Deleted
•
Post by Deleted on Feb 24, 2016 18:38:52 GMT
Ezekiel Amardeus Zeke's hus Kl. 20.00
"Jeg gider aldrig flytte igen" beklagede hun og satte sig tungt ned i sofaen i Zeke's stue, ikke at hun havde så mange ting at flytte, men alligevel, det hun havde var skam rigeligt. Det var en underlig fornemmelse, at være sammen med Zeke igen, også selvom hun ikke helt vidst hvad hun skulle betegne dem som. Ashleen var træt lige nu, hun havde fået sagt farvel til Alecander, altså ikke fordi hun ikke regnede med at se ham igen, han var jo en god ven og hun satte bestemt pris på at have ham i sit liv.
Ashleen smilede kort for sig selv, hun kunne godt bruge en lur lige nu, men eftersom klokken kun nærmede sig otte, vidste hun at det nok var en bedre idé at holde sig vågen: "Så er alt jo stortset ved det gamle" sagde hun og skuede i mod Zeke. Ja sådan nogenlunde da, hun håbede bare de ville gå denne her gang, hun havde virkeligt en dårlig fornemmelse i maven når hun tænkte på alt det kærlighedspjat, men på den anden side så havde hun jo lovet ham at give det en fair chance, og det havde hun da også tænkt sig at holde.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
Fødselsdag: 16.09.2020
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Status: Varulv
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Skotland
Bosat: Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Azkaban
Stilling: Terapeut for Fangerne
C-box navn: Viggar
|
Post by Ezekiel Amardeus on Feb 25, 2016 7:27:38 GMT
Zeke så på hende med et hævet bryn og smilede, noget han havde haft ret stor tendens til hele dagen siden han fik at vide hun ville komme. Sidst var de jo blevet enige om ikke at fremskynde tingene, hun skulle have tid til at snakke med Alec, og det samme havde han skulle have tid til. Det var stadigvæk super akavet at tænke på at Alec havde fanget dem på sengekanten sidst og Zeke ville nok aldrig kunne slippe den følelse af flovskab fremover når han mødte Alec. "Hold da op, du har jo ikke engang nogen møbler," argumenterede han i en lidt for munter tone. Der var to uger til fuldmånen så humøret var ret højt hos ham, det var den bedste uge; ugen efter forvandlingen var han altid træt, ugen derefter var perfekt, og de følgende to uger begyndte han at blive mere og mere grumpuy fordi tiden til forvandlingen atter nærmede sig.
Alt det gad han dog ikke tænke på nu, nu var han bare glad for at have hende hjemme igen hvor han følte at hun hørte til. For ham føltes det som om at intet kunne gå galt! Han stillede sig bag sofaen med en hånd hvilende på hver side af hendes skuldre. "Ja, jeg er glad for at have dig tilbage," sagde han i en varm tone, de grønne vagtsomme øjne hvilede på hende. Om han mente tilbage som i at hun var hans eller som i tilbage i huset, det måtte hun selv bestemme, begge dele virkede for ham. "Så har du tænkt over om du vil have dit eget værelse? Eller om du vil sove inde ved mig? Eller begge dele måske, så kan du altid gøre hvad du føler for den pågældende aften." Det var lang tid siden at Zeke havde sovet sammen med nogen og han savende at have en og holde om i løbet af natten, men han ville for alt i verden ikke presse hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 25, 2016 13:44:51 GMT
Ashleen smilede. "Nej nej, men det er da hårdt at pakke op og ned, når man er lige så doven som jeg" beklagede hun sig i et smil, hun satte stor pris på at hende og Zeke havde fundet ud af tingene, han var en virkeligt fantastisk mand og hun havde savnet at bruge tid sammen med ham, nu kunne se jo ses hver eneste dag. "Jeg er nu også glad for at være tilbage" sagde hun og lagde nakken i mod sofalænet og kiggede op i mod ham: "Bare det går bedre denne her gang" sagde hun i en rolig stemme, men hun håbede da at de havde mere styr på hinanden nu.
"Lad os se på det, om ikke andet kan jeg altid tage sofaen hvis det bliver for mærkeligt" sagde hun, hun sov jo ikke som sådan med nogen: "Men altså jeg har jo været i et forhold engang" sagde hun, der havde de da sovet sammen, men det havde jo selvfølgelig også været med en pige. "Hvad med dig? Hvad har du af planer for vores såkaldte forhold?" spurgte hun i et næsten lumsk smil, hun havde det ret godt med at de to kunne have det godt sammen, hun ville bare gerne vide hvad han ligesom.. Tænkte.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Feb 29, 2016 12:49:56 GMT
Han sukkede en smule dramatisk og rystede på hovedet af hende. Hun var ikke rigtig klog, men det var nok også noget af det der gjorde hende så interessant. "Du har det sørme hårdt," kommenterede han med et morende smil på læben og en dyb tone af sarkasme. Hendes forhåbning om at de øt skulle gå godt denne gang var hun ikke ene om, "altså jeg løber i hvert fald ingen vegne," forsikrede han. Han vidste godt at det måske ville være for tidligt for hende at love sig selv 100% til ham allerede, de var jo ikke engang blevet enige om om de var kærester eller om de bare boede sammen, men han håbede da på at hun en skønne dag ville kalde sig hans.
Uden at lægg skjul på det himlede han med øjnene af hende, "hold nu op Ashleen, du skal ikke sove på sofaen når jeg har 3 ubrugte værelser." argumenterede han og så ned på hende med et bestemt blik. Han så lidt overrasket på hende, ikke sikker på om hun havde fortalt ham det før eller om det var ny information. Uanset hvad overraskede det ham, om ikke andet så igen. Dog begyndte en lille klokke at ringe i hans baghoved, "det var med en pige ik?" han var ikke sikker, men mente pludselig at kunne huske noget om det. Dog anede han intet om at det var med Jacqia. Spørgsmålet fik ham til at gengælde smilet og han sænkede sig ned for at placerer et roligt kys mod hendes læber. "Jeg har et par ideer," svarede han underholdt, han kunne ikke undgå at blive revet lidt med af hendes måde at være på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 29, 2016 17:33:28 GMT
Hun smilede: "Det ved jeg godt, sidst var det jo også mig der løb" sagde hun roligt, ikke fordi hun ønskede at han skulle være usikker, men fordi at hun ikke vidste hvordan fremtiden ville ende med at se ud. "Men jeg er nu også glad for at jeg er kommet tilbage, det må du virkeligt ikke tvivle på" sagde hun i et roligt smil, hun holde meget af Zeke, han var en god mand og han var uden tvivl værd at have i sit liv, også selvom det var virkeligt svært for hende at accepterer til tider, hun var ikke god til alle de følelser.
"Nej det ved jeg godt, men jeg har ikke lyst til at indrette et værelse" sagde hun blot, det virkede så koldt og ligesom at bo ved en submissive, og nu havde han jo selv sagt at det ikke skulle være sådan mere, de skulle være sammen på en anden måde denne her gang. "Jo det var det, hun var rigtig sød og alt det... Jeg tror bare ikke lige det var mig" sagde hun i et smil og tog fat omkring hans overarm go trykkede let: "Jeg har brug for en stærk mand der kan tage fat" grinede hun og slap ham så igen.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Mar 4, 2016 7:45:48 GMT
Han så på hende med et afslappet blik. Han var virkelig bange for at hun fik kolde fødder igen, men han vidste også at hvis han begyndte at gå og bekymre sig om det ville han bare ende med at blive sur og tvær og det ville bestemt ikke gavne noget når han jo forsøgte at få hende til at blive og indse hvor godt dette her kunne blive. "Det gør jeg heller ikke." Hun virkede glad for at være tilbage så han valgte at tage hendes ord for det. Han ville afsindig gerne vide hvad der skulle til for at han kunne bibeholde hendes interesse så hun ikke smuttede igen, men han måtte vel bare tage en dag af gangen.
Hovedet gled en smule på skrå. Han brød sig bare ikke om tanken om at hun skulle sove på sofaen. "Jeg har et værelse med en seng. Du kan selv vælge om du vil sove der, eller om du vil sove inde ved mig. Du kan også gøre det som du føler for den pågældende dag." Det var et forslag, på den måde kunne hun sove inde ved ham hvis hun følte for det, men også trække sig hvis hun havde brug for det. "Arh," han anede ikke helt hvad ellers han skulle sige for han håbede at det var pigen og ikke selve forholdet hun hentydede til. HAn turde dog ikke helt spørge ind. Han lo kort ved hendes kommentar og sænkede sig så ned for at fange hendes løber skønt det blev halvvejs på hovedet fordi han stod bag hende. "Det må vi jo se om jeg så kan leve op til." Hviskede han roligt tæt ved hendes læber. Et snedigt blik legede i de grønne øjne. Hun kunne et eller andet der fik den del frem i ham, det var underligt, men han kunne ærlig talt godt lide det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 4, 2016 9:20:50 GMT
Hun smilede, de to var virkeligt modsætninger på mange punkter, og Ashleen vidste at hun blot burde være taknemmelig for at en mand som Zeke ville tage hende til sig, men det var svært til tider, fordi der var så mange tng der gjorde hele dette her forhold umuligt, han var så følsom, og hun prøvede sådan at gemme følelserne væk. "Lad os nu bare tage tingene stille og roligt, jeg skal nok finde et sted at sove om det så skal være på gulvet" sagde hun, det var vel den mindste ting at snakke om, der var så meget andet hun prøvede at holde styr på i sin krop lige for tiden.
"Det er jeg nu ret sikker på" sagde hun blot, det var nu meget frækt at han havde den krop han havde, også selvom de jo før havde snakket om at ulven nok havde en del af skylden, så den var vel bare bonus også at have med. "Så hvad er dine planer at gøre med rummet? Vil du beholde det?" spurgte hun, hun kunne mærke hendes mave vendte sig i velbehag som han talte i mod hendes læber, hun var egentligt ret forelsket i ham, men hun turde bare ikke give fuldkommen slip på det.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Mar 6, 2016 21:21:18 GMT
Han kunne ikke lade være med at lade sig irriterer en lille smule over at hun var så stædig omkring hvor hun skulle sove, hvorfor kunne hun ikke bare tage imod gæsteværelset hvis ikke hun ville sove inde ved ham? "Om jeg så skal holde mig vågen til du falder i søvn udelukkende for at bære dig i seng så agter jeg at gøre det," svarede han stædigt. "Men ja, vi tager et skridt af gangen." Det var virkelig mærkeligt at det nærmest føltes som om at han var eksperten i dette her for han havde jo aldrig haft en kæreste, ikke før Anna, alligevel føltes det som om at han havde mere erfaring på området end Ashleen havde.
Han smilede mod hendes læber "det regner jeg med, medmindre du naturligvis heller vil have et hundrede procent nusse-pusse forhold?" Han smilede en smule flabet. Han kunne godt mærke at selvom rummet på mange måder frastødte ham fordi an ikke forstod det, så var det samtidig et frirum hvor han kunne lære nogen ting om sig selv han ellers ikke turde i dagligdagen. Han lukkede afstanden mellem dem ved at presse sine læber mod hendes i et blidt kys. Armene lod han glide omkring hendes krop så godt som han nu kunne fra hans possition bag ved hende og med hende siddende i sofaen. En del af ham havde bare brug for at holde hende lidt tæt ind til dig for at overbevise sig selv om at dette her var ægte og hun rent faktisk var her hos ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2016 22:45:03 GMT
Hun smilede til ham, han var så sød ved hende og det skulle hun uden tvivl lige vende sig til, det var jo ikke ligefrem fordi at mænd normalt behandlede hende som en prinsesse, hun fik blot besked på hvad hun skulle gøre for at stille sig selv - og dem, tilfredse. "Ja det må vi gøre... Men du skal vide at jeg er glad for det her" sagde hun i en rolig og forsikrende stemme, bare fordi hun ville sikre sig at han ikke troede hun var ved at fortryde eller noget i den stil, hun var glad for det, hun skulle bare lige vende sig til det hele.
"Åh nej... Helst ikke, det tror jeg ville freake mig lidt ud" sagde hun, hun kunne ikke forestille sig sådan altid at pusse nusse, hun havde nok brug for en mand der kunne sætte hende lidt på plads engang imellem. "Men er du sikker på at du vil rummet Zeke? Jeg... Altså jeg mener, hvad vil du gerne med vores... Forhold whatever?" spurgte hun roligt, det nyttede jo ikke noget at hun bare fik tronet frem hvad hun gerne ville, han havde jo trods alt også en mening gik hun ud fra?
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Mar 8, 2016 21:23:37 GMT
Zeke kunne ikke lyve overfor sig selv og sige at han hadede rummet, for det gjorde han ikke, der var en form for frihed i det, han skulle bare lige lære at udnytte det rigtig, for ja det freakede ham da ud, men på den anden side havde det jo også været lidt interessant og ret så tændende, også selvom det sidste gjorde ham lidt flov. Sandheden var vel at han var interesseret i rummet, han havde det bare så meget nemmere ved at sige at det var noget han gjorde for hendes skyld for så behøvede han ikke at se sig selv som tossen der kunne lide at slå på kvinder. "Godt," svarede han med et glimt i øjet. Han havde valgt at stole på at hun ville blive denne gang, for alt andet skræmte ham.
Han lo kort, "jamen så er det jo godt at et samlejerum hvor du bliver tæsket ikke er spor freaky." Stemmen dryppede nærmest af sarkasme, men det var ikke ment dømmende blot i kærlige drillerier hvilket kunne tydes ud fra smilet på hans læber. Det fadede dog lidt væk som samtalen blev en anelse mere seriøs. "Jeg ved at jeg synes du er en fantastisk spændende kvinde Ashleen, og rummet er en del af den du er. Måske rummet på nogen måder gær mig utryk fordi jeg ikke helt forstår, men jeg vil gerne forstå det, og jeg kan heller ikke benægte at ideen tiltrækker mig mere og mere." han kunne mærke kinderne blussen en smule op ved sin indrømmelse, men han ignorerede det. "Jeg er nok en del gladere for rummet end jeg ønsker at indrømme overfor mig selv." han smilede svagt til hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 8, 2016 22:03:09 GMT
Hans måde at sige det på, fik hende til at grine: "Du får det til at lyde klamt" sagde hun i et smil, hun ville så gerne bruge mere tid sammen med ham, og hun håbede da også at han stadig var frisk på rummet, Ashleen var ikke sikker på at hun kunne undvære det. Dog var hun glad for at hun ikke var endt med at være sammen med Alecander, for selvom hun ikke var meget for at indrømme det, så kunne hun mærke at hende shjerte tilhørte Zeke og hun havde ikke lyst til at være sammen med andre end ham.
"Jamen det er jeg da glad for, for jeg har ikke lyst til at tvinge dig hvis du ikke har lyst, men på den anden side så har jeg heller ikke lyst til droppe det" sagde hun i et suk og trak på skuldrende, det var jo en del af den hun var. "Arh... Jamen så er det jo godt du kan få lov til at udforske det... Hvordan fik du smag for den salgs?" spurgte hun i et roligt smil og vendte blikket i mod ham, hun var sikke rpå at de nok skulle finde ud af tingene sammen, på den ene eller den anden måde.[/b]
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Mar 12, 2016 12:09:09 GMT
Han lo kort sammen med hende. Han havde jo ikke sagt det klamt, men det vel sådan at det var. Men ja det lyd lidt nastyt og han følte sig en smule mærkelig ved at måtte indrømme at han glædede sig til at udforske det sammen med hende. Han havde ikke troet at han ville komme sig over Anna, men der var ikke gået meget mere end et halvt års tid efter de var brudt op, han havde jo mødt Ashleen og hun udfyldte en stod del af det hul Anna havde efterladt i ham. Om det ville blive udfyldt komplet måtte tiden jo vise, men ind til videre var de godt på vej og kunne de få et forhold sammen hvor rummet bare var en del af det og ikke nødvendigvis det hele af deres forhold så kunne det sagtens gå hen og blive helt fantastisk.
"Men jeg har lyst til at give det en chance, som du vil med det andet." Lovede han hende. Det var nok på tide at indrømme hvordan han havde det med alt dette her og han måtte jo erkende at det ophidsede ham, selv nu hvor de bare snakkede om det havde han næsten lyst til at hive hende med derned, og så for at vise hende at han stod inde for sine ord. Han nikkede, "ville det ære mærkeligt at sige jeg glæder mig lidt?" Spurgte han forsigtigt. "Anna, hun viste mig det, men..ja jeg ved ikke, jeg kunne vel ikke rigtigt finde gnisten for det samme med hende." Indrømmede han med et let skuldertræk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 14, 2016 9:33:17 GMT
Ashleen var glad for at han ville give det en chance, Ashleen var heller ikke sikker på at hun kunne leve helt uden, sådan et rum og den slags kontakt havde jo været en del af hendes liv i mange år, og udover en enkelt gang, så havde hun aldrig haft en dårlig oplevelse med det, det var altid skønt og fantastisk. "Så hvad har du tænkt dig at bruge aftenen på?" spurgte hun i et smil, glad for at de havde fundet ud af tingene og at der ikke længere var en masse drama og dårlige ting i deres liv, hun ville bare gerne have ro på nu, og nyde nærværet.
"Men i var da glade for hinanden, var i ikke? I var sådan et rigtigt par ikke?" spurgte hun blot, ikke helt modløst men alligevel med en vis nysgerrighed. Hun havde det lidt dårligt med at hun ikke var sådan en type, for Zeke ville sikkert elske at have sådan en pusse-nusse kvinde i sit liv. På den anden side havde hun jo også altid regnet med at være sammen med en fyr som Alecander og Lawrence... Så derfor var det jo også ganske nyt for hende, og måske var det meget klogt at de begge to havde en masse at lære, og forhåbenligt ville de få det fra hinanden.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Mar 14, 2016 22:20:13 GMT
Han glædede sig lidt til at lærer mere om rummet, også selvom det måske var lidt work in progras med ham dernede, han havde jo sådan set kun den erfaring han havde fået af hende, og den ene gang med Kimberly i Alecs rum hvilket have været helt utrolig akavet...dog ikke lige så akavet som da Alec tog dem i fuld sving på sengen sidst. Tanken alene fik ham næsten til at rødme. Han huskede ikke at han nogensinde havde været så pinglig berørt før i sit liv. Eller jo den ene gang Jaquia havde busted ham med hendes nemisis fra skolen. Typisk hans held at 2 gang han gik i seng med en kvinde blev han busted. Det var derfor han efterfølgende havde holdt den slags til soveværelset. - og ikke andres soveværelser - kunne han nu også tilføje til det memo.
Han trak på skuldrene og kyssede hende et par gange på halsen inden han gik rundt om sofaen og satte sig ved siden af hende. "Ærligt så har jeg ingen ide, hvad har du lyst til at lave?" Han var ikke så stor fan af at se film han begyndte altid at kede sig halvvejs inde i dem, men derfor kunne de jo sådan set godt begynde på en. "Vi kan se en film?" Forslog han derfor. Fjernsynet og afspillerne var også kun fordi det havde været et krav fra Lily så hun kunne se sine prinsessefilm. Zeke havde ikke brugt det siden. "Joh...det var vi vel.." sagde han som han prøvede at huske tilbage hvordan det havde været. "Men vi var nok for forskellige, jeg kunne ikke give Anna det hun søgte. Jeg var...for sød tror jeg." Det var vidst noget i den stil hun havde sagt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 17, 2016 21:38:03 GMT
Ashleen vidste heller ikke hvad hun havde lyst til at lave, altså jo en tur i rummet ville da ære udemærket men hun ville ikke presse ham, det var nok bedst at han selv foreslog det når den tid skulle være, hun ville jo gerne bare.. Ja holde styr på deres forhold og lære at forstå hvad det betød. "Film? Ja det er fint" sagde hun i et roligt smil, hun var overhovedet ikke vant til denne her slags forhold og hun var da heller ikke itvivl om at det nok ville tage hende noget tid at vende sig til, bare sådan at lave ting sammen bare for at gøre det?
"For sød? Yeah se det kunne også blive et problem for os" sagde hun og blinkede til ham, det kunne jo være rart med en mand der kunne tage lidt fat engang imellem, ikke fordi det havde hun da også oplevet han kunne når han først blev hidsig, men det krævede jo at hun provokerede ham. Ikke at hun havde noget i mod det, men hun kunne godt mærke på ham at det måske ikke lå helt så naturligt til ham som hun måske kunne ønske sig, men måske hun kunne nå at lave om på det lidt endnu
|
|
|