Deleted
•
Post by Deleted on Dec 29, 2016 0:05:29 GMT
”Jeg tror stadig ikke på du er blevet ørn henover natten” sagde han med et ganske let grin og rystede let på hovedet af hende. Meget ville han tro om Kim, men ikke lige det der. Det var han trods alt klog nok til at vide hvis han skulle være ærlig. Seth havde det så på samme måde med Kim. Havde hun ikke været hans søster havde han så også været all over hende. Hun var trods alt den type han gik efter når han bare skulle have et eller andet. Nogle gange var han glad for at han var blevet ret så glad for Leslie for det betød trods alt han forsøgte at styre sig bare en smule. Også selvom de ikke lige fremme var kærester. Han vidste godt selv han var virkelig overbeskyttende, men ikke desto mindre så var det blot fordi han virkelig elskede sin lillesøster. Udover alle grænser.
”Sikkert ikke” påpegede han roligt og rystede let på hovedet af hende. Han ville så heller ikke have noget imod at snakke samleje med hende, men det ville være over hans fatte evne at hun overhovedet havde haft det endnu og hun ville også snart få en tale om at den slags burde hun slet ikke gøre endnu. ”Mig? Negativ omkring Lucas? Pjat med dig” sagde han med et ganske let grin da han virkelig ikke kunne sige den sætning uden at være ganske flad af grin og virkelig bare slet ikke kunne holde masken. ”Jeg.. Elsker.. Da… Lucas” hakkede han sig dybt ironisk igennem sin sætning da det nok var den værste løgn den aften. Han kunne virkelig ikke fordrage den mand og han ville aldrig komme til det. At han så havde tage en tilpas hævn over ham var så noget andet. Så kunne den narrøv da lære at lade være med at date hans bedste veninde og nærmest opføre sig som om han ville voldtage hende.
”Jo du gør. Du vil altid være min lillesøster og det er der intet der kan ændre på. Jeg håber godt nok heller ikke du har haft samleje endnu Kim. Du er alt for ung. Du er KUN 14” sagde han med et ganske let bestemt nik og lod ikke til at ville tage mere af den snak lige nu for han skulle bestemt have et alvorsord med sin søster omkring det der. Han havde også virkelig lagt vægt på ordet kun. Seth nikkede ganske let til at hun gerne måtte hilse på Lucas selvom hun bestemt skulle have afspritet sine fingre bagefter for den mand var bare for meget. Seth nikkede let hilsendende på drengen, men havde lettere afskrevet ham fordi han måtte være i familie med Lucas. Det duede bare ikke.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 29, 2016 15:20:57 GMT
Lucas slog let ud med den ene hånd, "Pff, mine damer er ellers altid godt tilfredes," sagde han en smule slesk med et morende smil på sine læber. Han vidste skam godt, at han ikke altid var lige sød ved alle tøser, men de vidste jo godt, hvordan han var og hvad de gik indtil. Han lovede dem jo aldrig noget. Han åbnede munden, for at svare, at han teknisk set var Dorrans far, men tog hurtigt sig selv i sin fejl, hvilket fik ham til at bide sig i læben. "Skulle du lige til, at kalde mig onkel?" spurgte han overrasket, det gjorde faktisk en smule ondt i hjertet, for ja, selvom man måske ikke altid skulle tro det, så havde Lucas faktisk et hjerte. Troede Dorran, at Joey var hans far? Det her krævede mere alkohol.
Han så en smule undrende på den unge pige, da hun i stedet for, at trykke hans hånd, vendte blikket mod Seth, som Dorran afslørede de var søskende. Han sendte hende et roligt smil, og kunne virkelig ikke lade vær med at morer sig over, at hans søn havde prikket Seths lillesøster, og måtte virkelig tage sig sammen for ikke at bryde ud i en håndlig latter. Han vendte blikket mod Dorran, det her var ved at ende i en grim og akavet scene, han tog derfor fat om Dorrans skulder, "Okay, kom så Prins Charming, vi skal videre nu," sagde han en smule bestemt, da han ellers ikke var sikker på, at han ville kunne få sin søn med sig. "Hyggeligt, at møde dig Aya," sagde han hvorefter hans blik kun meget kort gled over på Seth. Lucas havde stadig lyst til, at fortælle den fyr en ting eller to, omkring hvad han mente om Seths og Kayas venskab, men han vidste godt, at det nok kun ville gøre tingene værre, og den tilfredsstillelse skulle Seth bare ikke have. "Dorran, kom," gentog han og trak ham med sig væk fra de andre. Først da da var kommet et stykke væk, gav han Dorran en over nakken, dog ikke hårdt, "Din røvbanan, du er ikke rigtigt klog! Hold dig fra hende," sagde han og rystede på hovedet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 29, 2016 17:21:31 GMT
”Du er simpelthen så nasty nogle gange du er” sagde han med et let ryst på hovedet, men det var også mest af alt fordi han ikke selv kunne følge det der. Sådan var han jo langt fra. Det ville derfor altid være over hans fatteevne. Nogle ting skulle man bare heller ikke forstå.
”Nej jeg ved jo godt du er min bror. Lad nu være med det der Lucas” sagde han med et dybt suk for ligesom at dække over hvad han havde sagt. Han ikke alene troede at Joey var hans far, men en del af ham håbede det også. Mest af alt fordi han var tonser bange for at ende ud med at blive som Lucas. På den anden side havde han et tættere forhold til Lucas så på det punkt ville det ikke gøre ham noget. Det var mere det at Lucas intet havde sagt og frygten for at ende som Lucas der virkelig træk nedad.
Dorran ville så også blive rasende på Lucas hvis han begyndte at grine over det. Især fordi det bare ville afsløre de havde haft samleje og han vidste ikke lige hvor op Kim på var at Seth skulle vide de havde haft det. Han mærkede taget i sin skulder og så undrende på Lucas da han selv synes det gik super godt. Ok han var måske en lille smule fuld, men det gjorde vel heller ikke noget? ”Nej vi skal ej Lucas” sagde han og måtte da også bare gå med da Lucas hev i ham for han havde virkelig ikke sin virkelighedssans med sig lige nu. Han var trods alt godt fuld. Han ville ikke væk derfra, men gik derfra ganske modvilligt.
Dorran hævede let det ene øjenbryn da han mærkede hans dask i nakken og så forundret på ham. ”Hvad fanden har jeg nu gjort? Huh?” spurgte han da han var virkelig ganske forvirret. Han kunne ikke selv se hvad der var galt med det trods alt. Han kendte ikke til Seths og Lucas’ manglende forhold til hinanden, men hvis han havde gjort det ville han mene at Lucas ikke skulle fortælle om hvordan han havde det med Seth for det ville ikke gøre noget som helst godt da Kaya ikke virkede som typen der gav op på sine venner bare fordi Lucas ikke brød sig om dem.
|
|
|
Kimberly Aya Minore York
•
Magiker
Fødselsdag: 18.09.2039
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Under middel
Status: Willieslægt
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Sverige/Frankrig/England
Bosat: Sverige og England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Stilling: Arbejdsløs
|
Post by Kimberly Aya Minore York on Dec 29, 2016 22:04:22 GMT
Kimberly grinte let, "Du ville blive overrasket over, hvad din lillesøster kan udrette i nattens myldre mørke," svarede hun morende og blinkede til sin storebror, bare fordi hun syntes det var sjovt, at drille ham lidt. Hun tænkte bare ikke lige over, at det kunne måske kunne misforståes, især med en tankegang som Seths.
Et smil meldte sig på hendes læber, "Godt, så er vi enige," sagde hun og tog en tår af den øl, som Seth havde haft købt til hende, hun vidste jo godt, at det kun var fordi hun var sammen med ham, at det var okay hun drak, men nu var det heller ikke fordi hun havde tænkt sig, at drikke sig fuld eller noget, det var bare hyggeligt sammen med Seth. Hun ville dog aldrig bebrejde ham, hvis det ville være svært for ham, at forstå hans lillesøster ikke var jomfru mere, hun kunne jo dårligt nok selv fatte det. Men det havde bare virket så rigtigt med Dorran, han havde været så sød og hun fortrød bestemt ikke. Hun var bare, forvirret.. over de følelser han havde sat i gang i hende. Hun kunne dog ikke lade vær med at grine, "Yeah right, prøv, at sig det som om du mener det," grinte hun og rystede lidt på hovedet af ham. Hun vidste ikke hvorfor Seth ikke kunne lide Lucas, men hun var nu ret sikker på, at hun altid ville kunne spørger senere.
Hun skulle lige til, at svare ham på, at selvom hun var hans lillesøster, så blev hun stadig ældre i takt med han selv gjorde, men da han nævnte samleje, forsvandt hendes ordforråd fuldstændigt og hun blev ildrød på sine ellers så blege kinder. "Det.. Sagde du.. Bare ikke," fremstammerede hun og så på ham med munden en smule åben. Hun vidste slet ikke hvordan hun skulle snog sig ud af det her. Som hun fik Seths godkendelse til, at hilse på Lucas, trykkede hun hans hånd med et lille smil på læberne, "I lige måde Mr. McSeeley," sagde hun og slap hans hånd ret hurtigt igen. Hun bed sig lidt i læben, da Lucas trak Dorran væk igen. Hun vidste ikke helt hvad der var værst lige nu. At snakke med Dorran og se ham i øjnene igen mens Seth var der. Eller blive efterladt igen med sin bror, som sikkert ikke ville lade hende slippe med 'han er bare en ven'.
//OUT
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 30, 2016 0:20:47 GMT
Han rystede let på hovedet af hende da hun bestemt ikke kunne udrette den slags ting. Meget kunne hun, men man kunne heldigvis ikke bare sådan lige skifte kollegium og det var han faktisk ret så glad for hvis han skulle være ærlig. Han vidste så også godt at hun drillede ham og det var skam ganske fint. Det var slet ikke det. "Jeg mener det skam. Jeg elsker den mand er kæreste med min bedste veninde mere end noget andet her i verden" sagde han stadig ligeså ironisk som han havde været da han havde sagt at han ikke var negativ når det kom til Lucas for faktum var bare at han kunne fordrage den mand overhovedet. Han så ham allerhelst ude af Kayas liv, men det var ikke hans beslutning og han havde heller ikke tænkt sig at prøve på at gøre det til hans beslutning heller. Så vidste han godt at han ville miste Kaya på den bekostning. Så var det bedre at sluge det og være sammen med Kaya når han ikke måtte indtil han fik gjort noget ved det han havde til Leslie. "Jo det gjorde jeg kunne du vel høre" sagde han med et ganske let hævet øjenbryn da han virkelig ikke synes at en pige i hendes alder burde have samleje hvilket var meget dobbelt moralsk når han selv havde haft samleje første gang i en alder af 13 år. Endda også første kæreste som havde været 10 år ældre end ham selv. Forskellen var bare at det skulle hun altså ikke gøre. Han var lidt glad for at Lucas skred derfra og efterlod hende til sin bror igen. Det var langt bedre at slippe for Lucas lige nu.
//Out
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 30, 2016 23:24:12 GMT
"Yeah well, I like it nasty," sagde Lucas bare lige for at hyle Dorran lidt mere ud af den, og selvfølgelig også fordi han syntes det var utroligt morsomt, at drille ham. Lucas var nok bare ikke som så mange andre fyre. Han vidste jo godt at han ikke var sød ved alle tøser, men han havde nu heller ikke tænkt sig at ændre det, så hvorfor ikke bare stå ved det?
Lucas mærkede sit hjerte slå et slag over. Troede Dorran at Lucas var hans onkel? Han håbede virkelig, at det bare var fordi Dorran var fuld lige nu, at han blandede ordene sammen. Han valgte derfor at lade den del af samtalen lægge for nu. Det måtte vente til dagen efter, hvis det skulle være.
Lucas smilede skævt til Kim og sendte hende et blink med det ene øjne, da hun trykkede hans hånd, udelukket i håb om at ramme Seth, da hun for det første var alt for ung til ham, og for det andet så kunne han jo godt mærke, at Dorran havde et godt øje til den unge willieslægt. Han vendte et strengt blik mod Dorran, da han beklagede sin nød over det dask Lucas havde givet ham, "For det første, en YORK Dorran? Virkelig? Det kan du sgu gøre bedre," sagde han, det var virkelig lavt for en McSeeley at synke til. "For det andet, hun er hundrede procent willieslægt," tilføjede han og lod en hånd glide i gennem sit næsten sorte hår.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 31, 2016 0:05:40 GMT
”Se det undre mig ikke helt” sagde han med et ganske let på hovedet og var derfor heller ikke helt overrasket over det. Det var også derfor det heller ikke rigtig hyldede ham ud af den som Lucas gerne ville have. Desuden havde han jo selv lige sagt til Lucas at han var nasty nogle gange så alt han gjorde var at bekræfte hans ord.
Dorran skulle nok tage samtalen op igen. Han var fuld nok til at gøre det. Det var både sikkert og vist. Han mente bestemt at Lucas var hans onkel og nu ville han faktisk gerne have noget afklaring på det punkt. Også selvom han selv var ganske bange for at Lucas var hans far.
At Lucas blinkede til Aya lagde han godt mærke til og nok ville det måske hylde denne Seth ud af den, men det hyldede i hvert fald Dorran ud af den da han havde set det. ”Hvad damn er der i vejen med en York? Hvad end det er for en stridighed som dig og Seth har gang i så skal det fandme ikke gå udover mig” sagde han en anelse fornærmet da han trods alt var irriteret over ikke alene at blive hevet væk fra Aya, men også fordi han havde set Lucas blinke til hende. Han rystede let på hovedet til at Aya var willie. ”Nej vel er hun så ej Lucas. Gider du godt stoppe det fis der? Er det derfor du går og blinker til hende eller hvad?” spurgte han stadig lige irriteret og kunne godt mærke Lucas ville hjem derfra.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 31, 2016 0:44:57 GMT
En af de mange årsager til, at Lucas havde ladet Dorran blive i den tro om, at de blot var søskende, var fordi Lucas vidste at Dorrans mor var død, og det var ikke en samtale han nogensinde ville blive klar til, at tage. Det var ikke fordi han havde haft følelser for Dorrans mor, eller for Dacoda for den sags skyld, men han følte sig en smule skyldig. Han var bare glad for, at de kunne lade det lægge for nu. Han ville slet ikke snakke med Dorran om det, så længe han stadig var fuld, så måtte de tage den dagen efter.
Lucas kiggede på Dorran som var han lige faldet ned fra himlen og landet for fødderne af ham. "Hvad er der ikke i vejen med en York? Dorran, prøv lige at brug øverste etage, lad nu vær med at tænk med pikken, lad mig om det," sagde han en smule frustreret, han var ikke som sådan selv fuld, men han kunne godt mærke, at han havde drukket. "Nej, selvfølgelig skal det ikke gå udover dig, Ran, jeg prøver bare at spare dig for et knust hjerte," sagde han og rystede lidt på hovedet, "Kom nu," sagde han og begyndte at gå, om han så skulle bæger Dorran hele vejen hjem, så måtte han gøre det. Han kunne altid sove på Allisons værelse, hun var alligevel på Hogwarts eller hos sin mor. Han gned sig lidt i tindingerne, "Jo hun er, tro mig, jeg har været med en willie eller fem, jeg ved hvordan deres magi mærkes," forklarede han i et suk, og himlede så lidt med øjnene, "Hold nu op, det var udelukket for at pisse Seth af," sagde han ærligt og holdt døren for ham, så de kunne gå hjemad, der var jo heldigvis ikke så langt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 2, 2017 11:13:28 GMT
Dorran ville jo også sagtens kunne forstå det og da især fordi Lucas havde været 13 år da han var kommet til verden og dermed på ingen mulig måde parat til at han var der og det kunne han da også godt selv regne ud, men hvad havde forhindret Lucas i at sige det senere? At Dorran så efterhånden var nået til et punkt hvor han faktisk ikke havde lyst til at vide det var sikkert også mest fordi der netop var gået så mange år. Han var 17 år gammel og han kunne ikke se hvorfor Lucas ikke havde sagt det noget før. De havde trods alt et ganske godt sammenhold og et godt venskab så ville jo hurtigt vende tilbage til hvad det havde været. At Lucas så ikke havde haft følelser for hans mor det ville så langt fra komme bag på ham. Faktisk var han nærmest sikker på det ville komme mere bag på ham hvis Lucas rent faktisk havde haft sine følelser med i processen.
”Jeg tænker heller ikke med pikken. Jeg vidste da ikke du var i stridighed med en York vel? Jeg gider da ikke læse alle de skandale historier der findes derude i verden der udstiller min familie negativt” sagde han med et ganske dybt suk og et ryst på hovedet. Det var nok noget af det sidste han havde lyst til at bruge sin tid på. Især fordi både Joey, Lucas og Erica var i medierne hele tiden og han ville bestemt ikke se dem i et andet lys. ”Jeg får intet knust hjerte af en York. Det ville være det samme som at sige man fik et knust hjerte af en McSeeley og synes du måske at den holder?” spurgte han med en ganske skæv grimasse da han ikke synes det hæng sammen. Nok ville man kunne argumentere for at man gjorde af Lucas, men både ham og Joey behandlede folk pænt. Dorran gik efter Lucas selvom det ikke huede ham spor. Han ville heller løse det med Aya hvis han skulle være ærlig. ”Hun er ikke willie” benægtede han da han ikke ville have hun skulle til at ses på bare fordi hun havde nogle gener han bare ikke kunne modstå. Han ville være vild med hende for at være hende. Dorran sagde intet til det sidste da han trods alt på ingen måde synes det var cool om så det var for at hylde Seth ud af den for det havde ramt ham på samme tid da han var vild med hende. Han gik ud af døren som Lucas holdte den og begyndte da også at gå mod Lucas’ lejlighed. Desuden var Dorran teenager så han var ganske lunefuld med nogle ting. Især når det var første gang han var virkelig forelsket.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2017 21:38:40 GMT
Lucas ville ønske han havde været der for alle sine børn, selvom det måske lød underligt, da han aldrig havde ville have børn, men der var jo heller aldrig nogen som havde givet ham chancen. Allison havde han sikkert stadig ikke vidst var hans, hvis det ikke var fordi hun havde været virkelig alvorlig syg for to år siden, og Isadora ikke selv havde været et match til, at donere en nyre. Dorran havde Lucas sikkert heller ikke haft kontakt til, hvis det ikke var fordi Dacoda havde slået hans mor ihjel, og hendes forældre havde været i for stor sorg til, at tage Dorran, hvilket var resulteret i, at Lucas' forældre havde taget ham til dem. Frej havde han heller ikke kontakt til, da han var blevet tvangsfjernet samme dag som han var blevet født. Danielle og Hye vidste Lucas ikke engang hvor i verden var henne, han vidste bare de havde det godt hvor de var. Penelope ville han dog prøve, at være der for og han havde da også passet den lille pige nogle gange efterhånden. Dog havde han aldrig fortalt nogen om, hvor mange børn han egentlig havde. Ikke fordi han var flov, men fordi han bare ikke så nogen grund til det. Dorran var den eneste af sine børn, som Lucas rent faktisk havde set vokse op.
"Når du knalder med en Willieslægt, så jo, så tænker du med pikken.." sagde han en smule opgivende, men kunne godt mærke det her var som at tale for døve øre. Dorran var alt for fuld til, at Lucas følte han kunne bange noget som helst fornuft ind i hans hoved. "Du behøver ikke at læse om nogen af os, og nej du kunne ikke vide det, men du ved det nu, så bare.." han lod sine hænder løbe i gennem sit hår. Han vidste godt, at han brude støtte Dorran i stedet for det her, men for pokker. Det var en York. Og ikke bare en langt ud, eller en som tilfældigvis havde samme efternavn, men rent faktisk Seths lillesøster. Hvilket dog ikke kunne undgå at morer Lucas en smule, udelukket fordi det var Dorran som var fyren. Havde det været Allison og en bror til Seth, så havde det været en helt anden snak. Men nu vidste Lucas ikke om Seth havde nogle brødre. Han så på Dorran med et det-sagde-du-bare-ikke-blik, hvorefter han fægtede lidt med armene, "Øh ja! Har du mødt Erica og jeg?" spurgte han som var det, det mest logiske i verden. Han sukkede så lidt og lod sit blik hvile på Dorran, som mindede ham uhyggeligt meget om ham selv i den alder. Han havde været så smask forelsket i Isadora, men ikke turde gøre noget ved det, fordi hun var kærester med Joey. At han så senere hen havde gjort det, var en anden side af sagen. Han sukkede lidt, "Jo hun er, Dorran.. Bare.. Pas på dig selv, okay? Lov mig det," sagde han så i en tone som var langt mere rolig. Han så på ham med et næsten faderligt bekymret blik, før han rystede lidt på hovedet og låste sin hoveddør op til huset. "Kom lad så få dig ind i seng," sagde han og holdt døren, som Love kom dem løbene i møde med logrende hale.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 4, 2017 20:14:31 GMT
Dorran ville da også tilgive sin far relativt hurtigt da han trods alt vidste at han havde kontakt med ham, men han ville bestemt synes det var underligt at finde ud af han gik på skole med nogle af Lucas’ afkom og da især denne Frej da han gik i klasse med hans flirt eller hvor meget ham og Liam nu end var. Hvis han skulle være ærlig var måske også en anelse ligeglad med hvad Frej og Liam gik og lavede da det ikke var nogen han hæng ud med. Han ville dog more sig med at tvære ud i hovedet på Lucas at hans bedst ven faktisk var homo da han trods alt aldrig var blevet ven med Arian på det grundlag, men fordi han holdte af ham. Faktisk var han nogle gange sikker på Arian og ham mest af alt var blevet venner fordi de gik på samme årgang da de på mange områder var ganske forskellige selvom Dorran var en åben hjertet person der ikke holdte nogle udenfor.
”Nej for hun er ikke willie Lucas” sagde han bestemt da han virkelig bare ikke ville snakke mere om det. Han troede ikke på at Aya var willie og han ville heller ikke have at hun skulle være det. Han ville kunne lide hende for at være sig selv og ikke fordi hun havde et gen der tiltræk ham. ”Så ingenting Lucas. Du er ikke min far så jeg har ikke tænkt mig at lade være med at se den pige jeg er vild med” sagde han med et opgivende suk da han ikke havde tænkt sig at bakke lige nu. Dorran vidste så heller ikke om Seth havde en bror, men han vidst at Aya havde 3 ældre søskende. Det var nok for ham. ”Og du har så tydeligvis ikke mødt Joey og jeg. Vi knuser ikke hjerter med vilje som I gør” sagde han med et drillende glimt i øjet selvom det var sandt. Dorran havde aldrig knust en piges hjerte med fuldt overlæg. Det ville han aldrig byde dem. Sådan var han ikke. Han var trods alt ikke player. Dorran var ganske væk i Aya. Han ville ikke have andre. Han så efter andre, men han gad jo for helvede ik engang flirte med folk der ikke var Aya.
”Jeg passer på” mumlede han lavt og lod ham låse døren op. Han rystede let på hovedet til at han skulle i seng. Han gik direkte mod flaskerne igen som de havde efterladt. ”Vi skal drikke mere Lucas. Drukne sorger i morskab du ved” sagde han med et grin da han ikke havde lyst til at tænke mere på det med Aya lige nu. At han så på ingen måde kunne rumme mere og helt sikkert ville blive dårlig var han ligeglad med. Det kunne morgendagens Dorran tage sig af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2017 15:24:08 GMT
Lucas rystede opgivende på hovedet, da Dorran blev ved med, at påstå, at Aya ikke var willieslægt. "Så luk dog ørerne op knægt og hør efter hvad jeg siger, hun er willieslægt," sagde han en smule irriteret efterhånden, mest fordi han ikke ville have liggende på sig, at han ikke kunne mærke forskel. Nu var Aya jo ikke den første willieslægt han havde mødt, han havde tilmed været kærester med en, endda Isadoras halvlillesøster. Han måtte dog bide sig hårdt i læben, for ikke at afsløre, at det netop var Dorrans far han var. Han valgte derfor slet ikke at svare på den del af Dorrans sætning. Han så da også en smule overrasket på sin søn, "V-vild med? Oh my.. Dorran er du sikker?" spurgte han og lod en hånd glide i gennem sit hår. Han vidste ikke helt hvordan han skulle håndtere det, men han regnede nu heller ikke med, at Dorran havde brug for faderlig snak omkring beskyttelse og alt det der. Han lagde armene over kors, "Det kan godt være Joey ikke gør mere, men tro mig, dengang vi gik på Hogwarts, var han ikke en skid bedre end mig," sagde han, at Joey så var blevet mere moden og var vokset fra det efter han var blevet kendt, hvorimod Lucas stadig ikke altid var lige sød ved tøserne stadig, var en anden side af sagen.
"Godt," mumlede Lucas tilbage. Han var nok mere beskyttende overfor Allison end Dorran, fordi hun var en pige, hvorimod han mente at Dorran også efterhånden var så gammel, at han selv kunne passe på sig selv. "Er du sikker på, at det er en god idé?" spurgte han med et roligt smil på læberne og satte sig ned i hug for at hilse ordenligt på Love. Han rejste sig efter lidt og gik på sin i stuen, hvor hans smil forsvandt som dug fra solen. "LOVE?!" råbte han, som forventede han, at hunden ville svare ham. Han lod en hånd glide i gennem sit hår, som han kiggede rundt i stue. Det var bare løgn! Alt Lucas' vasketøj lå spredt ud over hele gulvet, samt de poser med konfetti, som var beregnet til nytår, som der selvfølgelig var bidt hul på. Hans stue lignede en blandingen mellem dagen efter nytår og et teenager værelse, hvor der aldrig blev lagt tøj til vask. "Ved nærmere eftertanke.. Alkohol, lige nu Dorran," mumlede han som hans blik gled opgivende rundt i stuen, da Love kom logrende ind med tungen halvt ude af munden. Lucas vendte blikket mod Dorran, "Vil du ha en hund? Helt gratis og helt vildt uopdragen," sagde han, men kunne alligevel ikke lade vær med at grine lidt, og da slet ikke da Love så begyndte, at ligge og rulle sig i det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2017 20:12:19 GMT
Han rystede bestemt på hovedet da han bestemt ikke ville høre tale om at det var det som hun var. Det kunne ikke passe. Sådan måtte det ikke være. Det var jo ikke fordi Dorran betvivlede Lucas kunne mærke forskel på dem. Det var fordi han ville kunne lide Aya for den hun var og ikke for hendes gener. Han ville ikke være kendt for at være ham der var vild med en pige bare fordi hun havde nogle dumme gener der gjorde han blev tiltrukket af hende. Dorran valgte måske også lidt med vilje at blive ved med at køre rundt i at Lucas ikke var hans far da han trods alt mente at Lucas var hans onkel og fordi han egentlig bare mente at han ikke skulle bestemme over ham så længe han kaldte sig bror til Dorran. ”Nej Lucas jeg kan godt li at bruge den slags stærke ord om mine følelser når jeg aldrig har haft det sådan her før” sagde han ganske dybt ironisk og måtte tage sig selv i ikke at fnyse af ham. Dorran havde skam styr på det med beskyttelse. Det var jo ikke lige fremme hans første gang. Det var dog derimod første gang han havde været faldet så dybt på så kort tid. ”Meget muligt, men jeg var en baby da I gik i skole så jeg kender kun Joey nu og hvordan du end vender og drejer det så kan jeg ik vide det” sagde han med et dybt suk da det trods alt var rigtigt. Han havde trods alt været til da Lucas og Joey var blevet 13 år og dermed kun været en lille baby omkring hvor Joey måtte have været ligesom Lucas.
”Det er helt vildt en god idé. Hør nu på de små her. De har altid ret” sagde han med et grin og nikkede let for sig selv selvom han godt vidste det var en virkelig skidt idé. Dorran havde slet ikke opdaget hvad hunden havde lavet, men han kunne ikke lade være med at grine da han fik øje på det. Han grinede endnu mere da Lucas spurgte om han ville have en hund ganske gratis og Lucas begyndte at grine. Han havde nået at få et par tåre af den nye alkohol han havde hældt op at det ikke gik op for ham at han faktisk måtte lade et par dråber i hans underbukser.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2017 23:09:35 GMT
Lucas sukkede opgivende, da Dorran forsat ikke ville tro på ham, når han sagde Kimberly var willieslægt, men han magtede ærligt talt ikke mere nu, så ville han hellere bare lagde det ligge og så kunne de altid tage det op igen dagen efter, hvor de begge to havde en smule mere hjerne. Eller. Det ville nok komme an på tømmermændene, men om ikke andet, ikke var fulde mere. Lucas vidste godt, at han nok ikke var nogens ønske far, han ville ikke engang ønske at have en som ham selv som far. Det kunne godt være han var rundet de 30 år, men han opførte sig til tider stadig som en på 20-25 år, hvilket han ville blive ved med, lige til den dag han ikke kunne mere og skulle fra denne verden. Han kløede sig lidt i nakken. Det her var en langt mere vanskelig snak for ham, end det havde været dengang Allison havde spurgt ham, om hvad et blowjob var. Der havde han haft et svar, et fascist, men følelser? Der var han jo lost. "Oh.." sagde han en smule akavet, "Det er nok bare hormoner.. Det går over igen.." fik han sagt en smule mumlende. "Jeg siger heller ikke det er noget du kunne vide, jeg siger bare, at sådan var det. Dorran, du er en god dreng, jeg ber dig bare om, at tænke dig om, lad vær med at lade en York narre dig," sagde han i en rolig stemme, hvori en snært af bekymring faktisk var at spotte. Det hele lå nok til bunde i, at han vidste, at Seth var Kayas bedste ven og Lucas hadede det så inderligt. Han var jo ikke dum, han stolede ikke en pot pis på Kaya, når det kom til hendes venner som 'bare' var venner, selvom han selv havde været Kaya utro, så talte det jo ikke på samme måde.
Han rystede lidt på hovedet med et morende smil på læberne og skålede så med Dorran, mens hans blik gled rundt i stuen. "Nåh min ven, det er senge tid," sagde han med et grin og så lidt på Love, som han pegede imod, "Og du skal ikke stå der og se så uskyldig ud," sagde han og klappede den hvide schæfer på hovedet, og lukkede hende så ud i haven, for hun lige kunne tisse af, mens Lucas selv kunne få Dorran i seng. Han så mod Dorran, "Kom så bassemand, du kan sove i Allisons seng," sagde han med et smil på læberne, og gik i gennem huset til Allisons værelse for, at gøre sengen klar til Dorran. Lucas delte ikke seng med nogen, selv ikke sine søskende eller børn. Han kunne ikke sove, hvis der lå nogen ved siden af ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 7, 2017 1:06:46 GMT
Han rystede bare ganske let på hovedet til at det ville gå over igen. Han var ganske sikker på at han var forelsket. Hvis der var noget han var i alt det her så var det bestemt sikker på at han faktisk var forelsket og i lige præcis Aya. Han behøvede ikke råd omkring det for han kunne godt lide at have det sådan. Også selvom det åd ham op indefra at hun tydeligt ikke gad ham. Han ville ikke stoppe med at føle for hende før han havde prøvet at score hende. Været på en rigtig date med hende eller noget. Tage det i hendes tempo. ”Hun narre mig ikke. Du kender hende ikke. Så er jeg ligeglad med hvilken beef du har med hendes bror” sagde han med et dybt suk og bed sig ganske let i læben da han et kort øjeblik overvejede at pensle det ud med at Aya var hans Isadora. At Aya betød præcis ligeså meget som Isadora plejede at gøre det for Lucas, men han valgte at lade være da han ikke gad ud i en teori om hvor meget og hvor lidt Lucas var vild med Kaya. Dorran havde trods alt en pretty good idea om at Lucas altid ville være mere vild med Isadora end nogen anden kvinde her i verden og han måske ikke helt elskede Kaya, men det havde han bare ikke rigtig ret til at være dommer over når han havde været forelsket i hvad der svarede til 10 sekunder ved siden af Lucas. ”Jeg skal ikke i seng Lucas” sagde han med et grin og lod Lucas snakke med sin hund inden han tog fat i Lucas’ tøj på ryggen for at holde fast i ham udelukkende for at holde balancen inden han gik med ham da han virkelig godt kunne bruge at sove. Han gav slip på Lucas da de kom til værelset og svajede let for sig selv mens Lucas gjorde sengen klar. Den eneste udover Aya som Dorran faktisk gad holde om når han skulle sove var helt klart Arian. Dorran var ikke touchy feely på noget punkt, men han vidste Arian havde et behov og derfor opfyldte ham det. Dorran nåede kun hen til sengen da Lucas havde gjort den klar og faldt mere eller mindre ned i sengen for at falde i søvn. Det eneste han ønskede var faktisk Lucas ville ligge dynen over ham og tage hans sko af da hans fødder lå udenfor sengen og så ville han faktisk have det fint. - Skip-
Næste morgen vågen Dorran da også på maven og en væmmelig smag i munden. Han var sikker på at hans hoved var ved at eksplodere da han aldrig havde haft tømmermænd før, men det var vist også mest af alt en moralsk en end så meget andet. Han tørtede sig om munden da han følte han var våd og kørte sin hånd igennem sit hår. Han sukkede lavt for sig selv inden han rejste sig op. Om han havde sko på lagde han ikke mærke til og slet ikke da værelset ligesom begyndte at køre en smule rundt. Han ville slå Lucas halvt ihjel hvis han begyndte at råbe lige nu da han ik havde det super fedt lige nu, men det ville fortage sig hurtigt.
|
|
|