Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 0:35:18 GMT
Margus mærkede et væld af lykke skylle ind over ham, da hun gengældte kysset. Margus trak sig langsomt igen. "Det her vil vel ikke gå ud over vores arbejde vel?" Spurgte Margus, men sagde så "Nej vent, jeg er faktisk ligeglad. Hvis jeg bliver fyret er det det hele værd." Margus vidste ikke om det her udviklede sig til noget seriøst, men lige nu så det meget godt ud. Det kunne ikke blive bedre. Han var i sit elskede hjemland og han havde pigen han holdte af. Hvad var der mere at forlange? Intet vidst nok. Han vidste ikke hvordan det kunne starte med at han var ved at blive slået halvt ihjel af hende, til at de nu stod og kyssede i hans the stue. Det var utroligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 0:50:32 GMT
Da han trak sig igen, mærkede igen hvor forvirret hun blev over, at det gik så hurtigt, men samtidig havde hun ikke lyst til det skulle stoppe. Hun rødmede let, da han sagde det var det hele værd, hvis han blev fyrret. "Jeg kan forsikre dig om, at der er ingen, der skal fyrre mi novio." Kom det seriøst fra hende, samtidig med lidt flov over, at lige havet kaldt ham det, som hans søster havde kaldt hende tideeligere, men på en måde, føltes det bare så rigtigt. Nu var hun bare spændt på, om han kunne regne ud hvad hun havde sagt, nu hvor det var en af de ord, der ikke minde om det engelske, og da hun ikke havde forstået det, da han og hans søster havde sagt det på russisk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 0:59:30 GMT
Margus smil, ændrede sig til et tankefuldt ansigtsudtryk. Novio, novio, novio? Hvad kunne det være? Og hun nævnte også noget om at det var hendes i samme sætning. Og hendes sætning var et svar til hans. "Betyder det tilfældigvis hvad jeg tror det betyder? Betyder det at vi er sammen nu?" Spurgte han, efter noget tid, hvor hans hjerne arbejdede på højtryk. Han håbede vitterligt at det var det der var tilfældet, ellers var han helt blank. Han elskede hende, og ville blive meget ked af det, hvis hun ikke gengældte følelserne. Men det regnede han med at hun gjorde. Hun havde jo lige gengældt kysset.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 1:09:54 GMT
Hun havde det som om hun blev mere og mere rød i hovedet, som han sad og tænkte over hvad hun havde sagt, og hendes smil blev også enormt bredt og stort, da han spurgte om det betød de var sammen. Hun kunne ikke svare ham, så i stedet gav hun ham forsigtigt et kys, før hun stille sagde, "sí."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 6:51:36 GMT
Hun var perfekt. Hendes smil var sødt, hun havde personlighed og hun var ikke fra England ligesom Margus selv heller ikke var det. Han blev ikke mindre glad, da hun kyssede ham, og sagde sí. Hans lykke blev dog lidt taget fra ham, da han kom i tanke om at hun skulle tilbage til skolen. Men på den lyse side, så kunne de se hinanden hver dag, henne på skolen. Det var jo perfekt. "Jeg glæder mig til at Raysal og Rahuu finder ud af det her." Sagde han drillende. Han ville især gerne se Raysals ansigt, når hun fandt ud af det. Hun havde været kritisk overfor nogle af de ting han havde sagt. Hun ville helt sikkert tro at han løj hvis han fortalte han var sammen med en Fox. "Hov. Har jeg fortalt at jeg er metamorphmagus?" Spurgte han flirtende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 8:51:22 GMT
Hun blev glad da hun kunne mærke på ham, at han blev lykkelig, og kunne derfor ikke lade vær med at smile. Hendes smil blev dog lidt stramt, som han snakkede om at fortælle det til Raysal og Rahuu. "Jeg synes ikke vi skal fortælle dem det. Ikke endnu. For det her går så... hurtigt?" Sagde hun så forsigtigt hun kunne, da hun ikke ville risikerer, at han misforstod hende. Hun kunne godt lide ham, men hun havde også brug for at give det lidt tid. "Er du?" Spurgte hun overrasket, og kunne ikke forstille sig det. "Det er mi pirmo også." Sagde hun med et smil, og kiggede på ham med et spændt og nysgerrig blik. "Må jeg se?" Spurgte hun spændt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 9:08:07 GMT
"Ja du har nok ret. Det er gået lidt stærkt." Sagde Margus. Og det var ikke engang løgn. Det var gået ekstremt stærkt, men han vidste at der var noget. "Ja selvfølgelig må du se." Sagde Margus, og ændrede sin hårfarve til lys, hvorefter han ændrede tilbage igen. "Jeg elsker at kunne det. Jeg kan ændre mig, som jeg har lyst til. Men bare rolig det her er sådan jeg er født." Sagde han drillende. Han elskede at være metamorphmagus, og han kunne ikke forestille sig et liv hvor han ikke var det. Det var ligesom blevet en del af ham. Han havde kunnet det siden han var et spædbarn. Men det krævede øvelse at mestre det, som han gjorde det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 9:36:01 GMT
"Lidt?" Grinte hun, "jeg ved ikke med Dem, men jeg bliver normalt ikke novio y novia på 4 timer." Grinte hun drillende, og smilede sødt til ham. Hvorfor var han så sød? Var det fordi, han kunne få hende til at grine, at hun synes han var så sød? Hun grinte og smilede normalt aldrig, men sammen med ham, kunne hun ikke lade vær, og hun var ikke helt sikker på hvorfor, men hun var indstillet på, at finde ud af det sammen med ham. Det var måske derfor, at hun ville være hans kæreste, for at stikkere sig, at der ikke kommede en anden, og tog ham fra hende. Hun mærkede en ubehaglighed ved den tanke, og skubbede den hurtigt væk igen. Hun kiggede fascineret, da hans hår ændrede sig. Hun vidste godt fra Jethro, hvordan det så ud når han skiftede hårfarve, men det var jo fordi han hele tiden gjorde det. Han gemte med vilje den Fox blå væk. Den tanke gjorde hende vred, så hun skubbede den hurtig væk igen, og grinte i stedet af det han sagde. "Øv, jeg havde ellers lige håbet på, at der gemte sig en supermodel under alt det der." Drillede hun ham med et skævt smil. "På den anden side, så jeg glad for der ikke gemmer sig en trold inden under alt det der," grinte hun, før hun gav ham et lille kys. "Kan du..." Hun hadet allerede sig selv for sit spørgsmål, men hun var virkelig nysgerrig, selvom hun godt vidste, han aldrig ville kunne gøre det helt rigtigt. "Lave det den her farve?" Spurgte hun lidt flov over sit spørgsmål, imens hun viste en lok af sit hår frem, for at vise hvad hun mente.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 9:47:50 GMT
Margus grinte lidt af det hun sagde med supermodel og trold. Men han kiggede undrende på hende, da hun spurgte om jeg kunne gøre det til hendes hårfarve. Han havde aldrig prøvet før, men en gang skulle jo være den første. Han koncentrerede sig om farven, men kunne ikke få den helt rigtige blå frem. I stedet blev det mørkeblåt. "Det er det bedste jeg kan gøre det. Det klæder mig ikke rigtigt vel?" Spurgte Margus, der så sit spejlbillede i vinduet. Nej det var ikke hans stil. "Du må gerne beholde dit blå hår, da det klæder dig." Sagde han med et smil. Han syntes det blå hår gjorde hende speciel. Det gjorde faktisk hele Fox familien speciel. Han havde desværre ikke sådan nogle specielle ting i hans familie, men det var også okay.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 10:12:31 GMT
Hun kunne ikke lade vær med at grine sammen med ham, da han grinede af hendes drilleri. Det var rart, at han ikke tog det alt for personligt, for hun var jo ikke ude på at fornærme ham eller noget. Hun kiggede fascineret, da hun så hvordan hans hår langsomt blev blåt. Hvor var det mærkelig se andre mennesker, der ikke var Fox, med blåt hår, men samtidig virkede det helt naturligt, og hun følte sig ikke så alene, som hun til tider gjorde. Det var jo kun Fox familien, der havde blåt hår, ingen andre. "Jeg kunne aldrig finde på at skille mig af med mit elskede hår. Og... du ser ikke helt værst ud med blåt hår," Hun smilede sødt og genert til ham. Hun var ikke van til at give komplimenterer, i sær ikke dem hun virkelig mente, og ikke kunne holde for sig selv. På den anden side, så var kærester jo ikke noget hun rigtig havde gået op i før. Det var først kommet med alderen, og især nu hvor der var så mange i hendes familie, der havde fået børn. Hun følte et slags press til, at hun også skulle til at komme igang, selvom hun godt vidste, at der ikke var et press. Hun kunne bare ikke ligge følelsen væk. Var det derfor, at hun så let gik med til at finde sammen med Margus? Eller var det bare generelt ham, der fik hende til at ville være sammen med ham?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 10:42:27 GMT
Margus kiggede på sit spejlbillede en gang til. Han skulle nok bare vænne sig til det. "Du skal heller ikke skille dig af med dit hår. Det gør dig unik, og det er der ingen der kan tage fra dig." Sagde Margus, og gav hende et kys. Hun skulle ikke engang true med at gøre sit hår en anden farve. Det måtte hun simpelthen ikke. Det ville være synd, fordi det klædte hende. "Burde vi ikke snart vende tilbage til skolen? Det tager jo alligevel et par timer at komme tilbage." Sagde Margus. Men han regnede med at de nok skulle holde lav profil på skolen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 10:55:57 GMT
Hun rødmede, da han sagde det gjorde hende unik, og der var ingen, der skulle tage det fra hende. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige, og blev glad da han kyssede hende, hun gengælde kysset, og mærkede hvordan hendes hjerte dansede lidt af glæde over det. Det kunne godt være det gik hurtigt, men følelserne var der. Det var hun ikke i tvivl om længere. "Jeg kan virkelig godt lide dig," sagde hun stille, da hun ikke turde sige mere, da hun var bange for at det skulle komme til at gå for hurtigt for hende. Hun ville gerne kunne følge med i det hele, og ikke løbe efter det for at prøve på at indhente det. "Skole?" Sagde hun forvirret, da hendes tanker var helt andre steder end skolen. "Når ja. Skolen..." Hun sukkede. "Jeg kan bare ikke vente til at tilbringe en hel dag sammen med hele mi familia," hun rullede med øjne, for at give udtryk for, hvor lidt hun gad sin familie, og hvor meget den gik hende på nerverne. "En hel dag med un snobbet familia. Hvor jeg glæder mig." Sagde hun med tyk sarkasme og opgivende tone.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 11:13:00 GMT
"Jeg kan også lide dig." Sagde Margus blidt, med et lille smil. Han elskede virkelig den pige. Han lyttede til hvad hun sagde om sin familie. "Jeg kommer til at tilbringe dagen på mit kontor, eller læreværelset. Så du ved hvor du kan finde mig. Måske kan du også finde mig udenfor. En eller anden skal jo bygge snemænd." Sagde han drillende. Han anede virkelig ikke hvad han skulle lave på skolen, andet end at sidde og arbejde. Men nu havde han også noget i livet, henne på skolen. Om hun så skulle holde jul med sin familie eller ej så var hun der altid.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 11:50:32 GMT
Hun blev glad for at høre, at han godt kunne lide hende. Det var rart at vide, at han også kunne lide hende. Selvom julen ikke var noget hun gik op i, kunne hun ikke lade vær med at føle hvor trist det måtte være at bruge julen på et kontor. "Skal du ikke være sammen med de elever og børn, der er på skolen?" Spurgte hun forvirret, da hun gik ud fra, at de lære, der var på skolen, var der for at holde jul med eleverne og børne, så de også kunne få en god jul. "Og det der nieve, skal du bare holde væk fra mig," grinte hun, og rystede lidt af tanken om den kolde sne. Og hun spærrede øjne op, da hun kom i tanke om noget. "Skal jeg ud i det frio vejr igen?" Spurgte hun, og begyndte allerede fryse ved tanken om det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 12:09:33 GMT
"Selvfølgelig skal jeg da være sammen med børnene. Imens du sidder og keder dig hos de andre Fox'er, så skal jeg lege med sne med børnene." Sagde Margus drillende. "Men hvad betyder nieve?" Spurgte han. "Du kan låne en vinter kappe af mig." Sagde Margus beroligende. Hun skulle jo ikke fryse. "Men den er måske lidt for stor. Vil du også have pælshuen? Så ligner du en rigtig russer." Sagde han drillende. Margus glædede sig til at tilbringe lang tid med hende. De skulle nok få det godt sammen. Og han var faktisk ikke bange for at det ville få konsekvenser for garden, da Raysal var hendes kusine, og hun kunne vel ikke finde på at gøre sin egen kusine ondt.
|
|
|