Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2015 13:17:51 GMT
"Tre år... Hun er virkeligt sød, men jeg er nok generelt bare glad for børn" sagde Davy og smilede til hende, børn var helt igennem fantastiske og hvis det stod til ham så kunne han godt få et helt fodbold hold. Men hans arbejde tog jo meget tid, og han havde ikke fundet den rigtige pige endnu. "Kan du godt lide børn?" spurgte Davy i et forsigtigt smil, hun var en sød pige ingen tvivl om det, Davy tvivlede dog på om hun nogensinde ville få børn med alle de traumer hun havde, eller fobier eller hvda man nu skulle kalde det, Davy kendte jo ikke hele historien og han var heller ikke sikker på at han ville vide det.
"Oh okay... Det er helt okay" sagde han og smilede til hende, han ville ikke holde på hende alligevel: "Du sender bare en ugle hvis jeg kan gøre noget for at hjælpe dig" sagde han i et smil. Davy ville altid gerne hjælpe, han kunne ikke klare tanken om at nogen gik rundt og havde det skidt og selvom han ikke var sikker på hvordan han kunne hjælpe hende, så ville han gerne gøre det hvis han kunne og så godt han kunne.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2015 13:37:54 GMT
Et lidt forsigtigt smil viste sig på hendes læber, "Vil du selv ha børn?" spurgte hun nysgerrig, Gabriella vidste ikke om hun nogensinde ville have børn. Eller jo hun ville gerne, men hun kunne slet ikke overskue tanken om hvordan de skulle laves, og hun ville have helt styr på sig selv, før hun skulle sætte nogen som helst børn i verden, men så ville det nok nærmere være i gennem adoption. Hun nikkede lidt, "Jeg elsker børn," svarede hun og førte en lille brun hårtot om bag det ene øre. Nu havde hun jo også boet på børnehjem hele livet, hvor der altid var andre børn omkring hende, så det var nok svært ikke at komme til, at holde af de små væsner.
Et stille smil viste sig på hendes læber, "Med mindre du har en bolig til slag eller et værelse til leje, så tror jeg desværre ikke rigtigt der er noget du kan gøre mig," sagde hun med et lille skuldertræk. Hun ville nok bare tage direkte på arbejde her fra og håbe hun kunne sove på klinikken i nat, det var jo vinter og koldt, hun kunne slet ikke overskue at sove på gaden i det vejr, det var noget andet om sommeren, så var det jo varmt nok til at sove på en bænk i en park eller sådan noget.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2015 14:34:12 GMT
Davy trak på skuldrende. "Måske, nu må vi se... Der skal jo to til at få børn" sagde han, ja han ville da gerne have børn, men først og fremmest så ville han jo gerne møde den rigtige pige, ellers kom man jo ikke så langt. Davy ville for alt i verden bare ikke have en eller anden skilsmisse familie hvor at han havde børn som endte med at bo halvt ved deres mog og halvt ved deres far, han ville gerne giftes inden han skulle få børn. Han var generelt nok meget traditionel og endnu mere på vagt overfor det nu hvor at Kayla gik alene med Avery, det ville han aldrig kunne.
"Desværre ikke, men altså jeg skal nok sige til hvis jeg høre noget" sagde han i et smil, han havde jo ikke ligefrem plads i hans lille lejlighed, og Kayla ville nok ikke have en mental ustabil boende nu hvor hun havde en lille pige i huset. "Men som sagt, så.. Ja bare skriv, jeg skal nok skrive hvis det er jeg høre om et sted" sagde han roligt, men hvis hun havde et job så var det vel ikke svært at finde pengene til et hotel eller et midlertidigt sted? Han havde da set en del steder til leje det sidste stykke tid.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 10, 2015 19:48:06 GMT
Gabriella nikkede en smule, og lagde så armene over kors, "Men man kan jo også altid adoptere," sagde hun i et lille skuldertræk, hun vidste ikke om hun selv nogensinde ville blive i stand til, at tage sig af et andet menneske, men hun drømte om at få børn en skønne dag, men hun vidste godt, det højst sandsynligt ville blive med en donor eller hun ville adoptere, den naturlige måde at få børn på, kunne hun ikke forholde sig til. Der var mange ting Gabriella gerne ville i livet, men der var endnu flere som hun bare ikke turde på grund af de ting hun havde været i gennem. Men i det mindste var hun i gang med en uddannelse, så helt fortabt var hun da ikke. Det var i hvert fald det hun sagde til sig selv.
Hun smilede lidt og vendte så blikket i mod gulvet, "Tak, og tak fordi du fik ham manden væk i går," sagde hun stille, uden helt at vide hvad hun ellers skulle sige. Hun bed sig lidt i læben, "Tak, men du har gjort rigeligt for mig, Davy," sagde hun og samlede sin taske op fra gulvet og svang den over den ene skulder. Hun overvejede lidt om hun burde give ham hånden, men alene det var en grænse som hun skulle overskride. "Well.. Farvel Davy, og tak endnu engang," sagde hun og gik mod hoveddøren, før hun forsvandt ud af den og ned på gaden. Hun var ikke nogen særlig dygtigt heks, så hun havde aldrig lært at tranforere sig, så hun gik for det meste der hvor hun skulle hen, fordi hun hadede susenetværket, men hun tog det dog nogen gange.
//OUT
|
|