Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
Fødselsdag: 24.12.2031
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Status: Varulv
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Danmark
Bosat: England, Hytte i en skov
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Danseakademiet McSeeley
Stilling: Ejer og Koreograf
C-box navn: Kaka
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Sept 22, 2016 10:47:27 GMT
Kaya havde nok et meget abstrakt billed af hvordan et forhold skulle fungere, hun kunne sagtens være i et forhold med Lucas, velvidne om, at han sikkert på et eller andet tidspunkt ville ende med, at være hende utro, fordi hun vidste det ligeså vel kunne være hende som endte med at være den som var utro. "Det kommer vel an på, hvilke forholdsregler man bliver enige om," sagde hun roligt og trak lidt på skulderne, hun mente ikke, at hendes og Lucas' forhold var dårligt eller noget, heller ikke selvom der var en del år i mellem dem. Hun havde nok bare ikke samme behov for, at bekræftet i, at han kun så hende, som havde hun haft dengang hun havde været kærester eller forlovet med Elliott.
Hun smilede stadig roligt til ham, "Jeg er fuld, Elliott, hvis jeg bliver mere rolig, tror jeg min plus forsvinder helt," sagde hun i et grin. Hun havde opgivet, at hende og Elliott skulle finde sammen igen, selvom hendes følelser for ham nok aldrig ville forsvinde hundrede procent, så havde han jo flere gange givet tydeligt udtryk for, at han var færdig med hende, hvilket hun sådan set også godt kunne forstå. Kaya var slet ikke i humør til flere skænderier, hun var langt mere i humør til, at feste og bare slappe af i godt selskab, hvilket Elliott uden tvivl var. "Det har jeg, men hvad med dig? Har du det godt?" spurgte hun stadig med et smil på læberne, selvom hun svejede en del, hun var godt fuld, der var varmt inden på pub'en og hun havde ikke rigtigt spist noget hele dagen, så det var nok ikke så underligt, at hun var blevet så hurtigt fuld.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 22, 2016 13:36:41 GMT
Han nikkede, Elliott havde ikke tænkt sig at gå ned af den vej igen, han vidste jo godt at det ikke ville bringe noget godt med sig. Ham og Kaya var bare ikke meant to be, selvom Elliott i mange år havde troet at det var præcist sådan det var og ville være i mange år fremover. Nu havde de jo endda et barn sammen, og alligevel kunne de ikke få det til at fungerer, nok primært fordi at Kaya jo endnu engang havde damnet up. Det var ikke fordi at alt i verden var hendes skyld, han var bare træt af alt det drama der altid kom i forbindelse med hende.
"Min puls er nu ikke altid rolig bare fordi jeg er fuld" drillede han og blinkede til hende med sit ene øje. Elliott var glad for at komme lidt ud, han trængte til det. Bare slappe af og komme ud og se verden lidt. "Jo jeg hra det egentligt fint, jeg savner nok bare at holde fri engang imellem" sagde han i et smil og kiggede roligt på hende. Elliott havde altid arbejde, og når han ikke arbejdede så skulle han se til Timothy. Når så drengen endeligt sov, så var Elliott ofte selv så træt at han bare gik direkte i seng.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Sept 22, 2016 19:16:54 GMT
Kaya havde også accepteret, at hende og Elliott ikke var meant to be, de havde alt for forskellige syn på verden, dog mente hun ikke det var nogen af dem der havde en skyld i det, det var bare sådan det var. Hun bebrejdede ikke Elliott noget, lige på det punkt var hun nok kommet videre, men nu var det heller ikke hende som gik og passede deres søn dag ind og dag ud. Hun viftede lidt med den ene hånd, med et smil på læberne, "Nu skal du ikke hænge dig i detaljerne, vel," sagde hun morende, og mærkede alligevel et eller andet form for sus gå i gennem hende, da han blinkede til hende. Selvom hun havde accepteret, at det aldrig ville blive dem igen, betød det ikke, at der ikke stadig var et eller andet som rørte på sig, indeni hende, når han blinkede til hende.
Hun tog en tår af sin øl, og nikkede så lidt, "Mh, det kan jeg godt forstå," sagde hun roligt og gengældte hans smil, hun vidste jo godt han hentød til Timothy og det var jo egentlig ikke fordi hun ikke ville høre om den lille dreng, selvom han nok ikke var på lille mere, det var mere fordi det stadig gjorde ondt, at vide hun rent faktisk havde en søn, som hun ikke havde ret til, at se. "Men jeg er glad for du også har det godt," tilføjede hun så i et nyt smil og lagde armene omkring ham i et kram, udelukket fordi hun altid blev lidt ekstra kærlig når hun var fuld, og et kram skadede vel heller ikke nogen? Hun slap ham dog også roligt igen, stadig med et smil på læberne, "Puha, er det bare mig, eller er her virkelig varmt? Vil du med ud lidt?" spurgte hun roligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 22, 2016 19:53:40 GMT
Elliott grinede og rystede så på hovedet, nej han skulle nu nok prøve at lade være med at hænge sig for meget i det, nok mest fortiden, han prøvede virkeligt ikke at går of rmeget op i fortiden, de kunne jo alligevel kun tænke fremad. Det sjove var jo også at Elliott normalt aldrig havde været til den type pige som Kaya var, han var til søde, uskyldige og rolige piger, der ville have en familie ligesom ham. Kaya var ikke ligefrem nogen af de ting, og alligevel så havde de jo på en eller anden måde fundet hinanden dengang, også selvom de jo så desværre også var faldt fra hinanden igen, nogen år efter deres første møde.
"Tak... Ja, alt er fint" sagde han. Sådan var det jo, det var jo ikke fordi at det hele gik sådan mega fantastisk hurra agtigt, men det var jo heller ikke fordi det var dårligt. Tingene gik bare sådan okay, det var stille og roligt, og han var glad for det. "Her er virkeligt varmt" sagde han i et smil og nikkede så. Elliott kiggede i mod hende som hun lagde armene omkring ham, men endte i stedet for med at rejse sig op for at finde vej udenfor. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige til det hele, han var nok bare alt for fuld .Elliott fulgte efter hende udenfor, egentligt var han ganske glad for at han var stødt ind i Kaya denne aften, så han var fri for at bruge tiden på at fortælle en helt masse om sig selv og hilse på nye folk, det kunne også godt være trættende i længden.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Sept 25, 2016 8:21:12 GMT
Kaya var for fuld lige nu til, at hun ville snakke om fortiden og hvad der ellers fulgte med. Hun kendte sig slev når hun var fuld, enten blev hun ekstra kærlig eller også gik hun over i den helt modsatte blodgade og blev agrarsiv. Lige nu var hun nok bare i godt humør og det ville hun ikke have ødelagt. Hun smilede roligt til Elliott, da han bekræftede alt var fint. "Det var da så lidt? Godt," sagde hun i et mildt grin. Lige nu var hun bare der hvor hun lidt havde glemt, at hun var uvenner med Lucas, men alt bare var godt og hyggeligt. Mere havde hun ikke brug for lige nu.
At han hverken gav antegn til at gengælde hendes kram eller noget andet, fik hende til, at rynke mildt på panden. Det var jo ikke fordi hun lagde an på ham eller noget, det var bare et harmløst kram? Hun valgte dog ikke at kommentere på det, det måtte han helt selvom. Som de kom udenfor, tog hun en dyb indånding og vendte så blikket imod ham med et roligt smil på læberne, "Hvad med dig? Har du fundet kærligheden?" spurgte hun og fandt en smøgpakke frem, hvortil hun tændte en smøg. Hun røg ikke fast til daglig, men engang i mellem var det bare meget rart, og når Lucas stress-røg så var det svært for Kaya, ikke at falde i også.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 25, 2016 18:53:07 GMT
Elliott smilede til hende, han vidste ikke helt hvad han skulle sige. Det sjove var at det var blevet så akavet at være sammen med Kaya, det var underligt, for i gamle dage havde det bare været så naturligt og normalt, han var slet ikke den samme mere, og det var hun jo egentligt heller ikke. Han gik med hende udenfor, Elliott prøvede egentligt bare at lukke lidt ned, han vidste jo hvor nemt det ville være for ham bare at falde tilbage i armene på hende, især nu hvor han havde drukket, Elliott drak ikke så ofte, men når han gjorde så var han oftest ret så fuld.
"Nej ikke sådan rigtigt" sagde han og rystede på hovedet: "Jeg har ikke tiden.. Der er så meget at se til, og nu har jeg jo også Timothy" sagde han i et smil og trak på skuldrende, den lille dreng var bare super skøn og Elliott havde ikke noget i mod at han tog meget af hans tid. "Men det har du jo høre jeg" sagde han igen. Han fattede stadig ikke at hun havde fundet sammen med den idiot til danselærer, selvom Elliott prøvede at sige til sig selv det ikke var hans bord længere, han kunne jo være ligeglad.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Sept 26, 2016 17:42:25 GMT
Kaya havde bestemt ikke tanker om, at være Lucas utro, heller ikke selvom hun var fuld lige nu. Hun vidste jo godt, at selvom de var uvenner lige nu, så ville det hele være glemt i morgen, for der var ikke nogen af dem, som var særligt gode til, at snakke om følelser og den slags, så var det bare nemmere, at lade som om, at det aldrig var sket. På den anden side, så vidste hun også godt, at hun hverken skulle eller kunne stole på Lucas, når det kom til, at beholde bukserne på. Så hun stolede ikke på ham, men han stolede sikkert heller ikke på hende, hun havde jo også før været en kæreste, ja faktisk Elliott, utro, så hun var nok ikke meget bedre selv.
Hun lagde den ene arm under sin barm og lod hånden hvile på modsatte albue. På den måde kunne hun stadig ryge af sin smøg, men samtidig ubevidst beskytte sig selv. Det gjorde ondt, hver gang Timothy blev nævnt. "Har han det godt?" spurgte hun sårbart, men alligevel med et lille smil på læberne. Hun tog et nyt hvæs og nikkede så, "Elliott.." sagde hun og vendte blikket lidt væk. Hvorfor kunne han ikke bare være glad på hendes vegne? Ja okay, Lucas var måske ikke lige den bedste fyr, at finde sammen med, men han var sgu da bedre end Ramon og Jayden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 26, 2016 18:37:21 GMT
Elliott kiggede på hende, og nikkede som hun spurgte indtil deres søn. Det var virkeligt mærke for ham at de ikke var en familie. Han havde altid troet at når han skulle have børn så skulle de være en lille familie og bare have hinanden, men sådan skulle det åbenbart ikke være. "Ja... Han er glad, han er simpelthen så sød" sagde Elliott og smilede ved tanken. Han havde så meget kærlighed til den lille dreng og han ville aldrig nogensinde kunne få sig selv til at fortryde at han havde fået ham, selvom han nogengange i sine sene aftentimer, kunne tænke på så mange andre ting han måske havde lyst til at fortryde.
"Det er det jeg hedder ja?" spurgte han tøvende og lidt usikkert, ikke sikker på om hun sagde hans navn fordi at hun ville sige noget til ham, eller spørge ham om noget. Elliott vidste godt at Kaya var komplcieret, og det var egentligt kun blevet værre med årene. Dengang at han var yngre, syntes han slet ikke hun havde været så indviklet. Men det var jo selvfølgelig også inden hun besluttede sig for at gå ud og erobre verden, og lave alt det lort hun nu engang ikke lagde skjul på at hun havde lavet.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Sept 28, 2016 15:35:17 GMT
Kaya havde altid vidst, at hun gerne ville have børn og opstarte en rigtigt familie, især fordi hendes egen familie var så ødelagt som den var. Men efter hun havde fået af vide, at det ville være et mirakel, hvis hun bare fik ét barn, hvilket hun havde fået men ikke så, så havde hun opgivet den drøm fuldstændig. Hun nikkede lidt til hans ord, "Tror jeg gerne. Hvor gammel er han efterhånden?" spurgte hun, selvom hun godt vidste det nok var ret dårlig stil, ikke at vide hvor gammel hendes egen søn var, men hun følte slet ikke, at Timothy var hendes søn. Timothy var Elliotts søn, Kaya havde blot være rugemor. Sådan havde hun det i hvert fald.
Hun bed sig lidt i læben, "Jeg er uvenner med Lucas, jeg har virkelig ikke lyst til, at snakke om ham, okay?" bad hun roligt og tog et nyt hvæs af sin smøg. Hun havde ikke brug for, at Elliott blev ved med, at pointere overfor hende, at hun var blevet kærester med Lucas, det vidste hun jo godt, hun havde bare ikke brug for, at snakke om Lucas lige nu. Hun var taget ud for, at morer sig lidt og bare slappe af og slippe væk fra hverdagen, ikke for at snakke om sine problemer med sin kæreste og så lige med Elliott som var hendes eks-kæreste. Kaya stod skam ved de ting hun havde lavet i gennem tiden, hun havde ingen grund til, at skjule sin fortid for nogen, selvom der selvfølgelig var ting som selv ikke Elliott vidste.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 28, 2016 18:04:08 GMT
"8 måneder" sagde han i en rolig stemme, det betød jo at det var over et år siden ham og Kaya sidst havde været sammen, det var lidt underligt at tænke på det var så længe siden, men på den anden side så føltes det som hundrede år siden. Elliott syntes nærmest altid han havde haft en søn, og egentligt havde han aldrig troet at han ville være så lykkelig omkring det, slet ikke når han nu var endt med at være alene. Men egentligt var det jo slet ikke så slemt, man elskede jo sine børn, og Elliott elskede ihvertfald Timothy helt utroligt højt!
Elliott sagde ikke noget, men det overraskede ham da overhovedet ikke. Lucas var jo et kæmpe røvhul, det havde Elliott alle dage ment. Men generelt var han jo ikke så god til mænd der mente de var guds gave til kvindeligheden, og sådan følte han det nok med Lucas. "Jeg har heldigvis ingen kæreste at være uvenner med" sagde han i et let grin som et forsøg på en joke, han var ikke rigtigt interesseret i nogen. Han havde så meget at se til anyway og selvom han da havde kysset lidt med en engang, så havde han ikke rigtigt haft lyst til mere end det, ahn var nok bare ret afslappet på det punkt.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Sept 30, 2016 14:14:01 GMT
"Waw.. Er det virkelig så længe siden allerede?" spurgte hun, ikke fordi hun regnede med, at Elliott ville lyve for hende, i hvert fald ikke lige omkring sådan noget. "Men jeg er glad for, at han har det godt hos dig, Elliott," sagde hun med et smil på læberne, da det trods alt var sandheden. En del af Kaya ville nok aldrig ændre sig. Hun ville aldrig blive den fødte mor, hun kunne jo dårligt nok tage ansvar for, hvad hun selv gik og lavede, så hvordan skulle hun kunne tage ansvar, for hvad et barn gik og lavede. Hvis det var hende som havde Timothy 24/7, så ville den lille drengs fremtid nok ikke se særlig lys ud. Hun var nok lidt sin egen alfa.
Hun førte den frie hånd i gennem sit hår og tog et nyt hvæs af sin smøg, før hun smed den på jorden, og trådte på den til den slukkede. "Det ved jeg ærligt talt heller ikke om jeg har lige nu.." sagde hun og trak lidt på skulderne. Det havde været et ret slemt skænderi med Lucas. Hvis hun skulle være ærlig, så vidste hun lige nu eller om de var kærester eller hvad de var. Men var der noget Kaya havde lært efter hun havde Elliott utro, så var det, at det var bedre at tage det med ro, og så bare se tiden an. "Du må da egentlig også snart være færdig med din uddannelse?" spurgte hun, selvom hun godt vidste, det var fuldstændigt random.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 1, 2016 10:07:38 GMT
Han nikkede: "Tiden flyver" sagde han, egentligt syntes han hverdagen gik langsomt, men når man så pludseligt fik set sig omkring, så var der jo pludseligt gået lang tid. Det var en underlig fornemmelse, men sådan var tiden jo nok bare. "Tak... jeg er også glad for at jeg har ham" sagde han og smilede til hende. Der var da ingen tvivl om at Kaya altid ville være noget specielt for ham, men på den anden side så sagde han også til sig selv gentagende gange at de to ikke kunne fungerer. Han kunne bare ikke rumme alt det hun ofte trak med ind som en del af forholdet.
"Ja næste år" sagde han, han glædede sig. Det havde taget mange år, men Elliott havde også gjort alt han kunne for at knokle, for at være den bedste og lave så flotte stave som det overhovedet var ham muligt. "Det er jeg da ked af at høre" sagde han til det med Lucas, selvom han personligt mente at Lucas var verdens største idiot, så ønskede han jo ikke at det skulle gå udover Kaya hvis hun nu var glad for ham: "Har du fundet ud af hvad du vil med dit liv?" spurgte han nysgerrigt og kiggede roligt i mod hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 1, 2016 10:07:49 GMT
Han nikkede: "Tiden flyver" sagde han, egentligt syntes han hverdagen gik langsomt, men når man så pludseligt fik set sig omkring, så var der jo pludseligt gået lang tid. Det var en underlig fornemmelse, men sådan var tiden jo nok bare. "Tak... jeg er også glad for at jeg har ham" sagde han og smilede til hende. Der var da ingen tvivl om at Kaya altid ville være noget specielt for ham, men på den anden side så sagde han også til sig selv gentagende gange at de to ikke kunne fungerer. Han kunne bare ikke rumme alt det hun ofte trak med ind som en del af forholdet.
"Ja næste år" sagde han, han glædede sig. Det havde taget mange år, men Elliott havde også gjort alt han kunne for at knokle, for at være den bedste og lave så flotte stave som det overhovedet var ham muligt. "Det er jeg da ked af at høre" sagde han til det med Lucas, selvom han personligt mente at Lucas var verdens største idiot, så ønskede han jo ikke at det skulle gå udover Kaya hvis hun nu var glad for ham: "Har du fundet ud af hvad du vil med dit liv?" spurgte han nysgerrigt og kiggede roligt i mod hende..
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Oct 2, 2016 18:39:34 GMT
Kaya smilede lidt og nikkede, "Ja, det gør den åbenbart," sagde hun med et roligt smil. Hun var faktisk ret glad for, at hun var fuld lige nu, det var altid nemmere at snakke om tingene, når hjernen ikke var helt hundrede procent med i det der skete. Og så kunne Kaya generelt bare godt lide, at slappe af og være ude. Hun smilede roligt tilbage til ham, "Det har du også bare, at være, jeg ville være ked af, at have brugt otte måneder af mit liv, så at gro en baby, og der så ikke blev sat pris på ham," sagde hun morende og blinkede til ham. Hun kunne godt lide at lave lidt sjov med det hele, det var hun nødt til, for at kunne holde psyken ved lige, bare nogenlunde, om ikke andet.
Et nyt smil meldte sig på hendes læber, "Det er tæt på efterhånden så," sagde hun roligt. Det var underligt, at tiden bare var fløjet sådan afsted. De sidste par år af Kayas liv, var som om, at hun havde været på en helt anden plant, og nu var hun så kommet tilbage, og så var der bare sket så mange ting. Hun viftede en smule afvisende med den ene hånd, "Skal du ikke være.. Vores forhold er nok lidt atypisk," sagde hun og trak lidt på skulderen. "Jeg er begyndt, at undervise i dans på Lucas' danseskole, så det regner jeg med, er det som jeg skal bruge resten af mit liv på, hvis det er det du mener?" spurgte hun i et mildt grin. Ingen tvivl om, at hun havde udviklet sig, men en stor del af den gamle Kaya ville altid være der.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 2, 2016 18:59:32 GMT
Elliott trak på skuldrende: "Du har nok haft brug for at gøre andre ting i dit liv, og desuden så ved du jo hvor han er" sagde Elliott, han havde aldrig nægtet Kaya at se ham, så længe hun ikke regnede med at hun kunne komme anstigende fuld eller påvirket. Det var egentligt ikke fordi han ville have så dårlige tanker om hende, men han havde haft en masse høje tanker om hende engang, hvor han desværre var blevet skuffet, og det ville han helst ikke prøve igen. Nu ville han hellere bare se hvordan det gik for hende, og han håbede da det gik godt.
"Det siger du ikke" sagde han og rullede let med øjnene, Lucas var jo en idiot, naturligvis var det atypisk. Det var egentligt ikke Elliott's mening at virke så sur, men han kunne bare ikke rigtigt fordrage den mand. "Det er da dejligt..." sagde han og smilede til hende, han vidste godt at Kaya altid havde været glad for at danse, så hvis hun kunne arbejde med det, jamen så ville det jo kun være godt: "Bare det gør dig glad" sagde Elliott og satte sig op af et par paller der stod ude i den lille baggård.
|
|
|