Deleted
•
Post by Deleted on Dec 4, 2016 15:05:15 GMT
Lucas så lidt på Dorran. "Avs, den er aldrig helt god, men hey, der er masser af tøser derude. Glem hende," lød hans råd som et smil meldte sig på hans læber. Han ville gerne være der for Dorran, ingen tvivl om det, men han skulle altså være en del mere fuld end han var nu, hvis de skulle til at snakke følelser. "Hvorfor skulle jeg ikke sige det? Hun er en kælling, men hun ved det godt selv," sagde han og trak lidt på skulderne, han vidste dog godt, at han nok ikke skulle sige det direkte til Kayas ansigt, men når de bare gik ned af gaden mod baren, så kunne han sagtens være ærlig.
Han hævede lidt det ene øjenbryn, da Dorran igen kaldte Lucas for grim, "Du ved godt vi deler gener ik? Det er et total selvmål, at kalde mig grim," pointerede han med en lettere beruset finger som pegede mod Dorran. Måske var det egentlig lidt dumt sagt, for det afslørede jo, at Dorran ikke var adopteret fra en familie udefra, men en som kunne have begge deres gener. Dog tænkte Lucas ikke så langt, når han var påvirket. Han skubbede døren til baren op, og blev med det samme mødt, at et syn han godt kunne have været foruden. Var det ikke Kayas ven? Ham som var skyld i det kæmpe skænderi, som Lucas havde haft med Kaya? Lucas kunne godt mærke, at han måtte styrer sig, for ikke at flyve direkte hen og stikke Seth en på hovedet. Han var egentlig slet ikke den voldelige type, ligesom dengang med Tyler, der havde Lucas også bare ladet Tyler komme ud med sin vrede og taget i mod slag, spark og knytnæver. Han skævede lidt mod pigen Seth sad sammen med, uden at vide hvem hun var, hvorefter han nikkede til Dorran i håb om, at han ville følge med, så de kunne finde et bord så langt væk fra Seth og hans trunte, som muligt. "Hvad skal du ha og drikke?" spurgte han Dorran, da han jo godt vidste Dorran selv var for ung til at købe alkohol.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 6, 2016 19:14:57 GMT
Han rystede ganske let på hovedet. ”Nej jeg tror bare det var fordi det var hendes første gang. Who knows? Kvinder er ikke altid lige nemt” sagde han med et ryst på hovedet og håbede lidt de kunne lade den ligge der. Han havde godt nok mere forstand på det med følelser end Lucas sikkert havde, men det betød ikke at han havde lyst til at snakke med lige netop Lucas om det. Han følte det var underligt. At snakke om samleje med ham gjorde intet, men det med følelser ville han godt nok ikke snakke med ham om. ”Jesus. Du ved da intet om hvordan man behandler kvinder. Gør du?” spurgte han med et ganske let hævet øjenbryn da han trods alt ikke selv mente man snakkede sådan til dem. Man skulle behandle dem pænt. ”På ingen måde. Du er dig og jeg er mig brormand og du vil altid være mere grim end mig” sagde han med et ganske let selvsikkert glimt i sine øjne. Lige den del med at han ikke var adopteret udefra havde han godt regnet ud så det var blot ret at blive bekræftet uanset hvor beruset Lucas var, men han ville stadig ikke have ham som sin far. Dorran hævede ganske let det ene øjenbryn da Lucas så ud til at være gået en anelse i stå og fik øje på Aya. ”Du Lucas. Hvad synes du om hende der?” spurgte han og pegede lige netop mod Aya inden hans blik gled tilbage mod menukortet. ”Øl” sagde han med et grin og vidste slet ikke hvorfor han havde spurgt Lucas om Aya, men sikkert fordi han gerne ville have en form for accept på han havde smag. Kimberly Aya Minore York
|
|
|
Kimberly Aya Minore York
•
Magiker
Fødselsdag: 18.09.2039
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Under middel
Status: Willieslægt
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Sverige/Frankrig/England
Bosat: Sverige og England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Stilling: Arbejdsløs
|
Post by Kimberly Aya Minore York on Dec 7, 2016 21:55:57 GMT
Kimberly grinte let og rystede lidt på hovedet af Seth. "Hvem siger jeg har arvet sammen charme som du har?" spurgte hun, selvom hun et sted godt kunne lide tanken. Sandheden var dog nok bare, at hun endnu ikke vidste om williegenet også var slået igennem til hende. Hun var trods alt den yngste i søskende flokken, og med hendes held, ville det ikke komme bag på hende, hvis hun ikke var så heldig, som hun mente Seth var. Hun havde stort set altid set utroligt meget op til Seth, hun elskede ham utroligt højt og ville gøre alt for ham. Han var en fantastisk storebror, selvom det ikke ligefrem var alt hun fortalte ham. Ikke fordi hun ikke stolede på ham, men fordi hun godt vidste, at han var meget beskyttende overfor hende. Hun åbnede munden i en lille sprække, da Seth hoppede ned fra sædet, "Ikke noget," svarede hun nok lidt for hurtigt til, at det lød særligt overbevisende. Det blev da overhovedet heller ikke bedre, da Dorran og ham hun troede var Joey, kom ind på baren. Hun havde virkelig lyst til, at grave sig ned lige nu. Hendes blik flakkede hele tiden fra Seth og over på Dorran. Hun havde ingen idé om, hvordan Seth ville reagere, hvis han fandt ud af, at hun ikke var jomfru mere, men hun havde sine bange anelser. Det gjorde det så bare slet ikke bedre da Dorran pegede på hende, hvilket fik hende til, at trække kort på smilebåndet i de få sekunder hun havde øjenkontakt med ham, før hun brød den og vendte blikket tilbage på Seth med et uskyldigt smil legende på sine læber. "Har du nogensinde tænkt på, at vi har samme efternavn som en by i USA?" spurgte hun, i et desperat håb om, at Seth ikke havde bemærket noget som helst.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 8, 2016 14:05:28 GMT
"Uanset om du har den del af mors gener eller ej så er du stadig en York. Marcelle har ikke de gener og hun har samme charme som mig" sagde han med et glimt i øjet da det var sandt. Hun var stadig en York og det kunne hun ikke komme udenom. Seth så det blot som en ekstra charme at have willieblod og var sikker på han stadig ville have charme uden. Også selvom han aldrig kunne vide det da han trods alt var født sådan. "Av ja det lød super overbevisende det der Kim. Så hva er der?" spurgte han med et hævet øjenbryn. Han kunne jo godt mærke på hende at der var noget som ikke var helt normalt. Det kendte han hende trods alt godt nok til hvad end hun kunne lide det eller ej. Han var også meget overbeskyttende overfor Saga, men det var endnu værre overfor Kim fordi hun var det yngre og fordi han altid havde været tættere knyttet til Kim og især efter han havde troet han skulle ha været far. "Teknisk set kommer det fra en britisk by Kim. Der er en grund til den i USA har ordet new foran" sagde han med et drillende glimt i øjet. At de så var amerikansk/svensk/fransk var så noget andet, men de havde ikke slægtningen i USA længere. Blot rødder derfra. I hvert fald når det kom til deres fars side. Desuden var det ikke lige USA Seth havde allermest lyst til at snakke om. "Så hvem gemmer vi os for?" spurgte han og så sig rundt for at få øje på den person som Seth altid forbandt langt mere med Lucas end Joey. Nok var Joey kendt, men det var Lucas han ikke ville se og derfor var det altid det navn der faldt ham ind først. Han glemte ofte Joey overhovedet var til. "Lucas" mumlede han lavt og en anelse irriteret
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 8, 2016 18:14:25 GMT
Lucas satte en hånd for sin brystkasse, "Har du prikket en jomfru? Waw, det må jeg sige, så har du det sgu i dig alligevel. Jeg er stolt af dig, Ran," sagde han morende og blinkede kækt til Dorran. Han havde ikke tal på, hvor mange jomfruer han selv havde været sammen med, men han undgik dem helst. For det første, fordi det ikke var særligt tit, at der var jomfruer i hans aldersgruppe, selvom han mente alder bare var et tal, så var han alligevel 30 år efterhånden. "What?! Selvfølgelig gør jeg det! Hey der er forskel på, hvordan jeg snakker om kvinder og hvordan jeg snakker til kvinder. Tro det eller ej, men jeg kan faktisk godt være både romantisk og sød," sagde han med et lidt bestemt nik. Hvis han ikke vidste hvordan man behandlede kvinder, så havde han jo nok ikke været sammen med så mange. Og han kunne sagtens sidde og lege sød, blød fyr, hvis det betød han fik noget på den dumme.
"Sgu da kun fordi jeg er ældre end dig, bare vent til du bliver 30 og de første rynker begynder, at minde dig om, at naturen går sin gang," sagde han morende, da han jo godt vidste det hele var kærlige drillerier. Han tog sig dog ikke af, at Dorran kaldte ham for brormand, selvom han godt vidste det ikke var sådan det hang sammen. "Mh?" spurgte han og flyttede sit blik fra menukortet, for at se, hvem Dorran pegede imod. Han fik hurtigt øje på den unge pige igen, som sad sammen med Seth. En smule provokerende, tillod Lucas sig, at studere pige i et par lange sekunder, i håb om, at Seth ville bemærke det. "Utrolig smuk pige, måske lidt for ung til mig, men go for it," sagde han morende og vendte blikket tilbage på Dorran, uviden om, at den unge pige var Seths lillesøster, for så havde Lucas aldrig sagt go for it. Han bestilte to øl, en til dem hver.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 8, 2016 20:13:48 GMT
”Ej det sagde du bare ikke det der. Det var ikke fordi det var planlagt hun skulle være det eller noget” sagde han med et ganske lavt suk da han faktisk ikke synes det var cool. Det var ikke fordi han havde tænkt sig som Lucas at gå efter jomfruer med vilje som han sikkert havde gjort i sin tid. Sådan var han bare ikke. Desuden synes han faktisk i sidste ende det var langt mere cool med nogen der havde bare en smule erfaring. Han blev så nervøs med en jomfru fordi han ville give dem den bedste mulige oplevelse overhovedet. ”Og hvor mange af dem du er sammen med kontakter du så dagen efter?” spurgte han med et ganske let hævet øjenbryn. Han selv kontaktede dem bagefter. Han kunne jo ikke gøre for at tøserne godt kunne li ham. Det var ikke fordi han faktisk var helt ligeså oplagt player som Lucas, men han vidste godt han var player et sted. Han udnyttede piger der tydeligt gerne selv ville udnyttes, men han var faktisk langt mere til det med faste forhold og dates hvis han skulle være ærlig. ”Gode undskyldninger har du nok af Lucas” sagde han med et drillende glimt i øjet og kunne ikke lade være med at grine. Dorran kaldte ham kun for bror fordi han ikke ville sige til Lucas han godt vidste det måtte være ham eller Joey der var hans far og han faktisk heller ville have Joey som far. Dorran kendte ikke til stridhederne i mellem Seth og Lucas og hvis han havde gjort ville han kalde dem direkte latterlige, men han var også en McSeeley så naturligvis valgte han sin familie på det punkt. ”Ja er hun ikke?” spurgte han stille og bed sig selv ganske let i læben. Dorran mærkede kort sit hjerte stikke en smule inden han tog fat i Lucas ved armen for at hive i ham. Mest af alt fordi han faktisk var en anelse lost omkring sine følelser for Aya og han virkelig slet ikke tænkte. ”Kom vi hilser på hende Lucas. Så kan du distrahere fyren for det er hende jeg fortalte om” sagde han bestemt og var allerede godt på vej over til Aya. Han ville ikke have hun skulle på date med andre og han tænkte ikke over det nok var Seth. Fyren lignede for pokker Liam som han gik på skole og endda klasse med. Bortset fra de gik på hver deres kollegium så hans tanker faldt straks på Liam og ikke hendes bror. Nok vidste han godt hendes bror lignede Liam helt vildt eller omvendt, men fordi han var fuld og hun havde ignorede ham så havde det sagt klik for ham og han tænkte på Liam i stedet for. Også fordi hvorfor skulle Seth drikke med sin lillesøster? Udover han altså jo selv drak med Lucas, men så langt tænkte han da ikke lige nu. Kimberly Aya Minore York
|
|
|
Kimberly Aya Minore York
•
Magiker
|
Post by Kimberly Aya Minore York on Dec 9, 2016 23:12:44 GMT
Kimberly trak lidt på skulderne, "Narj.. Jeg tror, jeg er adopteret, jeg er alt for klog til, at være en York," sagde hun morenden og blinkede drillende til Seth. Hun var slet ikke i tvivl om, at hun var en York, hun syntes blot det var sjovt, at drille Seth. Hun vidste dog ikke helt, hvordan hun ville have det med, at være willieslægt. Et sted ville det da være mega fedt, og hun ville helt sikkert komme til, at udnytte det, men på den anden side, så var hun nok også en smule bange for, om hun så nogensinde ville finde den rigtige kærlighed, eller om fyrene blot ville have hende, fordi de ganske enkelt ikke kunne sige nej til hende. "Bare fordi du er min storebror, behøver du ikke vide alt.." mumlede hun og kløede sig lidt i nakken. Det var egentlig virkelig ikke fordi Dorran havde gjort noget forkert eller noget som helst, at hun havde undgået ham og nu også prøvede at undgå ham, eller i hvert fald håbede på, at han ikke så hende. Hun sendte Seth et lidt opgivende blik, men i det mindste var hendes forsøg på, at få hans fokus væk, lykkes for hende. Om ikke andet for en stund. "Der burde vi tage til, på et tidspunkt," sagde hun med et stort smil på læberne, som ligeså meget, var fordi hun var lettet over, at de kunne snakke om noget andet, selvom hun bare havde slynget et eller andet random ud. Hun skulle lige til at åbne munden, for at gøre et nyt forsøg på, at få hans fokus væk, men opgav i et stille suk. "En fra skolen.." indrømmede hun en smule opgivende. Det var da også bare umuligt for hende, at holde noget som helst skjult for ham. Hun spærrede øjnene op, da Dorran og ham hun stadig var helt sikker på var Joey, kom over imod hende og Seth. Nej, nej! Det skete bare ikke. Hun prøvede meget ihærdigt, at forholde sig i ro. Bare Dorran ikke ville skabe en eller anden scene, så Seth ville finde ud af, at hun havde været sammen med ham. Hun vendte hurtigt blikket mod Seth, da han mumlede, "Hvem?" spurgte hun med en mild rynken på panden, og prøvede, at undgå al øjenkontakt til Dorran, selvom det ikke lige frem var nemt for hende, hun var trods alt ret glad for ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 10, 2016 0:42:13 GMT
Han rystede ganske let på hovedet af hende. ”Jeg har fået gode karaktere i næsten det hele så det er der ikke noget som hedder unge frøken” sagde han med et glimt i øjet selvom han godt kunne høre at hun bare forsøgte at lave sjov. En del af Seth håbede måske heller ikke lige fremme at hun var willie for han ville flå bollerne af fyrerne hvis de udnyttede hans lillesøster. ”Jo når der er nogen vi gemmer os for så gør jeg jo” sagde han med et ganske let nik og endda en anelse bestemt, men det var sandt. Han var jo nød til at vide hvem de gemte sig for. Ellers kunne han ikke være til meget hjælp. Han rystede ganske let på hovedet af hende da han bestemt ikke var spor enig med hendes ord om de burde tage den på et tidspunkt. Især ikke når en del af den skøre samtale hun forsøgte på at starte handlede om USA. Han ville helst ikke savne Heather, men bare have lov til at tænke på Leslie. Det var trods alt hende som han var kærester med. ”Og hva er der så med ham?” spurgte han med et hævet øjenbryn da han ikke helt forstod hvorfor de gemte sig for ham. Der måtte jo være en speciel grund og den fik hun ikke bare lov til at skubbe væk igen. ”Lucas er Joeys tvilling. Følger du ikke med?” spurgte han og så godt selv de var på vej derover. Han var nu stadig mere sikker på det var Lucas end Joey. Mest af alt fordi han bare automatisk bare altid tænkte på Lucas når han så det ansigt selvom det var Joey der var kendt for andet end at være en player. "Sig mig Kim du dater da ikke allerede fyrer gør du?" spurgte han med et hævet øjenbryn da han ligesom kunne fornemme der var et eller andet siden fyren gik så målbevidst imod dem og mest af alt godt kunne ligne en fyr der var sur. Det var ofte fordi der var noget han ville have som han kendte til fyrer. Lucas Whitegold
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 10, 2016 16:31:30 GMT
Lucas kunne ikke lade vær med, at grine, "Hvorfor skulle jeg ikke sige det? Hvordan fanden ville du også planlægge, at hun skulle være jomfru?" spurgte han morende, han var faktisk ret godt underholdt lige nu, især fordi han ikke selv havde noget problem med, at snakke om det. Den eneste grund til, at Lucas ikke gad jomfruer, var fordi han modsat Dorran, ikke gad at tage hensyn, være forsigtigt og blid og alt det der, som ofte blev forventet af en jomfru. Han hævede let det ene øjenbryn, "Måske ikke liiiige dagen efter, men altså.. Hvis hun er et godt knald skal jeg da nok, kontakte hende igen, hvis jeg bliver liderlig nok," svarede han som var det et spørgsmål om hvad han syntes om vejret. Lucas ville aldrig nogensinde definere sig selv om player, selvom han godt vidste, at det var præcis hvad han var, han ville bare selv nok nærmere kalde sig selv for.. Livsnyder.
"Selvfølgelig, jeg har ikke andet," sagde han og trak lidt på skulderne. Lucas havde egentlig ikke haft noget imod Seth før, han havde mødt ham sammen med Kaya, Lucas havde ikke engang vidst, eller rettere kunne huske, at den unge mand fandtes. Men han brød sig bestemt ikke om Seth. Han accepterede at han var Kayas bedste ven, udelukket fordi, at han godt vidste, at han ikke ville kunne gøre fra eller til omkring alligevel. Kaya var en kvinde, som gik sine egne veje, og enten fulgte man med eller også gjorde man ikke, men så mistede man hende også. Så meget havde han da fundet ud af, i gennem alle de år de havde kendt hinanden. Han nåede kun lige at nikke lidt, før han mærkede Dorran tage fat i hans arm og trak ham med sig, "Nej, Dorran, nej, det er en virkelig dårlig idé," sagde han, men regnede ikke med Dorran hørte det på grund af musikken som spillede. Åh nej, det her var bare dømt til, at gå galt. "Hvad har du tænkt dig? Bare at bryde ind i deres samtale og snave hende eller hvad?" spurgte han og så lidt på ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 14, 2016 21:07:52 GMT
”Bare.. Ok? Bare.. Nemlig” sagde han med et ganske let suk da han selv synes det havde givet super god mening i hans hoved, men faktum var at han var fuld og derfor havde det måske ikke givet helt så meget mening da ordene var kommet over hans læber som han havde regnet med de havde gjort. Dorran havde intet imod pigerne var jomfru, men nu var han også en alder hvor det stadig var forventeligt at støde ind i dem. Dog hvis han selv kunne bestemme så ville han langt hellere være med en som havde bare en smule erfaring. Det var heller ikke fordi han havde noget imod at snakke om samleje og det med Lucas. Det var bare nogle af de måder han behandlede kvinder på brød han sig ærlig talt ikke spor om. ”Og jeg kontakter dem uanset om tingene er sådan eller ej. Som sagt er jeg ikke dig” sagde han med et ganske let flabet glimt i øjet da han trods alt fandt sin egen metode meget bedre. Nu var Dorran også langt mere som Joey på det punkt medmindre det virkelig virkede som om alt kvinderne ville var at blive misbrugt. Så ville det jo være dumt ikke at gøre det og nogle var altså sådan. Hvis man fra starten af var enige om det bare var en engangs forestilling. ”Tænkte jeg nok” sagde han med et ganske let grin og nikkede let for sig selv. Dorran kendte slet ikke til alt det i mellem Seth, Kaya og Lucas. Så havde han da sikkert også holdt en anelse afstand fra Aya udelukkende fordi han ikke havde lyst til at være en klemmelus. Dog hvis han hjerte sagde ham noget andet så ville han heller være en klemmelus end ikke lade sit hjerte få hvad det ønskede. Især fordi så tit blev han heller ikke forelsket og lige nu vidste han godt med sig selv han havde det vildeste crush på Aya som han bestemt havde tænkt sig at gøre noget mere ved. Dorran havde skam godt hørt det var en dårlig idé, men hans hjerte hamrede vildt og voldsomt så han kunne ikke stoppe sine egne fødder af en eller anden grund. De var målbeviste. ”Noget i den stil. Få nu bare fyren væk gør” sagde han ganske bestemt og gik videre imod Aya. Han tænkte sig slet ikke om lige nu og nåede da også hurtigt frem til hende mens han holdte fast i Lucas. ”Ej gud hey Aya er du her” sagde han ganske casuel som om han ikke havde stormet igennem klubben for at komme frem til hende og slap Lucas i mens. Kimberly Aya Minore York
|
|
|
Kimberly Aya Minore York
•
Magiker
|
Post by Kimberly Aya Minore York on Dec 18, 2016 16:39:06 GMT
"Der er forskel på, at få gode karakterer i næsten det hele, og på at få topkarakterer i alt," sagde hun morende, selvom det ikke ligefrem var fordi det var hendes tilfælde. Altså jo, hun fik da gode karakterer, men der var også nogle fag som hang hende langt ud af halsen. Hun var egentlig ikke selv så bange for, at blive udnyttet, hun var nok nærmere bange for, at ende med at udnytte selv. Hun ønskede jo ikke, at såre nogen.
Hendes mund gled op i et fint lille o, "Vi gemmer os ikke for nogen.." mumlede hun og sank en smule mere ned i stolen og lagde armene over kors, som en fin rødlig kulør meldte sig på begge hendes kinder. Hun havde virkelig lyst til, at grave sig ned lige nu og bare forsvinde væk fra jordens overflade. Hun var jo virkelig glad for Dorran, hun syntes bare det var så akavet, at snakke med Seth om. At Seth lod Kimberlys snak om USA lægge, var ikke lige det hun havde haft i tankerne, og da slet ikke når han så vendte samtalen tilbage på Dorran. "Ikke noget, lad det nu bare læg," svarede hun som hun vendte blikket mod gulvet. Hun kunne jo ikke bare sidde og sige det som det var til Seth, at Dorran var en tre år ældre Gryffindor fyr, som havde været Kimberlys første gang og kys for den sags skyld, hvorefter hun havde undgået ham lige siden, fordi hun var blevet ret glad for ham. Hun kunne jo godt selv høre hvor dumt det lød. Hun rynkede lidt på panden, "Har Joey McSeeley en tvilling?" spurgte hun, mens hun rystede lidt på hovedet, hun fulgte overhovedet ikke med. Hun spærrede øjnene helt op ved Seths spørgsmål, omkring dating og tog sig selv i, bare at stirre på ham lidt for længe, før hun vendte tilbage til virkeligheden. Spurgte han virkelig lige om det? "Nej! Jeg var på én date, med én fyr. Ental. Kun den ene. Én," sagde hun efterfulgt af det mest uskyldige smil hun overhovedet kunne mestre. I al forvirringen, havde hendes opmærksomhed været på Seth, så hun slet ikke havde bemærket, at Dorran og Lucas eller Joey, eller hvem det end var, var kommet helt hen til dem. Det blev først afsløret da, Dorrans velkendte stemme lød, hvilket fik det uskyldige smil til, at falme fuldstændigt som hun vendte blikket mod Dorran. "Hey Dorran, yeah, det var godt nok.. uventet, at støde ind i dig her," sagde hun og fandt et lille smil frem til sine læber, som hun lod sin ene hånd glide i gennem sit lange hår.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 26, 2016 0:27:07 GMT
”Og det sidste gør du så eller hva? Jeg vidste ikke min lillesøster var blevet en ørn” blinkede han ganske let drillende til hende. Det var ikke fordi der var noget i vejen med Ravenclaw elever og deres tilgang til skolen, men faktum var altså bare at Seth var stolt Slytherin selv så mange år efter han var endt i skolen. Nu var han så også ’kun’ 22 år så det var jo ikke fordi det var vanvid mange år siden han havde gået i skole. Seth ville et sted heller selv have at hun udnyttede nogen end omvendt. Det havde han trods alt gjort og så ville han anse hende for at være den smule mere stærk selvom han i sidste ende faktisk ik ønskede at hun skulle udnytte nogen eller. Hun behøvede ik være ligeså dum som han selv havde været. En ting som han faktisk forsøgte desperat at rette hos sig selv for han vidste jo godt han havde været utrolig virkelighedsflygtende og endda gjort nogle alt for damned up ting. ”Yeah og det er derfor du sidder som du gør? Fordi vi ikke gemmer os for nogen” sagde han med et ryst på hovedet da han virkelig godt selv kunne se at hun løj og det vidste hun jo sikkert også selv. Seth ville ikke kunne se det akavet i det, men han var så omvendt også bare van til at være åben omkring den slags. Han havde ofte snakket selv med sine forældre omkring samleje. Dog ikke da han var yngre fordi han godt vidste hans forhold med Kate havde været forbudt selvom han til en hver tid gerne gjorde det igen. Nok kunne både Kaya, Marcelle, Heather og Leslie vride hans hoved adled, men hvis nogen kunne få ham til at opføre sig som en lost puppy så var det Kate. Hans første kæreste ever. Seth ville så om nogen kunne sætte sig ind i hvorfor Kim reagerede som hun gjorde. Han var jo ikke en skid bedre på det punkt. Han havde jo også stukket sin hæle i mellem sine ben hver gang han var blevet vild med en. ”Yeah. Narrøven Lucas” sagde han med et dybt suk da han virkelig ikke lagde skjul på han ikke kunne fordrage den mand. Seth betragtede hende blot da hun begyndte at stirre da han så bare vidste han havde ret. ”Det er stadig en fyr. Jeg vidste ikke du var der allerede” sagde han en smule forundret da han virkelig havde håbet hun ville være mere kløgtig end ham på det punkt. ”Så vi gemmer os for din date? Jeg synes ligesom du minder mig frygteligt om en anden person” sagde han med en skæv grimasse og nåede ikke at sige mere før Lucas og Dorran var henne ved dem. ”Jeg håber godt nok ikke det er dig igen Lucas” sagde han i en mumlen der ikke var lavere end de sagtens ville kunne høre det. Lucas Whitegold
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 26, 2016 18:45:45 GMT
Lucas grinte let, "Okay, okay, jeg stopper nu," sagde han morende, da han selv syntes dette her var ret morsomt, men han ønskede heller ikke, at gøre Dorran alt for flov eller hvad han end blev. Hvis Dorran ikke ville snakke mere om det, så accepterede Lucas det trods alt. Det var jo heller ikke alt som kom ham ved, og da slet ikke ting om Dorrans samlejeliv. Et roligt smil meldte sig på hans læber, "Nej det er du ikke, vær du glad for det, jeg er ikke noget godt menneske," indrømmede han uden skrupler. Det generede ham ikke, at han behandlede kvinder som han gjorde, men han forstod omvendt godt, at det ikke var alle som havde samme fremgangsmåde som han selv havde. Han var ligeglad med, hvem han sårede på sin vej, eller ikke fordi at det var det han gik efter, men han lagde altid klart ud, at han kun var ude efter en ting, og så var det jo ikke hans ansvar, om kvinderne blev såret af det. Han havde kun meget få kvinder han havde været sammen med flere gange, faktisk var det kun dem som han havde været kærester med.
Han grinte let og rystede så lidt på hovedet. Han vidste godt, at han havde masser af gode undskyldninger, men mange af dem passede jo også. Lucas ønskede jo heller ikke, at Dorran skulle føle sig i klemme, bare fordi han selv og Seth ikke kunne sammen. Men nu mente Lucas så også, at han havde al mulig god grund til, at hadede Seth, især efter det med Kaya. "Det er ikke gennemtænkt det her, Dorran," mumlede han, men fulgte alligevel med. Det var virkelig akavet det her, også selvom han også selv var godt beruset. Som Seth snakkede til Lucas, overvejede han kort sine muligheder, "Årh nu sårer du Seth, og her gik jeg og troede vi var bedste venner," sagde han i en kold tone, som tydeligt bar præ af, at han var ironisk. Han vendte så blikket mod den unge pige som Seth sad sammen med. For pokker hvor han hadede unge willieslægter, hun var utrolig smuk, men alt for ung til ham, men det betød jo ikke, at han ikke kunne hilse pænt på hende, "Oh så du er Aya, Dorran har fortalt mig alt om dig, men hyggeligt, at møde dig," sagde han og rakte høfligt hånden mod hende og blinkede til hende. Ikke fordi han ville noget som helst overhovedet, for det første fordi at det ville han aldrig gøre mod Dorran, men for det andet, bare lige for at se hvad Seth ville sige til det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 26, 2016 20:05:05 GMT
Dorran blev nu ikke så nemt flov. Heller ikke når det kom til hans samlejeliv, men faktum var bare at han ikke forstod hvorfor Aya gik og ignorere ham når han havde været sød ved hende og især når det havde været hendes første gang. Han havde været den perfekte gentleman og endda mistet sit hjerte til hende og så skete det her. Det gjorde en del mere ondt end han sådan lige havde troet.
”Er jeg skam også på nogle punkter. Jeg kan godt li dig Lucas, men jeg er fandme glad for jeg ikke er en af dine tøser” sagde han med et ganske let nik da han faktisk mente det på en god måde. Han kunne godt et sted forstå pigerne var vilde med en som Lucas, men omvendt forstod han ikke de piv over den måde fyrer som Lucas kunne behandle dem på for så at overse fyrer som han selv og Joey. Det ville sige normalt kunne han godt score hvis han ville, men alt det med Aya gik ham virkelig ganske hårdt på.
”Det er super gennemtænkt. Du er ikke min far. Du er min onk… Min bror” sagde han med et ganske bestemt nik og bed sig hårdt i læben da han ikke håbede at Lucas havde hørt at han var sikker på at Lucas var hans onkel. Han var sikker på at Joey var hans far. Eller han håbede det i hvert fald selvom en del af ham godt vidste det var Lucas. Det ville også mere ligne hans held at det var Lucas end det var Joey. Dorran skulle lige til at kalde fyren for Liam da Lucas kom ham i forkøbet og kaldte ham for Seth. Shit hvor Ayas bror og Liam lignede hinanden! Dorran havde virkelig ikke den fjerneste idé om at Aya var willie. ”Ja verden er lille Aya” sagde han og sank engang. Dorran var virkelig fuld og det var ikke fordi han stod hundred procent lige eller kunne stå ordenligt på sine egne ben. Han overvejede et øjeblik at sige han var glad for det ikke var Liam, men Seth hun var i selskab med da det gjorde han var en anelse mindre jaloux. ”Så det er altså din bror kan jeg forstå” sagde han med et smil og nikkede imod Seth inden han bed sig ganske let i læben. Hvor han dog var ved at udbryde hvorfor hun ignorerede ham når han var vild med hende og en del af ham håbede virkelig Lucas kunne se han var ved at begå et par fejl trin og ville få ham væk derfra for han tænkte sig slet ikke om lige nu. Normalt var han slet ikke sådan der, men han var virkelig vild med hende og han kunne slet ikke rumme det.
|
|
|
Kimberly Aya Minore York
•
Magiker
|
Post by Kimberly Aya Minore York on Dec 26, 2016 23:26:34 GMT
"Åh kære storebror, der er meget du ikke ved," svarede hun drillende og grinte let, hun var nu også selv ganske stolt over, at være en Slytherin, mest af alt fordi Seth også havde været det, og ingen tvivl om, at hun så op til ham. Han var en fantastisk storebror, ihvertfald i Kims øjne, men nu vidste hun jo så heller ikke alt hvad han rendte rundt og lavede, som ikke kom i medierne. Og hun prøvede så vidt som muligt ikke at læse om ham eller bandet, mest fordi hun ofte blev så sur, når hun læste noget som ikke passede. Hun elskede Seth for, at være så beskyttende overfor hende, men det var også en af grundene til, at hun ikke fortalte ham alt, hvad hun lavede, men hun stolede nu på ham nok til, at hun vidste hun kunne fortælle ham ting, og det ikke ville gå videre til andre. Hun kunne nu godt forstå, at mange tøser røg direkte i Seths fælde, hvis det ikke havde været fordi han var hendes bror, så havde hun sikkert også selv været en af de piger. Om ikke andet så bare for, at overbevise sig selv om, at hun ikke havde de følelser for Dorran som hun så tydeligt havde, men ikke ville indse.
Hun rømmede sig lidt og rettede sig op, "Aner ikke hvad du snakker om.." mumlede hun og rettede lidt på sit hår, hun vidste udmærket godt, at hun var taget i en lille hvid løgn. Hun havde ikke som sådan noget imod, at snakke om samleje og sådan noget med hverken deres forældre eller med sine søskende, men det var heller ikke ligefrem et behov hun havde, men nu havde hun også kun været sammen med Dorran den ene gang, så det var ikke fordi hun havde så meget at snakke om, og så var det bare nemmere at lade vær. Det havde virkelig både sine foredele og ulemper, at være den yngste i en søskendeflok på fire. Hun var utroligt tryghedsøgende, og var virkelig ikke god til forandringer. Hun havde stadig ikke vendet sig til, at Seth ikke boede hjemme mere, selvom det var ved at være nogle år siden, at han var flyttet hjemmefra. Men det var nok også fordi, at det alligevel var sjældent a hun selv var hjemme, eftersom Hogwarts var hendes andet hjem. "Jeg fornemmer en smule negativitet omkring Lucas?" spurgte hun og så lidt på sin bror.
Hun bed sig lidt i læben, "Jeg er 14 år Seth, jeg bliver ikke ved med, at være en lille pige," sagde hun, selvom hun nu godt kunne forstå, hvis det var svært for ham, at følge med i, at hun også voksede sig ældre, men nu var hun alligevel bosted, så kunne hun ligeså godt give op og bare være ærlig omkring det. Hendes mund gled op i en lille sprække, "Vi gemmer os stadig ikke, vi undgår. Hvem? Dig?" spurgte hun, uden helt at vide om det var et dis eller et kompliment. Hun nikkede lidt til Dorran, mens hun bed sig lidt i læben, "Jah, det må man sige.." svarede hun lidt akavet med et lille smil. Hun havde det virkelig skidt med, at have undgået ham så længe, og ikke mindst måden hun var skredet mens han stadig havde sovet. Hun kløede sig lidt i nakken, "Jep.. Ehm, Seth - Dorran, Dorran - Seth," præsenterede hun dem kort for hinanden, og lod sin hånd glide igennem sit lange hår. Nu kunne det da nærmest ikke blive mere akavet, men jo det blev det da lige, da Lucas rakte hende hånden, hvilket fik hende til at se lidt over på Seth, for at få hans godkendelse, da der tydeligt var et eller andet mellem de to mænd, og det var ikke romantik.
|
|
|