Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 16:40:06 GMT
Hun var ikke meget for at indrømme det, men det lød faktisk tusinde gange bedre, at bruge en dag på dem, som skulle holde jul på skolen, selvom det indebar at være ude i sneen. "Sikke en straf, at skulle bruge en hel dag med dem," prøvede hun på at drille, men hun lød ikke helt oprigtig, da hun faktisk var lidt misundelig. Hun kunne ikke lade vær med at grine lidt, da han spurgte hvad nieve betød. "Jeg troede ellers rusos kendte alle ordne for det hvide, frio, våde stas." Drillede hun med et blik i øjet. Hun smilede taknemlig, da han sagde, at hun kunne låne en vinterkappe. For hun gik ud fra at den var meget varmere end hendes egen vinterkappe. Hendes smil forsvandt dog, da han nævnte pelshuen. "Du faktisk slet ikke sjov." Det var tydelig at høre, at hun slet ikke syntes det var sjovt, og hun fik også lyst til at vende sig for at gå, men hun kunne ikke. Hun ville ikke gå. Hun syntes ikke han var sjov, men hun ville ikke væk fra ham. Ikke endnu. Eller, faktisk var hun ikke sikker på, om hun nogensinde ville væk fra ham. Den tanke og følelse, fik hende til at indse, at hun måske allerede havde flere følelser, end hun troede. Måske var det derfor, hun tog hans drilleri lidt for personligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 19:02:51 GMT
Margus så på hende med sorgmodige øjne. Ville hun hellere være sammen med børnene på skolen? Hun vidste dog hvad hun snakkede om da hun talte om det kolde hvide noget. "Aaahh du mener sne." Sagde Margus, med et smil. Margus ændrede dog ansigtsudtryk, da han godt kunne se at hun ikke syntes hans spøg var sjov. "Ej det må du undskylde. Jeg ved godt du frøs. Undskyld." Sagde Margus, og så på hende med bedende øjne. Han håbede ikke han havde kvajet sig allerede. Margus gik ud i entreen, hvor han kort tid efter kom ind med en stor kappe. Kappen var helt sort, og var ret pelset. Han gav den til Marisol. "Den er måske lidt stor. Men det kræver det herude i vinteren." Sagde Margus.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 19:20:03 GMT
Hun lagde godt mærke til hans blik, og kiggede væk, for at prøve på at skjule hendes mindre misundelse. Hun smilede dog igen, da han regnede ud det var sne hun havde sagt. Det var virkelig imponerende, at han virkede som en der havde jord i hovedet, og så imponeret ved at være så hurtig til at fange et helt nyt sprog, når hun slev knap nok vidste hvordan man sagde, ja og nej på russisk. Og glædelig jul tingen, havde været helt forfærdeligt. Hun blev helt taknemlig for, at han kunne snakke engelsk, for ellers ville det virkelig blive svært at snakke sammen. Hun prøvede på at smile, da han sagde undskyld. Hun var bare stadig lidt støt over hans joke. Hun vidste godt det var en joke, men hun kunne ikke lade vær med, at tage den personlig. Hun mærkede dog, hvordan hun i det korte sekund han var væk, hvordan hun allerede manglede ham. Hvorfor følte hun sådan? Hun sukkede kort ud, og tænkte det måske var meget godt at de tog tilbage, så hun kunne få det hele lidt på afstand, så hun lettere kunne tænke over tingene. Hun spærrede øjne op, da hun så kappen. "Sagde du ikke, at det var en kappe jeg måtte låne? Det der er jo bjørn." Hun stirrede på kappen med store øjne, og kunne ikke forstå, at der fandtes sådan nogen kapper som den. Hun smilede, og rystede kort på hovedet. "Rusos," sagde hun med et uforstående smil over, at sådan en kappe var til, før hun kiggede på Margus, "gracias."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 20:40:26 GMT
Margus begyndte at smågrine, da hun sagde det var en bjørn. "Tror du selv at bjørnene tør være heroppe når det er så koldt som nu?" Spurgte Margus flirtende. "Peruanskiy." efterlignede Margus hende. Han vidste ikke om hun forstod at det betød at at det betød peruvianere. Han smilede til hende, og kyssede hende en sidste gang, inden han selv gik ud for at hente sin kappe, som var meget tyndere end Marisols var. Han tog den på, og gik ind til Marisol igen. "Skal vi gå?" Spurgte Margus, og gjorde en gæstus imod døren. Ude i entreen råbte Margus på russisk igennem huset "Malvina, vi går nu. Vi ses til jul!" Margus åbnede døren, og ventede på at Marisol skulle gå ud af den, hvorefter han så selv ville gå ud.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 21:02:19 GMT
Hun kunne ikke lade vær med at grine lidt, da han spurgte, om hun troede om bjørnene turde være der på denne tid af året. Hun nåede ikke svare ham, før hun med let hed kunne gætte hvad han havde sagt. "Hey!" Grinte hun, og blev overrasket over, at der var et ord hun forstod. Hun blev så overrasket over det, at hun gik helt i stå. Hold da op for en dag det allerede havde været. Hun levede dog lidt op, og gengælde hans kys, da han kyssede hende. Hun kiggede smilende efter ham, imens hun med lidt besvær fik kappen på. Hun mærkede hvordan den varmede meget mere end hendes egen kappe, hvilket var grunden til hun spærrede øjne op, da hun så Margus kappe, der så utrolig tynd og kold ud i hendes øjne. "Er du sikker på du ikke hellere vil bruge den her? Jeg har ikke noget imod at fryse." Det var det hun sagde, men hele hendes krop var ved at dø over det hun sagde. Det var jo iskoldt udenfor! Det var derfor hun tøvede lidt med at gå ud, da han gjorde gestus til de skulle gå. "Er du helt sikker på du kan holde varmen med den der?" Spurgte hun lettere bekymret for, at han skulle komme til at dø af kulde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 21:12:27 GMT
Margus syntes det var sødt hun var bekymret for ham. "Ja jeg er helt sikker. Jeg har gået rundt herude i mit normale tøj, da jeg var lille. Jeg er bare blevet hærdet til det." Sagde Margus med et smil. Margus lukkede døren efter dem, og svingede sin tryllestav, for at åbne den første port. "Da jeg var lille, kom jeg til at slikke på porten, da det var vinter. Min tunge sad fast, indtil min far kom og fik mig fri." Sagde Margus, og rødmede lidt, da det var en lidt pinlig historie. "Må jeg også gerne se dit hjem, på et tidspunkt?" Spurgte Margus. Han havde aldrig været i et varmt land før, så det ville blive noget af en oplevelse.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 21:23:36 GMT
Selvom kappen holde hende dejlig varm, rystede helt af kulden ved tanken om at skulle gå rundt uden kappe udenfor i den kulde! "Det lyder..." Hun ledte efter ord, der kunne beskrive hvor koldt det lød, men kunne ikke finde dem. Istedet lyttede hun til hans historie, og kom til at grine lidt over den søde historie, men blev lidt sørgmodig over tanken om, at det må være en af de få minder, han måtte have haft med sin far. Hun smilede dog med det samme igen, da han spurgte, om han ikke godt måtte se hendes hjem. "Sí!" Kom det glad fra hende, ved tanken om at vise ham Fox slottet. "Claro! Podemos viajar ahora!" Kom det hurtigt, spændt og glad fra hende, før hun gav ham et kys.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 21:32:49 GMT
Margus gengældte kysset, men havde et forvirret ansigtsudtryk. "Øøh jeg kunne forstå at du sagde ja, men hvad betyder alt det andet?" Spurgte han forvirret. Det var da altid noget at hun var glad for at han spurgte om han måtte se hendes hjem. "Men hvis jeg gerne må se dit hjem, er der en ting du skal vide. Jeg er ikke vandt til varme. Om sommeren er det kun hvad det er om foråret i England." Sagde Margus og rødmede lidt. Han syntes det var lidt pinligt at han ikke rigtigt havde været ud og rejse før. Men lige nu gik turen til England igen, så der var massere tid til at forberede sig på at rejse.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 21:50:34 GMT
"Åh," hun kiggede lidt flovt væk. "Jeg lod hvis det spanske tage over. Undskyld," undskyldte hun med et flovt smil., før hun kiggede på ham igen. "Jeg sagde, at du selvfølgelig må se det, og at vi kan tage afsted med det samme." Forklarede hun med et smil, før hun tilføjede, "du ved, der er jo den der dierakte forbindelse på skolen." Hun tænkte nok, at hun blev nød til at sige det, så han ikke troede, at hun var gået fra forstanden. Hun kiggede lidt overrasket på ham, da han sagde det med, at han aldrig havde været i et varmt land før. "¿En serio?" Spurgte hun overrasket, imens hun tænkte på, hvor forskellige deres liv var, selvom, det virkede meget ens. "Så kan det måske være, at vi skal vente med det." Kom det lidt sørgmodig fra hende, da hun ikke ville risikere, at han skulle få et hedeslag imens han var der. "Det er jo verano i Peru ahora." Forklarede hun, og tænkte igen over, hvor mærkeligt det var, at de havde så meget tilfældeles, men boede på hver sin side af Jorden. Hvilket fik hende til at tænke over hvad hun havde sagt, og rettede sig selv. "Det er jo sommer i Peru nu." Hun kiggede på ham med et undskylde blik. Hvorfor kunne hun ikke ligge det spanske fra sig?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 21:58:29 GMT
"Det gør ikke noget. Som jeg tidligere har sagt, så skal du bare gøre som du gør, jeg kan jo bare spørge hvis jeg er i tvivl." Sagde Margus. Han begyndte nærmest allerede at svede ved tanken om at tage afsted med det samme, men blev lettet da hun sagde at de måske skulle vente lidt. "Jeg synes det er en god idé hvis vi venter. Jeg er slet ikke vandt til varmen." Sagde han, og kiggede ned i jorden. Han var faktisk ked af at han ikke kunne tage afsted, men så kiggede han op igen. "Efter jul, så er jeg klar på at tage til Peru. Om det så er sommer dernede, så skal jeg se dit land i alt sin pragt. Jeg skal nok klare mig." Sagde han med et smil. Han ville ikke vente flere måneder på at tage derned.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 22:17:17 GMT
"Sí, jeg ved det pero..." Hun sukkede kort, før hun irriteret rettede på sig selv. "Jeg vil bare gerne være lige så god som dig til engelsk. Jeg vil bare være sikker på, at vi ikke kommer til at snakke forbi hinanden. Bare fordi jeg ikke kan snakke engelsk." Det sidste sagde hun letter sørgmodig, før hun sukkede. Hvor havde de langt vej endnu. Måske... måske skulle de ikke være sammen endnu? Nej. Den tanke smed hun ud ad hovedet med det samme. Hun ville være sammen med ham. Så måtte hun bide sine sprogkundskaber i sig, for at få det til at virke så godt som muligt. "Så, du vil ikke tage afsted nu, men du vil vente til efter jul, hvor det er varmere?" Spurgte hun forvirret, da januar og februar var meget varmere end december.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 22:25:27 GMT
Margus nikkede. "Jeg skal og vil holde jul med min søster. Hun er min eneste familie. Medmindre vi kan gå tilbage nu og hente hende, og så holde jul imorgen. For at tage afsted i over morgen, så bliver det nødt til at være i det nye år." Sagde Margus stålfast. Margus elskede sin søster, og mente det var vigtigt at holde jul med hende. Men om det blev dagen efter, eller om en uge, var han ligeglad med. Han skulle bare holde højtiden med hende. Det andet kunne han ikke byde hende. "Men jeg kan nok ikke få lov til at holde jul med min søster, på skolen." Sagde Margus stille.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 22:36:23 GMT
Igen forstod hun ikke rigtig hvad det var han sagde. Eller, hun troede, at hun ikke forstod hvad han sagde. "Siger du, at hvis din søster tager med, kan vi tage afsted i overmorgen? Men at det bliver nødt til, at være i det nye år? Og at I ikke kan holde jul på skolen?" Det gav ikke mening i hendes hoved. "Altså, jeg er sikker på, at din søster gerne må komme og holde jul på skolen, men jeg ved ikke, om hun vil have lyst til det?" Hun kendte ikke Malvina, men hun vidste, at hvis der var nogen, der lavede om på hendes familie traditioner, ville hun blive vred. "Og, i overmorgen, er da ikke det nye år? Det først om en uge?" Det var klart og tydeligt, at Marisol var meget forvirret over det som han havde sagt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 22:45:23 GMT
"Nej nej nej. Jeg siger at vi gerne vil holde jul sammen, og vi plejer at gøre det på herregården. Jeg ved da godt at det først er i næste uge." Sagde Margus med et lille smil. "Og ærligt talt så tror jeg ikke hun vil tilbringe tid på skolen, da herregården er vores hjem. Så vi må gøre det efter det nye år, selvom det er varmt. Jeg må bare overleve. Det findes der heldigvis magi til." Sagde Margus, og prøvede at berolige hende, ved det sidste han sagde. Selvfølgelig kunne han godt klare varmen, hvis andre folk kunne, kunne han også.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 22:57:31 GMT
"Når okay, nu jeg med igen." Sagde hun med et smil, der fortalte, at nu havde hun forstået hvad han sagde. "Så må du hilse hende og sige, schastlivogo rozhdestva." Sagde hun med et lille skævt smil, og syntes selv, hendes udtalen var bedre, men nu havde hun også øvet sig lidt på det. "Du er ihvertfald magisk," sagde hun med et lille smil, da han sagde, at han gerne ville tage afsted, og bare ville bruge magi til at holde varmen ud. Måske var han ikke så meget af en blodforæder, som hun havde troet til at starte med. Hun kunne dog ikke helt slippe den del med, at han faktisk havde kontakt til mugglerne. Marisol havde nemlig aldrig selv snakket med en muggler, og hun havde hellere ikke i sinde at gøre det, for hvorfor skulle hun spilde sin tid på det?
|
|
|