Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 23:09:32 GMT
Margus kiggede overrasket på Marisol. "Flottere udtale. Jeg er imponeret. Du skal da også sige Feliz navidad til Fox'erne." Sagde han, med et lille smil. Margus følte sig smigret, da hun kaldte ham magisk. "Det er da dig der er den magiske her. Du har hår som ikke engang jeg kan lave, og så passer det utrolig godt til dig. Du er både smuk udenpå, og indeni. Og det er det jeg kan lide dig for, at det hele er i harmoni med hinanden. Jeg elsker dig." Sagde Margus, og rødmede lidt. Han mente hvert et ord af hvad han sagde. Han kunne godt lide hendes lidt hårde personlighed, det passede godt til hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 23:53:53 GMT
Hun smilede stolt, da han roste hende. Hun skar en grimasse, da han sagde, hun skulle sige feliz navidad til sin familie. "Det tror jeg ikke er en god idé." Sagde hun lettere nervøs ved tanken om, at de allerede skulle have det af vide nu. Det var alt for tidligt. Hans søster vidste i det mindste, hvad der var forgået. Eller, hun havde en bedre idé om det, end nogen anden. Hun blev helt mundlam, og ledte efter ord, da han kom med alle de søde kompilmeneter, og sagde han elskede hende. "¿Qué?" Kom det uforstående fra hende. Havde han lige sagt, at han elskede hende? Men de havde jo knap nok mødt hinden? Hun vidste godt hun havde følelser for ham, men hun havde brug for at være helt afklaret med dem, før hun turde sige mere om sine følser for hun sagde noget, som hun måske ikke mente? Hvordan hun kunne tænke sådan, forstod hun ikke. "Jeg..." Hun kunne ikke sige, at hun var bange for at sige noget forhastet. Så i stedet kyssede hun ham forsigt, og mærkede hvordan hendes hjerte dansede i hendes bryst. Hun kunne virkelig, virkelig godt lide ham, men hun turde ikke sige endnu, om hun elskede ham eller ej. Elskede var jo så stærkt et ord. For stærkt til hun ture at sige det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 26, 2016 0:01:37 GMT
Margus rystede på hovedet. "Nej du har nok ret." Sagde han. Han kiggede derefter uforstående på hende. Det var som om hun stoppede midt i at hun skulle sige noget, men da hun gav ham kysset, holdt Margus den lidt længere, end de ellers havde gjort det. Det var måske det sidste kys, inden de transfererede tilbage imod skolen. Og hvis de skulle holde lav profil, skulle de ikke gøre det på skolen. De skulle vel også skælne mellem deres arbejde og fritid. Margus syntes ihvertfald ikke at de skulle kysse overfor elever, da de stadig var kollegaer, og skulle holde det på et professionelt niveu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 26, 2016 0:30:59 GMT
Da han gengælde kysset, og holde det længere end deres andre kys, kunne hun ikke lade vær med at ønske, at de skulle være sammen for altid. Det var måske ikke så meget kappen, der holde hende varm, det var måske lidt mere ham, og den kærlighed hun kunne mærke i kroppen. Hun kiggede på ham med et kærligt blik, før hun forsigtig sagde det, som hun godt vidste, men havde været bange for at sige. Men det var jo klart. Han var så anderledes, og de havde kendt hinanden i to sekunder, men hun kunne ikke stoppe sig selv i at sige. "Jeg elsker dig Margus."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 26, 2016 14:36:20 GMT
Margus smilede lykkeligt, da hun sagde at hun elskede ham. Nu vidste han at følelserne var gengældte. "Så skal vi vel tilbage." Sagde Margus, lettere nedtrykt. "Bare behold kappen, indtil det bliver varmere." Men det var nu dejligt, at komme tilbage til skolen, så skulle han jo ikke sidde hjemme og kede sig, som han ellers plejede. Og hvis Margus kedede sig, kunne han godt finde på at gøre dumme ting. Nu ville han prøve at undgå at gøre ulovlige ting, da han nu var sammen med Marisol. Hun skulle ikke se ham i Azkaban. Det ville være synd for hende, at se ham sidde inde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 26, 2016 15:29:47 GMT
Hun sukkede, da han sagde de skulle tilbage. Ja, det skulle de vel. Det var også ved at blive virkelig, virkelig mørkt. Hun smilede taknemlig, da han sagde hun måtte beholde kappen, og tog den tætter omkring sig, for at være sikker på ikke komme til at fryse. "Du får den tilbage, når vi kommer tilbage til det varmere klima." Sagde hun med et smil. Hun ville gerne beholde den længere, så hun havde et minde om ham, og den hurtige forvirrende dag, men tanken om en fra familien, eller en anden skulle finde den, og begynde at stille spørgsmål ind til det, som hun ikke havde lyst til at svare på, fik hende til at tænke, at det var bedst, hvis hun ikke beholde den. "Jeg er glad for der er langt tilbage, så vi kan være sammen lidt endnu," sagde hun med et lille genert smil, før hun kyssede ham igen, taknemlig for at selvom de skulle tilbage, så kunne de stadig være sammen lidt endnu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 26, 2016 17:43:33 GMT
Margus smilede og nikkede. "Du får sikkert brug for den til næste vinter igen." Sagde han med et lille smil. "Ja to timer endnu, medmindre vi tager nogle omveje." Sagde han flirtende. Han kyssede hende igen. "Husk nu, du bestemmer hvornår din familie skal finde ud af det. Min familie er jo kun på to personer, så det gør nok ikke så meget. Det er mere din familie, da to af dem er mine chefer." Sagde han stille. Margus var ved et gøre sig klar til at tage afsted. "Tre. To. En." Sagde Margus, og tog Marisol ind til sig. "Spectral transferens." Sagde han, med sin tryllestav fremme. Den velkendte "pop" lyd kom igen.
//OUT
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 26, 2016 20:51:20 GMT
Hun smilede til ham, da han sagde hun sikker fik brug for den til næste vinter. "Så længe jeg har dig, behøver jeg ikke andet," hun mærkede hvordan hun begyndte at rødme lidt over det hun sagde. Okay, hun havde virklig flere følelser for ham, end hun troede. Hendes smil blev bredere, da han snakkede om omveje. Hun ville ikke have noget imod, hvis de tog alle de omveje de kunne. Hendes smil blegnede dog lidt, da han snakkede om han havde to chefter. Raysal og Rahuu. Rahuu vidste hun, at hun sagtens kunne sige det til, men Raysal. Hun mærkede et had til hende. Hvis hun bare tænkte på at blande sig, så var hun ikke bleg for at dræbe hende. Om hun så skulle få familien på nakken for det. En tanke slog hende. Hvis hun slog Raysal ihjel, ville hun måske få mere respekt end hun havde? Slå familiens bedste duellant og en af de mest respekteredet siden Micahel I, måtte da give noget status? Den tanke fik hende til at smile. Hendes smil blev dog breder, da Margus trak hende ind til sig, og hun mærkede hvordan hendes hjerte begynde at slå. Han var helt klart sødere og mere dejlig, end hun havde troet om han i starten. Hun gav ham et lille kys på kinden, før de forsvandt.
//Out
|
|
|