge at snakke sig ud af det.
Scott slog skyldigt blikket en smule ned ved den kommentar Ryan efterlod i rummet med dem inden han atter forlod etablissementet. Hvor var det dog dumt dette her. Scotts blik vendtes hurtig imod Kayla og han smilede uskyldigt - eller så uskyldigt som han kunne meste i hvert fald. "Hvad mente han med hvad?" Spurgte han som havde han ingen anelse om hvad Kayla snakkede om. Det var nok bare ikke den fedeste ting at afsløre at han også var blevet taget på sengekanten med Scarlett. Hendes kommentar fik ham til at nikke let. Han vidste at hun havde ret, men ærlig talt kunne han sket ikke overskue konfrontationen. "Well det er ikke din skyld, jeg er temmelig uimodståeligt." Forsøgte han sig med i en joke og blinkede til hende. Han gik hen og satte sig på sengekanten ved hendes side og så ned på hende. "Jeg tænker ikke at jeg fortæller Nikta om dette her. Hvis jeg alligevel slår op med hende - og det gør jeg - så er der ingen grund til at såre hende unødigt mere end det." Han var ikke helt sikker på om han søgte hendes "velsignelse" i hans beslutning eller om han bare ønskede at høre hendes reaktion, i hvert fald kunne han ikke helt få blikket fra hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2018 13:14:14 GMT
Kayla kiggede på Scott i et sigende blik som han prøvede at tale udenom: "Scott..." sagde hun som var det en mor der irettesatte sin søn en smule, Kayla var faktisk en smule frustreret lige nu som det var gået op for hende igen at Scott havde en kæreste. Hvorfor skulle hun da også være så snot dum og falde for den gamle sang, det var jo ikke noget nyt at Scott var god til kvinder. Ja ja hun vidste da godt de var lige så meget hendes skyld men hun havde bare virkeligt haft lyst til at være tæt på ham, og det var jo ikke fordi nogen af dem havde stoppet det. Han var trods alt den med en kæreste! Okay ærligt var hun ikke gal på ham, hun var bare ked af det og gal på sig selv. "Scott, det er faktisk ikke sjovt" sagde hun i et suk som hun kiggede op i loftet, hun kunne bare ikke lige magte hans joke lige nu, hun var alt for ædru til ikke at tænke alle de tanker der gjorde hende helt deprimeret over hele hendes liv.
"Det er vel fint" sagde hun og satte albuerne i sengen og rettede sig let op så hun bedre kunne kigge på ham: "Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige.. Jeg syntes ihvertfald det er fornuftigt du slår op med hende hvis du ikke vil hende, men jeg siger ikke noget... Det er fint nok hvis du gerne bare vil være sammen med hende" sagde hun. Han skulle da ikke gå hjem og slå op med hende bare fordi at de havde været i seng sammen, Kayla skulle nok lade være med at sige noget til Nikita, så godt kendte de jo trods alt heller ikke hinanden. "Det var bare... Dumt og fuldskab..." sagde hun, altså samleje'en var da dejlig, men det var jo ikke det samme som at det ikke var dumt. Kayla smilede forsigtigt og satte sig så helt op i sengen.
|
|
|
Trescott Roden
•
Magiker
|
Post by Trescott Roden on Dec 12, 2018 22:14:54 GMT
Scott fastholdt det uskyldige udtryk så godt som han kunne formå, "Mhmm?" Han tilføjede et charmernede smil. Åh hvor havde han ikke brug for at skulle fortælle Kayla hele den historie med Scarlett. For pokker, det var bare som om at Ryan var mester i bad-timing. Som stod han og ventede på hvornår det var mest akavet at dumpe ind og så gjorde han det. Han var dog kun irriteret på Ryan fordi han var irriteret på sig selv, han vidste jo godt at Ryan havde ret i at sende ham spydige kommentere og frastødte blikke. Det var bare svært at modtage når man godt var klar over at man havde lavet en mega brøler....igen. Da hun slog hans joke til jorden sukkede han let imens smilet falmede, "du har ret." Erkendte han så. Det var faktisk på ingen måder sjovt. Han havde lige misbrugt den tilllid Nikita havde til ham. Hun havde ikke selv valgt at han skulle være et røvhul der ikke kunne holde Hr. Peder i bukserne. For helvede hvor var det dumt. Og nu havde han gjort Kayla til "den anden kvinde". Hende der ellers var så stor modstander af utroskab eftersom hun selv havde stået på den anden side.
Alligevel kunne han ikke slippe følelsen af at der havde ligget noget mere i det. I hvert fald fra hans side. Han vidste at det ikke burde være sådan og at han var en idiot for at tænke det, men han havde følt noget som han ikke havde med Nikita og det havde ikke helt sluppet ham igen. Han betragtede hende som hun hævede sig op på albuerne. "Jeg vil ikke holde hende for nar og når jeg begynder på sådan noget her....hun fortjener bedre end det." Slog han fast. Han så bestemt ikke frem til den samtale, men han vidste at han blev nødt til at tage den. For deres begges skyld. Som hun satte sig op mærkede Scott den underlige simren i maven. Ikke at han havde lyst til at kaste sig over hende og tage en tur mere, men han havde lyst til at kysse hende. Det var som om at det havde fjernet hans negative tanker og bekymringer dagen forinden og han længtes lidt efter det frirum igen. Dog mærkede han også en snært af sårede følelser da hun kommenterede at det havde været dumt. "Tak fordi du er så forstående." Sagde han blot i et forsøg på at dække over at hun havde trådt ham over tæerne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 13, 2018 19:35:12 GMT
Kayla smilede i mod ham, det var jo ikke fordi hun var sur på ham, hun var mest af alt nok bare frustreret over hele situationen, og den var bestemt ikke gået helt som hun havde planlagt, mest af alt fordi Ryan var dumpede forbi, men selv uden ham var hun nu nok kommet i tanke om at det de havde lavet ikke havde været specielt klogt. "Det er også okay og jeg syntes også det er det rigtige at gøre... JEg siger bare at jeg ikke siger noget til nogen" sagde hun: "Kan ikke love det samme for Ryan" sagde hun. Kayla vidste godt at Ryan havde en stor retfærdighedssans, og en del af hende syntes da lige nu det var super irriterende, men den gik hun jo også rundt med til dagligt. Hun rejste sig op: "Skal du have morgenmad? Jeg skal hente børnene om en time" sagde hun og kiggede på sit ur. Hun ville bare lige have lidt hurtig mad inden hun skulle ud af døren.
Kayla havde så mange tanker om den nat med Scott, men lige nu prøvede hun bare ikke at tænke for mange ting, der var jo så meget at tage stilling til og mest af alt så havde hun det ret dårligt over hele situationen. "Jeg har det bare dårligt overfor Nikita, jeg har selv haft kærester der var mig utro, det er ikke fedt.." sagde hun halvt til Scott og halvt til sig selv. Hun kiggede kort i mod ham, Scott var en skøn fyr og det var da ikke fordi hun ikke havde haft en god aften, hun ville nok bare ønske at hun havde haft en lidt mere fornuftig tanke end hun åbenbart havde. Kayla gik ud i mod køkkenet, det var nok fint hun fik lidt at spise, inden hun skulle se Peyton og Avery.
|
|
|
Trescott Roden
•
Magiker
|
Post by Trescott Roden on Dec 13, 2018 20:26:32 GMT
Han nikkede. Af en eller anden årsag gav det ham en tryghed at vide at hun stod bag ham i dette her. Han vidste at han ville ende med at såre Nikita fordi hun nok ikke forventede at deres forhold skulle slutte, eller måske havde hun det allerede på fornemmelsen for han havde nok været lidt fjern. Uanset hvad var det ikke en fed situation at stå i, og endnu mindre for hende, men igen ville det nok såre hende endnu mere hvis nu han bare holdt hende hen. Det var jo ikke fordi at han ikke havde forsøgt at give deres forhold en chance, det skulle åbenbart bare ikke være dem og det var også okay. Hun skulle nok komme videre og han regende ikke selv med at blive så hårdt ramt, primært fordi han jo allerede var afklaret med det. "Jeg er glad for at du ikke siger noget videre. Men ja, ved godt at jeg nok ikke kan regne med at Ryan holder tæt." Scott sukkede lidt opgivende. "Jeg må prøve at få ham til at forstå at det ikke vil gavne Nikita at få at vide at vi to har været sammen når jeg alligevel går fra hende." Sagde han stille hvorefter han rejste sig og bevægede sig ind i stuen.
Han smilede og rystede så på hovedet inden han begyndte at samle sit tøj op fra stuegulvet. "Nej det er fint. Jeg må hellere se at komme hjem." Han glædede sig ikke til samtalen, men han kunne lige så godt få den overstået. Han ville dog vente til hun kom hjem fra arbejde sådan at hun ikke gik hele dagen og havde det skidt over det. Scott bed sig let i underlæben. "Jeg ved det godt, sommetider gør man nogle dumme ting - hvilket jeg desværre er ekspert i. Jeg er ked af at jeg trak dig ind i det." Hans toneleje var undskyldende fordi han havde en smule dårlig samvittighed både over for Kayla og Nikita. Da han havde fået trukket sig sit tøj gik han ud til hende i køkkenet. "Du er virkelig fantastisk Kayla, du skal ikke have dårlig samvittighed, det er mig som var forkert på den." Sagde han så og smilede svagt til hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 13, 2018 20:53:50 GMT
Hun nikkede, ja hun vidste godt at det nok var bedst at Scott talte med Ryan: "jeg snakker også med Ryan, hvis han kommer tilbage i aften" Ryan var også en af hendes bedste venner, og hun ville altid gerne hjælpe ham hvis han havde brug for det, faktsik kunne hun ikke huske han nogensinde var dumpet op hjemme ved hende. "Det er fint, hvis du syntes det er det rigtige Scott, så støtter jeg det" sagde hun som hans ven. Nikita var sød, ikke at Kayla kendte hende vildt godt, men hun var ihvertfald ikke itvivl om at Scott ikke skulle være sammen med en han ikke ønskede. Især ikke når han i forvejen havde så let ved at lave fejl i forhold, så behøvede han jo ikke være i et der måske endda nærmest opfordrede ham til det: "Det er fint, så kan jeg også lige nå et bad" sagde hun i et roligt smil, hun lugtede sikkert stadig af alt muligt.
"Det er fint nok, vi var lige gode om det" sagde hun i en rolig stemme, det var jo ikke ligefrem fordi at Kayla havde holdt igen. Kayla havde ikke tænkt sig at det skulle gentage sig, men det behøvede hun vel ikke fortælle ham, eftersom hun gættede på han godt vidste det: "Vi ses Scott" sagde hun og smilede, imens hun lagde armene omkring ham i et kram og gav ham et kort kys på kinden. "Skriv til mig når du har talt med Nikita hvis du får brug for det..." sagde hun, hun ville altid gerne hjælpe. Kayla gik i mod køkkenet, klar til morgenmad.
//Out
|
|
|