Deleted
•
Post by Deleted on Sept 13, 2016 19:23:31 GMT
Tobias smilede sødt til ham og bed sig lidt i læben "Netop det var ikke derfor du kom her op. og jeg er sikker på at det bare er en periode du har det på den måde, men du er selvfølgelig velkommen til at komme og snakke til hver en tid" han rømmede sig og smilede til fyren. Pludselig var det hele ret ændret og det virkede akavet, han kunne godt lide Phillip, han var da en søød og ikke mindst flot fyr, men han var jo lærer og meget ældre. han måtte ikke lade sig lokke af drengen. Han sukkede og rykkede sig væk, fjernede hånden helt "Nej Phillip, du skal ikke ligge ord i munden på mig på den måde, jeg rykkede mig bare væk" Han lagde det andet ben øverst og så lidt læk, han var påvirket af situationen og overvejede at rejse sig for at åbne et vindue eller sådan noget, men han var også bage for om det kunne ses på ham. Det var kun derfor han blev siddende "Jeg tror du øhh misforstår det her" mumlede han og bed sig i læben.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 13, 2016 19:34:07 GMT
"Det er jeg da glad for, men som du allerede har fundet ud af er jeg ik glad for at snakke om ting" sagde han med et lille let bestemt nik da han virkelig ikke var spor glad for det. Det havde taget en del at komme der hvis han skulle være ærlig. Philip synes nu ikke at det var akavet, men det var heller ikke ham der var professor. Han var kun elev og derfor var det ikke ligeså meget ham der ville komme i klemme og så alligevel kunne han blive smidt ud af skolen hvis det kom frem han havde lagt an på Tobias mens Tobias ville miste sit job. Philip vidste godt hans skift ikke var spor sødt gjort, men alt kørte rundt i hans lille krop af forvirrethed. "Jeg ligger ikke ord i din mund. Jeg siger bare at hvis jeg ville få dig fyret så kunne jeg, men så ville jeg selv blive smidt ud" sagde han med en ganske let skæv grimasse da han også ville være i klemme hvis det kom ud. Tobias' alder var jo heller intet problem for Philip, men det var også en del nemmere når man var den unge her og var i forvejen van til der var 7 år mellem hans egne fædre. "Ærlig talt tog jeg bare en chance fordi jeg havde lyst. Hvis jeg ik havde været din elev er jeg sikker på du ik havde holdt dig tilbage på samme måde" sagde han med et venligt smil og lod sit blik glide en smule ned. Han vidste godt han lige nu havde ødelagt det hele en anelse og vidste ik helt hvordan han kom tilbage, men han ville nu stadig gerne enten komme tilbage eller videre i den forvirrethed han var i selvom det var imod reglerne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 13, 2016 19:46:47 GMT
Tobias rykkede på siig og så på drengen, han vidste godt at Phillip kunne sladre, men så igen havde Tobias jo intet gjort og det havde været en almindelig berøring han havde lavet. At Phillip var forvirret og sikkert en liderlig dreng, var jo ikke hans fejl. Det var sikkert ikke fordi at han kunne lide Tobias men bare fordi han var en fyr. Tobias så lidt ned på sine ben " Hør.. jeg har intet gjort ved dig Phillip, jeg beklager hvis du har misforstået mig" han rødmede lidt og så ind i ilden " Du har sikkert ret, hvis du bare var over 17 havde jeg ikke holdt mig tilbage på denne måde, det indrømmer jeg dog. Men nu er det sådan et du er min elev" hviskede han og så kort ind i øjnene på drengen, han ville gerne have at Phillip skulle forstå at det ikke var fordi han ikke kunne lide ham eller syntes at han var en flot fyr, han ville bare ikke overtræde reglerne. ikke som det så ud nu, selv om det var fristende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 13, 2016 21:11:14 GMT
Philip vidste også godt det var ham der havde gjort noget galt, men man ville højst sandsynlig lytte mere til en elev. Uanset hvad så havde Philip tænkt sig at gøre alt for at Tobias jo netop ikke skulle komme i knibe. Han vidste godt det var ham der var ude på et spor hvor han selv overtrådte en masse. Philip lagde da heller ikke mærke til Tobias hele tiden havde fokus på sine ben da han faktisk forsøgte ikke at misforstå mere lige nu. "Jeg ved godt du intet har gjort. Jeg siger bare at selv hvis du havde så ville jeg aldrig stikke dig for det ville ikke gavne mig" sagde han med en let undskyldende grimasse der på samme tid var ganske skæv. Philip hævede let det ene øjenbryn da Tobias sagde han ikke havde holdt sig tilbage hvis han havde været 17 år. "Så ikke alene skal jeg straffes af min bedste ven for ikke at vide at jeg kunne li ham. Jeg skal også være utrolig forvirret oveni og jeg ved godt det jeg gør er forkert, men jeg følte mig tryg" sagde han ganske undskyldende og slog blikket nedad. Philip kunne nu også godt forstå at han ikke var pæn nok og det slet ikke var der den lå. Det var jo ikke fordi han var dum eller noget. "Så bliver man også lidt straffet for at man synes ens professor er pæn. Det er virkelig op af bakke" sagde han med et ganske let suk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 13, 2016 21:26:51 GMT
Tobias sukkede og så på drengen. Han så ind i hans øjne "Hør, jeg regner ikke med du siger noget, og det er ikke det. Jeg kan godt lide dig og du er en sød fyr det er jeg sikker på. men jeg er lærer" hviskede han nærmest og løftede hånden og tog blidt fat ved hans kæbe og strøg hans kind "Du må ikke lyde så trist og forvirret, det er jo ikke fordi du aldrig bliver lykkelig" hviskede han og sukkede tungt. Han vidste godt at det her var ude på et sidespor, men han havde undt af drengen der, og han kunne ikke lade være med at læne sig frem og give ham et kram "Det hele skal nok gå, det lover jeg dig." hviskede han og strøg hans ryg kort. HAn sukkede "Syntes du jeg er pæn?" spurgte han lidt forundret og rystede på hovedet af drengen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 14, 2016 6:58:37 GMT
Philip åbnede munden og skulle lige til at sige noget da Tobias understregede det faktum som han jo egentlig godt vidste. At det var hans underviser og det dermed var virkelig no go. Philip havde vel bare behov for at føle han var noget værd. Det var jo også derfor han havde været sammen med Collin. Det og så havde han måske også en anelse behov for at lave sit eget lille sære oprør. Han lod sit hoved løfte op og mærkede strøget over sin kind. Lige nu var han glad for ingen af dem var stukket af. "Jeg føler ikke jeg nogensinde bliver lykkelig" sagde han stille og bed sig ganske let i læben mens han så tilbage i Tobias' øjne. Nu var han også teenager og det var meget normalt at de følte det var verdens undergang at blive afvist. Og det var også præcis sådan Philip havde det. Det gjorde ondt helt inde til knoglerne at vide at Charlie var lykkelig med en anden og endda se på hans fjoget smil hver eneste dag. Han tog let fat i Tobias' tøj da han mærkede hans arme omkring sig og var virkelig glad for af flere årsager at andre ikke kunne se dem lige nu. Han brød sig ikke om at være den lille, men han var et sted ked af hans hjerne havde kogt over og han havde kysset Tobias og så på samme tid føltes det befriende. Han rystede ganske let på hovedet. "Nej det går aldrig over. Det gør bare ondt og ikke så meget andet. Det er slet ikke rart og jeg har ikke lyst til at blive voksen. Det er forvirrende på alle mulige måder" sagde han stille og mærkede kort efter strøget over ryggen. "Nok er jeg opvokset med ikke mindre end to fædre, men jeg havde måske bare håbet på at jeg var anderledes. Jeg vil ikke stå i skyggen af hverken mine ældre søskende eller min fætter" mumlede han lavt mens han stadig gemte sig en smule ind mod Tobias. Aimé havde troet det var hans skæbne at være til piger fordi det var modsat af deres forældre, men havde endt med at være sin kæreste utro for at finde ud af han var biseksuel og selvom Aimé var kærester med pigen igen havde det ikke været nogen nem process. Hans storesøster havde fundet sammen med guitaristen fra teenage bandet Faded Exit for så at slå op med ham igen. Hans fætter Seth havde været kæreste med en pige for så at være hende utro med sin bedste veninde og de var alle sammen 22 nu og den eneste der kunne finde ud af det hele var Aimé. Ikke lige fremme en udsigt han synes virkede rar. Han nikkede let til om han synes Tobias var pæn. "Hvorfor skulle jeg lyve? Bare fordi jeg er 15 er jeg ikke blind" sagde han stille og løsnede sit greb i hans tøj en anelse kun for at tage fat i siden for at sige til Tobias han ikke skulle flytte sig igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 14, 2016 19:55:13 GMT
Tobias sukkede og lukkede kort sine øjne "Selvfølgelig bliver du lykkelig, du er bare i en hård periiode, men jeg lover at der er en flot fyr eller pige derude som du vil blive lykkelig sammen med" hviskede han, og strøg drengens kind inden han trak ham ind til sig. Han forstod godt forvirringen og problemerne der var i den alder, og han forstod også at drengen bare ville være sød. Han strøg hans ryg, på den måde man nu gør når man viser en person omsorg. Han lyttede til ham, og rystede på hovedet "Du skal ikke tænke så meget på andre, men mere på dig selv" hviskede han nærmest og så på drengen, han var sød når han virkede så lille og Tobias håbede på at han hjalp drengen med at forstå. Dog kom de røde kinder tilbage i det han så på drengen, stadig med sine arme om ham "Selvfølgelig er du ikke blind" sukkede han og så ned "men det passer sig ikke den slags" han smilede lidt og gled en hånd op ig strøg ham igennem håret.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 14, 2016 20:48:19 GMT
Han rystede ganske let på hovedet, men det var også mest til den del med piger da han lige nu ikke var helt så sikker på at han overhovedet var til piger. Han lod sig trække ind mod ham og synes faktisk det var ganske trygt hvis han skulle være ærlig. Philip misforstod skam heller ikke den måde Tobias strøg hans ryg på selvom hans hjerne arbejdede på overtryk for netop ikke at gøre det da han jo godt vidste at Tobias bare var omsorgsfuld. Han rystede let på hovedet. "Nej der forventes meget af andre i min familie og jeg vil ikke stå i skyggen af mine søskende og min fætter. Jeg er en York og det står jeg ved" sagde han med et ganske let bestemt nik da han faktisk synes det betød meget at være en York. Det var meget at leve op til selvom det langt fra var ligeså meget som i familien Brown. Han kom trods alt ikke fra den mest prestige fyldte familie, men stadig et vis pres. Dog mest fra ham selv. Philip holdte stadig fast i Tobias fordi han ikke måtte gå. "Nu siger jeg bare min mening. Hvordan kan det være forkert?" spurgte han og så lidt op mens han mærkede Tobias strøg ham over håret. "Hvordan kan det være forkert at jeg synes du er smuk? Jeg er gammel nok til at sætte pris på den slags. Min fætter var 13 da han begyndte at kunne se det hos andre og hans første kæreste var 15 år ældre" sagde han stille og vidste godt det kun var fordi han var elev at han ikke måtte. Han var bare ligeglad med det faktum lige nu. "Og var det ik dig selv der næsten lige har fortalt du havde et crush på en ansat på skolen da du var yngre? Hvis du var mig og du havde turdet ville du så have stoppet dig selv blot fordi han ikke måtte?" spurgte han stille og bed sig ganske let i læben da han var helt sikker på at det mest var fordi Tobias havde været genert og ikke så meget andet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 15, 2016 22:05:38 GMT
Tobias havde stadig sine arme om fyren, og han kunne godt mærke at han nød at røre ved drengen et eller andet sted inden i kroppen. Et suk gled over hans læber "Hør" han tav lidt og bed sig i læben "Jeg er glad for dine søde ord, det er jeg" hviskede han og trak sig lidt væk, men ikke meget "Jeg øhh jeg.. jeg havde nok gjort som dig" hviskede han lidt flov, og genert "Men jeg var også blevet stoppet i min handling, det gør bare ikke når en elev og en lærer har et forhold" han rystede på hovedet og så kort ind i drengens øjne, inden han gav ham et lille klem. hans fingre gled ned i nakken på drengen inden han stille slap ham. Han kunne godt mærke at det ikke gik at sidde sådan med Phillip, for han ville bare komme til at gøre et eller andet dumt med sine hænder hvis de blev ved.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 16, 2016 5:46:18 GMT
Philip strammede let grebet i Tobias' tøj som han havde fast i ved hans side da Tobias flyttede sig en smule længere væk. Han måtte ikke flytte sig. Det var sjældent Philip lod sig selv blive lille og alligevel følte han tryghed i at være det nu. Hele hans verden hæng bestemt ikke sammen og det ville den heller aldrig gøre igen. Det føltes i hvert fald sådan lige nu. Philip så op ved det næste han sagde og skulle lige til at påpege at Tobias ikke var spor bedre selv så. "Forhold?" spurgte han med et let hævet øjenbryn og rystede let på hovedet. Det var jo ikke fordi han nærede følelser for Tobias så dybt. Philip var trods alt forelsket i Charlie. Det var derfor han var kommet. Fordi det var det var uvant for ham at føle noget for nogen og så især en fyr. Philip mærkede Tobias slap ham helt og slog blikket mens han stadig forsøgte at holde i Tobias fordi han ikke skulle flytte sig. Det var dog et mislykket forsøg. "Ingen vil ha ham sportstypen der ik er i kontakt med sine følelser" mumlede han lavt og ville ønske han havde sin tantes Willie gener eller blot sin fætters willieblod. Selvom det ik ville virke på Tobias så ville han føle sig smukkere. Det var ik fordi Philip søgte noget fast.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 19, 2016 18:09:25 GMT
Tobias kunne godt mærke at fyren holdt fat i ham, han smilede bare ved det og så på ham " Jeg mener øhm et seksuelt forhold" mulede han som svar til hans lille udbrud. Han kunne godt se at det andet måske havde lyt helt forkert, han smilede og strøg drengen let i nakken og rystede på hovedet af ham "Hold nu op Phillip, selvfølgelig er der nogen der vil ha dig, du er jo en flot fyr og du er sød" smilede han lidt sødt til ham, og så kort ind i hans øjne. Han vidste godt at det var svært at overbevise en teenager om det modsatte, men han gjorde hvad han kunne for at drengen skulle smile lidt og føle sig som noget helt særligt, for det var jo det han i sandhed var. Han smilede lidt og strøg ham over håret "Det hele bliver bedre imorgen, det lover jeg dig" han vidste godt at det nok var for megeet at love, men hvad skulle han ellers gøre lige nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 19, 2016 18:28:55 GMT
”Jeg elsker vi gik fra at jeg blot har behov for omsorg til jeg pludselig vil i seng med dig” sagde han med et lille let suk og rystede på hovedet da det slet ikke var der den lå. Var også død irriteret på sin krop over den ville reagere på en professor for det gjorde det ikke spor bedre noget af det. Det eneste der faktisk havde været i hans tanker da han delvist var begyndt at ligge an på Tobias var egentlig kys og selv det vidste han jo godt selv var helt ude i hampen selvom han på samme tid havde svært ved at stoppe sin hjerne i at tænke tanken. Han havde bare ikke lyst til at sige det for det var ik fordi det der afvist noget var specielt fedt. Han mærkede strøget i nakken og forbandede sin egen krop langt væk da den igen reagerede på berøringen når han bare havde behov for at være tæt på nogen. ”Du ved godt du er god til at lyve ikke?” spurgte han med et lavt suk og et ryst på hovedet da han trods alt var i familie med en hel flok willier og willieblod på sin fars side og derfor var van til noget mere skønhed end sig selv. Det var endnu en grund til at han trænede helt ekstremt. ”Tænk det siger alle. Hør det var forkert af mig af søge hjælp” sagde han og slap Tobias da mest af alt havde lyst til at stikke af. Det hele var ikke blevet mindre forvirrende af at snakke med Tobias og slet ikke med den måde hans krop opførte sig på overfor en fyr. Det skreg i ham fordi han var blevet helt lille og sårbar og intet af det var blevet bedre. Tværdigmod. Alt var blevet værre for nu tændte han åbenbart også på en professor hvilket automatisk ville give en afvisning.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2016 12:29:30 GMT
Tobias kunne godt mærke at han havde formuleret sig helt forkert nu, han bed sig i læben og så lidt ned på sine knæ "Det var ikke på den måde jeg mente det, jeg øh gik bare ud fra" hans kinder blussede lidt op. Han havde været lidt dum, det kunne han da godt se nu i bagklogskabens lys. Han sukkede og rystede på hovedet "Jeg lyver ikke, jeg mener det jeg siger. Havde jeg været 16 år havde jeg kigget på dig hver gang jeg havde muligheden" mumlede han og tykkede lidt på sin egen indrømmelse over for drengen. Men han var jo en lækker fyr så alt andet ville jo også være underligt. Han blev dog lidt chokeret da han trak sig væk fra ham, og han studerede ham lidt "Hør nu, selvfølgelig var det ikke en fejl" hviskede han og løftede hånden for at stryge hans kind igen " Jeg siger det ikke for at gøre dig glad, jeg siger det fordi jeg har haft det som dig en gang, og det endte godt" hviskede han og så ind i drengens øjne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2016 12:59:26 GMT
"Du gik ud fra at jeg er en hormonfyldt teenage dreng der ikke kan styre mig blot fordi min krop reagere. Det var da vist det som du gik ud fra" sagde han med et ganske let suk og rystede let på hovedet af ham. Ok det ville da være en dejlig bonus. Det var slet ikke det, men det var bestemt ikke det vigtigste for ham. Han ville egentlig bare gerne føle sig elsket på et punkt hvor han ikke havde en kæreste lige her og lige nu. "Eller hvis jeg bare havde været 3 år ældre og færdig på skolen?" spurgte han da han var en anelse usikker på det ville være det samme. Philip var trods alt en lille dreng på 15 år og nogle gange var det som om det hele bare var utrolig forvirrende. Det var trods alt det han ikke brød sig om hvis han skulle være ærlig. Dog blev han ret så smigeret over tanken om at en i hvert fald ville kigge i hans retning hvis de havde været samme alder. "Jo det var. Jeg hader at skal have hjælp fra andre. Det er svageligt" sagde han med et ganske let suk og rystede let på hovedet af det da han ikke synes det var særlig fedt at skulle bede om hjælp. Han var trods alt opvokset med det var forkert. Han mærkede strøget over kinden og lod sine øjne fange af hans. Han lyttede godt til hvad han sagde og gik derfor efter det ultimative og forsøgte at ramme hans læber med sine egne. Det var now or never. Hvis Tobias skubbede ham væk så kunne han altid stikke af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 22, 2016 8:24:06 GMT
Tobias var nu ikke ret meget for at skulle indrømme det, men jo han ville da helt sikkert ikke havde noget imod hvis fyren havde været 3 år ældre og færdig med skolen, han bed sig i læben og så på drengen "Hvis du var tre år ældre og ikke gik på skolen, ville du aldrig kigge efter en som mig, og hvis du endelig gjorde ville det sikkert knuse mit hjerte" mumlede han da han alle dage havde været utrolig dårlig til at holde på en fyr. Han strøg fyrens kind, mest for at give ham trykhed og omsorg " Der er intet forkert i at spørge om hjælp" mere nåede han ikke rigtigt at sige, før hans læber blev ramt af drengens. Han sukkede, og uden at tænke sig om gled hans hænd om i nakken på fyren, i det han gengældte kysset. Pokker tage den charme fyren brugte på ham, og hva pokker hvis et kys kunne gøre drengen glad igen, ikke fordi Tobias ikke også nød dette i fulde drag, måske lidt for meget.
|
|
|