Evanna Brown
•
Magiker
Fødselsdag: 01.08.2032
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Forlovet
Med: Charles Lavoie
Oprindelse: Israel
Bosat: Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: EB Music
Stilling: Ejer og Stifter
|
Post by Evanna Brown on Mar 22, 2017 22:12:12 GMT
Evanna følte sig efterhånden også rimeligt tom for hemmeligheder, overfor Ashton. Han vidste ting om hende, som ikke ret mange andre vidste. Han vidste hun var Skylers stemme og sangskriver, han vidste hun havde en tatovering med teksten fra en af Faded Exit sange, han vidste nu også hun kunne tegne. Nu manglede han nærmest bare, at finde ud af, at hun skrev dagbøger og så ville han da også var den som vidste mest, om de ting som hun ikke bare fortalte til hvem som helst. Hun smilede varmt til ham, da han sagde han nok skulle spørger, hun havde i hvert fald ikke tænkt sig, at lyve for ham. Hun måtte dog rynke en smule på panden, "Ehm, ja det kan det være," sagde hun og trak lidt på den ene skulder. Hvorfor virkede han pludselig så fraværende? At tegne abstrakt krævede mere kreativitet og nogengange også mere tid, hvorimod protrætter, der kunne hun jo kigge på et lille billed og så bare tegne det større over på et papir. Der skulle hun ikke tænke ligeså meget, selvom hun alligevel var en ret så stor perfektionist, hvilket også var grunden til, at hun havde læst sig frem til musklerne i ansigtet. Hun grinte og rystede lidt på hovedet, "Yeah.. Det er mig stadig en gåde, hvorfor du ikke stak af, da du havde muligheden," sagde hun morende og blinkede til ham uden rigtigt at tænke over det, før bagefter, hvilket ret hurtigt fik hende til, at vende blikket lidt væk fra ham. Hun sad bare ikke og flirtede med ham. Det var da godt nok dumt. Hun vendte dog blikket tilbage på ham, da han takkede, hvilket fik et smil frem på hendes læber, "Selv tak," sagde hun og bed sig lidt i læben. Hun måtte dog slippe et nyt grin, "Okay, Ashton-fem-år, pas nu på du ikke forstrækker en muskel, så skal jeg bare lave hele tegning om," grinte hun, da hun havde opgivet at holde masken mere. Hun tog en tår mere af sin kaffe, men blev dog hurtigt enig med at sig selv om, at det nok var bedst at stille koppen tilbage på bordet, så længe de grinte. Hun rettede sig lidt i sofaen, så hun sad bedre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 22, 2017 23:27:05 GMT
Ashton havde allerede gang i en masse planlægning inde i hovedet, om det fremtidige albumcover, som Evanna ifølge ham helt sikkert skulle tegne. Han skulle selvfølgelig lige først vende det med de andre og Victoria, men han kunne nu ikke se, hvorfor de ikke skulle sige ja, når han først viste dem nogle af hendes tegninger. Måske skulle han få fingre i nogle af hendes mere abstrakte ting, og måske hvis han kunne lokke hende til at lave et enkelt abstrakt maleri, så ville det være helt perfekt. Han kom helt til at smile, mens han sad og planlagde inde i hovedet, uden at tænke over det. Da han tog sig selv i det, bed han sig i læben for at stoppe sig selv, og han skyndte sig så at vende opmærksomheden tilbage mod hende. "Kunne du egentlig tænke dig snart at møde de andre?" spurgte han, for at lede hendes opmærksomhed væk fra, at han lige havde siddet og smilet for sig selv. Normalt havde han lidt en tendens til at svæve, eller ryge ud af en tangent, så det var ikke ligefrem underligt, at han forsvandt i sine egne tanker midt i hans besøg hos Evanna. Men han ville helst holde sin idé for sig selv ind til videre, i det mindste indtil han havde talt med de andre. "Altså, jeg mener de andre fra bandet," tilføjede han, da det pludselig gik op for ham, at hun måske ikke anede hvem i alverden han talte om. Han hævede det ene øjenbryn en anelse overrasket, da hun blinkede til ham, men han smilede stort lige efter. "Jamen, jeg ved egentlig ikke hvorfor. Der var bare et eller andet ved dig, der fik mig til stædigt at blive," sagde han, hvorefter han grinede lidt og tog hånden op for at lade det glide gennem sit hår, dog meget blidere end før, så det ikke strittede denne gang, men nærmest sad bedre, end det gjorde før. Han bed sig en anelse i læben, mens han kiggede på hende, hun var simpelthen så smuk. Nogle gange tog han sig selv i bare at sidde og stirre på hende og falde i staver. Hendes lange, mørke hår der indrammede hendes ansigt perfekt, og de blå øjne, der strålede mere end nogen andre han nogensinde havde set før. Han glippede med øjnene et par gange, da han endnu engang måtte hive sig selv tilbage til jorden igen, efter at hans hjerne havde været et eller andet sted i nærheden af Pluto. Han grinede dog igen. "Du forstår bare heller ikke hvor hårdt det er, når vi har autograf sessions! At skrive hundredevis af autografer gennem flere timer, det er et helvede for mit håndled!" brokkede han sig, og viftede lidt med sin hånd, mens han grinede.
|
|
|
Evanna Brown
•
Magiker
|
Post by Evanna Brown on Mar 23, 2017 16:39:07 GMT
Hvad Ashton sad med af planer og tanker, vidste Evanna intet om, hvilket et sted lige nu nok var meget godt, for det kunne godt være hun ville freake ret så meget ud over det, hvis han sagde sine tanker højt. Hun rynkede lidt på panden, da han spurgte om hun kunne tænke sig, at møde de andre, og skulle da også lige til, at spørger hvem han hentød til, da han afslørede det i sin tilføjelse. Hun spærrede øjnene fuldstændigt op og så på ham med munden en smule åben, uden der kom nogle ord ud, som hun langsomt begyndte at ryste lidt på hovedet. "Neej, nej det.. Tror jeg ikke er nogen god.. Idé.." svarede hun tøvende, efter lidt, hvor det ligesom gik op for hende, at hun nok burde svare ham, i stedet for bare at sidde og stirre på ham, som var han lige faldet ned fra himlen og landet foran hende iført et banan kostume. Han kunne jo nærmest ligeså godt, have spurgt hende om hun ville møde hans familie. Hun slog virkelig sig selv mentalt i hovedet lige nu, og havde faktisk mest af alt lyst til, at undskylde for, at have blinket til ham, men det ville nok bare gøre det endnu værre, så hun valgte nok bare lidt, at håbe på, at han ikke havde bemærket det. Hun sendte ham et lidt forsigtigt smil, "Jeg er glad for du blev," indrømmede hun og bed sig lidt i læben, med blikket hvilende på ham. Hun følte sig virkelig heldig over, at have en fyr som Ashton i sit liv, han var helt i gennem dejlig. Hun sendte ham et af de mest blide blikke, som hun kunne mestre, "Orh, bette pus da, det må virkelig være hårdt for dig," sagde hun med et toneleje som nok primært var reserveret til børn når de havde slået sig, og skød underlæben en smule frem for, at understrege sin medlidenhed, men endnu engang kunne hun ikke holde masken ret længe og grinte let.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 23, 2017 19:24:30 GMT
Ashton rynkede panden en anelse i forvirring, da hun med det samme bare afviste, at ville møde resten af hans band, hans bedste venner. Han forstod overhovedet ikke hvorfor hun lignede en der lige havde fået spørgsmålet om, om hun ville møde en øksemorder, eller noget lignende, hun så ud som om hun var fuldstændig skræmt fra vid og sans, og det gik langt ud over hans forståelsesevner. Han overvejede kort om han skulle gentage sit spørgsmål for hende og understrege, at han altså ikke spurgte om hun ville møde en øksemorder, men bare hans bedste venner. "Øhm, nåh," sagde han bare til at starte med, da han simpelthen var for paf til at sige andet i første omgang. Han rystede lidt på hovedet og så så uforstående på hende, med rynket pande. "Hvorfor ikke, egentlig?" spurgte han, måske en anelse hårdere end han egentlig mente det. Han forstod bare virkelig ikke, hvorfor hun blankt afviste at møde hans venner. Han fandt det ret naturligt, de havde fortalt hinanden om deres følelser, så hvorfor skulle det være så slemt for hende at møde hans bedste venner? "Det er bare mine venner, de er ikke farlige øksemordere, eller sådan noget," tilføjede han, i et blidere tonefald, men han kunne ikke rigtigt skjule skuffelsen over hendes blanke afvisning. "Selvfølgelig blev jeg," sagde han med et smil, hvorefter han rykkede lidt tættere på hende. Han rakte ud for at tage forsigtigt fat i hendes hånd, mens han hele tiden aflæste hendes reaktion, så han ville stoppe hvis hun ikke ville have ham til det. Men han regnede nu ikke med, at hun ville stoppe ham. Han flettede deres fingre sammen, hvorefter han lænede sig ind for at placere et blidt kys på hendes læber, men han kunne ikke få sig selv til at stoppe det igen.
|
|
|
Evanna Brown
•
Magiker
|
Post by Evanna Brown on Mar 24, 2017 1:06:13 GMT
Evanna ville ikke have det mindste imod, at mødes Ashtons venner, men de venner som han havde bandet med, var hun på ingen måder klar til, at møde endnu. Det følte hun i hvert fald ikke. Hun kunne dårligt nok forstå, at han rent faktisk lige havde spurgt om det. Hun bed sig ganske let i læben, hun brød sig virkelig ikke om det blik han sendte hende lige nu, "Fordi.." hun tav hurtigt da hans tilføjelse lød, hvilket fik hende til, at glide en hånd i gennem hendes lange mørke hår, et typisk tegn på, at hun blev nervøs. "Det ved jeg godt de ikke er, jeg er sikker på, at de er rigtigt søde alle sammen, men jeg tror ikke jeg er klar til, at stå foran dem endnu.. Måske efter jeres tour?" Hun så på ham med et undskyldende blik, mens hun virkelig prøvede, at fortælle ham på en pæn måde, at hun nok ville freake lidt for meget ud, hvis hun pludselig stod ansigt til ansigt med hele bandet på én gang. Hun følte selv, kun lige, at hun var begyndt at vende sig til Ashton. Hun smilede varmt til ham, da han kom tættere på hende og hun glemte fuldstændig, at hun nok burde have svaret et eller andet. Hun havde bestemt ikke tænkt sig, at stoppe ham og i hendes blik stod der nok tydeligt skrevet, hvor forelsket hun var i ham. Hun mærkede alle de timilliarder sommerfugle i sin mave, som han vækkede i hende, da hun mærkede hans hånd mod sin egen. Hun løftede sin hånd ganske forsigtigt og lod sine fingre flette ind i mellem hans. Hun lod sine øjne glide i og gengældte kysset ganske blidt. Det her øjeblik kunne hun godt leve resten af sit liv i. Hun kunne mærke, hvordan varmen spredte sig i hendes krop og hun havde slet ikke lyst til, at de skulle stoppe igen. Hun lod derfor sin frie hånd, ganske forsigtigt søge om i nakken på ham, som hun lod sine fingerspidser blidt nusse hans nakke lidt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2017 23:07:35 GMT
Ashton hævede et øjenbryn, da hun sagde, at hun ikke var klar til at stå foran dem endnu. "Hvad så med en af gangen?" spurgte han, en anelse desperat. Han vidste virkelig ikke hvad hendes problem med hans venner var. Han vidste godt at hun var fan af bandet, men han regnede med, at efter hun havde mødt ham og lært ham at kende, at hun ville være noget mere afslappet omkring de andre også. Men måske alligevel ikke, måske hun stadig var nervøs for at møde de andre, fordi de var en del af hendes yndlingsband. "Jeg vil ikke presse dig til noget du ikke vil, jeg forstår det bare ikke," tilføjede han så og kiggede væk. Han måtte indrømme at han var skuffet over hendes valg, for de var nået så langt sammen, og det var ikke fordi det var unormalt, at hun mødte hans venner på nuværende tidspunkt, tværtimod. Det faldt ham helt naturligt. Han ville i hvert fald også gerne møde hendes veninder, altså bortset fra Kaya. Han havde fuldstændig glemt at tænke over, at hendes adoptivsøster havde været sammen med Charles, samt at Seth og Kaya havde lidt af en historie. For ham var de jo bare hans venner. Han kunne ikke holde et behageligt suk tilbage, da han mærkede at hun var villig til at lade ham gøre hvad han gjorde, og hendes hånd krøb om i hans nakke. Han forsøgte at rykke sig tættere på hende, men det gik ikke særlig godt, da de sad en anelse for akavet til, at det kunne lade sig gøre. I stedet løftede han sin hånd op, for at lægge den blidt mod hendes kind, så han med sin tommelfinger kunne nusse hendes kind, mens han gjorde kysset en anelse dybere, stadig forsigtigt.
|
|
|
Evanna Brown
•
Magiker
|
Post by Evanna Brown on Mar 29, 2017 9:37:43 GMT
Evanna bed sig svagt i læben og lod endnu engang sin ene hånd glide i gennem det lange mørke hår hun havde. Hun vidste næsten ikke, hvad der ville være værst, alle på én gang - så var det hurtigt overstået og hun ville måske slippe for, at sige alt for meget, eller en af gange - så ville det måske ikke virke så overvældende. Hun nåede dog ikke, at svare ham, før hans tilføjelse lød, hvilket fik hende til, at rynke lidt på panden, især da han så oveni købet vendte blikket væk fra hende. "Det er ikke fordi jeg ikke vil og du presser mig ikke til noget, men.. Hvem siger overhovedet, at de vil møde mig?" spurgte hun stille, selvom hun ikke forventede, at han ville have noget direkte svar til hende. Hun tippede hovedet lidt til siden, i et forsøg på at fange hans øjenkontakt igen. "De er dine bedste venner, men du ser dem sikkert mere som brødre, har jeg ret? Prøv for et øjeblik, bare tænk over, om du ville være klar til, at stå foran Brown familien," bad hun, i håb om, at han ville kunne se det bare lidt fra hendes side af. Ville han være klar til, at stå overfor hendes alt for mange adaptivsøskende? Deriblandt også Skyler, og Blair som havde brækket Charles' næse. Evanna var så langt væk i kysset, at resten af verden var lukket fuldstændigt ude for hende. De eneste der var i hendes tanker lige nu var Ashton og hende selv. Hun smilede lidt i kysset, da han forsøgte at komme tættere på hende, hun ville dog gerne have ham tættere på sig, så hun flyttede sit ben, for at give ham plads. Hun var dog heller ikke sikker på, hvor tæt hun turde lade ham komme, hun var jo stadig jomfru og det var hun pænt sikker på, at han på ingen måder var. Det var egentlig ikke fordi hun var bange for, at det ville gøre ondt eller noget i den dur, hun ville bare gerne have, at hendes første gang skulle være speciel, selvom det nok var ret gammeldags, men nu var det heller ikke fordi hun slet intet havde prøvet. Hun tippede hovedet mod hans hånd, da hun mærkede den mod sin kind, hvilket også gav hende rig mulighed for, at følge med, da han gjorde kysset dybere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2017 23:04:40 GMT
Ashton hævede overrasket begge øjenbryn, da hun pludselig udtrykte tvivl omkring, om de overhovedet ville møde hende. "Er du seriøs? Selvfølgelig vil de det! De føler næsten allerede de kender dig, fordi jeg aldrig tier stille om dig," fortalte han hende, uden egentlig at tænke over, at han lige havde afsløret sig selv. Det var rigtigt, at han alt for ofte plaprede løs om Evanna i bandets selskab, og de var alle lige ved at hive hovedet af ham nogle gange. Men de havde alle været i hans sko på et tidspunkt, og hvis ikke, var han sikker på de ville komme det, og så ville de selv konstant tale om den person de havde følelser for. Han lagde på intet tidspunkt mærke til, at han var kommet til at fortælle Evanna om noget hun egentlig ikke vidste om ham. Han rynkede panden en anelse, da hun sammenlignede dem med hendes adoptivfamilie. Hun havde ret i, at han så de andre i bandet som sine brødre, nærmest på niveau med Chris, hvis ikke faktisk samme niveau. Men selvom han ikke havde mødt hendes familie endnu, havde han allerede en teori om, at de alle var kærlighedesløse maskiner, der udnyttede andre, enten for penge eller for omtale - primært fordi han lige havde fundet ud af, hvilken kontrakt hendes adoptivforældre havde lavet med hende omkring hendes sang, samt fordi Skyler havde været sammen med Charles, og han følte at det kun var fordi de udnyttede hinanden. "Jeg ville ikke have noget imod at møde din adoptivfamilie nu. Men jeg går ikke ud fra det er et tilbud, siden du siger sådan," sagde han kort for hovedet, og trak på skulderen. Hans tone var ikke ligefrem venlig, for de var tydeligvis to forskellige steder når det kom til den slags. Han havde det også lidt skidt med, at han åbenbart var klar til at møde hendes veninder og adoptivfamilie, men hun var ikke engang klar til at møde hans venner. Selvom han ikke rigtigt havde lyst, slap han kysset lidt efter, så han kunne trække vejret ordentligt. Han sugede den ene side af sin underlæbe ind og bed ned, mens han forsøgte at skjule, at han faktisk var blevet en anelse forpustet. Det var ikke fordi han havde dårlig kondition, hun tog bare bogstavligtalt vejret fra ham, når han kyssede hende intenst. Og han var også påpasselig på med ikke at trække den for langt, for det var ikke fordi han ikke ville kunne stoppe igen det øjeblik hun sagde stop, det var mere fordi han ikke ville presse hende til noget, og siden hun endnu ikke selv havde lagt op til noget, ville han ikke virke alt for ivrig.
|
|
|
Evanna Brown
•
Magiker
|
Post by Evanna Brown on Mar 30, 2017 14:25:39 GMT
Evanna spærrede overrasket øjnene op. Snakkede han om hende til sine venner? Ikke fordi, hun snakkede jo også om ham til sine veninder, men hun var meget påpasselig med, hvad hun sagde til hvem, da hun vidste mange af dem var fans af bandet og hun ønskede ikke at komme til, at tale over sig, så der pludselig kom noget ud i medierne som ikke var meningen. "Såååh.. Boys talks girls too, huh? Hvad ved de om mig?" spurgte hun bildt og bed sig lidt i læben, som hun ikke helt kunne lade vær med, at smile lidt over tanken, om at han snakkede om hende, selvom hun nok samtidig frygtede det værste lige nu. Ikke fordi hun var bange for, at Ashton ville snakke grimt om hende eller noget, nej hun var nærmere bange for om han havde fortalt dem foreksempel stjerne eller hendes nøgler. Eller endnu værre, at hun havde haft smidt kjolen foran ham da hun havde skulle i seng i fuldtilstand. Hun slog blikket lidt ned, det gjorde ondt, når han snakkede sådan til hende, "Jeg vil hellere end gerne præsentere dig for dem.. Men ikke før jeg må præsentere dig som min kæreste," sagde hun og vendte blikket tilbage på ham, mens hun bed sig lidt i læben. Hun vidste dog godt, at hvis de blev kærester, så ville det betyde, at hendes privatliv ville begynde at komme i søgelyset hos medierne. Godt nok var hun vant til interviews og alt sådan noget, men det var alt sammen relateret til hendes arbejde, det var kun meget sjældent hun havde oplevet en journalist spørger ind til noget i hendes privatliv, og der havde hun jo med sin fulde ret, kunne sige hun ikke havde nogen kommentar. Men hun vidste jo godt, hvordan fans kunne gå helt amok over, hvis deres idoler fik kæreste på, og det havde allerede stået et par gange i aviserne, at de var blevet set sammen på flere dates. Hun lod ham slippe kysset, selvom hun kunne mærke, hvordan hendes læber nærmest brændte efter mere. Hendes hjerte slog rytmisk, som hun smilede til ham og lod sin hånd glide fra hans nakke og ned af hans brystkasse. Han var virkelig dejlig og hun kunne slet ikke forstå, at hun var så heldig at sidde her med ham. Hun lod sin pegefinger følge kanten på hans t-shirt, før hun tog blidt fat i den og trak ham ind i et nyt kys, denne gang dog nogle lidt kortere kys, så der var plads til at trække vejret ind i mellem dem, men stadig ligeså fyldt med følelser.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2017 22:46:53 GMT
Det var først da Evanna kommenterede på det, at det gik op for ham, at han var kommet til at afsløre sig selv. Han kunne mærke hans kinder blev en anelse varmere, og han kendte alt for godt den lette, pinke farve der ville være til at se på hans kinder om et øjeblik. Han var ikke typen der rødmede normalt, og heldigvis blev han heller ikke en tomat når det skete. Men han hadede det alligevel, for det var en ufrivillig ting, der afslørede for alle omkring ham, at han var pinlig berørt over noget han havde sagt eller gjort. "Øh," begyndte han, men kom ikke rigtigt videre, da han faktisk ikke engang vidste, hvad han skulle svare hende. Når han tænkte sig om, kunne han ikke engang huske præcis hvad han sagde om hende. Det var altid sådan nogle små ting, men de andre var godt trætte af det efterhånden, især fordi de ikke havde mødt hende endnu. "Altså, de ved de basale ting om dig. Og så at jeg ret godt kan lide dig," fortsatte han, langt om længe, mens han trak en anelse på skulderen. De vidste også, at han ikke havde følt sådan for nogle før, som han gjorde for Evanna. Det var ikke fordi han havde fortalt dem det direkte, men de vidste altid sådan nogle ting om hinanden, fordi de brugte så meget tid sammen. Han hævede et øjenbryn, da hun sagde hun var den første der bragte det med kæresteri på banen. Han var en anelse bagud nu, for hun havde kysset ham først, og sagt først hun var forelsket i ham, og nu var hun også den første til at nævne det. "Efter sidst, så ved jeg ikke hvad vi skulle være, hvis ikke kærester," sagde han på så nonchalant en måde, at man skulle tro det var sådan noget han talte om hver dag. Men det var det jo slet ikke, i virkeligheden var han en anelse nervøs og havde faktisk en klump i maven. Det var egentlig sært at tale om det på den måde, men på den anden side anede han ikke hvordan man gjorde. Han følte ikke der var nogen bestemt måde at gøre det på, og nu havde hun nævnt det, og han havde sagt han følte de nok allerede var kærester. Efter alle de dates og deres indrømmelse af deres følelser overfor hinanden, kunne han ikke se hvorfor de ikke skulle være kærester. Ashton fik taget pusten en anelse fra sig igen, da hun trak ham tilbage ind i et nyt kys, ved at trække ham tæt på sig igen ved hjælp af hans t-shirt. Hun virkede i hvert fald temmelig ivrig, og det opmuntrede ham en del. Han sneg langsomt og uendelig forsigtigt sin hånd op ad hendes ben mens de kyssede, men stoppede omkring midten af hendes lår, i tilfælde af, at hun ikke ville have ham til at rykke den længere op.
|
|
|
Evanna Brown
•
Magiker
|
Post by Evanna Brown on Apr 3, 2017 21:07:16 GMT
Evannas blik blev om muligt endnu mere overrasket, da Ashtons kinder pludselig skiftede farve. Hun havde aldrig set ham rødme før, hun vidste ikke engang, at det var noget han var i stand til. Hun blev så optaget af, at han rødmede, at hun nærmest helt glemte, at hun havde stillet ham et spørgsmål, før han begyndte at svare hende, hvilket rev hende tilbage til virkeligheden, som hun blinkede et par gange med øjnene, og nikkede så lidt. Hun mærkede sit hjerte slå en smule hurtigere end normalvis, som hun bed sig lidt i læben, "Okay.. En af gangen," gik hun så med til, selvom hun godt kunne mærke, at hun allerede begyndte at små panikke indeni. Men hun ville jo gerne møde hans venner, det var jo ikke dét hun havde det svært ved, hun mødte jo nye mennesker hver dag næsten, i forbindelse med sit arbejde, men det her var jo noget helt andet. Hun måtte nok indrømme, at hans hævelse af øjenbrynet gjorde hende ret nervøs. Det var jo ikke fordi hun ville kaste sig ud i tingene alt for hurtigt, og hun vidste jo slet ikke om han var interesseret i et forhold med hende, selvom de begge havde indrømmet de var forelsket i hinanden. "Bare lov mig én ting," bad hun stille og vendte blikket mod ham, "Du må ikke ændre dig overfor jeres fans. De elsker jer, for at tage billeder med dem, kramme dem og kysse dem på kinden. Det må du ikke stoppe med," forsatte hun og sendte ham et varmt smil. Hun vidste jo godt, at det var en del af det at være kendt. Hun nød virkelig at sidde sammen med ham på den her måde. Det var fantastisk, at mærke hans læber mod sine egne, hun følte næsten, at hun blev mere og mere forelsket i ham, for hvert kys. Hun mærkede hans hånd op af sit ben, og mærkede hvordan en stiren spredte sig som ringe i vandet igennem hele hendes krop. Hun havde ikke noget som helst imod, at han rørte ved hende, hun gik jo heldigvis ikke i stykker. Alligevel mærkede hun en svag frygt for, hvor langt han havde i tankerne, at de skulle gå, især fordi hun jo godt vidste, at hun ikke ligefrem havde fortalt ham, at hun var jomfru, selvom hun da havde prøvet så meget andet end lige samleje. Hun slap roligt kysset, "Sæt ikke dine forventninger for højt.." sagde hun stille mod hans læber, mens hun så ham i øjnene. Overraskende nok uden at rødme, men hun var ikke flov over, at være jomfru.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 4, 2017 22:00:02 GMT
Et smil bredte sig på Ashton's ansigt, da hun gik med til at møde hans venner. Han var meget glad for, at hun gerne ville møde dem, han kunne ikke vente med stolt at vise den ene part frem for den anden. Han følte sig utrolig heldig over at have de andre i bandet som sine nære venner, samt han følte sig utrolig heldig over at have Evanna som sin.. ja, hvad end hun var, så gjorde hun ham i hvert fald gladere end han nogensinde havde været før. "Fantastisk. Du kan godt glæde dig, jeg skal nok sige til dem de skal opføre sig ordentligt," sagde han og grinede en anelse. De var alle selvfølgelig langt mere overgearede, når de alle var sammen, fremfor når det kun var to af dem sammen. Især når de skulle møde Evanna, for så vidste de heldigvis godt, at de skulle være seriøse. Han rynkede dog panden en anelse ved hendes næste kommentar. Han kunne ikke rigtig forstå, hvorfor hun talte om hans fans nu, de havde jo absolut intet med deres forhold at gøre. "Altså, jeg har aldrig tænkt mig at ændre mig overfor nogen," begyndte han og holdt en lille pause, hvor han forsøgte at hitte rede i hvad hun lige havde sagt. "Jeg ved ikke om du lige gik med til noget, eller hvad, men.. Hvad er vi så?" spurgte han, endnu engang med et hævet øjenbryn, fordi han stadig ikke kunne finde ud af, hvad hun helt præcist mente. Han fortsatte ivrigt en anelse længere op ad hendes ben, da hun ikke flyttede hans hånd eller stoppede kysset, lige først i hvert fald. Der gik dog ikke lang tid før hun stoppede det, men hun trak sig ikke specielt langt væk. Han valgte dog stadig at skynde sig at trække sin hånd til sig, i tilfælde af, at det var det hun ville have. "Hvad mener du?" spurgte han, en anelse forundret. Han havde ikke ligefrem nogen forventninger, andet end han gerne ville udnytte tiden inden bandet skulle på tour, med hende.
|
|
|
Evanna Brown
•
Magiker
|
Post by Evanna Brown on Apr 4, 2017 23:31:59 GMT
Evanna måtte slippe et morende grin, "Yeah right, det tror jeg på når jeg ser det," sagde hun morende og smilede varmt til ham. Det gjorde hende glad, når hun kunne se og mærke han var glad. Men at de nok skulle opfører sig pænt, havde hun nu sine tvivl omkring, selvom hun godt vidste, at man ikke skulle dømme folk udfra hvem de sås med. Men Charles sås med Skyler, og Seth var bedste venner med Kaya. Hverken Skyler eller Kaya var lig med pæn opførelse, men okay, Evanna var jo selv 'søster' til Skyler og veninder med Kaya, og hun kunne trods alt godt opfører sig pænt, så måske hun bare skulle se på det, som var de helt almindelige mennesker, som ikke var kendte. Hun smilede til ham, da han sagde han ikke ville ændre sig, og skulle lige til at svare ham, da han forsatte med at snakke og hans spørgsmål lød til sidst, "Jeg mente, at hvis du lover mig, at du ikke ændre dig overfor dine fans, så må du gerne få den ære, og kunne kalde dig min kæreste," sagde hun en smule drillende og smilede kærligt til ham. Hun tog dog sig selv i, at studere måden han hævede sit øjenbryn på, da hun jo også havde tegnet ham med et lidt hævet øjenbryn. Hun mærkede han hånd glide længere op af hendes ben, dog stadig uden at stoppe ham. Men det var som om, at varmen forsvandt det sekund han fjernede sin hånd, hvilket ret hurtigt fik hende til, at tage ud efter hans hånd igen. Hun vendte blikket mod sin hånd, da det ligesom var gået op for hende, at hun havde taget fat i hans hånd da han havde trukket den til sig. Hun bed sig svagt i læben, "Jeg er jomfru, såh.." hun vendte blikket tilbage på ham, "Sæt ikke dine forventninger for højt," svarede hun forsat i en blid tone, før hun lagde hans hånd tilbage på hendes lår. Det var jo ikke fordi han ikke måtte røre ved hende eller noget i den dur. Hun så lidt på ham, som hun prøvede at aflæse hans reaktion, hun vidste jo godt, at det ikke var så normalt med en tyve+ jomfru. Hun håbede bare ikke at han ville blive skuffet eller sur over det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 9, 2017 22:54:15 GMT
Ashton hævede et øjenbryn med et smil på læberne. Alle fra bandet mindede en del om de personer de viste til medierne, men der var jo meget mere til dem end det. Dog kunne han stadig godt forstå at hun sagde sådan, og det var også sandt, at de ikke altid kunne opføre sig helt ordentligt. Men han vidste de godt kunne når de skulle. "Hey, vi kan altså godt finde ud af at være seriøse," sagde han og grinede lidt. Det næste hun sagde fik ham dog til at grine endnu mere. "Wow, hvor fantastisk! Det er min store ære," sagde han drillende og bukkede ironisk hovedet mod hende, hvorefter han rettede sig op og rystede på hovedet, så hans krøller dansede om ansigtet på ham. "Ej, jeg mener det faktisk. Jeg er virkelig heldig," tilføjede han, med et lille smil på læberne. Det virkede faktisk næsten uvirkeligt for ham, at hun sådan bare gik med til at være hans kæreste, uden videre. Det føltes som om hele hans mave boblede over af glæde og han kunne ikke stoppe med at smile. Han kiggede en anelse forundret på deres hænder, da hun greb ud efter hans hånd, lige efter han havde trukket den til sig. Men han vendte blikket tilbage mod hende, da hun begyndte at tale igen. Han blev en smule overrasket over, at hun sagde hun var jomfru, ikke at han havde tænkt over det, men han regnede nok med at bare fordi han selv ikke var, så var alle andre heller ikke. Han smilede bare til hende. "Okay, det skal jeg nok lade være med så," sagde han, men hævede et øjenbryn, da hun lagde hans hånd tilbage på hendes lår. "Du skal huske at sige stop, hvis du føler vi er ved at overskride en af dine grænser," sagde han og så meget alvorligt på hende. Han ville virkelig ikke gøre hende ukomfortabel.
|
|
|
Evanna Brown
•
Magiker
|
Post by Evanna Brown on Apr 10, 2017 12:43:14 GMT
Evanna kunne ikke lade vær med at grine let, "Og af en eller anden årsag, så har jeg virkelig svært ved at forestille mig det," sagde hun morende med et drillende smil over sine læber. Hun var nu ikke i tvivl om, at de kunne være seriøse, når det kom til deres musik, men i deres fritid? Det måtte hun nok indrømme hun havde lidt svært ved, at se for sig. Hun grinte da han bukkede hovedet for hende, "Det siger du kun fordi du ikke har nogen som helst idé om, hvad du går indtil," grinte hun drillende og betragtede hans krøller. Han var virkelig helt igennem dejlig. Hans smil, hans latter, alt ved ham var bare perfekt, hun kunne ikke finde en eneste fejl ved ham. Hans næste ord fik hende til, at bide sig lidt i læben mens hun rystede lidt på hovedet, "Det er mig, som er den heldige," sagde hun i en blid stemme og lænede sig lidt mod ham for, at placere det blidt kys på hans læber. Hvis nogen havde sagt til hende, inden hun var taget afsted til deres koncert dengang, hvor han havde hevet hende op på scenen, at hun ville ende med, at sidde her med ham, så havde hun nok bare grint af dem og sagt de ikke var rigtigt klog. Men nu hvor hun rent faktisk sad med ham, kunne hun ikke være mere lykkelig. Hun aede blidt hans håndryg med sin tommelfinger og bed sig svagt i læben. Hun kunne godt forstå, hvis det måske kom bag på ham, at hun var jomfru, men hun ville hellere være ærlig overfor ham, end komme med en eller anden lam undskyldning om, at det var den forkerte tid på måneden eller sådan noget. Nu hvor de var kæreste, så ville han jo nok finde ud af det før eller senere. Hun slog blikket lidt ned, da han svarede hende, men vendte det ret hurtigt tilbage på ham, at hans tilføjelse lød, "Det skal jeg nok, men det er altså ikke fordi jeg slet ikke har prøvet noget, jeg.. Vil bare gerne ha' at min første gang, skal være speciel," sagde hun stille og en smule tøvende, og sendte ham et lidt forsigtigt smil.
|
|
|