Jophiel Ayers
•
Magiker
Fødselsdag: 09.05.2021
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Bosat: England, Diagonalstræde
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Arbejdsplads: Skt. Mungos
Afdeling: Uhelbredelige Magiske Sygdomme
Stilling: Overhealer
C-box navn: Viggar
|
Post by Jophiel Ayers on May 30, 2016 20:25:55 GMT
Han så lidt forundret på hende ved den konstatering. "Det lyder spændende!" Konkluderede han og smilede stort. "Fortæl mig endelig, hvad ville du gerne ændre i din fortid hvis du kunne?" Han så på hende med et nysgerrigt gennemborende blik, som hvis hun var en bog han forsøgte at læse. "Yngre eller ældre?" Spurgte han og snuppede et stykke agurk fra spækkebrættet. Ikke at det havde nogen egentlig betydning, men det var da rart at vide om han ville få en hel flok på nakken hvis han kom til at putte lidt for tæt med hende..uden tøj på.
Hvor var det typisk for kvinder at ville have børn, hvorfor var der ikke så mange af dem der bare ville nyde livet og være vilde og frie som ham? Han smilede lidt, "den generelle kvindedrøm," svarede han uden at lyde fordomsfuld. "Hvor mange børn kunne du godt tænke dig?" Ikke at de skulle lave dem lige nu, eller altså de kunne da godt øve sig, men det var da igen rart at vide. Lidt som med brødrene, ikke at det behøvede at føre til noget, men hvis det endte ud i at blive lidt interessant ville han helst genre være forberedt. Efter selv at have vundet lidt ekstra tid ved at øse mad op på tallerkenen tog han sig sammen for at svare på spørgsmålet, "måske? Jeg har lært man aldrig skal sige aldrig. Så hvis jeg møder den rette og alt det der." Han blinkede til hende og tog en bid. Han havde ikke planer om at få flere børn, men han var heller ikke hundrede procent afvisende. Det havde jo været hyggeligt nok i tiden med Kayla. Inden han endte med at være en kæmpe idiot.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 5, 2016 16:19:36 GMT
Hans spørgsmål kom en smule bag på hende og hun trak på skuldrende: "Jeg havde aldrig været sammen med min x ihvertfald" sagde hun, hvis hun måtte ændre lige hvad hun ville, så ville hun aldrig nogensinde have ladet sig charmerer af Tyler, han var da den største idiot der kunne gå på to ben. "Jeg har en lillebror" sagde hun i et smil, dog var hun ikke rigtigt sikker på hvem der passede på hvem efter de var blevet voksne, Ryan betød meget for hende og han vidste så meget om mange ting, hvilket måtte siges at være praktisk, når hun nu selv ikke altid gik rundt i denne her verden.
"Tjah, måske" sagde hun og trak på skuldrende: "Det har jeg egentligt ikke tænkt over" sagde hun ærligt: "Ikke for mange" Scarlett havde aldrig drømt om en hel flok, en eller to ville måske være fint. "Tjah... Men jeg ved ikke om jeg tror på den slags" sagde hun, godt nok troede hun på mange ting, men alle de ting med ægte kærlighed og sådan noget pjat, det var hun faktisk ikke sikker på at hun længere havde lyst til at være en del af: "Kærlighed er ikke mig for tiden" sagde hun og smilede i mod ham, i et forsøg på at aflæse ham.
|
|
|
Jophiel Ayers
•
Magiker
|
Post by Jophiel Ayers on Jun 10, 2016 21:17:17 GMT
Den fortrydelse kunne Jophiel kun le lidt af. Hvor var det dog typisk for kvinder at det var ting som ekskærester der var var ”den store fortrydelse” lidt som om at de ikke kunne se andre ting end deres knuste hjerter. Selv havde han jo knust flere hjerter end han havde tal på, men den eneste han bittert fortrød var Kayla. Han var ikke sikker på om han på et tidspunkt ville kunne være istand til at vinde hende tilbage nu hvor hun var sammen med ham idioten, men han ville da helt sikkert forsøge, og han følte lidt at Avery var hans vej ind. Han ville have den familie som han havde smidt væk. Rachel havde bare været ganske overbevisende og han fortrød nok ærligt heller ikke at han havde hygget sig med hende, men han fortrød at Kayla opdagede det. ”Idiotisk ekskæreste?” Spurgte han alligevel ind med et lille smil på læben. ”Hvor dejligt, det er også fedest at være den ældste.” Sagde han smilende.
”Spændende,” sagde han listigt, nu var det jo ikke fordi at han regnede med at gifte sig med kvinden foran ham. Han ville gerne have en hyggelig aften med hende, så måtte de jo tage den derfra. ”Men der må jeg være enig, jeg er heller ikke til en kæmpe børneflok.” Indrømmede han roligt, ”men måske en enkelt eller to mere.” ”Den følelse kender jeg godt! Kærlighed er sgu besværligt når alt kommer til alt.” Han tog en tår af sit glas og kiggede atter på hende, ”men altså hvis jeg skal have børn bliver det forhåbentlig med en kvinde jeg har planer om at blive sammen med.” Fortalte han. Ikke at han havde nogen som helst planer om at det skulle være nu og her, for ærligt så var det da også sjovt at hygge sig lidt rundt omkring og bare nyde livet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 11, 2016 18:15:23 GMT
Scarlett havde det egentligt fint med ikke at skulle have en kæreste lige nu, hun ville egentligt bare gerne nyde livet og se hvad der skete. Desuden var hun ikke rigtigt klar til at binde sig efter alt det med Tyler, det havde været lidt en skræk i livet for hende, og desuden havde affæren med Scott jo fungeret ganske udemærket. "Ja, min x er ikke så heldig... Han var mig utro" sagde hun i et smil og kiggede i mod ham uden at ane at han havde lidt den samme historie bare fra den anden side af sagen. hun havde virkeligt haft respekt for forhold og kærlighed efter den omgang.
"Nej heller ikke her, jeg elsker at rejse og det er jeg bange for bliver begrænset" sagde hun i et smil, så var det bedre at Ryan fik en masse børn, så kunne hun altid passe dem og hygge sig med dem når han ikke lige hadve overskud til det. "Ja det kan jeg godt forstå... Havde du ikke også planer om at blive sammen med moderen?" spurgte hun i en rolig stemme og vidste jo ikke om det bare havde været en enkelt gang der ikke var endt helt så heldigt, det kunne jo ske.
|
|
|
Jophiel Ayers
•
Magiker
|
Post by Jophiel Ayers on Jun 28, 2016 10:35:02 GMT
Jophiel skar en mindre grimasse. ”Var han dig utro? Wauw, sikke en idiot.” Sagde han henkastet og rømmede sig en smule. Han havde jo ikke været en skid bedre. Det var da også gået ganske fint frem til Kayla havde opdaget det. Han havde bare ikke været parat til at lade Rachel gå på det tidspunkt. Hell, mødte han hende igen var han stadigvæk ikke sikker på at han ville kunne modstå hende - og hvorfor skulle han da også det, Kayla var jo skredet. Han nikkede forstående og stillede atter glasset fra sig. ”Ja sådan er det jo med børn, man kan ikke bare lige tage af sted og lade dem passe sig selv en uge..eller bare en weekend.” Han var glad for at det var Kayla der havde Avery fast. Det var fint for ham at han bare kunne kigge forbi en gang i mellem og sige hej og have Avery derhjemme sommetider, han elskede jo sin datter, men han elskede også sin frihed.
Som hun spurgte ind til Kayla kunne han mærke en mindre knude i maven. ”Jo det havde jeg, men sådan skulle det ikke gå.” Slog han det hen og smilede hvorefter han rakte ind og fangede hendes tomme tallerken. ”Skal jeg ikke lige bære det her ud.” Han tog også sin egen og bar begge tallerkner ud i køkkenet. Det var et godt break så han ikke behøvede at snakke om Kayla. Han hadede at hun var kommet videre, for ærligt, hvem kunne komme sig over ham?! Når han ikke var i nærheden af hende kunne han godt slå det hen og sige at han var kommet sig over hende, men hver gang de sad i rum sammen følte han alligevel trangen til at vinde hende tilbage, og at hun havde fundet sig en ny huede ham bestemt ikke! Det var kun ham der måtte det!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 5, 2016 19:56:43 GMT
Scarlett vidste godt at det måske ikke var smart at være så tiltrukket af en mand hun kun havde mødt en gang, men altså på den anden side var der vel ikke noget galt i lidt afslappet samleje. Altså ikke at de havde lavet noget endnu, men hun tænkte det da, og det var hun da også sikker på han gjorde. Gjorde han ikke? Det gjorde mænd da altid, så der måtte da være noget om snakken. Hun vidste snart ikke hvad hun håbede mest, egentligt var hun bare glad for at sidde og kigge på ham lige nu, hvilket nok efterhånden var blevet til en form for stirren.
"Nej det er jo det... Det er jo bare noget man må leve med.. Jeg har det fint med ikke at have børn, men vil gerne have dem en dag" sagde hun i et smil, når hun engang skulle have børn skulle det gerne være med en stabl familie, det var vel ikke for meget at kræve? "Jo meget gerne, jeg er også godt mæt..." sagde hun i et smil. Det var skønt at have ham på besøg, generelt var dte bare altid dejligt at have besøg af mænd, især nå de var kønne at kigge på.
|
|
|
Jophiel Ayers
•
Magiker
|
Post by Jophiel Ayers on Jul 8, 2016 11:22:32 GMT
Jophiel havde ikke haft de store planer om at vende tilbage hertil hvis ikke det havde været fordi han havde fundet ud af at hendes mojo virkede og han var nysgerrig på det - og hun så lidt pæn ud. Tydeligvis var han lidt tiltrukket af hende, så for ham kunne de da godt bare hygge lidt hvis det skulle være. Nu var han jo også en mand der var ret drevet af sine drifter, det måtte han ærligt stå ved og at se en smuk kvinde som hende gik da ikke ubemærket hen. Han var ikke interesseret i noget fast, eller han havde jo godt kunne lide familielivet med Kayla. Det havde ikke været nok, men derfor generede det ham stadigvæk grænseløst at hun flirtede rundt med ham der Demyan Dummernik. For helt ærligt, han var jo slet ikke hendes type.
Han ville da gerne have noget med Kayla igen, men han vidste også godt at hun nok ikke ville være nok i længden. Han havde det med at falde i hvis Rachel var i nærheden. Hende ville han nok altid have et svagt punkt for. Men alt dette var også ligegyldigt lige nu, for hvorfor skulle han ikke have lov til at nyde livet lidt nu hvor Kayla gjorde. "Børn kan også være skønne sommetider." Ærlig talt var han ikke så vild med børn, kun Avery, men hun var jo også hans egen. Han samlede tallerkenerne sammen og bar dem ud for så igen at vende sin opmærksomhed mod Scarlett. "Såh hvad nu?" Spurgte han ind og satte sig atter overfor hende et lidt flabet smil legede på hans læber. "Har du lyst til at vise mig lidt rundt på skolen eller har du noget andet i tankerne som vi kunne foretage os." Denne gang bar hans stemme tydelig præg af hans flirterier, for han ville da hellere end gerne have en rundvisning -i hendes soveværelse altså.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 3, 2016 17:18:17 GMT
Scarlett ville ikke sige at hun var forelsket i Jophiel, men hun var uden tvivl meget facineret af ham, sådan gik det nok når det var længe siden man havde været sammen med en fyr, og desuden så var han helt utrolig køn at se på. Fantastisk type og hun håbede da at der ville ske noget. "Tjah... Nu har jeg jo ikke selv nogen, det er sikkert noget andet at have dem på fuld tid" sagde hun i et smil, hun kunne ikke forestille sig hvordan det var selv at have børn, men hun ville da ikke udelukke det. Nu måtte hun jo starte med at nusse omkring Ryan's baby.
"Sig mig sidder du og ligger an på mig?" spurgte hun i et lille grin. Ikke at det gjorde så meget, han var jo en meget charmerende fyr og hun ville da ikke have noget i mod at se ham med lidt mindre tøj på. "Men altså jeg viser gerne på rundvej... Tur... ejg mener... Rundt" sagde hun og kunne mærke det blev en smule akavet. Hun hadede virkeligt at gøre de her ting, altså ikke flirteog sådan noget, men alligevel, hun var mega dårlig til det og hun ville virkeligt ønske at hun havde lidt større talent.ac
|
|
|
Jophiel Ayers
•
Magiker
|
Post by Jophiel Ayers on Aug 11, 2016 9:57:22 GMT
Jophiel var temmelig afslappet lige nu. Han var glad for Avery, men kunne ærlig talt ikke rigtigt lide andre børn. Han havde håbet at han kunne blive en lille familie med Kayla, for ærligt havde det jo fungeret godt og han vidste godt at han havde brændt sine broer der, men derfor kunne man vel stadigvæk håbe. Rachel havde han ikke set længe så det ville da nok ikke blive et problem hvis han skulle finde sammen med Kayla igen på en eller anden måde. Så ville problemet mere omhandle at han jo altid havde været en player og nok i længden alligevel ikke ville have nok i hende.
Men det kunne også være komplet ligegyldigt nu for i dette øjeblik havde han en anden smuk kvinde på radaen. Han smilede kort til hende. ”Det kan godt være hårdt ikke at være to om det, sådan rigtigt, men du ved, man gør det jo fordi man elsker dem.” Sikke en omgang øregas. Han havde jo ofte kun Avery nogen timer af gangen og det var først her for nylig at det var blevet fast, ellers havde han jo bare haft hende lidt som vinden blæste når han sådan lige følte for det. ”Ja det gør jeg faktisk.” Svarede han ligeud. Han havde aldrig været typen der lagde skjul på den slags. Et bredt smil lurede på hans læber og han lod hovedet falde på skrå som han rykkede sig lidt tættere på hende. ”Altså vi kunne også bare blive her?” Forslog han. Nu var katten ligesom ude af sækken så hvorfor ikke bare være ligefrem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 12, 2016 16:06:53 GMT
Scarlett var ikke vild med Jophiel, så godt kendte de jo slet ikke hinanden, men hun vidste dog en ting ganske sikkert og det var at han var helt utrolig lækker og hun ville ikke have noget i mod at se nærmere på hvordan han mon ville se ud uden tøj på. "Ja det gør man vel... Jeg har ikke så meget erfaring på det punkt" sagde hun ærligt, hende og børn var ikke noget der sådan lige gik hånd i hånd, hun havde det helt fint med at være sig selv lige nu, men en dag ville hun gerne have børn. Det var hun da ihvertfald næsten ikke itvivl om.
"Sikke da en indrømmelse... Og det er måske noget du har planer om at få noget ud af?" fortsatte hun i et smil. Scarlett vidste godt at hun var speciel og til tider ganske akavet, hun var jo ikke ligefrem typen som mænd kastede sig over, men på den anden side, det behøvede man jo heller ikke være, og især ikke efter alt det med Tyler, så gjorde det ikke noget alle mænd ikke bare kastede sig over hende. Folk var alligevel en flok røvhuller for det meste, og det orkede hun ikke rigtigt altid.
|
|
|