Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2016 20:22:49 GMT
Hun smilede til ham: [b}"Du er nu heller ikke helt kedelig"[/b] sagde hun og blinkede til ham, han var en flot fyr, uden tvivl den flotteste hun havde set siden dengang med Tyler, dog var hun stadig meget tilbageholdende, hun havde ikke lyst til at det hele skulle ende på den måde igen. "Arh, ja det overrasker mig ikke at du er typen der hygger sig lidt med pigerne... Det er der nu heller ikke noget galt i" sagde hun og blinkede til ham, hun havde jo også været sammen med Scott hvor det bare havde været sjov og ballade, det var der jo ikke noget galt i.
"Well det her er heller ikke heldige gætterier, det må du jo vide nu" sagde hun med et smil, hun håbede da at han på et tidspunkt ville kunne forstå hvad der skete og at det her faktisk ikke ligefrem var for sjov, det var noget hun havde lært. "Jo bestemt, det tør jeg heller ikke, desuden er det bare bedre at gå med flowet" sagde hun og hældte grønsagerne op i en pande og afventede at de begyndte at stege, hun var faktisk helt glad for at han var kommet forbi til middag, han virkede som en ret herlig fyr.
|
|
|
Jophiel Ayers
•
Magiker
Fødselsdag: 09.05.2021
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Bosat: England, Diagonalstræde
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Arbejdsplads: Skt. Mungos
Afdeling: Uhelbredelige Magiske Sygdomme
Stilling: Overhealer
C-box navn: Viggar
|
Post by Jophiel Ayers on Apr 3, 2016 16:04:44 GMT
Han rystede på hovedet og smilede bredt til hende. "Nej, jeg er faktisk virkelig cool," slog han fast med et selvtilfreds smil. Han mente da i hvert fald selv at han havde nogle ganske fine egenskaber at byde ud med. "Man kan jo også lige så godt slå sig lidt løs engang imellem." Bekræftede han i et nik. Der var da i hvert fald ikke noget ved at sidde med hænderne foldet i skødet. "Du er måske også typen der er med på lidt sjov og spas?" spurgte han ind med en let flirtende undertone. Hvis hun var frisk ville han da ikke have noget imod at hygge sig lidt med hende.
Han rømmede sig en smule. "Noget er det er vel?" Sagde han stadigvæk stålfast på at det slet ikke have noget med hinanden at gøre. Med et tvilende blik så han til som hun vendte grøntsagerne på panden. Den slags var var han ikke helt sikker på om var noget for ham. Eller jo han kunne da godt lide grøntsager, men sguda ikke alene! Han stillede sig helt over ved siden af hende og lænede sig lidt op af køkkenbordet. "Er du sikker på at der ikke er noget jeg kan hjælpe til med?" Spurgte han ind og så på hende med hovedet let på skrå.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 3, 2016 16:51:57 GMT
"Tjah jeg syntes da ihvertfald du virker meget cool" sagde hun og smilede til ham, han var en pæn fyr, ingen tvivl om det og selvom han gjorde lidt grin med hende, så nød hun alligevel hans selskab en del mere end hun måske helt kunne lide at indrømme overfor ham. "Tjah det er jeg da til tider..." sagde hun i en flirtende undertone sendt retur til ham, det var ikke fordi at hun bare sprang på mænd på den måde, men en fyr som Scott, som hun var venner med, havde hun da ikke noget i mod at få dækket sine behov samme med.
"Nej det er det ikke, man kan se det... Det er svært at forklarer når du ikke har prøvet det" sagde hun og smilede til ham, hun vidste godt at det ikke var nemt at forstå for personer som måske ikke havde prøvet det, så han måtte jo bare stole på de ting hun sagde. Som han kom tættere på, kunne hun mærke hendes hjerte banke en smule, det duede virkeligt ikke at hun var så billig og det havde hun heller ikke tænkt sig at være: "Du klare dig udemærket som underholdning, det skal bare stege.. " sagde hun i et smil, og satte så ris over i en gryde, hun skulle nok få lavet noget godt til dem.[/b]
|
|
|
Jophiel Ayers
•
Magiker
|
Post by Jophiel Ayers on Apr 8, 2016 11:32:24 GMT
Han så op hende med te lidt vuderende blik. Han kunne ikke helt gennemskue om hun flirtede tilbage med ham eller om hun bare drillede ham lidt. Det lod dog til at være oprigtigt nok. Jo havde altid været en mand drevet af sine drifter, og når en smuk kvinde som hende begyndte at lege med, kunne han ikke helt få sig selv til at bare at se den anden vej og lade som ingenting. Han stillede sig lidt tættere på hende og behold det flirtende udtryk fastmalet på ansigtet. "Til tider?" Gentog han som han nu stod lænet på af køkkenbordet lige ved siden af hende. "Sååh hvis nu jeg gav dig et frækt tilbud ville di måske ikke være helt afvisende?" Han hævede og sænkede flirtende sine øjenbryn.
HAn var allerede ved at være lidt træt af hendes snak om spåkugler og den slags også på trods af han selv havde staret emnet op, det var bare som om at nu var der kommet langt sjovere ting at tage stilling til. Han trak let på skuldrene da han lidt følte at han burde svare et eller andet. "Måske...men hvordan kan man så tage fejl omkring det, man kan vel ikke bare ændre sin skæbne?" Han lod hånden søge henover køkkenbordet og snuppede et afskåret stykke peberfrugt tæt ved hendes hånd. Der var stadigvæk ikke fordi han var særlig overbevist om at dette her skulle kunne formå at gøre ham mæt, men han ville heller ikke kritiserer alt ved hende for så dalede muligheden nok lidt for at han kunne få lov til at kysse lidt på hende senere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 8, 2016 20:54:21 GMT
Scarlett kiggede i mod ham som han begyndte at flirte med hende, og det virkede da også, han var jo en dejlig og spændende fyr. Scarlett var dog ikke typen der sådan lige hoppede på nogen. Hendes problem var da også at hun oftest godt vidste at hun havde udseendet med sig, men det var jo ikke altid at hun havde sit hoved med også. Mange mænd syntes jo bare hendes "fantasi land" var dumt at høre på. Selvom Jophiel måske også gjorde grin med det, så var han langt fra så slem som nogen af dem hun havde mødt: "Måske, man ved aldrig" sagde hun og blinkede til ham.
"Jo det kan man faktisk... Har du aldrig hørt om det med at hvis man træder på en sommerfugl på den ene side af jorden kan det skabe en flodbølge her?" sagde hun roligt. "Når jeg kender din skæbne, så kan jeg jo ændre den" sagde hun og trak på skuldrende, det var vel ret meget lige ud af landevejen og når man nu kunne de ting som hun kunne, så kunne man jo også ændre det: "Ikke fordi, jeg har ikke analyseret mere på dig siden sidst" sagde hun i et smil og trak på skuldrende: "Så hvordan er ham din nye bror så?" sagde hun i et smil.
|
|
|
Jophiel Ayers
•
Magiker
|
Post by Jophiel Ayers on Apr 12, 2016 21:18:48 GMT
Okay hun havde virkelig fanget hans interesse nu, men som en mand det ofte fik beskyldning for at tænke med det forkerte hoved var det vel heller ikke så underligt? Han hyggede sig jo gerne med stort set alle de kvinder der tilbød sig, bare de så godt ud. De behøvede ikke at være kvikke, faktisk helst ikke, så var de nemlig ikke så villige. Han havde ikke helt tal på hvor mange at sygeplejerskerne han havde hygget sig med nede ved de støvede arkiver, så længe han kunne overbevise dem om at det var en god ide, så var de perfekte for ham. "Jeg kunne da godt tænke mig at vide lidt mere om det," sagde han og lagde mere tryk på sine flirterier så hun ikke var i tvivl som han stillede sig tætte på hende med et intenst blik brændende mod hende.
Han blinkede lidt overrasket over hvor nemt hun slog over i et nyt emne, eller det var jo ikke nyt, men han havde bare lige haft gang i dybe flirterier jo. "Jooh, men det bliver nok en smule for poetisk til mig, for hvordan i alverden skulle de dog være muligt." Han ville have ladet emnet ligge, men hun trickede virkelig hans trang til at være bedrevidende. "Man kan vel ikke ændre sin skæbne? For hvis man ændre den hvem siger så ikke at det rent faktisk hele tiden havde været meningen at du skulle ændre det, for hvis det havde, havde du vel i virkeligheden ikke ændret noget, men bare opfyldt det." Åh da det var en af de ting der kunne give hovedpine at tænke for meget over, alligevel kunne han ikke lade det ligge og han placerede triumferende armene over kors som han selv mente at han stod med et ret godt argument. "Hen er eddersørme underlig," indrømmede han ligeud. "Jeg tror han har været fanget i et tidslupe i en besværgelse der gik galt eller noget i den stil." Han rystede på hovedet, det var rystende at vide de var brødre mente Jo. "Han er besat af Gud og biblen og tror på samleje og sprut er en synd og alt det crap." JOphiel rystede opgivende på hovedet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 15, 2016 18:39:29 GMT
Scarlett mente da ikke selv at hun ligefrem var løs på tråden, men efter Tyler havde hun ikke lige haft mod på at have et seriøst forhold, og især fordi at hun desværre havde en vane med at vælge fyrer som Tyler, Scott... Og ja nu Jophiel som bare var endnu en af charmerende players, de havde bare en charme hun slet ikke kunne få sig selv til at modstå. "Så må vi jo se om du får mere info senere" sagde hun i et smil: "Når du har spist din mad" pointerede hun en smule malplaceret, Scarlett var nok bare en smule skør, nogen mente det var charmerende og andre mente nok bare hun var en frak.
"Det er vidst en helt anden filosofisk snak, men jeg kan godt fornemme du ikke helt er til den slags, hr healer" sagde hun og grinede, hun syntes det var underligt han kunne være healer, og samtidig være så skeptisk overfor alt. "Virkeligt? Han lyder næsten som en helt kedelig fyr... I ligner hinanden ikke?" spurgte hun, det havde hun set i sit syn, og hun havde en idé om det var ret freake at se sit eget spejlbillede i en anden person, heldigvis ikke noget hun havde prøvet.
|
|
|
Jophiel Ayers
•
Magiker
|
Post by Jophiel Ayers on Apr 18, 2016 20:38:57 GMT
Når nu hun endelig skulle besvare hans flirten så kunne han jo ligeså godt gå all in. Hun var en flot kvinde og Jophiel holdt sig aldrig tilbage for en omgang i dynerne. Han så på hende med hovedet vejende let på skrå og et lidt for muntert smil malet på læberne. "Jamen så må vi jo se at få spist," en blid drilsk undertone var at finde i hans ord. Igen når hun selv lod til at være med på flirterierne, hvorfor så holde sig selv tilbage. Han ville da ikke have noget imod lige at smide lidt rundt med hende. Han var ikke helt sikker på hvorfor han egentlig var dukket op, her, det ville jo være naivt at sige at det bare var for at undskylde. Delvist havde det været af nysgerrighed, men en del af det havde nok også været fordi hun så pokkers godt ud.
Han smilede flabet mod hende. "Virkelig? Hvad afslørede mig?" Udover alt ved hans attitude naturligvis. Han kunne godt lide at understrege når han selv mente at han havde en pointe som nu. Det måtte hun jo bare leve med, men hun lod nu også til at tage det ganske fint trods alt. Jophiel tyggede lidt på hendes spørgsmål. "Jo udseendesmæssigt, men det er da også det eneste." Besvarede han med et lille fnys. Tænk at han skulle dele sit vanvittig lækre udseende med en der ikke engang kunne finde ud af at udnytte det. Sådan en tabet!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 19, 2016 13:05:03 GMT
Scarlett smilede til ham, hun var glad for god mad og selvom hun var vegetar og næsten altid havde været det, så mente hun da selv at hun var ganske okay til at lave mad, hun var ikke til atl det med steak og den salgs, og desuden mente hun det styrkede hendes spiratuelle evner ikke at spise kød. Scarlett havde da ikke noget i mod at hygge sig lidt med ham, selvom hun måske var en smule sær, så var hun også ganske frisindet. Hun havde ikke været sammen med mange, men der havde da været nogen stykker efter at hun var gået fra Tyler, det kæmpe røvhul, ham hadede hun stadig.
"Måske din skeptiske mine" sagde hun i et smil, det var ganske hyggeligt at være sammen med Jophiel, ihvertfald følte Scarlett selv at de klikkede ganske godt selvom de jo var meget forskellige. "Åh, i har det måske ikke så godt sammen?" spurgte hun nysgerrigt, det var ikke så ofte at Scarlett sad og kiggede på fortiden, mest fordi at hun havde lært at man kunne blive sindsyg af at sidde og hænge sig i fortiden, men der var nu alligevel kommet noget godt ud af at hun havde gjort det med Jophiel: "lad os sætte os ind" sagde hun som hun fyldte to tallerkner.
|
|
|
Jophiel Ayers
•
Magiker
|
Post by Jophiel Ayers on Apr 23, 2016 23:29:21 GMT
Jophiel var ikke sikker på om han kunne stole på hendes kokkereringsevner når ikke hun spiste kød. For pokker hvor var han dog ikke god til grøntsager. Eller det smagte sikkert fint nok, men intet toppede en god bøf med bearnaisesauce! Alligevel kunne han nok godt overtales til at spise det, udelukkende fordi hun var lækker og han gerne ville have de få pluspoint i hendes bog. Han havde altid været en ladies man, så hvorfor ændre det nu. Desuden havde hun jo selv fremlagt at der var en lille mulighed for at det kunne gå ned af den vej senere og det ville han da ikke være dum nok til at ødelægge for sig selv!
Han smilede flabet til hende og trak uskyldigt på skuldrene, "jeg aner ikke hvad du snakker om." Besvarede han afslappet. Hendes spørgsmål fik ham til at le en smule. "Vi har ikke set så meget til hinanden, han bor ved min..vores søster, men han er virkelig mærkelig. Total besat af biblen og Gud og ja alt der følger med." Han nikkede og fulgte efter hende ind i stuen for så at sætte sig ned ved spisebordet. "Han kommer fra en eller anden lille by, og har ikke det fjerneste indblik i hvordan verden er skruet sammen," Jophiel slog lidt ud med hånden og rystede på hovedet. Han var satme en sær snegl.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 25, 2016 6:58:47 GMT
"Nej det gør du vel ikke" drillede hun og blinkede til ham, han var nu en ret skøn fyr, Scarlett var ihvertfald påvirket af hans charme, hvilket nok irriterede hende en smule, hun burde slet ikke flirte rundt på den måde, på den anden side var det jo ved at være længe siden, den sidste fyr hun havde været sammen med var jo Scott. "Ja han kommer fra en helt anden verden" sagde hun i et smil som hun satte sig ind til spisebordet, hun var ved at være ganske sulten og var glad for at han havde tænkt sig at holde hende med selskab denne aften, det kunne hun godt bruge.
"Så det blev ikke lige den perfekte bror som du måske havde håbet på?" spurgte hun i en rolig stemme: "Fortæl mig mere om din datter" spurgte hun nysgerrigt, nu havde hun jo ikke selv den store erfaring med børn, men var da alligevel stolt over at hun var blevet moster til lille Derek. Hun vidste ikke om hun skulle have børn, det var nok ikke noget hun havde tænkt så emget over, hun gik jo så meget op i sit arbejde og hun følte jo uden tvivl at hun levede for det, og desuden var hun jo omringet af børn hele tiden.
|
|
|
Jophiel Ayers
•
Magiker
|
Post by Jophiel Ayers on Apr 28, 2016 12:51:43 GMT
Hun var nu ret sjov måtte han erkende. Han ville da i hvert fald ikke have noget imod at hygge sig lidt med hende hvis hun var frisk, men det var jo primært hans tanker om alle kvinder ved første øjekast. Han lagde intet mere i det. Han vile nu godt indrømme at hun var lidt sjovere end mange af de andre trunter han havde hygget sig med, mest fordi at hun virkelig var speciel. Jophiel skar en grimasse, "Det tror jeg på!" Sukkede han, "eller en anden tidsalder." Han så lidt frem for sig ved den tanke.
En kort latter og han kiggede tilbage på hende, "jeg havde slet ikke håbet på en bror, jeg havde håbet at jeg havde ret - for jeg elsker at have ret - og så havde jeg håbet at jeg var den eneste mand med dette bedårende ansigt." Han blinkede til hende. Han havde aldrig ønsket sig en bror. "Ehm...hvad vil du gerne vide?" Spurgte han. Han elskede Avery, men alt det med Kayla havde gjort at han havde taget noget afstand til hende, mest fordi at han stadigvæk var inderligt bitter over at Kayla havde smidt ham ud og han hun nu åbenbart havde fundet en anden. Kunne hun for fanden ikke se at han var meget bedre? Han var måske ikke helt interesseret i at gifte sig med hende, men han kunne bare ret godt lide tanken om at hun savnede ham mere end han savnede hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 1, 2016 17:54:57 GMT
Scarlett havde ikke troet at hun ville møde en fyr lige foreløbigt som hun ville spændende, men hun måtte dog sige at Jophiel var en meget spændende mand og hun håbede da også at hun fik mulighed for at se lidt nærmere på ham på et tidspunkt. "Ja man ved jo aldrig, måske mugglerne faktisk har opfundet en tidsmaskine" sagde hun i et grin, hun ville da ikke være overrasket ihvertfald, de havde det jo med at finde på sjove ting til tider, og Scarlett vidste at der var mange ting de havde opfundet som hun ikke engang havde kunne nå at følge med i.
"Altså jeg har en bror, jeg syntes det er ganske rart ikke at være helt alene" sagde hun roligt, hende og Ryan var de eneste søskende i den flok, men de havde det godt sammen og de støttede hinanden. Scarlett havde ihvertfald altid stået der for Ryan, også den dag han var kommet ud af Azkaban. "Bare.. Hvor gammel er hun? Ser du hende? Bor hun hos dig?" spurgte hun roligt, Scarlett elskede børn og ville da ikke have noget i mod at se ham med hans datter, hun ville ønske hun selv havde fået børn, dog vidste hn jo godt at hun kunne nå det endnu, selvom det virkede så.. Fjernt.
|
|
|
Jophiel Ayers
•
Magiker
|
Post by Jophiel Ayers on May 3, 2016 8:18:46 GMT
Han smilede bredt over hendes kommentar, "ja, jeg må checke op på om han har en timeturner." Sagde han medet bredt smil. Man kunne jo aldrig vide. Ikke at han havde nogen som helst fornemmelse af at Zachariah ville være i stand til at forstå sådan et avanceret apparat, men man kunne vel blive overrasket. Jophiel havde aldrig været det store familie menneske, eller jo, han elskede jo Avery og ville meget gerne blive en større del af hendes liv. Dog måtte han i den sammenhæng også erkende at han ikke var hundrede procent over Kayla og bare tanken om at hun nu lå og hyggede sig med den idiotiske quidditchspiller satte hans pis i kog. Demyan havde snuppet Kayla hans skulle satme ikke også tro at han kunne nakke Avery.
"Jeg har også en søster." Fortalte han, Zoella og han havde et godt forhold og han elskede ligeledes hans niece Celina. Han havde aldrig troet at han ville være god til at binde sig, men det havde han jo heller ikke været. Han var jo endt med at have en affære med Rachel bag Kaylas ryg. Ikke noget han var stolt af, men han og Rachel havde altid haft en form for tiltrækning mod hinanden. "Øhm.." Han måtte tænke sig lidt om, "hun er 5," svarede han og smilede lidt, "hun bor hos sin mor, men jeg skal til at have en ordning med hende hvor jeg som minimum ser hende hver 14 dag." Fortalte han. Det glædede han sig faktisk lidt til. "Du kan måske godt lide børn?" Spurgte han ind.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 28, 2016 12:25:12 GMT
"JA man ved aldrig.. Tror dog ikke jeg vil rejse tilbage i tiden, selvom der er ting jeg ville ønske jeg kunne ændre så ja.. Det er nok bedst ikke at pille ved det" små ting kunne jo have kæmpe konsekvenser og hun ville helst ikke ændre nutiden, bare fordi hun gerne ville slippe af med Tyler i fortiden. "Oh... Jeg har kun en bror" sagde hun i et smil og kiggede på ham, hun var glad for at hun havde en lille familie, det var så hyggeligt når de brugte tid sammen, så behøvede de ikke altid tage sig til så meget.
"Åh sød alder... Jeg vil rigtigt gerne have børn en dag" indrømmede hun blankt, hun behøvede ikke en helt flok, bare en enkelt eller to var fint til hende, hun ville da heller ikke have noget i mod at passe Jophiel's datter hvis han havde brug for hjælp. "Ja børn er fantastiske, jeg er lige blevet moster og jeg er helt elektrisk over det" sagde hun i et stort smil og kiggede på ham, som hun fik mad på sin tallerken: "Hvad med dig, vil du have flere børn?" spurgte hun i en nysgerrig stemme og kiggede i mod ham,som hun tog en bid.
|
|
|