Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2016 17:51:29 GMT
Elliott grinede let, han havde trods alt drukket alt for meget til at tænke super fornuftigt lige nu, og dog når det kom til Timothy så var han sikker på at han kunne tænke fornuftigt i selv den værte brandert. Hans søn betød alt for ham i denne her verden, selv mere end Kaya, og det havde han ellers ikke troet var muligt. "Man skulle tro jeg snart havde lært at drikke mere før jeg blev fuld" sagde hun i et grin. Elliott havde aldrig været typen der kunne drikke super meget igennem, men nu var han jo trods alt heller ikke typen der som sådan gik super meget i byen, det interesserede ham ikke og skete nok kun en 2-3 gange på et år.
"Jamen jeg savner da også dig" sagde han blot som om at hans mormor lige havde sagt at det var længe siden de havde set hinandne, so fangede han ikke helt hendes hentydning i hans fuldskab. Han var ikke helt sikker på hvad hun mente og stilnede så et kort øjeblik. "Eller, hvad mener du?" spurgte han lidt mere usikkert bare lige som om hans hjerne skulle fatte om hun mente dte han troede hun mente. Kaya og hans forhold havde altid været virkeligt vanskeligt og kompliceret.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
Fødselsdag: 24.12.2031
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Status: Varulv
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Danmark
Bosat: England, Hytte i en skov
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Danseakademiet McSeeley
Stilling: Ejer og Koreograf
C-box navn: Kaka
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Oct 14, 2016 18:51:01 GMT
Kaya havde nok alle dage været typen, som tog tingene som de kom. Hun gad ikke gå op i, hvad andre mente eller tænkte om hende og hendes måde, at leve sit liv på, det var jo trods alt hendes og ingen andres. Hun levede blot en dag af gangen, og så måtte hun se, hvad fremtiden ville bringe, på den måde. Hun grinte let ved hans ord, "Du siger bare til, hvis du skal have et lynkursus," sagde hun morende og blinkede til ham. Hun lagde ikke noget i, at blinke til ham. Hun var fuld og hun blev altid mere flirtende end hun plejede at være, når hun var fuld. Hun elskede at være fuld, og stod det til hende, så var hun det hver weekend, men hun prøvede bare, at få mere styr på sit liv, hvilket også betød hun skulle lægge alkoholen lidt på hylden.
Hun grinte let, "Prøv, at sig det som om du mener det," grinte hun, hvorefter hun tog en sidste tår af sin øl, og stillede det tomme glas fra sig, på pallerne de stod op af. Hun vendte så blikket tilbage på ham, da hans spørgsmål lød, med en mild rynken på panden. "Ehm.. Det jeg siger?" svarede hun spørgerne og grinte så lidt. Hun lod sin ene hånd glide i gennem det lange blonde hår, som det gik op hende, hvad han sikkert troede hun mente, "Oh, troede du.. Waw, ehm.." hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle sige. Jo selvfølgelig savnede hun da Elliott, ellers havde hun ikke sagt det, men det var jo ikke på kæreste måden, hun var jo kærester med Lucas.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 10:31:58 GMT
Elliott smilede til hende: "Ellers tak, jeg tror det er fint jeg holder mig ædru" sagde han og blinkede til hende, det var nok bedst han ikke drikkede for meget, han havde jo en dagligdag der skulle fungerer og at gå i byen de få dage om året, passede ham faktisk ganske udemærket. "Jamen fair nok" sagde han først og trak bare på skuldrende, altså han savnede da også hende til tider, hun var jo en god ven, og det havde hun jo også været på Hogwarts inden de havde fundet sammen, Elliott var bare træt af ikke at føle sig vigtig nok i hendes liv. Derfor havd ehan valgt det var bedst bare at være sig selv.
"Hvad?" spurgte han og kiggede i mod hende som hun igen begyndte at mumle. Elliott ville ikke prøve på noget, nok mest fordi at hun havde en kæreste, og han bildte sig selv ind at han var bedre end det, desuden var de jo færdige med hinanden, bildte han også sig selv ind. "Såh måske vi skulle gå ind igen? err er lidt småkoldt"{/b] sagde han og smilede til hende som han ikke rigtigt flyttede på sig. NOgengange var det en belastning at mange ting i livet bare skulle være så komplicerede.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Oct 15, 2016 12:19:57 GMT
Kaya sagde en lille klikkende lyd med sin tunge, "Well, er det ikke lidt for sent nu?" spurgte hun morende med et smil på læberne. Selvfølgelig holdt hun stadig rigtigt meget af Elliott, men hun prøvede bare at være, bare en smule, fornuftig omkring det. Hun ville ikke skabe mere drama mellem dem. Hun smilede roligt til ham og nikkede lidt. Hun havde intet imod ham overhovedet, men hun vidste godt, at de to kun skulle være venner, de fungerede jo ikke som kæreste, det havde de jo prøvet. To gange endda. Så nu ville hun bare koncentrere sig om, at de kunne snakke sammen på et fornuftigt plan.
Hun rystede lidt på hovedet, "Ikke noget," sagde hun og viftede lidt med den ene hånd. Nok var hun meget fuld, men hun ville ikke tage initiativ til noget. Hun havde en kæreste, og selvom hun ikke stolede hundrede procent på, at Lucas ikke var hende utro, så ville hun gerne overbevise sig selv om, at hun var bedre end det, og at hun havde lært af, at have været Elliott utro dengang. Hun rettede sig lidt op og så på ham, mens hun bed sig lidt i læben. Det var ikke godt for hende, at stå så tæt på ham, slet ikke når hun var fuld og havde en idé om, at selv hvis hun prøvede, at kysse ham, så ville han sikkert afvise hende. Alligevel endte hun blot med at nikke lidt, "Du er ikke nem, at finde ud af, ved du godt det?" spurgte hun, og stak sine hænder i lommerne på sin jakke, hvorefter hun så ham ind i øjnene. Hun mærkede sit hjerte banke en smule hurtigere. Hun havde virkelig lyst til, at kysse ham, hun rømmede sig derfor en smule, "Yeah, lad os gå ind," svarede hun så, men flyttede sig heller ikke.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 15:22:49 GMT
"Jo lige nu måske, men nu mente jeg sådan generelt" sagde han og lod sine pegefingre roterer omkring hinanden som prøvede han at forklarer en vigtig pointe. Det var nu ganske udemærket godt ham bare at være lidt ude i det fri og drikke sig i hegnet. Ikke fordi at han som sådan nød det, men Elliott var god til a tmøde andre mennesker når han var fuld, så var han ikke helt lige så genert og pinlig. Elliott var jo ikke super udadvent overfor folk han ikke kendte og han var ikke speciel offensiv i måden at gå til folk på.
"Det er du dælme heller ikke, så der må vi stå lige" sagde han i et smil, det var aldrig nemt at finde ud af Kaya, det havde det aldrig været og generelt var de to jo bare meget forskellige, måske var det dér de gik skævt af hinanden. Elliott smilede og gik så roligt ind i baren, hvor han gik op for at bestille en øl mere: "Så endte vi på at du tog med hjem og sov?" spurgte han og tog en tår af den øl han fik, så kunne de jo lige så godt begynde at gå, så langt væk boede han trods alt heller ikke.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Oct 15, 2016 16:32:55 GMT
"Arh, ja okay, jeg ser din pointe nu," svarede hun med et smil på læberne. Hun kunne godt selv mærke, at hun ikke skulle drikke meget mere, hun var allerede godt fuld og hun kendte sig selv, hvordan hun blev når hun var fuld. Den fornuftige stemme, som i forvejen var lav hos Kaya, blev blot endnu lavere, ja nærmest ikke eksisterende. Der var nok langt flere punkter, hvor Kaya og Elliott ikke mindede om hinanden, end der var punkter hvor de var ens. Det var nok en af tingene, som havde gjort, at hun var faldet for ham i første omgang. Hun havde brug for en fyr i sit liv, som kunne holde hende nede på jorden, når hun fløj lidt for højt, hvilket hun nok gjorde lidt for ofte.
"Aner ikke hvad du snakker om, jeg er lige til," sagde hun og satte en hånd for brystet, som var hun blevet fornærmet over hans comeback, dog kunne hun ikke lade vær med, at smile til ham. Hun vidste jo godt, at han havde en god pointe. Lidt for god måske. Hun fulgte roligt med ham indenfor igen og bestilte ligeledes en øl, selvom hun godt vidste hun ikke burde drikke mere, for så ville hun helt sikkert ende med, at prøve at kysse ham, og nu gik det ligeså godt mellem dem, hvilket hun ikke ønskede at ødelægge. Hun lod en hånd glide i gennem sit hår og nikkede så lidt, "Kan jeg godt," svarede hun og smilede til ham. Hun burde ikke. Men hun ville gerne. "Bor du stadig samme sted?" spurgte hun roligt, velvidne om, at det sikkert ville blive virkelig underligt, at skulle sove der igen, efter så lang tid.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 17:32:31 GMT
Elliott smilede, at være far var uden tvivl det bedste der var sket for ham, og udelukkende af den grund kunne han ikek skubbe Kaya helt ud af sit liv. Han var trods alt glad for at hun havde givet ham Tim, selvom hun havde givet ham mindst lige så mange nedture igennem årene. Elliott vidste ikke helt hvad mere han havde at sige: "Sikkert" smilede han blot som hun sagde at hun var lige til, hvis der var noget Kaya ihvertfald overhovedet ikke var - så var det lige til, faktisk var hun for det meste alt for kompliceret til at Elliott kunne regne hende ud.
"Ja... Det er ikke så langt herfra så vi kan fint gå" sagde han og tog en tår af ølflasken, om ikke andet havde han da noget at gå med. Han havde det fint med at tage Kaya med hjem, han havde overhovedet ingene planer om der skulle ske noget, mend et ville da være hyggeligt at hun crashede. "Jeg har ikke tænkt mig at flytte, jeg bor fint" sagde han i et smil. Der var en stue og et værelse, og indtil Tim blev ældre, så var dte jo ganske fint, lige nu stod hans seng inde ved siden af Elliott's så han altid kunne høre hvis han græd om natten eller noget i den stil.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Oct 16, 2016 17:27:20 GMT
Kaya grinte let, "Det er jeg da. Du skal bare forestille dig det klogeste jeg kunne finde på, og så regne med, at jeg gør det stik modsatte," sagde hun som om, at det var da det mest logiske i hele verden, men det var i det mindste sandheden, og sådan det hang sammen. Hun tog selv en tår af sin øl, hun var egentlig ikke bekymret for, at skulle sove sammen med Elliott, teknisk set havde de jo sovet sammen mange gange uden noget. De havde trods alt boet sammen dengang de havde været forlovet. Men på den anden side, der havde de selvfølgelig også, som det mindste, kysset godnat. Måske det alligevel ikke var helt gennem tænkt.
"Jamen skal vi gå nu så, eller?" spurgte hun roligt og smilede venligt til ham. Han var jo en dejlig fyr og en god ven, og når hun havde andre venner, som hun uden problemer kunne sove sammen med, hvorfor skulle hun så ikke også kunne det med Elliott? Det var i hvertfald det argument hun brugte indeni sit hoved, for at overbevise sig selv, om at dette her var okay. Hun nikkede lidt, "Det er jo også en dejlig lejelighed, så hvorfor skulle du," sagde hun og trak lidt på den ene skulder. Hun var jo flyttet fordi de var gået fra hinanden, og eftersom det var Elliotts lejelighed, så havde det været mest fair, at det var Kaya som var flyttet ud. At hun så havde valgt, at flytte hjem til Danmark, var en anden side af sagen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 16, 2016 19:36:53 GMT
Elliott smilede: "Hallo! Jeg er den klogste" sagde han i et grin og blinkede til hende, han vidste godt han var lidt en røv nogengange, men han kunne ikke helt lade være med at drille hende, det var alligevel en smule hyggeligt. "Ja lad os det" sagde han blot og gik i mod døren, han var egentlig togså ved at være træt, han var ikke super god til at være sent ude, nok fordi at han så ofte stod tidligt op lige for tiden fordi at Tim altid vågnede så tidligt. Men i det mindste var han begyndt at sove igennem så Elliott ikke skulle op om natten.
"præcist.. men jeg tænker at flytte når Tim bliver større go skal have sit eget værelse, det er jo ikke mega stort" sagde han i et smil. Han var egnetligt glad for hvor han boede, huslejen var fin og det var tæt på hans arbejde, men han var nødt til at finde ngoet større når engang han havde tænkt sig at give Tim sit eget værelse, men han tænkte det godt kunne vente til han var en 4-5 år, så han havde tid til t finde det perfekt sted. Han ville jo helst købe et hus et sted, måske lide udenfor byen.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Oct 17, 2016 21:14:02 GMT
Kaya rullede lidt med øjnene, "Så forstil dig, hvad du selv ville gøre, og regn med, at jeg ville gøre det stik modsatte," svarede hun roligt, da han påpegede, at han mente han var den klogeste. Det var han måske også på nogle punkter, men Kaya følte sig nu bestemt ikke dum, hun havde trods alt klaret sig i gennem på Hogwarts og universitet, på trods af, at hun også havde brugt ti måneder på, at sidde i Azkaban. Hun nikkede lidt og fulgte med ham udenfor igen. Det var egentlig ikke fordi hun var træt som sådan, eller hun skulle da nok falde i søvn, hvis hun lagde sig, men det var ikke sådan, at hun var lige ved at dejse om eller noget. Hun var vant til, at være længe oppe og stå tidligt op, så hendes krop havde nok lidt vendet sig til ikke, at have så stort et behov for søvn.
Hun smilede roligt til ham, som de gik ned af gaden, "Nej, det er rigtigt nok," sagde hun, men kunne godt mærke, at hun nok var lidt for fuld til, at have sådanne en seriøs samtale lige nu. Hun koncenterede sig faktisk lidt mere om, at gå lige, uden at gå ind i Elliott. Hun trak skulderne en smule op og spændt en smule, "Det er godt nok blevet koldt, hva," sagde hun og stak hænderne i lommerne på sin jakke. Kaya var egentlig glad nok, for at være flyttet tilbage til Danmark, men hun savnede sine venner, som jo alle boede her i England eller Skotland. Heldigvis tog det jo ingen tid, at komme frem og tilbage, hvis hun tog susenetværket, men det hadede hun, eftersom hun altid blev svimmel af det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 19, 2016 13:06:49 GMT
Elliott smilede til hende som han begyndte at gå, det var koldt udenfor, men ikke så koldt af det var udholdeligt. Der var noget dejligt og tilfreds stillende over kølige aftener, luften virkede så anderledes frisk og stjernerne stod oftest højt på himlen. Elliott vidste godt at mange mennesker fortrak sommeren, men han glædede sig faktisk til der blev vinter og sne. "Ja, det må man sige.. men det er jo også england" sagde han i et smil og kiggede roligt på hende: "Men der er nu alts noget rart ved vinteren, glæder mig også til at fejre jul med Tim" sage han i et smil.
Det var da noget specielt at skulle vise sin søn hvordan julen var, også selvom han lige nu nok var for lille til at forstå ret meget af det, men så måtte Elliott jo bare hygge sig med det for sin egen skyld. "en jeg håber det begynder at gå fremad for dig" sagde han i en rolig steme, det var nok det eneste han sådan rigtigt håbede, at Kaya ville få styr på sit shit. Han drejde ned af vejen til lejligheden hvor han boede og gik så hen for at låse op og åbnede ind til opgangen for at gå opad, lige nu glædede han sig faktisk mest til at komme ind i varmen. Det var så skide koldt udenfor, han kunne slet ikke håndterer det.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Oct 19, 2016 14:15:37 GMT
Kaya gik roligt med Elliott, selvom hun godt kunne mærke, at fornuften i hendes hjerne sagde hun burde tage hjem til sig selv i stedet for, da alkoholen stadig pumpede i hendes blod. Men på den anden side, så ville hun også bare gerne bevise overfor sig selv, at de to sagtens kunne være sammen, uden nogle problemer. Hun nikkede lidt, "True, men der er nu ikke meget varmere i Danmark, kan jeg infomere dig om," sagde hun i et smil, det var ikke fordi der var den helt store temperatur forskel på de to lande. "Ja, det er der. Det kan jeg godt forstå," det sidste blev sagt en smule følelseskoldt.
Det var ikke fordi hun ville være led eller noget, men fordi det gjorde ondt som bare fanden, at vide alle de ting som Elliott fik lov til, at opleve med Tim, som hun ikke selv gjorde. Desuden var juleaften også Kayas fødselsdag, så det var måske ikke så underligt, at hun reagerede som hun gjorde. "Det går fremad," pointerede hun roligt, jo hun gik stadig i byen fra tid til anden, men hun var pokker også stadig ung, og hun ville ikke holde op med, at nyde livet bare fordi hun var blevet mor, til et barn hun alligevel ikke måtte have noget, at gøre med. Hun gik med op af trapperne og ind i lejeligheden. "Waw, det er underligt, at være her igen," sagde hun roligt med et lille smil på læberne, som hun tog sko og jakke af, og mærkede lysten til, at kysse ham igen steg i hende, men hun gjorde det ikke.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 23, 2016 20:24:41 GMT
Elliott havde altid haft et underligt forhold til Kaya. Han havde været dybt forelsket i hende, så havde de været gået hver til sit og Elliott havde hadet hende for at være ham utro, så havde han fundet kærligheden til hende igen, for så at køre træt i alle de ting der foregik, og nu stod han her og vidste bare ikke rigtigt hvad han mente. "Det er jo nok fordi det er nordeuropa ligesom her, smarte" sagde han i et grin og prikkede sig selv i panden to gange. Han havde det egentligt sjovt, nok også alkohollen der hjalp ham på vej, men nu var england og danmark jo næsten samme bredtegrader så det undrede ham ikke vejret var nogenlunde det samme.
Elliott lukkede døren efter dem og gik så ud i køkkenet: "Jeg tror jeg skal have et glas vand" sagde han og tog et glas ned fra skabet fo rså at fylde det. Det var dumt at ham at drikke sig så fuld, nok mest fordi han frygtede det ville ende ud i alt for dårlige tømmermænd. generelt var han jo glad for sit liv, men det var hårdt at have børn når man var fuld, han skulle jo helst have bare nogenlunde styr på det. "Vil du have?" spurgte han og følte sig pludseligt også helt sulten, måske han burde lave noget mad?
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Oct 26, 2016 13:26:47 GMT
Kaya havde aldrig hadet Elliott, men hun forstod til gengæld godt, at han havde hadet hende for, at have været utro dengang med Jayden. Dog var det noget hun regnede med, at de begge var langt ovre, eftersom de havde været forlovet efterfølgende, hvilket stadig var en meget underlig tanke for hende. Hun var kun 22 år, hun havde allerede et barn, været gift og blevet skilt fra Jayden og været forlovet med Elliott. Det var alligevel ret mange ting, at nå på så kort tid. "Ja, jeg er sgu da ikke helt dum, men det kunne godt være du ikke vidste det, eftersom du aldrig har været i Danmark," grinte hun og blinkede til ham, så han forhåbentlig vidste hun lavede sjov. Hun var alt for fuld til, at have en bare nogenlunde fornuftig samtale lige nu. Hun ville bare have det sjovt og glemme skænderiet med Lucas.
"Vand?" spurgte hun, som havde han lige sagt han kom fra en anden planet, hvorefter hun rystede lidt på hovedet. "Nej tak," svarede hun i et roligt smil. Hun drak stort set aldrig vand, når hun var eller havde været i byen. Kun hvis hun blev virkelig dårlig, men det skete heldigvis ikke så tit mere. Hun gik alligevel med ham ud i køkkenet, og hoppede op på køkkenbordet og satte sig, hvorefter hun vendte blikket imod ham, "Må jeg spørger dig om noget?" spurgte hun så og tippede hovedet lidt til den ene side og bed sig en anelse i læben. Hvis hun skulle være ærlig, vidste hun faktisk ikke for fornuftigt det var, at skulle overnatte hos Elliott, men hun kunne selvfølgelig altid sove på sofaen, for hvis hun kendte sig selv ret, ville hun ikke kunne stoppe sig igen, hvis der første begyndte, at opstå bare det mindste i mellem dem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 26, 2016 19:20:46 GMT
Elliott havde det jo fint med Kaya, han vidste godt at tingene imellem dem måske aldrig ville blive som et var engang, men bare det at det var venner var egentligt også nok for ham lige nu, det var jo ikke ligefrem fordi han gik og kedede sig til dagligt med alt det han lavede. "Jeg ved da en del om verden" sagde han i et smil, Elliott så da ihvertfald sig selv som rimeligt klog, han kunne godt lide at undersøge hvad der foregik ude i verden og han var ikke typen der sådan bakkede ud af en god samtale eller debat. Heldigvis havde han gode venner der altid ville starte ne debat om politik eller verden.
"Ja jeg har lidt kvalme" sagde han i et smil, vand var nok det bedste når man havde kvalme og gerne ville kunne sove, han ville helst ikke ende med at ligge og brække sig hele natten: "Ja?" sagde han i et smil, so han stilte sig op af køkkenboedet ved siden af hende og kiggede i mod hende. Elliott var da glad for de to kunne holde tingene på et fornuftigt plan. Han holde af Kaya, og på samme tid så hadede han hende. Sådan havde forholdet nok været nogen år efterhånden, de var nok ikke neme at blive kloge på.
|
|
|