Deleted
•
Post by Deleted on Oct 26, 2016 19:39:36 GMT
Dorran vidste godt at han ikke burde tage til England i oktober mdr. når han han gik i skole, men han var faktisk en anelse ligeglad lige nu. Han havde lyst til at se den person han kaldte sin seje onkel og drikke sin hjerne ud. Ikke fordi der var sket noget specielt eller noget, men mere bare fordi det var rart at hænge ud med Lucas en gang i mellem. Dorran havde ikke sagt til Lucas at han kom på besøg så han håbede bare lidt at han havde tid til sin nevø alligevel. Han skubbede døren op indtil dansestudiet og vidste at det var sidste hold den fredag. Selv hvis Lucas skulle være sammen med Kaya ville Dorran faktisk mene at han selv var en del mere vigtig når han ikke så ham så tit og lidt McSeeley-ego var man vel selvom han mente at han var Joeys søn? En del af ham vidste jo godt at det slet ikke var tilfældet. Han holdte døren for en af de piger der havde været på holdet og sendte hende et charmerende smil som hun gik forbi. Bare fordi han selv var 17 og hun helt sikkert var i midt 20'erne så kunne han da godt sende hende et smil og blinke lidt til hende på vejen ud af døren. Han lod døren falde i efter hun var gået ud og han selv var gået ind for finde Lucas vist ret så alene. "Hvad så grimme?" spurgte han med et grin og var egentlig ligeglad med om der faktisk var et par elever tilbage eller om Lucas faktisk var alene for det var hans onkel og de havde et godt bånd så han snakkede som han havde lyst til.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 30, 2016 21:38:08 GMT
Lucas havde netop fået afsluttet dagens sidste dansetime. Han havde så også været i gang hele dagen. Han var stadig glad for damer, selvom der var sket så mange ting i hans liv de sidste par år. Han blev nok aldrig bedre på det punkt. Han var for pokker begyndt, at være kærester med Kaya, som havde været hans elev i så ufattelig mange år, men hun var i det mindste ikke mindre årig mere, så det var vel okay. Han stod med et smørret smil på læberne, armene over kors og med et hævet øjenbryn, da Dorran kom ind af døren. På uhyggelig mange punkter, kunne han selv tydeligt se og høre på Dorran, at han var søn af Lucas. Men han havde valgt ikke, at fortælle Dorran det, fordi de jo havde det godt sammen, så hvorfor skulle Lucas ødelægge det? Selvom han godt vidste, at Dorran fortjente en forklare på, hvad der var sket dengang, og hvorfor. "Hva så selv damnboy?" spurgte han og lod armene falde igen, da han så hvordan Dorran kiggede efter kvinden. "Burde du ikke være i skole?" spurgte han og lukkede et par vinduer op, da der var virkelig varmt i lokalet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 31, 2016 18:17:06 GMT
"For jeg er jo dig. Det kan jeg godt se brormand" sagde han med et ganske let grin og rystede let på hovedet. Han vidste jo godt et sted at Joey eller Lucas måtte være hans far, men det ændrede ikke på at han nægtede at sige onkel til en af dem direkte og han havde heller ikke tænkt sig at lade være med at kalde sine adoptivforældre for far og mor uanset om han så fandt sine rigtige forældre eller ej. Han var trods alt også lidt bange for at hans håb og teorier ville falde til jorden for han var helt sikker på at han naturligvis ikke ville være så heldig at det var den romantiske af dem som var hans far. "Og misse chancen for at glo på tøser i midttyverne hr. jeg score en pige der er 7 år yngre end mig selv?" spurgte han ganske drillende selvom han nu synes det var ret så godt scoret af Lucas. Det var der ingen tvivl om. At han så selv havde inviteret Seths lillesøster ud uden at få det første kende til hele situationen med at Seth ikke kunne li Lucas og hun i øvrigt kun var 14 var så en helt anden sag. Hun var enormt spændende og så længe de ikke var kærester og de ikke datede fast så måtte han jo gerne kigge på andre. Han vendte blikket tilbage mod Lucas. "Men faktisk tænkte jeg på om din dame ville kvæle mig for at foreslå du hiver mig med ud og kigger på tøser. Modsat dig kan jeg godt holde mig til at kysse lidt på dem medmindre de faktisk selv ligger op" sagde han med et drillende glimt i øjet da det var sandt. Han udnyttede det virkelig kun hvis pigerne nærmest selv kravlede op på hans skød for i bund og grund var han mere til tanken om et forhold og være romantisk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 3, 2016 12:21:23 GMT
Lucas grinte let, han tænkte ikke rigtigt over, at Dorran var hans søn og ikke hans bror. Nok mest fordi det var så mange år siden efterhånden, at han nok selv et sted var begyndt, at tro på, at de kun var brødre. "Beklager min ven, at være mig kræver et helt særligt talent, når du er færdig på skolen, skal jeg nok lærer dig alt, hvad der er værd at vide," sagde han med et kækt smil på læberne. Han ønskede virkelig ikke, at Dorran ville ende som Lucas selv. Ikke fordi han selv mente han var et dårligt menneske, men han vidste godt, at han havde været med til, at sætte lidt for mange børn i verden, uden at være inden over dem. Det prøvede han så også, at rette op på nu, med Isadora og Penelope. Han besøgte da også en sjældent gang i mellem Danielle på det børnehjem hun boede på. Et skævt smil meldte sig på hans læber, "Hun er lækker, smidig og villig, jeg ser intet problem," svarede han til Dorrans kommentar omkring Kayas alder. Ja, hun var en del yngre end ham selv, men de havde jo også kendt hinanden i ufattelig mange år. Han rystede lidt på hovedet, "Hun skal undervise herfra kl 17 til sent, så har ikke nogen aftaler med hende i dag. Og det andet vælger jeg at overhøre," sagde han en smule morende, og tørrede sin pande i et håndklæde. "Jeg skal lige hjem i bad først, så hvis du låser af, så mødes vi hjemme hos mig?" spurgte han og kastede nøgen til Dorran. Lucas boede jo lige ved siden af danseskolen, det tog ikke meget mere end to minutter, at gå.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 3, 2016 19:03:45 GMT
Dorran havde egentlig heller intet at klage over for i det mindste havde han set Lucas hele sit liv, men det ændrede bare ikke på at han ville blive vred som den teenager han trods alt var. ”Nu er det jo så heller ikke fordi jeg har lyst til at være dig skal du se. Jeg kan godt li ikke at bare komme i bukserne på pigerne” sagde han med et drillende glimt i øjet da han faktisk gjorde alt for ikke at være som Lucas. Han ville langt heller bare det der med at have en kæreste og være romantisk. Jo det gjorde ham da intet med nogle one-nights her og der, men det var ikke fordi det var det største behov han ejede sig. Heller ikke selvom han var teenager og burde være mere hungrende efter det. ”Du er virkelig ufattelig nogle gange og ikke på den gode måde” sagde han med et grin og rystede ganske let på hovedet af ham. Nu var det så heller ikke fordi han havde det store imod deres aldersforskel eller for den sags skyld hvad han sådan lige kendte til Kaya hvilket var ret så begrænset. Nu var Dorran også bare en virkelig åben og udadvendt person og man skulle have lov til at være sammen med dem man selv havde lyst til.
Han nikkede ganske let til hans ord og kunne ikke lade være med at grine over han ikke ville høre det sidste han havde sagt. ”Jeg gider godt nok heller ikke stinke til en der ik har været i bad efter en danse time så sure thing” sagde han med et grin og greb nøglerne inden han lod Lucas smutte. Han kunne sagtens hygge sig i studiet selvom det ikke var fordi dans sagde ham noget synderligt, men altså at se på pigerne og vise de få moves han kunne det kunne han da altid bruge tid på. Da han var sikker på der var gået tid nok nåede han at hilse på Kaya inden han gik. Dorran ringede på blot for at vise han var der inden han låste sig selv ind da han ikke gad at overraskes af en Lucas uden tøj på. ”Så er jeg her du gamle” råbte han blot at understrege at han var kommet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 5, 2016 10:04:20 GMT
Lucas havde seks børn, inklusiv Dorran, men det var kun Allison og Penelope han så som sine børn, selvom det havde taget ham virkelig lang tid, at vende sig til tanken og vende sig til, at Allison kaldte ham for far. Han smilede lidt, i det mindste var Dorran ikke endt ud som Lucas var, "Siger du efter du har stået og overbegloet mine elever," sagde han morende og blinkede til ham. Han grinte let, "Jeg er ærlig, du kan jo altid selv prøve hende, når jeg er færdig med hende," sagde han morende. Han vidste jo godt, at det ikke skulle være ham og Kaya for altid, det var bare praktisk lige nu og her, og desuden var det kun et spørgsmål om tid, før en af dem ville damne det op. Han håbede dog bare, at de stadig ville kunne være venner bagefter, da hun var en af hans bedste dansere, og han ville ikke miste hende på det punkt.
"Én danse time? Bro, jeg har danset de sidste fem timer," svarede han og grinte let, han havde haft flere hold, det havde han hver dag, selv i weekenderne. Plus mesterskaber og alt hvad der ellers fulgte med. I dag havde endda været en kort dag. Han var kommet ud af badet og fået tøj på, da Dorran meldte sin ankomst. "Hey, jeg er kun 13 år ældre end dig, husk lige det," sagde han morende, ude fra badeværelset, hvor han var ved at sætte håret med voks. Det var egentlig ret vildt, at han var blevet far for første gang i så ung en alder, hvilket også havde været grunden til, at han på ingen måde havde været mentalt i stand til, at tage sig af et barn, og da slet ikke da det så også var gået helt galt mellem Dorrans mor og Dacoda. Det var dog ikke noget han nogensinde havde fortalt Dorran, da det jo sjovt nok ville afsløre, at Lucas var hans far og ikke hans bror. "Gider du kalde Love ind fra haven og tjekke hun har vand? Så er jeg klar lige om lidt," spurgte han. Love var Lucas' hvide schæfer hunhund, den eneste kvinde i hele Lucas' liv som fik den kærlighed og respekt enhver kvinde burde få.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 5, 2016 22:52:31 GMT
”Det betyder ikke jeg vil kneppe dem Lucas. Jeg er jo ikke dig” sagde han med et glimt i øjet da han trods alt ikke havde et behov for at jumpe hans elever. Han kiggede bare lidt. Desuden var han ret så sikker på han havde mødt denne her pige der helt klart havde fanget hans interesse og derfor gad han ikke alt muligt med en masse andre. Der var noget specielt over hende som han ikke kunne sætte en finger på. ”No bro’. I don’t share women” sagde han med et ganske let nik da han faktisk bare ikke havde lyst til at dele kvinder med nogen. Det var ikke lige ham. Det ville sige når de nogen var nogen han kendte.
”Ja danse time som en lektion sgu da og det ændre ikke på du virkelig stinker af sved” sagde han med et ganske let grin og rystede på hovedet af ham. Lucas stank virkelig langt væk af sved og det måtte han jo også erkende. Nu var det heller ikke fordi Dorran havde specielt styr på det der danse-sprog som han kaldte det. ”Ja 13 år ældre din gamle mand. De 13 år er lidt nok til du kunne være min far” blinkede han drillende til ham da han trods alt håbede at det var Joey og ikke Lucas. Også selvom det ikke helt gav nogen form for mening. Han havde virkelig ikke lyst til det skulle være Lucas da han var bange for at blive som ham. ”Ja jeg skal nok” sagde han tilbage for at åbne døren så hunden kunne komme indenfor. Dorran havde ikke et eller andet behov for dyr udover ugler, men han var også stadig elev på skolen så det var måske ligeså meget det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 10, 2016 10:24:27 GMT
Et lettere flabet smil meldte sig på Lucas' læber, "Jaja, bare gør mig til familiens sorte får," grinte han, der var egentlig ikke noget sort får i familien, men hvis der var, så var det nok Lucas, men det var okay, den titel kunne han godt tage på sin kappe, han vidste jo godt, at han ikke altid var lige fair, især ikke overfor kvinder, og han havde heller ikke været det overfor Joey, hvilket også var årsagen til, at de ikke snakkede mere. Han hævede lidt det ene øjenbryn, "Er du så sikker på du er en McSeeley? Joey og jeg har da delt før," sagde han og blinkede til Dorran, godt nok havde Joey heller ikke helt været inden over det at dele Isadora, men det var jo en anden side af sagen.
Lucas mærkede sit ene øjne slå trick, da Dorran sagde han var gammel nok til, at være hans far. Han vidste jo godt, at han faktisk var Dorrans far, og ingen tvivl om, at han også godt vidste, at Dorran havde ret til at vide det, men det behøvede jo ikke at være lige nu og her, han ville jo ikke ødelægge det broderligebånd som var mellem dem. "Der står en whisky i skabet ved siden af køleskabet. Du ved hvor glassene er," spurgte han og lod blot som om, at han ikke havde hørt, hvad Dorran havde sagt. Han kom ud i køkkenet selv som han rettede lidt på håret, hvorefter han aede Love da hun kom ind. Han satte sig på en af barstolene ved køkkenbordet. "Skal vi starte med, at drikke her og så rykkede videre til byen?" spurgte han.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 11, 2016 10:57:43 GMT
”Og det føler du ikke lidt du er i forvejen hvis nogen spurgte?” spurgte han med et ganske let drillende glimt i øjet. Det var trods alt ikke fordi det var officielt eller noget de havde et sort får i familien, men det ændrede måske bare ikke helt på at hvis de faktisk havde så ville det bedste bud nok lidt være Lucas. Det fik dog ikke Dorran til at holde mindre af ham af nogen art. Så havde han trods alt næppe været der hvis det havde gjort ham noget at Lucas måske lidt var det sorte får i familien. ”Ja jeg er helt sikker på jeg er en McSeeley og er du helt sikker på at Joey har nydt at dele damer med dig?” spurgte han ganske drillende da han godt vidste at de begge havde været sammen med Isadora, men det betød ikke at det havde været lige frivilligt. ”Du vil måske dele de piger jeg går rundt og hygger mig med? Jeg advare dig. Nogle af dem er 16” sagde han med et drillende glimt i øjet og henviste måske lidt til Kimberly som han stadig fuldt og fast troede på var 16 år gammel. At han så ville slå Lucas halvt ihjel hvis han faktisk havde tænkt sig at røre hende var noget helt andet. Hun var så også den eneste der havde været yngre end ham selv som han faktisk havde brugt den slags tid på da han normalt så piger på 17-20 år. Hvilket i øvrigt også ville gøre Kaya med sine 22 år alt for gammel i forhold til hvad han normalt var sammen med.
Dorran lagde ikke mærke til Lucas’ øje begyndte at få ticks ved han sagde han kunne være hans far. Det var sikkert også meget godt for Lucas for så havde han spurgt indtil hvad der skete. ”Yes” sagde han og gik ud i køkkenet for at finde tingene. Han kom tilbage med to glas i den ene hånd og flasken i den anden. Han sætte først flasken og så glassene på bordet da han kom tilbage. ”Ja det var det jeg tænkte. Ellers kan jeg jo ikke rigtigt glo på piger vel?” påpegede han med et grin da det trods alt var ganske sandt. At han så ikke havde tænkt sig at lave noget med dem lige den dag var så noget andet. Ikke før han vidste hvor det med Kimberly førte hen da han var ganske betaget af hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 19, 2016 13:10:35 GMT
"Nu strammer du den, jeg er perfekt ved du godt," sagde han morende og nikkede bestemt. Han vidste godt, at han langt fra var perfekt, men på den anden side, så var der jo ingen som var perfekte. Hans forældre havde altid været meget støttende og forstående, så helt præcist, hvorfor Lucas var blevet som han var, vidste han ikke, eller jo det gjorde han jo nok inderst inde, men det var ikke noget han tænkte over i sin hverdag. Det var ligesom bare sådan det var. "Så pyt da," sagde han morende, da Dorran sagde han var helt sikker på, han også var en McSeeley. Det vidste Lucas af alle trods alt godt. "Pff, Joey er så nærig, når det kommer til damerne, men hvad han ikke ved, har jeg ikke ondt af," sagde han i et grin og trak lidt på skulderne. Han grinte let og skar en grimasse, "Nu skal du høre her, kan de bløde, kan de kneb, okay? Du kan ligeså godt lærer det, alder er bare et tal," sagde Lucas morende, han havde været sammen med kvinder i mange forskellige aldre, lige fra elever til voksne kvinder på 50. "Men jeg er sikker på Kaya godt vil lærer dig et trick eller to, hvis du spørg hende pænt," drillede han og sendte et flabet smil.
Lucas smilede og hældt så op til dem begge, "Jamen så er det dét vi gør," sagde han og hævede sit glas som et skål mod Dorran, før han tog en tår. Han vidste godt, at det her måske var ret atypisk. Det var jo ikke alle brødre som ville tilbyde deres små søskende alkohol, snakke om damer eller samleje. Måske det især var atypisk fordi de jo i virkeligheden slet ikke var søskende, men far og søn. Lucas var nok bare ret afslappet omkring det meste, og han kunne sagtens snakke med sin familie omkring sådanne nogle ting, selvom det var en smule sværere for ham, dengang Allison havde spurgt, hvad et blowjob var, men hun var også en pige, så det var noget helt andet. "Hvordan går det ellers på skolen?" spurgte han og tog en tår mere af sit glas.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 19, 2016 13:56:13 GMT
"Så ved du sikkert også godt at ingen er perfekt Lucas. Heller ik en McSeeley" sagde han med et drillende glimt i øjet selvom han godt vidste han ramte et ømt punkt hos Lucas med den slags ord, men det var måske også lidt derfor han gjorde det. Nok holdte han ufattelig meget af Lucas, men han ville bestemt ikke ønske at have ham som sin far. Mest af alt fordi han faktisk var bange for at blive ligeså meget player som Lucas. Især fordi han halvt var det og halvt ikke var det. Dorran kunne ikke lade være med at grine mens han rystede på hovedet. "Altså du må gerne låne de kvinder jeg har været med og jeg er sikker på Arian gerne vil låne dig et par fyrer, men regner med du springer det sidste over" sagde han med et grin da han ikke kunne lade være med at drille. Dorrans bedste ven var trods alt flinterende homo, men Dorran var ligeglad så længe han ikke selv blev lagt an på. "Du er for meget nogle gange. Ved du godt det?" spurgte han med et hævet øjenbryn da han selv gik virkelig op i at pigerne ikke skulle være over et år yngre end ham selv. Nu var han så også teenager så for ham sagde det bare en helt del. Han rystede let på hovedet da han bestemt ikke havde et behov for at lære noget af Kaya. Han havde det faktisk ligeså godt hvis han skulle være ærlig. Jo hun var da utrolig smuk. Det var slet ikke det, men han ville bare ikke være hvor Lucas havde været. Han ville så heller aldrig have noget mod at snakke om samleje med Lucas. Selv ikke når han vidste Lucas var hand far for så mange års forskel var der jo heller ikke på dem.
Han nikkede let til at det var en aftale og tog sit glas. Han skålede let med ham for at tage en tår. "Jeg klager skam ikke. Jeg er næsten ligeså populær som dig, jeg får gode karakterer" sagde han med et smil og stoppede let sig selv inden han tog en tår mere af sit glas. "Og så har jeg måske mødt en pige, men tager det roligt. Hva med dig og arbejdet?" spurgte han med et smil og tog igen en tår. Han mente nu stadig de skulle kigge på piger, men det betød ikke han ville noget med dem. Han vidste slet ikke hvor han havde Aya henne og det var stadig også bare nyt og spændende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 3, 2016 21:15:08 GMT
Lucas lagde en hånd på Dorrans ene skulder, "Hvis ingen er perfekt, så er jeg ingen, det burde du have lært efter så mange år i mit selskab," svarede han i en falsk skuffet tone, og grinte så let. Han vidste skam godt, at han ikke var perfekt, men han var tæt nok på, til at han ville våge den påstand og sige det var okay, at sige. Han grinte let, "Hvem siger jeg ikke allerede har været der? Og euw! Nej tak, der er sgu ingen fyre som skal så meget som nærme sig mig," sagde han og skar en grimasse i væmelse, Lucas havde nok alle dage været ret homofobisk, undtal når det var to tøser selvfølgelig, som foreksempel deres kusine Grace, det var helt i orden. Et skævt smil meldte sig på hans læber, "Jep, det ved jeg godt," svarede han roligt, han vidste skam godt, at han til tider var noget af en mundfuld. Et nyt smil meldte sig på Lucas' læber, "Arh godt, at høre," sagde han, og nikkede så lidt til Dorrans spørgsmål, "Jo, det går skam fint, Kaya er en bitch for tiden, men det er nok bare den tid på måneden," sagde han med et roligt skuldertræk. Om det så var fuldmånen eller det kvindelige, vidste han ikke, men et eller andet foregik der.
***TIME***
Lucas kunne efterhånden godt mærke, at han var blevet godt beruset. "Nåh, skal vi sætte retningen mod byen eller skal du ind og sove?" spurgte han morende, heldigvis boede Lucas ret centralt, så de ville kunne gå frem og tilbage, og hvis Dorran skulle ende med, at gå helt under bordet, så kunne han altid sove i Allisons seng på hendes værelse. Lucas delte ikke seng med nogen, det havde han ikke gjort siden han var helt lille, og det var han fast besluttet på, aldrig ville komme til, at ændre sig. Han rejste sig og kunne godt mærke hele stuen snurrede en del, eller også gjorde han, han var faktisk ikke helt sikker. Han tjekkede om Love havde vand og mad, hvilket hun havde, og hun havde også lige været ude i haven, så hun burde godt kunne klare sig til dagen efter, når de på et tidspunkt kunne holde ud at være mennesker igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 3, 2016 21:53:53 GMT
”damn hvor er du full of it” sagde han med et grin og rystede ganske let på hovedet af ham. Det var ikke fordi Dorran havde noget imod han var sådan for han var som sagt van til det, men mere at Lucas virkelig bare var for meget nogle gange hvis han skulle være ærlig. ”Det tror jeg simpelthen ikke på du har. Jeg har standarder. Det er jeg ikke helt så sikker på du har” sagde han med et drillende glimt i øjet og kunne ikke lade være med at grine da Lucas reagerede som han gjorde da han foreslog Lucas et par fyrer. Dorran selv var ikke homofob, men det ville også bare være underligt når hans bedste ven var homo. ”Yeah minus hun undgår mig efter vi havde samleje. Ikke lige verdens bedste tegn hvis du spørg mig” sagde han med et ganske dybt suk og rystede let på hovedet. Det var også en af grundene til at han tog det så stille og roligt og havde behov for at se på andre piger selvom han godt vidste at han heller ville have fingre i Aya. ”Oh my det sagde du bare ikke det der!” udbrød han og rystede let på hovedet af ham. Nogle gange var Lucas bare lidt for meget. Det sagde man bare ikke om sin egen kæreste, men nu var Dorran også bare mere som Joey på det punkt. -- Time --
”Byen og så hjem og sove ham den grimme” sagde han med et grin og vidste godt Lucas helt sikkert ville protestere mod at blive kaldt det igen. ”Yes det er stadig dig” skyndte han sig at påpege før Lucas ville kunne sige ham imod. Dorran ville helt sikkert gå under bordet. Ikke fordi han ikke kunne holde til noget for det kunne han skam godt, men mere fordi han var påvirket over Aya undgik ham når han vildt gerne ville på date med hende igen. Dorran selv ville heller gå kold på sofaen end hos Lucas. Mest af alt fordi den eneste fyr han faktisk gad putte med var Arian, men det var fordi de var bedste venner. Alle andre fyrer havde han slet ikke så tæt på. Igen ikke fordi han var homofob, men bare fordi han ikke havde behovet. Han selv rejste sig op og gik efter Lucas da det var ham der kendte vejen.
Kimberly Aya Minore York
|
|
|
Kimberly Aya Minore York
•
Magiker
Fødselsdag: 18.09.2039
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Under middel
Status: Willieslægt
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Sverige/Frankrig/England
Bosat: Sverige og England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Stilling: Arbejdsløs
|
Post by Kimberly Aya Minore York on Dec 3, 2016 22:21:51 GMT
Kimberly havde siddet sammen med Seth i det som efterhånden måtte ligne nogle timer. Hun elskede at bruge tid sammen med sin storebror, især fordi hun kunne slappe af og være sig selv, der var intet pres, normer hun skulle leve op til eller noget som helst andet. "Har du nogen som helst idé om, hvor mange eftersidninger jeg får, hvis skolen finder ud af det her?" spurgte hun Seth, med et morende smil på læber. Hun måtte ikke være uden for skolens område, men hun undskyldte sig lidt med, at det jo var for en god sag, nemlig at se sin bror. Hun havde ikke været sammen med nogen siden Dorran, og det var egentlig heller ikke fordi hun var sur på ham eller noget som helst. Han havde jo været virkelig sød og hensynsfuld overfor hende, nærmest behandlet hende som om hun var lavet af glas, og ville kunne gå i stykker. Men hun var endnu engang en York, og hun var så bange for at binde sig, eller måske rettere for, at få følelser for Dorran, hvilket måske endda allerede var lidt for sent. Men mest af alt, så var hun bange for, at blive såret, så var det bare nemmere, at være den som sårede frem for selv, at blive det. Hun følte dog pludselig som om, at jorden forsvandt under hendes fødder. Hun havde det som om, at alt blodet forlod hendes ansigt, selvom det ikke var det som skete. "Byt plads med mig," bad hun nærmest panisk, mens hun meget ihærdig forsøgte sig skjule sit ansigt, da hun fik øje på Dorran. Det skete bare ikke det her. Og var det Joey McSeeley, han var sammen med?! Bare de ikke kom herind på baren, lige nu sad hun bare virkelig uheldigt, så hun kunne se dem på gaden, hvilket måtte betyde, at han sikkert også kunne se hende.
@seth
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 4, 2016 9:39:48 GMT
"Kim du er en York. Vi er så charmerende du bare taler dig fra en. Er du klar over hvor få jeg fik udelukkende pga mit udseende?" spurgte han med et ganske let glimt i øjet, men faktum var at det var sandt. Især hvis det var en kvindelig professor for hvis der var nogen der kunne charmere sig ud af det meste så var det Seth. Han selv havde lige så lidt styr på følelser. Han var egentlig ret så glad for Leslie og endda mere end han havde været for Alex i sin tid, men hans store svaghed var stadig Heather. Hun var bare taget til USA så han havde svært ved at se han skulle vente på hende og når han så på Leslie så bankede hans hjerte. Desuden var de mere alike så hvis man spurgte Seth var det måske bare bedre. Seth var meget beskyttende overfor sine yngre søstre og det var også derfor Kim kun måtte drikke fordi det var med ham. Seth hævede lidt det ene øjenbryn da hun bad ham om at bytte plads. Han havde ikke fået øje på Joey eller Lucas eller hvem det nu var, men det var også kun godt for alene ansigtet kunne sætte hans pis i kog ved tanken om det kunne være Lucas og han kendte logisk nok ikke Dorran. Han hoppede ned fra sit sæde og gik om på den anden side af Kim. "Hva er der?" spurgte han og så undrende på sin yngste søster.
|
|
|