Deleted
•
Post by Deleted on Sept 22, 2016 12:51:37 GMT
"For du ved jo ved hvilken type jeg går efter taget i betragtning af jeg knapt selv gør det?" påpegede han en anelse flabet, men det var jo sandt. Philip anede ikke selv hvilken type han var til udover han synes Tobias var smuk og han var til Charlie. Desuden var de begge ganske godhjertet så måske var det den slags han var til? Han kunne i hvert fald ikke vide så meget mere end det for det var ikke fordi han havde specielt meget erfaring med det eller noget i den stil. Han nikkede ganske let til det var forkert at spørge om hjælp. Han var trods alt Van til hjemmefra at det gjorde man bare ikke. Han måtte indrømme at det havde gået væsentlig bedre end han havde turde at håbe på som han mærkede ikke alene Tobias' hænder i sin nakke, men også at han gengældte hans kys. Philip tog atter let fat i hans tøj ved brystkassen for at knuge sin hånd fat i det. Lige nu var han lidt glad for det ikke var hans første kys så han ikke skulle virke dum og uerfaren. Han forsætte kysset da det virkelig var et rush af den anden verden at Tobias gengældte hans kys og lod sine øjne glide i for at nyde det endnu mere. Han havde bestemt ikke lyst til det skulle stoppe lige med det samme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 26, 2016 22:56:41 GMT
Tobias smilede af fyren, og han kunne godt se at det han havde sagt måske var lidt forkert, for hvor skulle han vide det fra. Han ved sig i læben og betragtede fyren, der så inderligt forsøgte på at sige til sig selv at man ikke skulle søge om hjælp ved andre. Men inden han rigtigt fik set sig om, eller tænkt det igennem. da det jo kunne gå meget galt det her. Så sad han og kyssede med fyren, og han nød det. For pokker hvor han nød de bløde læber imod sine. og selv om han godt vidste at det her var forkert, fortsatte han kysset, hans fingre strøg ham ned i nakken og da han mærkede fyren tage fat i ham, lagde han sin hånd på drengens lår. Bare for at støtte sig, så de ikke ville falde ned på sofaen, Han sukkede i kysset og trak sig lidt tilbage fra fyren, og så ned "Det, øh det går ikke" hviskede han. nu langt mere teenager agtigt og genert end tidligere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 28, 2016 18:48:53 GMT
Philip selv nød også kysset mod sine læber og kunne da heller ikke dy sig fra at komme med et svagt nydende suk over kysset. Ikke fordi han nødvendigvis ville noget med det, men blot fordi han virkelig bare nød hans kys. Nød at der var nogen der kyssede ham mens han kunne holde sig tæt indtil personen. Han mærkede strøget i nakken og hånden på sit lår hvilket fik ham suget ind i en helt anden verden der hurtigt blev afbrudt da Tobias brød kysset igen. Philip holdte stadig fat i hans tøj. Mest af alt for ikke at falde ned dog da han havde været så opslugt af kysset. "Hør nu er du allerede igang og du nød det så hvorfor stoppe?" spurgte han stille og bed sig selv en anelse i læben selvom han godt kendte svaret til det. Han var virkelig glad for ingen havde opdaget hvad han lavede og allermindst af alle at Charlie gjorde. Mest fordi han godt vidste det han lavede var forkert og Charlie måtte ikke se hvordan han havde det og hvad han gjorde for at få det bedre. Han kunne da heller ikke dy sig fra at kravle op på Tobias' skød og håbede bare ikke han ville blive skubbet ned på vejen. Tobias kunne ligeså godt synde nu hvor han var gået igang for uanset hvad var de begge i fedte fadet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 29, 2016 11:56:26 GMT
Hvorfor pokker skulle fen freng også være på sød, og tiltalende. For delvfølgelig havde han nydt det. Jeg sukkede og så lidt ned imellem dem, og fjerne sin hånd "Det.. øh det får ikke" hviskede han nærmest lydløst, men så mærkede han at fyren kom tættere på og pludselig daf ham på ham. Han sukkede, og kunne mærke hvordan fyren duftede, han gled stille sin arm om fyrens krop og Kunne godt mærke at det her var ved at tage en voldsom drejning. Han sukkede og lagde stille hoved på drengens skulder "Hva.. hva ønsker du af det her" hviskede han nærmest og så op på det kønne ansigt, han ville gerne kysse ham igen. Hans krop skreg ja, men fornuften nej. Han vidste det var forkert.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2016 13:50:41 GMT
"Ved jeg godt det ikke gør tak, men det ændre ikke på du nød det og kan blive fyret allerede så hvorfor ikke gøre det ordentligt?" spurgte han stille og bed sig uskyldigt i læben. Faktum var bare at det var ganske sandt. Tobias havde allerede brudt loven så hvorfor gøre noget halvt? Man kunne ligeså godt gøre det ordenligt. Philip nussede ham blidt i nakken som Tobias lagde sit hoved mod hans skulder. "Føle mig noget værd. Jeg går ligeså langt som du tør og sladre ikke. Vil ikke gå glip af det syn på gangene" sagde han med en ganske blid stemme. Philip havde ikke lyst til at presse, men omvendt ville han bestemt ikke have noget imod mere end kys. I bund og grund havde han det trods alt ikke fedt og der var noget over Tobias og hans nærvær der gjorde at det hele gjorde lidt mindre ondt lige nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2016 20:36:21 GMT
Tobias kunne godt mærke at han var lidt fanget her, i denne uheldige situation. han bed sig i læben og så op på drengens kønne ansigt han sukkede "Jeg er glad for at have mødt dig, og du er utrolig smuk. Men" han bed sig i underlæben og lagde atter sit hoved imod fyrens skulder. Det var forkert at gøre noget, eller mere. men det var fristende. og han kunne godt mærke at det var det fyren ønskede af ham. Han rystede dog på hovedet, og så op på ham " Jeg er jo ikke det du ønsker. og det ville jo være forkert at gøre mere" hviskede han og lagde sin hånd på fyrens brystkasse. Han lod stille hånden gide op af brystkassen og strøg fyrens hals, han var tiltrækkende og lokkende. Og det var helt sikkert med vilje han var det lige nu. Han bed sig i læben og strakte sig så lidt forsigtigt og kyssede ham blidt. bare et enkelt lille kys for at afslutte det de var i gang med.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2016 20:25:04 GMT
Philip nussede atter Tobias i nakken som han lagde hovedet tilbage mod hans skulder. ”Hvorfor alle de men?” spurgte han med en skæv grimasse over sine læber og var faktisk glad for hans ord, men Philip var bare ikke særlig god til den slags ting. Det havde han aldrig været. Det var sikkert også derfor han meget sent havde fundet ud af at han var glad for Charlie. ”Hvordan kan det være forkert når jeg beder om det? Lige nu er du den jeg ønsker Tobias. Jeg ved godt det ikke er meget, men det er bedre end intet” sagde han i en mild hvisken da han trods alt havde en fyr han skulle komme sig over. Han mærkede hånden på sin brystkasse og kunne ikke lade være med at smile for sig selv. Philip kunne ikke lade være med at blotte sin hals en smule da han mærkede han blev nusset på halsen. Han lagde godt mærke til Tobias strakte sig og tog chancen for at gengælde hans kys. Han nussede ham forsat i nakken for at lade sine fingre glide ned mod hans hals og kredsede ham ganske blidt. Philip nød det her for meget til han ønskede det skulle stoppe.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 20:19:12 GMT
Tobias var utrolig dårlig til at få sagt nej, og stoppe det der var igang, det var jo alt for tristende at forsætte, og drengen her var tydeligt med på at gøre noget ved det. Han sukkede let og så op i fyrens øjne et øjeblik "Men du er så ung" hviskede han og strøg hans brystkasse let inden hånden gled op imod hans hals. Han lukkede sine øjne da han mærkede at fyren gengældte hans kys, og han kunne ikke helt holde et forsigtigt suk tilbage da han mærkede at fyren kressede ham på halsen. det var ophidsende og rart. Han gled sinde fingre længere op af fyrens hals og op i håret. Han var forvirret og usikker på om de skulle gå længere end dette, men som drengen allerede havde sagt. var de jo nu godt igang, og det var jo allerede forkert af dem. Og hvem skulle opdage det? han kunne jo lide ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 16, 2016 15:24:00 GMT
”Og hvad så hvis jeg er ung? Det betyder ikke jeg er så dum at jeg ville sige det til nogen og miste et smukt syn på gangen” sagde han med et glimt i øjet da han trods alt ikke havde lyst til at stoppe det her lige nu. Han mærkede hans strøg over brystkassen og smilede let for sig selv. Han blottede ganske let sin hals for at mærke Tobias hånd ved hans hals endnu bedre. Philip var godt klar over at han brugte unfair tricks, men han vidste godt hvad han ville have lige nu. Philip gned sig også med vilje ind mod Tobias da han bestemt ikke have tænkt sig at stoppe ved bare at kysse ham. Han havde lyst til det hele lige nu og Tobias var virkelig en køn fyr. Nu hvor de var i gang med forkerte ting kunne man ligeså godt gøre det ordenligt. Philip var da heller ikke helt fair da han valgte med vilje at åbne skjorten på sin uniform i håb om at friste Tobias yderligere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 17, 2016 17:45:46 GMT
En let rødmen gled ned over Tobias ansigt, og han vidste ikke hvad han skulle sige. Han måtte lade tingende ske, og så måtte fremtiden være et spørgsmål. Hans fingre nød kontakten med fyrens hud, og han gengældte kysset. Han sukkede og brød kysset let, og fik æje på fyrens brystkasse. Han var muskuløs, og hans krop virkede ældre end den faktisk var. Hans fingre gled atter ned, og mærkede denne gang på den bare overkrop. Han havde altid haft et eller andet for en trænet krop på den her måde, og hans første fyr havde også været spiller og haft sådan en krop. Selv var Tobias på lidt splejset i det. Men at træne kunne han ikke give sig selv tid til, det havde han aldrig rigtigt gjort det store i. Han sukkede svagt og så op på ham, og kunne godt mærke at det ikke ville ændre sig, hans lyst fik magten over ham. og hånden gled roligt ned over fyrens mave.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 27, 2016 20:07:52 GMT
---Skip--- Philip bed sig ganske let i læben som han kravlede ned fra Tobias’ skød. Han vidste godt det de havde lavet var noget så forbudt som noget som helst kunne være. Han kyssede blidt Tobias på hans læber inden han rejste sig op for at finde sine boxers der ligesom meget andet tøj faktisk var udover det hele. Han fandt dem dog hurtigt og kastede Tobias’ over mod ham inden han begyndte at lede rundt efter hans bukser. Han vidste knapt hvad han skulle sige. Ikke fordi han ikke havde nydt det, men fordi han godt vidste hvilke knibe han kunne få Tobias i. ”Hvad du hvad? Det var faktisk det hele værd” sagde han med et varmt smil over sine læber da han virkelig havde nydt at tingene kunne være langt mere blidt end hvad han havde prøvet med Collin. Han fandt sine bukser og hoppede hurtigt i dem. Han havde nu stadig en svag rød kulør i sine kinder over hvad han lige havde lettere presset Tobias til.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 30, 2016 14:25:18 GMT
Tobias gengældte deres kys, og lod sine fingre let stryge hans brystkasse så han ikke trak sig væk for hurtigt, han havde nydt hvert et øjeblik, også selv om det var farligt og det kunne koste ham alt. Han betragtede ham lidt da han rejste sig og ledte efter hans tøj, og hurtigt greb han sine boxers ingen han rejste sig og tog dem på, han gik roligt hen til drengen der rødmede og med et lille smil lagde han sine arme om ham bagfra "Det syntes jeg også hviskede han og kyssede hans hals inden han slap ham for at finde sit tøj som han trak i hurtigt. Han gled hånden et par gange igennem sit hår og gik over for at åbne et vindue da rummet emmede af det der netop lige var sket. Han smilede og så på fyren " Han går glip af noget, ham din ven" smilede han charmerende og satte sig på sofaen igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 30, 2016 19:18:39 GMT
Philip kunne ikke lade være med at smile bredt da han mærkede hans arme om sig bagfra. Det var en hel rar følelse. Philip blottede automatisk sin hals for ham da han mærkede hans kys. ”Det er jeg glad for” sagde han med et smil over sine læber og lod Tobias slippe ham igen og fandt kort tid efter sine bukser. Han skyndte sig at tage dem på og det sidste af sit tøj som han tog på mens Tobias åbnede vinduet. ”Se det synes jeg også han gør, men jeg har bare lidt en grim fornemmelse af at han ikke ser det selv” sagde han med et ganske let suk og rettede let sit hår for at det ikke skulle være tydeligt hvad han havde lavet med Tobias. Han ville gøre alt for at beskytte ham. Det var trods alt ham der havde lokket ham ret så kraftigt. ”Desuden vidste jeg slet det kunne være så blidt” sagde han stille og sænk gang let. Han havde behov for at få de ord ud og han vidste ikke helt hvorfor. En del af ham ville gerne have lov til at komme i gang, men han vidste jo godt et sted at det var fjollet som bare pokker og han ville heller ikke have at Tobias skulle ud i problemer for en fjollet teenage dreng.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 31, 2016 23:07:00 GMT
Tobias sendte ham et lille smil, og betragtede ham lidt fra sofaen af "Vidste du ikke det? så tør jeg slet ikke tænke på hvad du har prøvet før" han lo lidt hjerteligt, og rettede mere på sit hår da han så at drengen også prøvede på det, Han havde aldrig været så god til det her, normalt ville fyren jo ligge og sove ved hans side, eller de ville ligge og snakke om hvad fremtiden skulle bringe dem. Tomme løfter og store ord havde det alle dage været når Tobias endelig fandt en fyr han kunne lide, og se sig selv sammen med en gang i fremtiden. Han lukkede kort sine øjne og strakte sig Med et smil " Men jeg er glad for vi gjorde det" hviskede han og blinkede til drengen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 1, 2016 14:50:43 GMT
Han rystede ganske let på hovedet til at han ikke vidste det. "Nej ikke rigtigt. Jeg ville virke hård overfor en let ældre fyr" begyndte han at forklare sig selv uden at nævne navne for det kom ikke Tobias ved. "Så min første gang blev i en gyde og jeg glemte lidt med vilje at sige jeg var jomfru. Det var ret smertefuldt" mumlede han mest af alt det sidste da det ikke var færdig han var specielt stolt over det. Ikke alene havde han selv lagt op til det bare skulle være hårdt og lige på, men når det også var hans første gang havde det været virkelig smertefuldt. At han så havde kunne li det var noget andet, men han havde bestemt også skreget af smerte da han ikke havde lagt to og to sammen med det kunne gøre ondt. Han vidste så også godt at med den fyr ville det aldrig blive blidt, men det var helt ok. Philip var på ingen måde Van til det der med putte og søde ord bagefter. Han var Van til at møde op når Collin kaldte på ham og intet andet. Derfor faldet andet ham heller ikke naturligt. "Er jeg også. Virkelig endda" sagde han med et varmt smil og fik en let rød farve i kinderne. "Men jeg bør nok gå så folk ikke tror en masse. Vil helst ikke give dig en masse problemer" sagde han og bed sig let i læben. Han gik hen til sofaen og gav ham et kys på munden inden han sikrede sig at han havde det hele. "Hvis du tør så ved du jo hvor du kan finde mig en anden gang" sagde han med et glimt i øjet selvom han faktisk mente det. Han gjorde det gerne igen.
|
|
|