Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2018 19:50:57 GMT
Kayla smilede til ham: "Ja, det burde jeg nok... Men jeg er bare sådan en nedern væk der siger sandheden" sagde hun i et smil, hun var glad for Scott, men hun kunne ikke løbe fra at han ikke var helt fejlfri: "Vi har alle svagheder og vi begår alle fejl nogengange" sagde hun og trak på skulderen, sådan var det desværre engang imellem og Kayla vidste da også godt at hun havde sider af sig selv som hun burde arbejde på. "Men ved at tale med Nikita og ikke bare score hende der over, er du allerede blevet mere voksen" sagde hun og pegede i mod en blondine der stod længere inde i rummet med en alt for stram kjole på, tydeligt en ung kvinde der var ude på rov.
"Nej slet ikke! Det er da totalt bare en regel" sagde hun i et grin. Hun smilede som de to nye drinks landede foran dem og tog så en tår af den ene. Hun slap hans hånd og nikkede så: "mig? Helt sikkert.. Vi kan altid bare ende som to ensomme singler, med alt for mange børn og en helt masse katte" sagde hun i et smil og blinkede til ham. Kayla havde nu en idé om at hun nok skulle finde en mand igen. Det skulle bare ikke være lige nu. HUn havde brug for lige at bruge tid på sig selv, bare lige finde ud af hvad hun ville i livet: "Sååh det hedder vel bund eller resten i håret som man siger?" sagde hun i et kækt smil og løftede glasset. Hvis hun endeligt skulle i byen, så kunne hun jo lige så godt give den lidt gas.
|
|
|
Trescott Roden
•
Magiker
Fødselsdag: 14.05.2020
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Texas, USA
Bosat: Hogsmeade, Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Arbejdsplads: Ministeriet for Magi
Afdeling: Kontoret for Misbrug og Grov Vold
Stilling: Aurorleder
C-box navn: Viggar
|
Post by Trescott Roden on Oct 8, 2018 10:21:45 GMT
Han smilede igen og nikkede så. "Ja, hvad bilder du dig ind?!" Han kunne virkelig godt lide at bruge tid sammen med Kayla. Hun var både sød og forstående, men en af de ting han virkelig også elskede hende for var at hun var ærlig omkring ham. Hvis han dummede sig var hun ikke bange for at udpege det og selvom det måske ikke altid virkede sådan, så var han ret glad for det for det betød også at han også kunne stole hundrede procent på at når han spurgte om hendes mening fik han kun ærlige svar. "Jah, men hvor vile det dog være skønt at være fejlfri, bare engang imellem." Han så lidt frem for sig og tog en tår af øllen med et let suk. Han fulgte hendes blik til den unge - alt for let påklædte - unge kvinde og så så tilbage på Kayla med et misbilligende blik. "Altså du er godt klar over at jeg har standarter ik?" Han hoppede ikke på hvem som helst. Det havde han heller ikke gjort før i tiden, men når det så var sagt, så jo, han havde da en bred smag.
Scott sukkede, "ja havd man ikke må finde sig i bare fordi man er en mand." Hans stemme var påtaget opgivende som havde han det helt utrolig hårdt, men smilet der fulgte indikerede at han blot lavede sjov. Han lo, "ja nemlig. Selvom jeg er nu mere til hunde. Ikke at jeg skal have for mange af dem, jeg kan ærlig talt nok ikke finde ud af at passe dem." Erkendte han. Sådan nogen var et stort ansvar og tydeligvis var det at tage ansvar ikke hans stærke side. En last som han en skønne dag håbede at gå mere styr på. På den anden siden havde han haft Sam boende hos sig fra drengen var 15 år og det var da gået ret godt. Tænk at det var over 10 år siden. Hendes ord drev ham tilbage til virkeligheden og han smilede som han hævede sit glas. "Hvis ikke jeg vidste bedre ville jeg tro at du forsøger at drikke mig fuld." Jokede han inden han skålede med hende og derefter begyndte at tømme den mærkværdige drink hun havde bestilt til ham. Han skar en grimasse som han blev færdig, "hvad pokker var det?" Udbrød han og stirrede på drinken som ikke havde været noget han selv ville have valgt, men nu var han generelt også mest til øl eller whisky.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 8, 2018 19:00:38 GMT
Hun smilede og kunne ikke lade være med at lade en mild latter komme ud imellem hendes læber: "Virkeligt? Gør du ikke? Det var ellers det indtryk jeg havde fået" sagde hun drillende og huskede mange af de mærkelige historier hende og Scott havde delt med hinanden igennem årene. "Var det ikke dig der næsten var sammen med hende dødsgardisten engang?" sagde hun og måtte bide sig i læben for ikke bare at grine. Det kunne da godt være at Scott havde standarder, men det kom da vidst også an på hvor meget alkohol han havde fået i kroppen, var hendes erfaring. Ikke at Kayla nødvendigvis var så meget bedre når hun havde drukket. Det var nok også derfor hun ikke så ofte gik i byen længere.
"Ja, ih du har sådan et hårdt liv" drillede hun og blinkede så til ham, han var sjov og hun var glad for de havde brugt så meget tid sammen efter Demyan og hende var gået fra hinanden, hun var slet ikke itvivl om at han havde fået hjulpet hende igennem en virkelig svær periode. "Hunde kan du også få dig mange af, så skal du bare ud og lufte dem hele tiden" sagde hun i et smil og kiggede imod ham. Hun var egentligt ikke nødvendigvis det store dyremenneske, altså dyr var da fantastiske og hun elskede at snakke med dem når folk havde dem, men hun havde ikke umiddelbart nogen planer om selv at få nogen.
"Måske jeg bare forsøger at drikke mig selv fuld, og har konstateret at misery seeks company" sagde hun i et smil og tog en tår mere: "haha det ved jeg ikke, men jeg er ikke færdig" påpegede hun. Hun havde nok godt af at få en lille skid på.
|
|
|
Trescott Roden
•
Magiker
|
Post by Trescott Roden on Oct 9, 2018 9:17:24 GMT
Endnu engang forgav han at sende hende et fornærmet blik skønt det ikke helt havde den ønskede effekt. Han slog en lidt nervøs latter på og så i den anden retning. "Jo....næsten..." Det havde bestemt ikke været næsten, de havde været sammen, Scott havde bare haft ombestemt sig inden han havde gjort det færdigt. Det havde været en af grundende til at han og Alyxia var gået fra hinanden og han havde hadet sig selv for det. Man kunne vel sige at det havde været med til at skubbe ham det sidste stykke ud over den afgrund som han sommetider stadigvæk følte at han han forsøgte at kæmpe sig op af. Selvfølgelig var det blevet bedre. Til aften var første dag han havde rørt alkohol i flere år og han vidste at selvom han blev fuld i aften havde han ikke tænkt sig at forsætte den stil. Det var noget som skulle holdes på et minimum, i det mindste havde han da nu rygrad nok til at overholde det.
"Præcis! Prøv lige at tænk på alt det jeg må gennemgå." Svarede han i et ligeså muntert tonefald. Han tænkte lidt over hendes slag. "Ja...eller jeg kunne hyre Sam til at lufte dem for mig." Begyndte han eftertænksomt. "Eller måske Tristan eller Zachary." Han blinkede igen. Han var faktisk ret glad for hunde, men vidste godt at han ikke havde tiden til at skulle passe dem. Det var ikke bare lige et dyr man anskaffede sig. Han rystede dramatisk på hovedet, "Du lokker mig i fordærv Mrs. McShane." Konkluderede han så og smilede velvidende om at han på ingen måde fortrød det. Som hende kunne Scott også godt mærke at alkoholen havde en mild effekt på ham. Han bestilte hurtigt to glas ildwhisky - et til dem hver - inden Kayla skulle få den gode ide at bestille endnu en af de hæslige drinks til ham. "Så er det vidst på tide at få noget ordentligt på bordet," konkluderede han som han rakte det ene glas frem mod hende med et lusket smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2018 15:36:12 GMT
Kayla mente bestemt ikke at Scott var noget dårligt menneske, han var en rigtig behagelig person og hun ønskede ham virkeligt alt godt i verden. Dog håbede hun også han indså at nogen af hans dårligdomme kom fra at han ikke altid havde helt styr på sig selv. Han var jo nød til at finde ud af hvad han ville så han ikke skadede andre mennesker, eller sig selv i farten. Han var en god fyr, men det var nogengange som om han lod øverste etage gå sig en tur, hvilket måske var det der fik ham i problemer. "Du må bare huske at tænke med denne her engang imellem, så skal det nok gå det hele" smilede hun og prikkede sig selv på tindingen.
"Jamen så er det jo ikke noget problem at være single med tusinde hunde... Så er det bare ud og købe nogen" sagde hun og slog ud med hånden imens hun smilede, hun kunne sagtens se Scott med hans helt egen flok, at meget uopdragende hunde. "Nå så det syntes du? Altså jeg siger bare at jeg kommer til at ligge mig lige her under bordet og sove" sagde hun og sippede til ild whiskyen hvilket fik hende til at skære en grimasse, det var simpelthen så stærkt. "Nå i dag er vi bare uden problemer, og kan slappe af" sagde hun og løftede sit glas: "Lad os skåle på det" konkluderede hun.
|
|
|
Trescott Roden
•
Magiker
|
Post by Trescott Roden on Oct 16, 2018 13:46:35 GMT
Han kunne ikke lade være med at smile over hendes kommentar. Okay måske havde han været lidt for løs på tråden når det kom til kvinder, men altså han var da blevet bedre, der gik længere imellem han havde været sammen med nogen og Nikita havde han faktisk ikke været utro på trods af at han godt inderst inde vidste at det ikke ville komme til at fungerer i længden. Han sukkede lidt ved tanken. Det gjorde ham trist at tænke på, men han vidste godt at han blev nødt til at gøre det forbi med Nikita. "Altså det gør jeg da også..sommetider." Han blinkede til hende. Han vidste jo godt at på trods af hun havde ret så mente hun ikke noget ondt med det, hun forsøgte bare at hjælpe ham. At guide ham i den rigtige retning om man så kunne sige. Det lykkedes da også for det meste for hende, han lyttede itl hende og stolede på hendes vurderinger. Hun var altid ærlig overfor ham og det satte han stor pris på. Hellere at hun var ærlig frem for at hun forsøgte at skåne ham mod sandheden.
Han lo og rystede lidt på hovedet. "Ja det skulle da i hvert fald nok tiltrække kvinderne hvis jeg hele tiden har en hundehvalp i flokken." Han lo, men blev kort efter ramt af dårlig samvittighed over at sidde at joke med den slags når han teknisk slet ikke var single. Endnu. Hans hjerne var nok bare så småt ved at accepterer facts. Det varede dog ikke mange sekunder før grinet atter havde fundet vej til hans læber da Kayla skar ansigt af drikken han havde budt hende. "Årh det er da ikke så slemt." Drillede han og snusede til den inden han kørte den rundt i glasset som var han ekspert på området. Hen lo kort igen og tog så en betydelig større tår af sit glas end Kayla havde gjort, han formåede endda at holde masken uden at lave ansigt som den brændte sig vej ned gennem hans hals. Igen smilede han og nikkede så, "skål på det!" Medgav han og slog deres glas sammen i endnu en skålen. Som han igen tog en tår kunne han godt mærke at han allerede var ved at blive godt medtaget. Ikke at han havde drukket sig sanseløs, men den dulmende effekt var alligevel ved at ligge sig over ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 16, 2018 17:15:31 GMT
Kayla anede knapt hvad hun skulle sige til ham, Scott var en god ven og hun ønskede aldrig at få ham til at føle sig mindre værd. Hun grinede ved hans kommentar og hans blik, Scott var en charmerende fyr og altid så super kæk. Hun vidste godt han måske ikke tog det så nært, desuden var det jo ikke rigtigt nogen hemmelighed at han havde været sammen med nærmest hele London. Kayla var bare færdig med den type mænd, hun skulle ikke have nogen der havde været i seng med det halve af England, aldrig nogensinde. Nok også fordi hun ikke ligefrem selv kunne skrive det på listen. Kayla havde kun været i seng med Riley, Scott, Demyan og Jophiel. Det var fint, hun behøvede ikke ud i byen og hoppe på alt hvad der bevægede sig.
Kayla smilede til ham: "Hundehvalpe? Jeg tror desværre også du vil tiltrække børn og gamle mennesker" sagde hun og smilede til ham, hun vidste godt at Scott og NIkita var et par, og Kayla kunne ikke helt finde ud af om hun burde større forholdet eller ej. Hun ville gerne støtte at Scott havde et stabilt familie liv, men på den anden side, så ville hun ikke støtte det hvis Scott ikke selv var glad. Som Scott skålede, smilede Kayla og holde sig for næsen som hun bundede glasset, hun kunne sagtens mærke hvordan alkoholen var begyndt at stige hende til hovedet: "Jeg har fandeme savnet bare at bruge tid med dig i byen Scott... Det hjælper altid lidt på det hele" sagde hun og satte glasset tilbage på bordet. Der var så mange ting i hendes liv der hele tiden var ustabile, men hendes venskab med Scott havde altid været rimeligt meget det samme.
|
|
|
Trescott Roden
•
Magiker
|
Post by Trescott Roden on Oct 23, 2018 8:57:27 GMT
Han lod stilheden passerer imellem dem for noget tid uden helt at have noget at tilføje. Kayla var en god veninde og han vidste at han kunne dele alt med hende, men sommetider sagde tavshed også bare en del om et forhold. Han vidste at han kunne være sig selv omkring hende. Han vidste også at de sagtens kunne sidde i stilhed uden det behøvede at være akavet. Dog foretrak han at der foregik en eller anden form for kommunikation nu hvor de trods alt var ude samme hvilket også var derfor han smilede da hun brød tavsheden igen. "Fy for søren du har ret, måske jeg skal genoverveje det i så fald." Han smilede skævt. Nu havde Scott hverken noget imod børn eller gamle mennesker, men tanken om at skulle have dem hængende over sig grundet en hundehvalp var heller ikke specielt tiltalende. Ikke at han seriøst overvejede at anskaffe sig hunde. Det havde han ikke tid til med det job han havde.
Han nikkede til hende og tømte selv sit glas, "i lige måde," sagde han ærligt. "Dog bliver det nok desværre en engangsfornøjelse. i hvert fald med alkoholen," Han sukkede let, "Jeg skal stadigvæk passe på." Han skulle ikke nyde noget af at glide tilbage i misbruget og selvom han ikke følte trang til det nu vidste han jo godt at han først ville bemærke det som et problem når det var for sent. Denne ene gang gjorde ikke så meget, selvfølgelig ville det blive svært de næste par dage, men Scott kunne godt holde sig selv i skindet, det var noget andet hvis det gik hen og blev til en del byture. Derfor kunne de jo sagtens tilbringe tid sammen, men det var nok i alles interesse at han moderede sit alkoholforbrug meget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 25, 2018 19:27:47 GMT
Kayla kunne godt mærke at alkohollen langsomt fik tag på hende, men det gjorde hende absolut ingenting. Hun var altid så seriøs, havde altid så mange ting hun skulle se til og det var nok meget godt at hun kunne slappe lidt af og slå sig løs. Ikke så meget som før i tiden, hun havde ingen planer om at danse på bordene eller at gå hjem med en fyr - ikke at hun nogensinde havde været typen der gjorde det, men lidt uskyldig flirten gjorde hun sig gerne i - men ikke i dag. Hun havde vidst liiige brug for en pause på det punkt, der var ikke nogen mænd der skulle ind i hendes liv, lige nu skulle hun bare bruge alt sin energi på at finde ro i sig selv, og hygge sig med Peyton og Avery: "Måske, med mindre din næste flirt skal være 60+" drillede Kayla.
"Ja det kan jeg godt forstå.." sagde hun roligt, hun var glad for det lød som om Scott var fornuftig omkring tingene og tog dem seriøst: "Lige nu er det godt nok mig der har lyst til at blive alkoholiker" sagde hun halvhjertet og gjorde tegn til tjeneren om to drinks mere. Kayla måtte nok indrømme hun ikke havde det super godt lige nu, det var bare sådan en tom fornemmelse der sad i kroppen på hende og som gjorde hende itvivl om hun nogensinde ville være god nok til noget som helst, hun var da tydeligvis ikke god til at vælge dem hun skulle lukke tæt ind på sig. Derudover var hun nok bare stadig i chok over at Demyan havde ændret sig så meget på så kort tid.
|
|
|
Trescott Roden
•
Magiker
|
Post by Trescott Roden on Oct 27, 2018 9:55:55 GMT
Scott skar en grimasse ved hendes ord. "Altså det kan godt være at du ser mig som en eller anden der hopper på alt, meeeen lige der sætter jeg foden i, så det er måske ikke den smarteste løsning." Grinede han varmt og rystede en smule på hovedet. Det var virkelig befriende bare at sidde her og slappe af sammen med hende. Han følte lidt at hans problemer langsomt blev vasket væk på trods af at han godt var klar over at det var den rene indbildning. Problemerne ville også være der i morgen når han vågnede op havde han desværre lært af bitter erfaring. Derfor vidste han også at uanset hvor fristende det var, så kunne han ikke lade sig selv falde tilbage ind i sit misbrug. Han måtte nyde denne aften og derefter ligge alkoholen på hylden igen.
Han smilede varmt til hende og rystede let på hovedet, "Din lille dranker." Jokede han for selvom han godt vidste at han havde haft et problem - og vel egentlig stadigvæk havde, når først man havde været alkoholiker var der jo ikke ligefrem noget man bare lige rystede af sig - kunne han alligevel godt joke lidt med det, og var også okay med at andre gjorde det. Især når han vidste at Kayla aldrig ville sige eller gøre noget bevidst for at såre ham. "Men du skal bare passe på, den slags er stærkt vanedannende." Han så til som to nye drinks blev placeret imellem dem. "Så hvad har du bestilt til os denne gang?" Spurgte han ind med et grin.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 28, 2018 18:41:20 GMT
Kayla smilede til ham, Scott var virkeligt en af de personer der næsten altid kunne få hende humør op, ligegyldigt hvordan hun havde det. Alt det her med Demyan havde taget hårdt på hende, men hun havde en tro på at bedre tider var på vej for både hende og sine børn. "Ja som vi konkluderede lige før, så har du åbenbart grænser" sagde hun i et smil, det var ikke fordi hun ville være strid ved Scott på den front, men hun vidste han kunne tage det. Det var nok mest på grund af situationen med Nikita at Kayla ikke bare gav den fuldt gav, det var godt at Scott forsøgte at få det til at fungerer, men alle kunne jo godt regne ud det ikke kom til at holde forevigt. Det kendte hun trods alt Scott godt nok til at vide, og det tænkte hun nok også at han godt selv vidste.
"Aner det ikke, jeg er holdt op med at smage" sagde Kayla i et smil og lod en tynd hårlok gemme sig bag hendes øre, okay hun kunne efterhånden rimeligt godt mærke det som hun sank endnu en tår. "Jeg tror ikke der burde gå aaalt for længe før jeg burde prøve at finde hjem" sagde hun og tog en tår mere af glasset, det her var virkeligt en dejlig aften og bare tanken om hun IKKE skulle hjem og putte to børn, var ret så kærkommen.
|
|
|
Trescott Roden
•
Magiker
|
Post by Trescott Roden on Oct 31, 2018 6:56:47 GMT
Han kunne ikke andet end at le over hendes kommentar. Kayla kunne virkelig formå at sige de rette ting til at løfte hans humør. Han vidste inderst inde også godt at han ville kunne snakke med hende om alt - også om Aly og Cara og alt det der var gået galt i den forbindelse, men visse ting gjorde bare for ondt at snakke om og defor havde han det bedst ved at begrave det dybt inde og så hellere forsøge at fortrænge det frem for at bearbejde det. Sådan havde han altid været, det var tit problematisk og havde i bund og grund nok været med til at ødelægge ikke kun forholdet til Aly, men også hans forhold til Chris dengang og nu Nikita.. Scott var bare glad for at han og Chris stadigvæk kunne snakke sammen og det håbede han nok lidt på at han og Nikita også ville kunne når han fik lagt kortene på bordet, men han frygtede llidt det modsatte, eftersom hun jo ikke havde virket interesseret i at være venner sidst inden de fandt sammen.
Han vidste også godt at Nikita ikke ville afvise et venskab til ham fordi hun ville straffe ham, men ganske enkelt fordi det nok ville gøre for ondt. noget han jo på sin vis godt kunne relaterer til. "Jamen skål på udefinerbar alkohol så." Sagde han i et nyt grin og tog en stor tår fra glasset. Han nikkede kort til hendes ord. "Nej, det samme her. Hvad med at vi lige drikker ud og så følger jeg dig hjem?" Forslog han med et roligt smil. Han ville trods alt ikke lade hende gå alene hjem på denne tid og i denne tilstand. "Kunne jeg egentlig måske låne din sofa? Jeg tror ikke at Nik kommer til at sætte pris på hvis jeg kommer hjem stinkende af alkohol." Han vidste at hun havde kæmpet meget for at få ham ud af de dårlige vaner dengang og han havde ikke lyst til at bekymre hende ubegrundet, plus hun jo ligesom troede at han var på arbejde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 1, 2018 20:52:40 GMT
Hun grinede, ja hun var nok også på et stadie hvor hun var okay ligeglad med HVAD det egentligt var hun drak, så længe det kom ned. Der kom heldigvis et punkt hvor det ikke længere var så vigtigt hvad ting smagte af så længe det kom ned, og det var nok cirka der Nikita var ved at være nu. "Det lyder som en fornuftig idé.." sagde hun i et smil: "Bor du fast ved NIkita nu?" spurgte Kayla nysgerrigt og satte glasset på bordet efter hun havde drukket, hun havde ikke helt nogen fornemmelse af hvordan Scott's liv egentligt var, det virkede ret rodet. Men så længe han selv havde styr på det, så behøvede hun jo heller ikke have det. "Ja selvfølgelig... Avery og Peyton kommer først hjem i morgen" sagde hun i et smil og tog en tår mere så glasset næsten var tomt.
”Det skal nok gå det hele Scott... Vi skal bare liiiige... Du ved" sagde hun og lavede en bevægelse med hånden ud i luften, ja de skulle lige finde ud af det hele. Okay det var nok en bemærkning der var mere i beruselse end i den sunde fornuft. "Liiige regne verden ud" sagde hun i et grin, okay hun havde ikke helt nogen idé om hvad hun selv sad og sagde, men det var da lige noget i den stil. Hun skulle lige have styr på det hele og forstå nogenlunde hvordan tingene foregik. Ihvertfald skulle hun ikke noget med Demyan igen og Jophiel havde hun lagt på hylden, hun skulle ikke ned af den vej igen.
|
|
|
Trescott Roden
•
Magiker
|
Post by Trescott Roden on Nov 2, 2018 12:30:10 GMT
Scott tog endnu en stor tår af drinken og nikkede så. "Ja..eller altså jeg har stadigvæk min lejlighed og mine ting i min ledighed, men jeg har været mere der end hos mig selv." Forklarede han. Han var ked af at føleserne for Nikita ikke var der. Ikke rigtigt i hvert fald og jo længere frem aftenen skred jo mere klarlagt blev det for ham. "Okay det lyder godt, er de ved Jophiel?" Scott skar en mindre grimasse som han sagde navnet. Han vidste godt at Jophiel havde fast kontakt til Avery og mod alles forventning var han faktisk en god far - af hvad Scott havde fået indtryk af, men han var ikke sikker på om han også tog sig af Peyton sommetider, det mente han bare at Kayla havde nævnt på et tidspunkt. Pigerne kunne selvfølgelig også være ved Ryan.
Han hævede sine bryn af hende og smilede så før han nikkede. "Ja, livet går videre som man siger." Han fugtede let sine læber og førte en hånd gennem håret hvorefter han tømte glasset. Han var ret klar til at tage hjemad og crashe på hendes sofa og det var endda på trods af at de ikke havde været ude mange timer. Han kunne selvfølgelig også tage hjem i sin egen lejlighed, men den lå længere væk og han orkede ærlig talt ikke at tage derhjem. Derudover var det nok en god ting at han ikke var alene nu hvor han i forvejen var fuld, bare sådan at han ikke pludselig endte med at tømme en flaske rom eller noget i den stil imens han balancerede på kanten af det dybe hul han langt om længe havde formået at kæmpe sig op af - sådan nogenlunde. Han var langt fra den samme person som han have været engang. Han var nok blevet lidt mere opgivede efter tabet af Cara og bruddet med Aly, lidt som om at han bare tog en dag af gangen og hver dag han klarede sig igennem var en sejr i sig selv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 2, 2018 20:48:38 GMT
Hun nikkede: "Jeg er dælme glad for min lejlighed! Det er da den eneste der har været mig tro siden jeg gik fra Jophiel" sagde hun halvt som en joke, og halvt med en bitter mine. Hun var træt af sit kærlighedsliv, men lejligheden som hun havde købt da hun var gået fra Jophiel var virkeligt alt værd for hende og hun var glad for det var hendes igennem alt det her med Demyan, hun havde virkeligt brug for at nogen ting var stabile. Dog var der kun tre værelser i den lille lejlighed og med to børn var det ikke meget plads, for nu kunne de dog stadig dele værelse, men Kayla vidste godt at der kom et punkt hvor hun nok var nødt til at finde et sted med lidt mere plads.
"Ja... Han er sød nok til at tage dem... Men jeg skal ikke mere med ham... mere" sagde hun, nu havde hun jo fortalte Scott hun var kommet til at være lidt sammen med Jophiel hvilket var dumt. Joe var sød og han var uden tvivl en ufatteligt charmerende fyr, men hun skulle ikke i den retning igen, den fejl havde hun allerede lavet en gang for meget i hendes liv. Hun nikkede og rejste sig så op, men måtte tage fra på bordet som hun mistede balancen: "Kan vi få to øl, til turen?" spurgte hun i mod tjeneren med et lille fnis, hun følte sig fuldkommen som en teenager der var i byen for første gang. "Skal vi?" spurgte hun, heldigvis boede Kayla ikke mange gader væk, men det var da langt nok til hun godt lige kunne gå og drikke en øl på vejen.
|
|
|