Deleted
•
Post by Deleted on Jul 19, 2015 18:17:46 GMT
Ashleen var meget glad og afslappet overfor de fleste ting, og hun håbede da også at Zeke ville begynde at bløde mere op, nu havde d ejo været sammen, så var der vel ikke så mege andet id et: "Altså... Du undervurderer dig selv Zeke, du er en lækker fyr og du er slet ikke så dårlig til at tænde en kvinde som du tror" sagde hun og blinkede til ham. Ashleen var ikke forelsket i ham eller noget i den stil, sådan var hun jo ikke, men hun var meget tiltrukket af ham og hun håbede bestemt ikke det ville blive sidste gang at hun fik lov til at være tæt på ham.
"Ja det gør jeg, bare ikke for meget, så kan jeg ikke sove om natten" sagde hun i et smil og kiggede over i mod ham: "Altså vi kan jo lige spise først, men det er naturligvis kun hvis du er frisk?" sagde hun i en spørgende stemme og afvetende ham, det kunne jo godt være at det hele havde skræmt ham lidt for meget. Ashleen tog dynen omkring sig igen, mest fordi det andet var lidt for køligt, og hun betragtede så roligt Zeke, og konstaterede atter engang at han jo intet havde at være genert for, han var en lækker mand og Ashleen håbede de to ville få mange sjove stunder sammen endnu.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
Fødselsdag: 16.09.2020
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Status: Varulv
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Skotland
Bosat: Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Azkaban
Stilling: Terapeut for Fangerne
C-box navn: Viggar
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jul 20, 2015 0:40:28 GMT
Han så på hende og mærkede kinderne begynde at brænde. "Hvem siger at jeg tror jeg er dårlig til at tænde en kvinde?" Spurte han lidt udfordrende. Var hun tankelæser eller noget i den stil? Det var en smule skræmmende. Alligevel var han virkelig tiltrukket af hende. Hun var smuk og tiltrækkende og han kunne slet ikke få nok af hende. Han ville hellere end gerne bruge sin tid med hende, om det var en begyndende forelskelse eller om det bare var ren og skær lyst kunne han ikke helt afgøre, men det var måske også meget godt. "Så er det godt at der er nogen timer til at det bliver nat igen." Sagde han med et morende smil som hurtigt gled væk som hun sad der og blottede sig for ham. Han kunne mærke at hans appetit steg, men ikke for maden. Han måtte tage sig selv i bare at sidde og stirre lidt på hende, hvilket gjorde ham ret flov.
Zeke kunne ikke skjule overraskelsen over at hun allerede var klar til at gå ned i rummet igen. Han var jo slet ikke vandt til at bruge det da det ikke havde fanget hans interesse rigtigt -før i går aftes. Han ville bare heller ikke virke for desperat. Alligevel hørte han sig selv sige: "Gerne for mig." Måske han bare skulle opgive at dække over hvor spændende han syntes det var. Underligt ja, men spændende. Han tog en bid æg selvom han egentlig ikke var særlig sulten mere, "så hvornår ville du flytte ind?" Spurgte han så lidt ud af det blå. Det var jo rart nok at vide. "Jeg vil gerne hjælpe dig med at flytte dine ting hvis du har brug for det, men så skal det helst være inden onsdag i næste uge for der er jeg væk hele dagen og natten." Der var det fuldmåne og han var ingenting værd de første dage efterfølgende, "jeg sover nok det meste af både torsdag og fredag". Han var ikke sikker på om hun tænkte over at det var den tid på måneden, for hvorfor skulle hun da også det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2015 20:52:04 GMT
Ashleen kunne ikke lade være med at rynke let på panden af hans ord: "Aha så du gik bare og spillede genert og usikker for sjov?" spurgte hun undrende og rynkede på panden: "Tjah det er det vel" sagde hun i et lille smil og bed sig let i underlæben, hun ville bestemt ikke have noget i mod at lege med Zeke igen og han virkede da heller ikke som om han havde noget i mod at lege med hende. "Ehm jeg tænker måske en af de nærmeste dage?" sagde hun i et smil, hun vidste ikke helt hvornår hun ville flytte ind, faktisk virkede det helt underligt at skulle flytte ind til en næsten fremmed epå den måde.
"Tirsdag er fint? det er virkeligt pænt af dig Zeke... Skal vi gå derned når jeg har spist eller skal jeg tage tøj på?" spurgte hun og blinkede til ham. Det var ikke fordi at hun som sådan ville drille ham, men en smule sjovt måtte man vel gerne have det, og desuden måtte man vel godt drille ham en smule? Nu vidste hun jo godt at han kunne. "varulv?" spurgte hun usikkert og rynkede let på panden, var der mon noget farligt i det dagene op til? Nu kendte hun ham jo ikke helt så godt endnu.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jul 20, 2015 22:22:08 GMT
Han hadede at indrømme det, men hun havde en pokkers god pointe der. "Eh.." Han tænkte som en gal for at finde en undskyldning, men måtte opgive. "Okay den vinder du." Sukkede han med et smil. Han havde jo aldrig rigtigt lagt så meget tanke i det. Engangsfornøjelserne havde han kun set den ene gang -sjovt nok, og Anna hun havde da virket ret tilfreds, indtil hun skred. Men nu hvor han tænkte over det så han været fuld inden han havde været sammen med de andre kvinder, på nær Anna naturligvis, fordi han altid drak sig mod til at lægge op til noget. Han blev revet ud af tankerne og blinkede lige et par gange for at fange tråden igen. "Ja det lyder helt fint for mig. Tager du så hjem i dag eller?" Han ville faktisk gerne have at hun blev, men samtidig ville han jo heller ikke holde på hende.
Det hurtige emneskift fik ham til at kigge overrasket på hende, mente hun det seriøst? Han rødmede og prøvede at samle mod til sig. "Vi kan da godt gå derned...hvis du ikke er for træt?" Der var en bekymret og alligevel lidt udfordrende undertone i hans stemme. Alene tanken om at hun sad nøgen under dynen, gjorde et eller andet ved ham. Det ville alligevel nok også være den sidste dag inden fuldmånen at han turde bevæge sig derned i frygt for at han mistede kontrollen. Det var altid værst ugen op til. Han rettede de grønne øjne mod hende med et lidt skyldigt blik og nikkede så. "Ja, lige netop." Han sukkede igen. "Jeg er ikke meget værd dagene op til og bagefter." Forklarede han kort. "Jeg kan godt have svært ved at holde temperamentet nede før fuldmånen og er virkelig træt bagefter." Han trak let på skuldrene og tog en tår af kaffen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 21, 2015 18:18:43 GMT
Ashleen kunne ikke lade være med at grine af hans ord omkring at hun vandt, det var virkeligt som om at der boede to forskellige mennesker inde på Zeke. Den søde og generte fyr som hun sagtens kunne forestille sig som en sød og pusse-nusse agtig kæreste, også den anden som var den mand hun havde mødt ned ei rummet der dominerede og som slap sine indre tanker fri. "Det ved jeg ikke helt, jeg burde nok få pakket... Men vil du gerne have jeg tager hjem?" spurgte hun og lagde hovedet på skrå, det var virkeligt spændende dette her, mest fordi at hung erne ville vide hvor meget han rent faktisk nød at have hende omkring sig, og hvor meget han følte sig presset, for selvom hun godt vidste hun pressede lidt, så skulle det jo helst være frivilligt.
"Jeg er ikke træt, en smule øm, men ikke træt" sagde hun i et smil og kiggede på ham, som hun bed sig i underlæben, lidt en vane hun var startet på da hun gik på Hogwarts fordi mænd syntes det var sødt, men nu bemærkede hun det ikke rigtigt længere. "Har du da nogen ting du gerne vil have udlevet?" spurgte hun og blinkede til ham. Hun sagde dog intet om hans varulv for nu, hun ville ikke presse ham men det lød da spændende, hun kunne jo til tider godt bruge at han var en smule mere temprements fuld.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jul 21, 2015 21:53:32 GMT
Havde Zeke vidst at hun så ham lidt som to personer ville han nok være tilbøjelig til at give hende ret. Det ene øjeblik var han denne her søde hyggelige fyr og det næste kunne han raserer huset. Ikke at hun havde set den del af ham -heldigvis. Rummet i kælderen fik en del af den person frem i ham og det skræmte ham nok lidt. Han var ikke i tvivl om at det var ulven i ham, han nød faktisk at kunne slippe lidt af det ud i stedet for altid at holde det tilbage. Ikke at han undertrykkede det som så mange andre, men han blev nødt til at holde fat i sig selv for ikke at lade den dyrriske side vinde, så ville han bare ende som Greyback og det ønskede han på ingen måde. "Nej slet ikke, bliv endelig!" Han rynkede brynene og bed sig lidt i underlæben, "det lød lidt desperat gjorde det ikke?" Han skar en grimasse og sukkede. "Du er meget velkommen til at blive." Han smilede forsigtigt til hende.
Han kiggede på hende med et lidt sultent blik som hun bed sig i underlæben. Hvorfor virkede selv det tiltrækkende på ham lige pludselig. "Øm efter stødene eller efter...mig?" Spurgte han stilfærdigt og var lidt bange for om han havde været for hård ved hende. "Øøh altså det ved jeg ikke..du har måske nogen ideer?" Han følte sig så lille når de snakkede om den slag, og at det havde samtalen over morgenbordet som var det det mest normale i verden gjorde ham lidt underlig til mode, selvom det var spændende. "Du har måske vilde fantasier du vil have udlevet?" Han tog sig selv i at have en lidt mere flirtende tone på, hvilket han ellers ikke havde gjort før. Han rømmede sig. "Ikke at jeg tror du ville kunne dominerer mig." Det var ikke ment som en udfordring, men som det slap ud kunne han godt høre at det måske lød sådan.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 22, 2015 8:42:33 GMT
Ashleen kunne ikke lade være med at grine let som han mente han selv lød desperat: "Måske en smule, men det er nu ganske sødt" sagde hun i et lille grin, hun havde aldrig nogensinde været sammen med en fyr som Zeke før, alt dette her var virkeligt nyt for hende, også bare måden det var foregået på, men alligevel så var det spændende og hun følte sig virkeligt tiltrukket af ham. "Mest mærkerne, men du var nu heller ikke helt skod" sagde hun og blinkede til ham, det var et stykke tid siden at Ashleen havde været sammen med en fyr, så hun skulle jo lige igang igen.
"Tjoh jeg har jo kun domineret kvinder, så jeg ville gerne have lov at binde dig og lege lidt med dig" sagde hun og bed sig igen i underlæben ved tanken, hun kunne næsten blive tændt bare af at tænke på det. Hun følte det meget samlejeet når hun dominerede kvinder hvilket hun jo også gjort med en god håndfuld kvinder, men hun havde aldrig domineret en mand, men havde ret gode tanker om hvordan det kunne foregå: "Hvis du er frisk?" spurgte hun i en rolig stemme, det var jo ikke alle mænd hun gad at gøre det med.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jul 22, 2015 9:03:02 GMT
Han skar en mild grimasse. Hvad i alverden var der galt med ham, han plejede virkelig ikke at gå så meget op i samleje. Han var jo vandt til at han og Anna måske gjorde det et par gange om ugen. Eller sådan havde det været til tingene mellem dem blev akavet og der så ikke rigtigt skete mere på den fond. Det var jo nok også derfor hun havde fundet en anden. Eller en af grundende dertil. "Det er jeg ked af, jeg plejer ikke at tænke så meget på det." Indrømmede han og smilede svagt uden at vide om det var en god eller en dårlig ting. Hendes kommentar med at det mest var mærkerne fik ham til at rynke brynene lidt, "du siger det som om at er en god ting at jeg gjorde dig øm." Han så ned i maden på hans tallerken uden at være mere sulten.
Faktisk havde han lidt dårlig samvittighed, det skulle jo være godt for dem begge, ikke sådan at hun var øm bagefter. Eller var det også meningen? Han var så forvirret over denne nye verden. De grønne øjne blev lynhurtigt rettet mod hende ved hendes forespørgsel. "Du vil binde mig?" Spurgte han og tænkte sig lidt om. "Jeg troede da også at du havde været dominant, men det er så kun overfor kvinder? Hvorfor ikke mænd?" Han bed sig i læben ikke sikker på om det var en smart ide. Sidstegang han blev bundet ødelagde han sengen. På den anden side ville det måske give god indsigt i hvordan det burde være, eller rettere hvordan hun gerne ville have det skulle være. "Okay.." Sagde hane en smule tøvende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 22, 2015 16:01:37 GMT
Ashleen syntes Zeke var utroligt spændende, fordi at han var så modsat fra hende, det var spændende, nyt og underligt og hun glædede sig virkeligt til at lære ham bedre at kende. "Syntes du da der er noget galt med at tænke meget på det?" spurgte Ashleen i en rolig stemme, hun vidste ikke helt hvordan hun skulle forklare det, men hun tænkte nok bare mere på det i perioder, nogengange havde hun utroligt meget arbejde, så tog hun sig ikke så meget tid til det, og andre gange så var hun jo submissive også var der gang i den. Lige nu savnede hun det, og hun var derfor glad for at hun havde mødt Mitch som var ret så frisk.
"Det er en god ting" sagde hun og smilede til ham, at hun var øm betød jo at de havde haft gang i den, og det måtte jo trods alt være en ganske god ting. "Fordi de mænd jeg kender ikke vil lade sig dominerer, og jeg er kræsen" sagde hun og tog en sidste bid af sin tallerken: "Det smagte virkeligt godt... " sagde hun og kiggede afventende på Zeke, var han mon klar på rummet nu? "Er du... sulten?" spurgte hun i en flirtende stemme.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jul 22, 2015 18:26:02 GMT
Zeke var en smule rundt på gulvet af alt dette her. Det var underligt at han var så tiltrukket af det nede i rummet for det burde han jo ikke være...burde han? Han bed sig i læben og skubbede tanken fra sig. "Neej..eller måske...det ved jeg ikke." Han blussede igen og skar en mild grimasse. "Eller jeg tror ikke der er noget galt med det, jeg er bare ikke vandt til det," sagde han og rynkede tænksomt sine bryn. Det var virkelig mærkeligt. "Hvis du siger det," han smilede svagt og ikke helt overbevist. Burde hun ikke være øv over at være øm? Denne her verden var mærkelig, men virkelig spændende. Han ville bare helst ikke indrømme det, på den anden side så var der ret gode chancer for at hun allerede havde regnet det ud.
"Så..jeg bliver den første?" Det var nok mere en konstatering frem for et spørgsmål. Det var noget i det der virkelig fik hans indre til at juble. At være hendes første til noget måtte jo betyde at de havde noget sammen som hun ikke havde haft med andre. Det var virkelig rart at tænke på! Emneskiftet fik ham til at blinke et par gange. "Det er jeg glad for at høre!" Sagde han med et smil som hurtigt fadede med hendes flirterier, hun kunne virkelig røre et eller andet indeni ham! "Det kommer an på efter hvad?" Udfordrede han og hævede brynene. Han var virkelig ikke god til de der flirterier.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 22, 2015 19:56:26 GMT
Ashleen smilede til ham, hun var da glad for at hun var begyndt at få ham til at være afslappet omkring rummet og de ting der foregik dernede. Han var virkeligt en dejlig, samlejeet og dominerende mand og hun håbede på alle mulige måder at hun kunne bruge mere tid med ham nede i rummet på den god emåde, det var bare svært når han mange gange virkede så genert. "At være øm er bare et tegn på at en virkeligt samlejeet mand har været der, lidt som et visit kort, det er rart" sagde hun i et roligt smil, og kiggede på ham, ikke sikker p om det lød meget klamt.
Hun nikkede: "Men altså jeg har leget med kvinder, du skal ikke være nervøs, jeg har styr på det" sagde hun og blinkede til ham, hun var ihvertfald ikke nervøs for at noget ville ende galt, hun plejede at vær ganske selvsikker omkring de fleste ting, og det var hun bestmt også omkring dette her. "Noget du kanf inde i rummet... Skal vi komme afsted?" spurgte hun og rejste sig roligt op, som hun slap dynen og lod den falde til jorden så hun igen stod nøgen. I krig og kærlighed galt alle kneb jo, ikke?
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jul 22, 2015 21:34:39 GMT
Han kunne mærke hvordan kinderne blussede op på ny ved hendes ord. "Ja..sådan kan man jo også se det." Kommenterede han, men det lidt skæve smil på hans læber afslørede at han faktisk godt kunne lide tanken om at have sat sine spor på hende. Det lød måske underligt, men på samme måde ret frækt og han kunne godt lide det. Han stod lidt og dvælede ved tanken til hun snakkede igen. "Jeg er skam ikke i tvivl om at du kan finde ud af det," sagde han roligt og smilede, "jeg er bare ikke sikker på at det vil lykkedes for dig." Han var trods alt ikke meget for at overgive sig, men han ville da gerne prøve, igen bare for at snuse lidt til den side også og prøve at få en bedre forståelse.
Et legesygt glimt meldte sig kort i de grønne øjne og mindet fra den forgående aften vendte tilbage til ham og fik hans hjerte til at slå lidt hurtigere. "Ja lad os d..." han stoppede midt i sin sætning som hun lod dynen falde på ny, og gik lidt i stå som han bare betragtede hende. Lysten til at røre ved hende meldte sig på ny, men han var ikke sikker på om det var tilladt uden for rummet. Han gik nedenunder og derefter ned i kælderen hvor han sørgede for at holde dørene for hende. Tænk at han allerede havde været flere gange hernede med Ashleen end med Anna. Det var lidt mærkeligt. Som de trådte ind kunne han mærke et sug af forventinger i maven. Den effekt havde han ikke prøvet før. "Så hvad nu?" Spurgte han i en lidt hæs stemme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 23, 2015 16:38:48 GMT
"Ikke vil lykkedes for mig? Oh Zeke... Du skal ikke undervurderer mig" sagde hun og gik lige forbi ham som de gik i mod rummet. Ashleen havde intet i mod at gå nøgen rundt, hun var ikke pinlig over sin krop og hun vidste udemærket godt at hun så godt ud, hvilket passede hende så ganske udemærket. Hun smilede roligt til ham som de satte kurs i mod rummet, og hun håbede virkeligt at de to ville få noget godt ud af det, hun kunne ihvertfald allerede mærke hvordan hendes hjerte hamrede en smule hurtigere ved tanken, hun elskede at være sammen med Zeke, også selvom de kun havde været sammen den ene gang.
Som de kom ned i rummet, trådte hun roligt ind og kiggede over i mod sengen: "Læg dig" sagde hun i en bestemt stemme, hun kunne også lege denne her leg og hun havde jo også gjort det før. Hun gik over til en af de mange skabe og kiggede i det, njah ikke der.. Hun kiggede i et par skuffer for at finde hvad hun søgte, og hun endte så med at trække fem bælter ud og gik over i mod sengen med dem, afventende på at han ville lægge sig ned som hun havde bedt om: "Og tag forresten også lige alt dit tøj af" sagde hun i et smil og blinkede til ham.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jul 23, 2015 21:04:58 GMT
Han sendte hende et bedrevidende blik, hviket han mestrede til fulde, det var det øjeblik hvor han var så sikker i sin sag at han blev kæphøj af det. Det var ellers kun sket overfor Syrena og Anna fordi han ellers normalt var ret ydmyg på det punkt. "Ja ja, lad os nu se." Kommenterede han og var tydeligvis slet ikke overbevist. Han kunne ikke lade være med at studerer hende lidt i smug som hun gik rundt. Hun var en fandens flot kvinde. Hans tanker blev dog afbrudt ved hendes..var det en odre? Okay det var næsten mere end hvad han kunne klare. Et bredt smil voksede sig frem på hans læber. Han morede sig ganske tydeligt over hendes nye atitude. "Okay," sagde han med et skuldertræk og skulle til at gå hen til sengen da hun kom med sin tilføjelse.
Zeke stoppede op med ryggen til hende og vendte sig så langsomt imod hende. "Forresten? Er det en forresten-ting?" Han tøvede lidt og den røde farve vendte tilbage i kinderne. En ting var at hun var nøgen. Hvilket han syntes bedre og bedre om, men at han skulle smide sit tøj var en smule grænseoverskridende. Ikke at han skammede sig over sin krop, det var bare en smule underligt. Dog besluttede han sig for at overgive sig. Dette var hans stædighed der skød ind. Han havde besluttet sig for at dette her skulle afprøves om ikke andet så for at han kunne drille hende med at hun ikke kunne dominerer ham bagefter. Han trak sin tshirt over hoveder og trak derefter, lidt tøvende, sine bukser og bokseshorts af. Han hjerte slog en smile hårdere af forventning som han lagde sig i sengen og kiggede afventende på hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 23, 2015 21:19:50 GMT
Ashleen følte sig en smule provokeret af hans attitude og hun kiggede på ham med et hårdt blik: "Du skal ikke tale ned til mig Zeke, det kommer til at gå udover dig selv" sagde hun i en dominerende stemme, han opførte sig pludseligt som om at han vidste det hele, og Ashleen vidste bestemt godt at han ikke vidste ret meget. Som han lagde sig på sengen, nøgen, kunne hun godt mærke at hendes krop blev en smule mere varm. Hun gik hen til ham og satte bælterne fat omkring hans håndled og derefter hans ankler og satte dem fast til sengen, så han dannede et X...
"Zeke... Tror du jeg kan gøre dette her?" spurgte hun og stilte sig foran ham, med det 5. bælte i hånden, som et skævt smil kom frem over hendes læber, inden hun med sine nævers fulde kræft, slog ham over maven og brystkassen i et hurtigt svirp og hun så det røde mærke det langsomt blev dannet. "For du skal ikke tro at jeg ikke har prøvet dette her før, måske ikke med mænd, men jeg har hørt i pylre mere end tøser" sagde hun i en samlejeet og dog provokerende stemme, som hun bed sig i underlæben, inden hun lod bæltet ramme atter engang.
|
|
|