Deleted
•
Post by Deleted on Jul 26, 2015 15:18:14 GMT
Ashleen var virkeligt tændt af dette her og hun vidste jo udemærket godt at hun ikke kunne stoppe før at hun var gjort færdigt, og da forhåbenligt også ham. Som han talte til hende, smilede hun ganske kort, hun vidste godt at han prøvede at provokerer hend eog det irriterende var at det virkede. Hun lod sine negle bore sig ned i hans brystkasse og hun lavede nogen lange røde mærker ved siden af dem hun havde sat tidligere: "Det ved jeg sørme ikke, giver DU op?" spurgte hun provokerende og blinkede til ham, hun kunne godt lide at have bare en smule magt.
Ashleen lod en hånd glide ned imellem dem for at placerer sig over dem og forene dem på ny, han hænder på hendes bagdel var virkeligt samlejeet og hun kunne mærke hvordan hendes hjerte hamrede med flere hundrede kilometer i timen. Hun begyndte igen at bevæge sig over ham, og greb rundt omkring hans hænder som havde fat omkring hendes baller for at bore sine negle ned i dem på ny, som hun mærkede at hendes klimaks kom med hurtige skridt, hun ahvde ventet så længe nu og der gik ikke ret mange minutter før at hun klemte hårdere til omkring hans hænder, og mærkede hvordan at hun faldt i tusinde stykker ned fra de højeste skyer. Det her havde været virkeligt intenst og meget underligt på samme tid.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
Fødselsdag: 16.09.2020
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Status: Varulv
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Skotland
Bosat: Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Azkaban
Stilling: Terapeut for Fangerne
C-box navn: Viggar
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jul 26, 2015 17:16:01 GMT
Han havde brug for at de fik afsluttet det de havde opstartet,han kunne slet ikke klare tanken om at han skulle gå rundt med disse frustrerende følelser i kroppen i flere dage efter fordi han ikke havde nået at blive færdig og da slet ikke op til fuldmånen hvor han i forvejen godt kunne være lidt kort for hoved. I nogle frygtelige sekunder troede han faktisk at spillet var tabt og at hun ville rejse sig og sige at det var det, så han blev ret lykkeligt overrasket da hun i stedet valgte at lade neglene glide ned over hans krop på ny. Han stønnede på ny, det var som om at smerten førte hans krop helt ud på kanten hvilket var en fantastisk følelse. "Jeg giver aldrig op." Stønnede han stakåndet, selvom alle tegn pegede mod det modsatte, han var total i hendes magt.
Han stønnede og skubbede sine hofter mod hendes hånd (så godt som han kunne når han lå på denne måde), da hun omsider forenede dem på ny. Han tog mere fat omkring hendes baller, bare for at have fat i et eller andet og slog nakken tilbage da hun begyndte at bevæge sig over ham. Som hun borede neglene ned i hans hænder stønnede han på ny og rettede igen blikket mod hende han betragtede hende længselsfuldt som hun bevægede sig mod ham og efter et par ekstra af hendes stød mærkede han musklerne spænde op som han nåede han sit klimaks. Hans brystkasse hævede og sænkede sig voldsomt som han gispede efter vejret, han havde aldrig oplevet noget ligende. Han følte sig komplet udmattet men trak hende alligevel mod sig nogen ekstra gange både for at få redet den sidste bølge af velbehag af og i håb om at hun ligeså ville nå at gøre sig færdig inden så længe. Til hans lettelse gik der heller ikke så lang tid før han mærkede hendes spænde op, han stønnede svagt og gav hendes baller et ekstra klem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 26, 2015 20:18:17 GMT
Ashleen kunne ikke genkende de følelser hun fik sammen med Zeke og hun var ikke sikker på om det nødvendigvis var en god ting, hun var et meget privat menneske på mange punkter og lige præcist med Zeke vidste hun ikke helt hvordan hun skulle holde styr på sig selv eller håndterer de ting hun tænkte, måske hun burde snakke med Alec omkring det? Som han sagde han aldrig gav op, smilede hun og bed sig igen i den fyldige underlæbe, han måtte vel indse at han havde tabt før eller siden for lige nu kunne Ashleen føle den indre sejr og hun nød den til fulde.
Som hun mærkede hvordan at hendes krop blev slap, lod hun sig roligt ligge nedover hans brystkasse og hvilede hovedet tæt ved hans kraveben. Hun var træt og hun havde det fantastisk på en og samme tid, de havde vel begge to vundet i sidste nede, hvis man kunne sige det sådan. Ashleen sukkede dybt: "Er du ok?" spurgte hun, det var nok næsten vane at spørge efter sådan en omgang for hun vidste godt at hun ikke havde været specielt hård ved ham, men hen i mod slutningen ahvde hendes tålmodighed ikke ligefrem været forfærdelig stor, og hun sejrede dog stadig indvendigt ved tanken om hvor længe hun havde pirret ham.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jul 26, 2015 20:35:37 GMT
Zeke pustede som hun sank sammen over ham og uden at tænke videre over det strøg han roligt hendes hår og lod et par fingre glide ned langs hendes ryg og op igen. Det havde været helt fantastisk. Han havde stadigvæk svært ved at finde ud af hvad alt dette betød. Han var ikke mega forelsket i hende, men han kunne godt mærke at hans hjerte slog lidt hurtigere omkring hende- Igen kunne det også et skyldes deres aktiviteter. "Jeg har ikke haft det så godt i lang tid." Indrømmede han uden at stoppe de blide kærtegn. "Men jeg er stadigvæk ked af det der skete tidligere." Remmene sad stadigvæk rundt om hans håndled og ankler, men han kunne ikke helt lige overskue at flytte dem.
Han så lidt ned på hende med et omsorgsfuldt blik, "soveværelset virker til at være urimelig langt væk, eller er det bare mig?" Han smilede svagt til hende og mærkede en voksende lyst til at kysse hende. Han gjorde det dog ikke. Ikke endnu. "Jeg er virkelig.." han tøvede for at finde det rette ord. "-Udmattet," han smilede til hende igen og havde ikke lyst til at slippe hende nogensinde. Dette her var helt perfekt i hans øjne. Igen ikke fordi han var direkte forelsket i hende, men hun var nu lidt sød. I et kort øjeblik kunne han ikke lade være med at forstille sig at hun var hans, bare for at lege med tanken.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 26, 2015 20:58:05 GMT
Ashleen trak vejret tungt som hun lå over ham, hun var da glad for at høre at han var ganske tilfreds: I lige måde... Og det er okay Zeke... Det er okay" sagde hun i en forpustet stemme, hun lå ret så godt lige nu og i et øjeblik var hun helt bange for at hun ville falde i søvn. Ashleen trillede roligt ned på siden og var derved ikke en del af ham længere, hun var træt og kunne bestemt også godt sove lige nu, men hun var som udgangspunkt ikke specielt glad for at sove nede i rummet.
"Ja det er langt væk..." sagde hun i et lille grin og kiggede over i mod ham: "Jeg tror bare at vi holder os til at du styrer showet, det kan jeg også bed håndterer, men tak for legen" sagde hun og kyssede hans kind. HUn vidste ikke om han var okay med at de ikke kyssede, men Ashleen kyssede ikke rigtigt nogen på munden, ikke fordi hun ikke ville, men fordi at hun ikke vidste om det ville skabe for mange uventede følelser: "Men vi burde nok gå op, jeg kan dog ikke bære dig" sagde hun i et smil og lagde en hånd på hans brystkasse, hun følte noget ganske særligt omkring ham.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jul 26, 2015 22:15:32 GMT
Han var stadigvæk tynget af den dårlige samvittighed, dog hjalp det lidt at hun lod til at tage det så roligt. Han lod hende trillede ned ved siden af sig og kunne ikke helt modstå trangen til at ligge en arm omkring hende. Havde lyst til at holde hende tæt ind til sig, men han var ikke helt sikker på om hun var interesseret i den samme omsorg som han elskede at give. Alligevel havde han ikke lyst til at bliver hernede og sove, men han frygtede samtidig at øjeblikket som han følte de havde, ville blive spoleret hvis han rejste sig nu.
Zeke smilede til hendes ord. "God plan." sagde han stadigvæk med hæftig vejrtrækning. "Men det var faktiks rart at få et glimt af det fra den anden side." Indrømmede han og kiggede lidt op i loftet. Kysset mod hans kind fik ham dog til at vende opmærksomhede tilbage til hende en smule overrasket. Ganske stille førte han en hånd til hendes kind og strøg den blidt som han betragtede hendes ansigt. "Tak fordi du stoler på mig," det kom lidt ud af det blå, men han mente det, det betød meget for ham at hun ikke var løbet skrigende væk. Han smilede til hende, "så pyt du får lov til at slippe i dag" drillede han og betragtede hende lidt igen inden han besluttede sig for at tage chancen, han lænede sig frem mod hende og placerede et afprøvende kys mod hendes læber.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 26, 2015 22:20:14 GMT
Ashleen havde slet ikke tænkt tanken at hun måske ville blive forelsket i Zeke, det lå så fjernt for hende fordi hun alle dage havde vidst at indenfor denne her branche, så var forelskelse noget virkeligt dumt som man ikke burde være en del af, ikke hvis man gerene ville fortsætte på denne her måde ihvertfald, og det ville Ashleen trods alt gerne. "Jeg er nødt til at stole på dig hvis det her skal fungere... Men du er en bedre mand end du tror" forklarede hun ham og smilede til ham: "Jeg er bare ikke vant til sådan... Gensidig... Kærlighed, jeg er mest tryg ved at en bestemmer" sagde hun og trak på skuldrende.
"Tak... Ellers ville vi ende med at sove på gulvet" sagde hun i et smil, hun ville jo nok ende med at collapse anyway inden de nåede specielt langt ud af værelset, ihvertfald hvis hun skulle bære hans vægt også. Som Zeke lænede sig frem for at kysse hende, mærkede hun med det samme en ukendt varme sprede sig i kroppen og i et kort sekund nåede hun at gengælde det, inden hun trak sit hoved væk: "Ehm.. Det... Det er nok ikke en god idé" hørte hun sig selv sige, på trods af at det var virkeligt rart, og hun rykkede en smule på sig, måske de bare burde gå op i seng?
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jul 26, 2015 22:43:08 GMT
Han så på hende med et roligt blik. "Hvad får dig til at tro det?" Spurgte han ind. Ikke at han havde gjort noget. Eller jo han havde mistet kontrollen overfor hans onkel en enkelt gang hvilket havde resulteret i at manden havde brækket armen. Alt det had manden havde sat i Zeke lå der stadigvæk. Frygten for at være det monster som han havde ment Zeke var. Han blev kaldt lidt tilbage da hun snakkede igen. "Hvorfor?" Spurgte han og så på hende. Han forventede ikke af hende at de skulle giftes, men tanken om at hun kunne gå ud af døren og hoppe på den første fyr hun mødte hvis hun ville, det huede ham bestemt ikke.
En svag træt latter spredte sig i rummet, han så på hende. "Ja og det ender bare med at give rygproblemer," understregede han. Han vidste ikke hvad det var der fik ham til at kysse hende, men det var jo noget han havde haft lyst til længe og nu måtte han bare give efter. I nogle ganske korte sekunder lod det endda til at hun ville gengælde det, men så stoppede hun. Han så spørgende på hende. "Siger hvem?" Spurgte han lavmeldt og lod hånden glide ned langs hendes side, ikke at han havde tænkt sig at der skulle ske andet end kysset, det ville han alligevel slet ikke kunne han var alt for træt. Men den ømhed og nærhed der lå bag var bare rar at føle fra tid til anden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 27, 2015 15:30:15 GMT
Ashleen aldrig været sammen med en mand der troede så lidt på sig selv om Zeke gjore, og det var virkeligt underligt for hend,e han var jo en super mand, så hvordan kunne han ikke tro på at det han gjorde var godt nok? "Fordi at det jeg har oplevet indtil nu er ganske tilfredsstillende" smilede hun og lod kort en hånd ligge sig på hans kind som hun kiggede på ham, han havde virkeligt at kønt og følsomt ansigt, det hele var bare så anderledes omrking ham. "Fordi at det gør mig utryg... Jeg kan ikke lide det med at stole på folk på de følelsesmessige plan" sagde hun roligt, hun havde det dog fint med at stole på at mænd ikke slog hende ihjel i soveværelset.
"Præcist, så fed du er" drillede hun og blinkede til ham, det var endnu en ting hun virkeligt elskede ved Zeke, han var en sjov man og han fik hende til at grine, det var der heller ikke mange af de andre der gjorde, de var jo så alvorlige alle sammen. "Siger jeg... Det... Gør man ikke i denne her branche, det er for... Privat" sagde hun og rystede på hovedet, Ashleen var en stærk kvinde fordi hun ikke lod folk komme tæt på, så var hun altid sikker på ikke at blive såret.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jul 28, 2015 21:43:29 GMT
Zeke plejede ikke at være så usikker på alting. Han var usikker omkring rummet fordi det var en helt ny verden for ham, og han var usikker når det kom til kvinder, bare fordi han altid var en smule akavet når det kom til at være social. Han havde jo levet meget af sit liv helt alene. Men når det kom til ting som hans job, madlavning, at bygge ting eller stå op for noget han troede på, så var han nærmest en helt anden mand. Et lille stolt smil gled over hans læber. "jeg er glad for at jeg kan tilfredsstille dig." Sagde han og mærkede hvordan hans kinder blussede svagt.
Han lod det intense blik studerer hende lidt. "Men handlede dette her ikke om tillid?" Spurgte han så og hævede brynene. Han tog en lidt dyb indånding. "Jeg ved godt at jeg nok ikke ligefrem har den største erfaring på området." Begyndte han stille. "Men selvom kærlighed kan være forfærdeligt når det går galt...så er det også fantastisk i den periode det går godt." Han så lidt på hende. "I rigtigt mange år levede jeg herude i skoven helt alene. Min allerførste gæst var min søster der først besøgte mig flere år efter huset var bygget færdigt." Han tøvede igen. "Anna var den første kvinde jeg nogensinde har lukket ind, men selvom det gør ondt nu, fortryder jeg ikke at jeg gjorde det." Han var ikke helt sikker på hvor han ville hen med dette her. Måske håbede en del af ham at hun måske bare ville overveje at give sig lidt af hende selv. "Hvad så hvis jeg siger at du skal kysse mig?" Hans sendte hende et udfordrende blik og lænede sig lidt frem mod hende igen, dog uden at kysse hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 29, 2015 19:53:35 GMT
Ashleen smilede til ham, hun turde ikke tænke på hvad hun følte for ham, men hun kunne skam godt mærke at det her var anderledes. For nu var det en dejlig fornemmelse, men hun vidste også godt at hun var nødt til at holde afstand for ikke at falde i, det ville ende galt. "Det kan du, det skal du skam ikke være itvivl om" sagde hun og strøg ham kort over brystet, Zeke var lige præcist det menneske hun havde haft brug for i sit liv, hun havde haft brug for en der kunne få hende på rette spor igen og som kunne være hendes makker, og hun syntes nu selv de to var et ret godt par, altså... makkerpar.
"Regl nummer et her er don't fall in love... Man kan ikke styre det så.. Man tænker ikke logisk" sagde hun og rystede på hovedet, der var jo en grund til at Ashleen altid havde stukket halen imellem benene så snart hun fik en smule følelser for nogen. "Det... Det kan jeg ikke Zeke, undskyld..." sagde hun og rystede på hovedet, det var en grænse hun ikke brød sig om at overskride, hun havde kysset med Jaquia og da også en gammel ven fra skolen, men det var ikke på det her niveau, de havde jo bare en aftale.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jul 29, 2015 21:32:21 GMT
Han smilede atter til hende og mærkede at han faktisk blev ret stolt af at tænke på at han var i stand til at give hende tilfredsstillelse, det var et ret stort plus for ham. Han fangede hendes hånd med sin og førte den kort til sine læber for at give den et blidt kys. Det var ikke meningen at han ville blive forelsket i hende og det var han heller ikke, men han kunne ikke benægte at han fandt hende helt utrolig spændende og at det måske godt ville kunne udvikle sig i den retning skønt han ellers havde sat sig for aldrig at forelske sig igen, men det sagde man vel altid lige efter et brud.
Han kunne ikke lade være med at prikke lidt til hende på det forvrængede syn hun tilsyneladende havde på kærlighed. Han havde jo heller ikke været særlig klog på det område før Anna, men han fortrød ikke at han havde prøvet det. "Og hvem er det så der har sat sig ned og skrevet de regler?" Spurgte han udfordrende, "hvem siger at man ikke kan få begge dele?" Zeke var ikke god til at blive sat i en boks og skulle leve efter andres forventninger, han gjorde som der passede ham og dette her skulle ikke være nogen undtagelse. Alligevel ville han dog ikke presse hende til noget hun ikke var interesseret i. "Hvorfor ikke? Jeg er hernede fordi du lokkede mig til at prøve," han lænede sig længere frem mod hende så hans læber kun var så centimeter fra hendes. "Så prøv dette her for mig, bare en enkelt gang, hvis ikke du kan lide det gør jeg det aldrig igen." Lovede han. Han ville bare gerne afprøve om det gav sommerfugle i maven altså om det føltes rigtigt at kysse hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 31, 2015 19:54:52 GMT
Det her var skam også ganske nyt for hende, hun lå aldrig og snakkede efter samleje, normalt var hun så træt at hun bare gik i seng og faldt om inden hun helt nåede at tænke så langt. Hun sukkede kort for sig selv og smilede stille til ham: "Det er ikke en regel" forsøgte hun og rystede på hovedet, det var jo bare noget alle vidste. "Når man er forelsket så tænker man ikke rationelt også går tingene galt sådan nogen steder her.. Enten på den ene eller anden måde, det er bare noget alle ved" sagde hun og trak på skuldrende, hun vidste godt det var forvirrende.
"Zeke, følelser hører ikke til i dette her, og kys har noget med følelser at gøre med mindre vi knepper bagefter" sagde hun en smule hårdt, hun havde svært ved at overskride de grænser, ikke fordi hun havde traumer eller havde noget i mod at kysse, hun kunne bare ikke rigtigt overskue tanken om at dette her skulle blive til mere end det var, nu vidste hun jo hvordan det var gået for Alecander. "Men du er en god mand Zeke, og jeg stoler meget på dig" sagde hun og lagde en hånd på hans kind for roligt at ae den og kyssede så venligt hans kind.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jul 31, 2015 20:57:59 GMT
Nu måtte han himle åbenlyst med øjnene af hende, det var da det dummeste han længe havde hørt. "Hvad skulle kunne gå galt?" Spurgte han og lod hovedet glide en smule på skrå. "Intet behøver da at ændre sig bare fordi man har følelser for hinanden." Det var ikke fordi at han krævede at hun skulle få følelser for ham, lige nu var det nærmere en principsag fordi han syntes at det var helt utrolig tåbeligt. Han trak sig en smule da hun brugte ordet kneppe. Det lød så voldsomt og grotesk. Han vrængede næsen af hende. "Fik du overbevist sig selv lidt mere ved at sige det på den måde?" Spurgte han ind og kunne ikke helt lade være med at analyserer hende en lille smule selvom han godt vidste at det ikke var smart. "Ashleen, hvorfor tør du ikke? Er du bange for at det ville følge til noget du ikke havde kontrol over?" Hun var i hans øjne lidt af en kontrolfreak som han selv kunne være til tider.
Han flyttede sig en smule væk fra hende da hun kyssede hans kind. Nej det skulle hun ikke have lov til. Medlidenhedskys som havde han inviteret hende til skolebal men hun allerede var blevet spurgt af en anden. "Hvis du stoler på mig så må du jo bevise det en dag." Han rejste sig fra sengen og fandt sine bukser som han iførte sig uden at tage bokseshortsene på først, han skulle jo alligevel kun op i seng. Det var ikke fordi han var sur på hende, måske en lille smule fornærmet, men det ville gå over igen. Han syntes bare det var irriterende at hun ikke ville lade ham gøre noget så simpelt som at kysse hende nu hvor han havde ladet hende vise ham hendes verden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 4, 2015 15:40:52 GMT
"Mange ting kan gå galt, Zeke" forsøgte hun sig og kunne ikke helt forstå hvordan han ikke kunne se det, der var jo så mange ting som hele tiden foregik i denne verden og hvad nu hvis man ikke ville sige stop fordi man ikke ville såre den person man var sammen med, og hvad nu hvis man stoppede alt for hurtigt fordi man ikke ville skade? Der var bare så mange ting i det: "Det er svært at forklarer Zeke, men det er almen kendt indenfor denne her verden at forelskelse er idiotisk" sagde han og sukkede for sig selv.
"Jeg er ikke til alt det følelsespjat Zeke... Vi knalder, vi behøver ikke også kysse... Hvorfor er det så vigtigt for dig?" forsøgte hun blot at analyserer tilbage, hun kunne da også lege den leg hvis det skulle være på den måde, ikke fordi at hun havde noget i mod kærlighed, det var bare ikke rigtigt noget for hende. "Jeg stoler på dig med alt det her, må det ikke være nok?" spurgte hun i en rolig stemme og smilede ganske forsigtigt til ham, som hun nussede hans kind, hun kunne virkeligt godt lide ham, men hun turde ikke overskride den grænse.
|
|
|