Ezekiel Amardeus
•
Magiker
Fødselsdag: 16.09.2020
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Status: Varulv
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Skotland
Bosat: Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Azkaban
Stilling: Terapeut for Fangerne
C-box navn: Viggar
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jun 12, 2016 23:13:06 GMT
Et lidt sneaky smil gled over hans læber ved hendes ord, ”og det gætter jeg på er en god ting.” Sagde han og kunne mærke at han næsten blev lidt stolt over det. Han mærkede varmen skyde op i kinderne som hun sagde at han var ved at få smag for det. Det var han uden tvivl, i dag havde været en ret stor øjenåbner for hvor fantastisk rummet kunne være. ”Ja, det er jeg.” Indrømmede han og var lidt glad for at hun ikke kunne se den dybe rødmen i hans kinder nu hvor hun lå med ryggen til.
Som hun snakkede om massage tog han glædeligt imod muligheden for at nusse lidt mere om hende så han rejste sig fra sengekanten kun for at sætte sig med et ben på hver side af hendes baglår. Han begyndte at masserer salven ind i hendes silkebløde hud. Hans mor havde været massør så han havde lært en smule ved at se hende masserer andre, og selvom det lå mange år tilbage huskede han det godt – måske ikke til perfektion, men nok til at give hende en behagelig oplevelse. Han var også selv ret udkørt og glædede sig til at sove, men dette her var bare for hyggelig en mulighed at lade passerer. Han lænede sig frem og placerede et par blide kys mod hendes skulderblade og nakke inden han forsatte. ”Jeg er virkelig glad for at vi har fundet ud af tingene,” måske detaljerne ikke var på plads endnu, men de lod da til at være nogenlunde på samme side med at accepterer hinandens måder at ville have et forhold på, og var det ikke også det et forhold gik ud på? Kompromisser?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 14, 2016 21:41:00 GMT
"Det er en god ting... Du skal lære at tro mere på dig selv Zeke" sagde hun og vidste skam godt at det var nemmere sagt end gjort, for hende var det jo bare så heldigt at hun egentligt altid havde haft rimeligt meget selvtillid, men det lå nok til familien, nu var Mitch jo ikke ligefrem den mest afslappede. "Det må vi gøre igen... Snart" sagde hun og havde lyst til at trække ham ind i et kys, men gjorde det ikke for nu, han var en helt igennem fantastisk mand og Ashleen kunne godt mærke at de følelser han satte i hende var nye, også selvom de skræmte livet af hende hvis hun tænkte dybere over hende.
Som han satte sig over hende for at masserer hende, sukkede hun roligt. Det var virkeligt en dejlig følelse og lige hvad hun havde brug for nu efter sådan en omgang, hviolket dog også gjorde hun måtte kæmpe lidt for ikke bare at falde i søvn. "Ja også jeg... Jeg håber bare det fortsætter" sagde hun ærligt, hun havde da haft sine bekymringer omrking tingene, men hun håbede alligevel at de begge to var faldet så meget til ro nu at tingene ville køre, nu havde han da i det mindste fået lidt mere smag for rummet.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jun 25, 2016 11:05:52 GMT
Han nikkede en smule tøvende. Det havde hun jo nok ret i. Han var bare så usikker på om han gjorde noget forkert. Han vidste at det skulle gøre ondt, men det var jo en fin balance, det måtte jo heller ikke gøre for ondt. På den anden side syntes han da selv at han havde givet ret godt efter i dag og det havde kun ladet til at ophidse hende. Tanken fik et mindre smil til at træde frem på hans læber. "Den er jeg med på!" Sagde han inden han overhovedet kunne nå at fange ordene på tungen. Han mærkede en svag rødmen, dog ikke så dyb som den havde været førhen når han indrømmede at han kunne lide det. Måske var han bare så småt ved at accepterer det?
Som han havde masseret hende lidt. Lænede han sig frem og kyssede hendes skulderblade. "Selvfølgelig holder det. Du skal bare tro på det." Sagde han stille. Han havde i hvert fald ikke planer om at stoppe, dette her virkede mere som begyndelsen på noget helt fantastisk og han kunne slet ikke vente med at udforske det noget mere. Han lod sig trille ned på siden af hende og kyssede hendes kind. "Måske du skulle få dig noget søvn?" Forslog han. Han var egentlig også træt og ville da ikke have noget imod at sove sammen med hende, nu håbede han bare at hun ville blive herinde for i nat. Hånden lod han stryge op og ned af hendes bare ryg som han betragtede hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 25, 2016 18:10:20 GMT
Ashleen var glad for at hun havde fået Zeke tættere på, ikke kun fysisk men også mentalt. Hun prøvede at ignorerer alle de tanker som skræmte hende, hun var så bange for at hun ville ende med at blive skuffet, eller det ville nede med at gøre virkeligt ondt på hende hvis han droppede hende. HUn havde jo før prøvet at mænd havde fået for meget, Ashleen vidste jo godt at hun nogengange fyldte en del i et lokale, og hun kunne godt lide det, hun havde det godt med at have så meget selvtillid. "Godt at høre du har fået smag for det" sagde hun i et grin og smilede til ham, selvom hun var virkeligt øm lige nu.
"Jeg ved nu ikke hvad jeg tror, men jeg har sagt at jeg vil give det chancen, også må vi jo se tiden an" sagde Ashleen i et kærligt smil, hunv ar glad for Zeke, og hun var klar på at give det en chance. "Don't break my heart" sagde hun i et grin og kiggede kort i mod ham, hun var glad for at de to havde fundet hinanden, og hun skulle nok lære at slappe mere af omkring det hele før eller siden, det var bare meget at tage ind på en gang. "Ja... Vi burde nok bare... Sove" sagde hunog smilede roligt til ham.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jun 28, 2016 8:53:53 GMT
Han gengældte hendes smil. Han havde ellers aldrig troet at han ville accepterer dette her, men det var som om at der ikke rigtigt var nogen vej tilbage nu, han ville gerne have at det skulle være på denne måde. Han ville gerne forsætte ned af denne sti så længe det ikke var det eneste deres forhold skulle bygge på. Hvis altså man kunne kalde det et forhold. Han nikkede roligt, ikke helt tilfreds med hendes svar, men for nu måtte det være godt nok. Han ville så gerne have at hun bare indså at dette her var rigtigt, at de to sammen var rigtige. Han havde ikke brug for en eller anden sød lille pige, han havde brug for en kvinde der kunne sætte ham på plads og give ham noget tilbage når hans temperament løb af med ham hvilket det jo godt kunne gøre en imellem.
Et svagt smil legede på hans læber og han kyssede hendes kind som han så meget alvorligt på hende. "I won't," lovede han og lod hånden glide op af hendes ryg til hendes hår. Han strøg forsigtigt en lok væk fra hendes ansigt. Hun havde virkelig sneget sig ind på livet af ham, selv uden han havde været klar over det. Han nikkede, "Ja...det burde vi.." Selvom han var træt havde han ikke lyst til det. Han var så fanget i øjeblikket, han ville genre bare ligge her og nyde dette perfekte lille øjeblik. Hvordan var han lige pludselig blevet så forelsket i hende? Han kunne slet ikke huske hvornår det var sket, men det var bare som om at det først lige var gået op for ham her til aften.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 6, 2016 19:29:02 GMT
Ashleen vidste godt at hun havde været heldig at finde en mand som Zeke, en mand som ikke bare havde det samme begær som hun havde, men også en mand der rent faktisk holde af hende. Det var en underlig fornemmelse, hun havde aldrig haft det sådan før. Hun kiggede i mod ham, hun ville egentligt gerne forklare ham hvordan hun havde det, men ordene sad ligesom fast i hendes brystkasse, som om hun heller ikke selv vidste hvad de betød. "Jeg er bare glad for tingene går så godt imellem os" sagde hun i et roligt smil, det var det bedste hun kunne sige for nu.
Som han kyssede hendes kind, smilede hun til ham: [b}"Godt"[/b] sagde hun i en rolig stemme, hun var bare glad for at være sammen med en fyr som forstod hende, især fordi hun godt vidste at hun ikke var helt god til at forstå. "Har du tænkt dig at blive her?" spurgte hun roligt, mest fordi hun ikke havde lyst til at tage beslutningen, hun var valgt til at blive presset, ikke selv tage beslutningerne. Den del lå stadig en smule fjernt for hende, og var endnu en ting hun virkeligt skulle vende sig til. HUn gabte, måske hun bare burde ligge sig til at sove også se hvad morgenen ville bringe.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jul 8, 2016 20:18:06 GMT
Han nikkede til hendes ord. Han følte sig også lettet over at det hele lod til at fungerer ret godt. Eller altså nu var det jo ret nyt, men det virkede bare som noget der sagtens kunne komme til at fungerer fremover. Måske var det naivt af ham at tro. De var jo meget forskellige, han ville gerne have en familie på et tidspunkt, ikke et ønske han altid havde haft, men det var kommet med tiden sammen med Anna. Ashleen virkede ikke som typen der var klar til at blive gift og få børn, og han havde bestemt ikke tænkt sig at ødelægge dette perfekte øjeblik med at spørge hende. Ikke nu. Nok heller ikke foreløbig i det hele taget, det måtte jo bare tage et skridt af gangen.
Han lod hovedet falde en smule på skrå og rømmede sig så smed et snedigt smil på læben, "jah? Nu er det jo mit soveværelse," drillede han hende. Han havde redt op til hende i gæsteværelset tidligere, men det havde han ikke lyst til at fortælle hende. "Og jeg synes du skal blive herinde sammen med mig." Måske det var at presse citronen en smule, hans stemme bare en lillebitte smule præg af den dominans han havde vist hende nede i rummet, han bemærkede det dog ikke selv, han ville bare så gerne have at hun blev her så de kunne sove sammen, han skulle da nok lade være med at holde om hende og det, men bare at sove i samme seng som hende var vel et skridt i den rigtige retning?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 18, 2016 22:30:20 GMT
Hun smilede til ham, hun var slet ikke vant til denne her behandling. Alecander's soveværelse havde hun aldrig sovet i, men hun havde en gang sovet ved Lawrence hvor han så havde valgt ikke at sove sammen med hende, det var jo slet ikke normalt med de ordninger her og Ashleen var heller ikke helt sikker på hvordan hun havde det med det. "Jeg er meget overrasket over alt det her" indrømmede hun bare og havde ikke lige andet at slynge ud som ikke ville lyde totalt på den forkerte side. Hun håbede de to ville fungerer sammen, også selvom de var meget forskellige.
"Jeg... Fint nok" endte hun i et suk, hun havde jo allerede sagt han måtte bestemme, men hun ville stadig gerne give det et forsøg. HUn havde aldrig puttet med nogen og den slags, men altså de kunne vel godt sove ved siden af hinanden. "Du er skøn, ved du godt det?" spurgte hun og tog hans hånd for at tage den op til hendes mund som hun roligt kunne kysse den et par gange, hun havde aldrig mødt en fyr som Zeke, og havde aldrig haft dte med nogne som hun havde det med ham. Det var en underlig fornemmelse, som hun alligevel ikke rigtigt havde lyst til at slippe.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Aug 1, 2016 21:55:44 GMT
Han var godt klar over at dette her måske ikke var hvad hun havde forventet og han ville da heller ikke benægte at hun kunne sove i hans seng og han kunne sove på gæsteværelset, men han ville ikke opgive sin perfekte kingsize dobbeltseng uden kamp! Han elskede virkelig sin seng og igen så havde han jo heller ikke lagt skjul på at han gerne ville sove sammen med hende. ”Hvis du vil have min seng for dig selv må du kæmpe for det - og ikke for at prale, men jeg er ret stærk.” Et drilsk smil legede på hans læber. Ikke at han ville orke at tumle rundt med hende, men han havde en ret god ide om at hvis han ikke orkede det, så gjorde hun nok heller ikke.
”Eller du kan bare accepterer det og sove sammen med mig i nat.” Kommenterede han tørt og kunne ikke helt skjule en kende triumf i blikket. Han rullede ned på siden af hende og sukkede blidt. Han var ved at blive overvundet af trætheden og glippede da også et par gange med øjnene, men blev atter helt opmærksom ved hende søde kompliment. Han smilede kærligt mod hende og lod hende trække sin hånd til hendes læber. Han lod den derefter hvile mod hendes kind, tommelfingeren gled let henover de rosa læber et par gange inden han lænede sig frem mod hende for at placerer et roligt kys mod dem. ”I lige måde Ashleen.” Sagde han stille og lod sig falde tilbage i sengen på ny så han ikke lå for tæt op af hende. Han ville ikke virke for omklamrende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 3, 2016 17:36:29 GMT
Ashleen anede ikke hvor alle de følelser for Zeke pludseligt kom fra, men hun var faktisk utroligt glad for ham.Han var en skøn mand og han havde et dejligt sind. HAn havde en hård side som hun elskede og en blød side som hun forsøgte at elske. Det var trygt, men alligevel så tilpas anderledes at det freakede hende en smule ud. "Jeg vil gerne prøve... Du er skøn Zeke, tak fordi du presser på" sagde hun i et smil, hun var vant til at blive presset på så mange punkter af sit liv, men det her var ikke et af dem. HUn prøvede sit bedste og hun håbede virkeligt at han ville accepterer at hun måske bare tog lidt længere tid om de her ting.
Som han lagde sig tilbage i sengen, kiggede hun over i mod ham: "Har du nogensinde været en partner utro?" spurgte hun en smule tilfældigt, måske bare for at skabe samtale, og måske fordi hun ikke helt følte at hun kendte ham så godt som hun gerne ville. Hun havde jo altid haft denne her mørke side i sig som var fuld af regler og kontrol, og det var underligt for hende at almindelige mennesker levede i et liv uden helt så mange af de regler. Hun forsøgte at følge med, og lige nu ville hun om ikke andet bare følge med Zeke. Han var blevet en meget vigtig person i hendes liv.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Aug 5, 2016 22:41:23 GMT
Sommetider ville han give utallige galleoner for at vide hvad der foregik inde i hendes hoved. Bare se hvilke tanker der strømmede igennem. Han vidste godt at hun ikke bare lige ville begynde at elske nusserier og alt det, men måske var grunden til at han forstod hende så godt fordi han vidste hvordan det var. Han havde jo heller ikke ligefrem altid været en hyggebamsetype. Han skød brynene lidt i vejret som hun takkede ham og han kunne mærke hjertet skippe et slag, det måtte jo betyde at hun kunne lide det og det betød virklig meget for ham så han ikke følte at det for hende var den rene tortur. Det var virkelig den omvendte verden. "Tak fordi du lader mig presse på." Svarede han blot og kyssede hendes pande.
Hendes spørgsmål fik ham til at kigge lidt undrende på hende, nu håbede han ikke at der var en dybere mening med det spørgsmål. Han tænkte ikke længe over svaret. "Nej. Men jeg har jo også kun været sammen med Anna.." Han tøvede et kort sekund og forsatte så med et lidt skyldigt blik, "men jeg overvejede det en enkelt gang.." igen en kort pause, "dengang jeg havde dig nede i rummet.." Første gang han havde mødt Ashleen havde han jo stadigvæk været sammen med Anna, han havde ikke ville indrømme det overfor sig selv før i dette sekund, men hvor havde han da haft lyst til at kaste sig over hende. Til gengæld var han ikke helt sikker på om han ønskede at høre hendes svar hvis han stillede hende det samme spørgsmål så i stedet valgte han at lukke samtalen stille og roligt, "måske vi burde få noget søvn?" Han lænede sig igen frem og placerede denne gang et kys på hendes læber. "Sov godt," sagde han roligt og lagde sig så atter over på siden side af sengen hvorpå han lukkede øjnene og lod hende ligge tilbage med sine tanker. Alting var så fantastisk lige nu, han havde ikke lyst til at det skulle ødelægges med nervøsitet hvis nu hun var typen der ikke kunne holde sig i skindet.
// out
|
|
|