Ezekiel Amardeus
•
Magiker
Fødselsdag: 16.09.2020
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Status: Varulv
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Skotland
Bosat: Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Azkaban
Stilling: Terapeut for Fangerne
C-box navn: Viggar
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jul 7, 2015 19:57:56 GMT
Han hadede at han skulle være så usikker på det hele. Inderst inde ville han jo gerne have modet til at inviterer hende ned i rummet og bare afprøve en hel masse ting, men han turde ikke sige det højt. Han lyttede meget intenst til hvad hun havde at sige i den forbindelse. "Ah ja okay.." sagde han og nikkede, "men du har ikke nogen lige for tiden eller?" Var det for åbenlyst hvad han fiskede efter? Han var ikke sikker. "Eh.." spørgsmålet slog ham lidt ud af kurs og han følte at han fik en mavepuster ved tanken om at skulle snakke om det. "Fordi hun var spændende, sjov og kærlig," sagde han og så lidt frem for sig, "hun kunne komme ind på livet af mig som ingen anden har kunne før." Han så tilbage på Ashleen med et lidt trist glimt i øjet, hvilket han forsøgte at skjule bag et halvhjertet smil.
Han mærkede igen hjertet hamre. "Jeg tror bare det altid har været meget privat for mig, du ved, noget man gjorde i soveværelset for lukkede døre." Ham mærkede varmen skyde op i kinderne på ny. Blikket gled atter mod døren. "Må jeg spørger dig om noget?" Sagde han en smule usikkert. Han kunne simpelthen ikke spørge hende om hun havde lyst til at dyrke samleje med ham nede i rummet, han var heller ikke helt sikker på om det var det han ville for hver gang han kom op dernedefra kunne han se sig ud af de følelser det satte i ham at være dernede. Men når han var dernede, skabte det en spænding i kroppen som han havde svært ved at slippe.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 7, 2015 22:17:15 GMT
Ashleen rystede roligt på hovedet: "Nej.. Jeg overvejer lidt at opsøge Alec igen" sagde hun roligt, hun var dog ikke sikker på om det var for tidligt efter Kimberly, men hun havde bare brug for nogen til at beskytte hende og Alecander havde jo trods alt en del erfaring og desuden var han også en af de mænd hun virkeligt stolede på, nu havde hun jo kendt ham i en del år efterhånden, ja faktisk var han en af de første hun havde været sammen med. "Arh... Ja sådan har jeg aldrig haft det, tror jeg har lukket den del ned i min sjæl" sagde hun i et halvhjertet smil, hun havde da været lidt forelsket, men aldrig hvor det ligefrem var gået godt.
"Det er det også for mange, jeg gør det jo heller ikke foran et stort publikum, men jeg har ikke noget i mod at tale om det" sagde hun ærligt og trak på skuldrende, det generede hende ikke: "Det er jo noget alle gør... Næsten alle ihvertfald" sagde hun i et smil. "Ja? Det burde du snart vide Zeke... Spørg alt hvad du vil" sagde hun i en rolig stemme og bed sig kort i den fyldige underlæbe, det var skønt at være sammen med Zeke, altså ihvertfald at være i selskab med ham, om hun så nogensinde ville komme tættere på ham vidste hun ikke, men han var ikke en mand som hun turde presse alt for meget.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jul 8, 2015 20:09:18 GMT
Han kunne ikke lade være med at føle sig en lille smule ærgerlig over at hun ville opsøge Alec. Ikke fordi han havde følelser for hende, men hun var da indrømmet ret spændende og han kunne ikke være sammen med hende hvis hun tilhørte Alec. Tilhørte var vel det rette ord i den sammenhæng. "Det havde jeg også i en meget lang periode." Indrømmede han, han havde så bare gjort det for ikke at skade folk omkring sig, hvilket han ellers var overbevist om at han ville gøre efter han var blevet bidt.
Han rødmede let, "altså jeg kan sagtens tale om alle andres end mit eget," sagde han med et lidt skævt smil. Han vidste ikke hvorfor han havde det på den måde, det var nok en af hans særheder i forbindelse med at have været eneboer så mange år før Anna. "Men ja, jeg ved ikke hvorfor det er sådan." Indrømmede han igen og trak let på skuldrene. "Sandt." Han slog blikket ned som kunne han ikke helt se på hende, "hvis nu jeg. på et tidspunkt, spurgte om du ville lærer mig mere om...den verden..og rummet...ville du så sige ja?" Han følte sig lidt som en forvokset teenager lige nu, han vovede langsomt blikket mod hendes. Han ville jo gerne derned nu, men turde ikke sige det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 8, 2015 20:49:46 GMT
"Aha så jeg må gerne tale om hvordan jeg kan lide at blive taget hårdt bag fra så længe jeg ikke spørger dig om du kan?" spurgte hun og hævede øjnbrynet i håb om at han kunne forstå hendes point. Ashleen var meget direkte, men hun ønskede ikke at generer ham og derfor ville hun også gerne sikre sig at han havde det okay med de ting hun sagde. "Det er måske bare fordi du ikke har gået i kredse hvor det var naturligt, man kan jo ikke ligefrem sige at Alecander og de andre jeg har mødt går stille ved dørene" sagde hun i et smil og lod en hårlok flytte sig om bag hendes ene øre, hun elskede virkeligt at være sammen med dominerende mænd, der noget betryggende over det.
Hans spørgsmål overraskede hende faktisk en del og i et kort sekund bredte smilet sig som hun kiggede på ham: "Jeg ville ikke tøve et eneste sekund" sagde hun og blinkede så til ham. Bare det at han faktisk var nysgerrig og interesseret måtte jo vise at hun havde gjort et eller andet rigtigt, og hun ville da hellere end gerne se nærmere på Zeke. "Du siger bare til..." sagde hun roligt, hun kunne jo lige så godt hygge sig med ham indtil hun vidste om Alecander ville tage hende til sig.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jul 9, 2015 9:14:49 GMT
Zeke mærkede varmen skyde op i kinderne på ny. Det hele var pludselig blevet langt mere akavet. Hvorfor var det så underligt? Han plejede ikke at blive flov når andre fortalte, det var jo en del af hans job at høre på bl.a. den slags, ikke at det skete så tit blandt fangerne, men det skete da fra tid til anden. "Ja..noget i den stil." Sagde han lidt stille og kunne godt høre at det lød dumt. Det var nok hendes ligefremhed der også gjorde ham nervøs, men samtidig kunne han godt mærke at han blev en smule tiltrukket af det. Han nikkede. "Det kunne godt have noget med det at gøre." Svarede han og nikkede. Igen, det lød logisk.
Lettelsen kunne hurtigt spores i hans ansigt. "Okay..godt." Sagde han og vidste egentlig ikke helt hvad han videre skulle svare på det. Han kunne ikke få sig selv til at sige at han gerne ville prøve nu. Bare for at komme igang inden han fik kolde fødder. Han havde jo ikke en gang turde spørge Anna om de skulle gå derned. "Jo..ja..." igen vippede han lidt nervøst på fødderne. Han ville bare ønske at hun ville spørge ham, men på den anden side var det vel ikke særlig dominant. Han rømmede sig lidt. "Måske vi skulle prøve det en af dagene, ikke at det behøver føre til samleje," han var jo ikke blevet rigtig tændt af det, ikke nok til han ikke kunne holde det nede. "Jeg ved stadigvæk ikke om det ville kunne...tænde mig.." Han bed sig i underlæben og skar en mild grimasse.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 9, 2015 20:04:01 GMT
Zeke var en smule forvirrende, måske det var fordi at han var så genert og måske det bare var fordi at han ikke helt vidste hvad han ville: "Så du vil helt seriøst fortælle mig at du ikke var det mindste tændt sidst vi var i rummet?" spurgte hun og løftede begge øjnbryn, tydeligt ikke overbevist. Det troede hun bestemt ike på, for hun huskede bestemet godt nogen af hans reaktioner og hun var jo trods alt hverken helt dum når det kom til mænd eller nybegynder for den sags skyld. Ikke fordi at det var da meget sødt at han ikke ville indrømme det, men hvis han skulle øve sig i at være dominerende, så var han jo nødt til at være ærlig.
"Hvorfor ikke bare prøve det nu? Har du da noget du skal?" spurgte hun. Hvis hun skulle være sammen med Alecander så kunne hun jo ikke vente til forevigt med at lege med Zeke, fordi at tingene var jo trods alt sådan at man ikke måtte være sin dominant utro, og det havde Ashleen skam også altid fulgt. Men dte var nu megte hyggeligt med Zeke, hun glædede sig til at se nærmere på han hvis han også var frisk på det, og Zeke kunne da sikkert ogås finde på en ting eller to som han bare ikke vidste endnu.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jul 10, 2015 11:22:59 GMT
Han sank lidt og tænkte lidt tilbage. Problemet var at han faktisk ikke kunne huske hvor tændt han havde været, nok igen fordi han havde en vane med at glemme alt om hvilken effekt rummet havde på ham så snart han var oppe derfra. Igen fordi det var så grænseoverskridende for ham. "Ikke sådan rigtigt." Sagde han lidt halvhjertet. Hans hjerte havde da slået hurtigere og hans fantasier havde løbet lidt afsted med ham, men ikke nok til at han kastede sig over hende eller fik problemer længere nede. Det havde han nok været for loyal overfor Anna til.
"Nu?" Han så på hende og mærkede en indre jublen, som han for alt i verden forsøgte at skjule. "Nej jeg skal ikke noget.." han så lidt på hende og trak så på skuldrene. "Men jo, lad os bare prøve." Han anede ikke om det betød han ville ende med at have samleje med hende, men tanken lød på en eller anden måde ret tiltrækkende, det var jo ved at være længe siden. Han gik hen og åbnede døren ned til kælderen hvorefter han bevægede sig ned af trapperne til rummet. Han låste døren op og tændte lyset hvorefter han gik ind som han lod blikket glide rundt, inden han til sidst vendte sig mod hende. "Så hvad kunne du tænke dig?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 10, 2015 13:32:19 GMT
Ashleen havde faktisk ikke regnet med at han ville sige ja og gå med på det, så hun kunne ikke lade være med at smile da han påpegede at de godt kunne gå ned i rummet. Ashleen håbede de nåede længere end sidst, men hun vidste også godt at hun ikke rigtigt kunne tvinge Zeke, men man kunne jo håbe at han fandt hende spændende nok. Som han åbnede døren ind til rummet kunne Ashleen mærke hvordan hendes hjerte roligt begyndte at slå og hun kiggede roligt ind i rummet for at prøve at samle sig selv en smule, hun havde virkeligt lyst til bare at springe på ham og pille tøjet af ham for at se nærmere på ham, men det var svært, hun ønskede jo ikke at skræmme ham.
Hans spørgsmål fik hende dog til at ryste roligt på hovedet: "Nej Zeke, denne gang skal du gøre hvad du har lyst til..." sagde hun og gik hen til ham og lod roligt en hånd glide ned af hans brystkasse i en sensuel bevægelse. "Gør lige præcist hvad du har lyst til, du kan godt Zeke... Føl efter" sagde hun og lagde en hånd på hans brystkasse så hu kunne mærke hans hjerte og hun bed sig så let i den sensuelle underlæbe.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jul 13, 2015 14:36:28 GMT
Han lod selv blikket glide rundt, og så tilbage til hende som hun kom over til ham. Hånden mod hans bryst og hendes ord fik hjertet til at slå hurtigere, men han var ikke sikker på om hun kunne mærke det, tanken gjorde ham en lille smule bekymret fordi det jo nok ville afsløre at han var en smule mere interesseret i dette her end han havde givet udtryk for. "Men..." Han tøvede og så rundt på hende "jeg..ved ikke hvad jeg vil." Han så tilbage ned på hende og mærkede hvordan han havde lyst til at kysse hende som hun bed sig i underlæben, alligevel kunne han ikke lige få det over sig det var en smule for grænseoverskridende.
Lidt prøvende lod han en hånd glide op og ligge sig over hendes imens han fastholdt hendes øjenkontakt. Han havde lyst til at spænde hende fast, mest fordi at det havde han da kunne finde nogenlunde ud af sidste gang. Han tog fat omkring hendes håndled og lod hovedet falde lidt på skrå, "..måske noget ala det vi gjorde sidst?" Spurgte han forsigtigt og gjorde alt hvad han kunne for ikke at virke for ivrig efter at komme i gang. Han trådte frem mod hende for at prøve at tvinge hende baglænds mod det sted de havde stået sidst. Han havde virklig svært ved at skulle være dominerende overfor hende, han kunne mærke at han havde lyst til at prøve det, men var bange for at tage skridtet. Lidt som stod han på kanten af en høj klippe og ikke turde springe selvom han godt vidste at det ville kilde i maven og ikke ville gøre ondt at lande.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 13, 2015 15:51:46 GMT
Ashleen lod roligt sin underlæbe glide stille ud imellem hendes tænder, som et lille smil kom frem på hendes læber: "Bare gør hvad du føler, man kan ikke gøre noget forkert hernede" sagde hun og kiggede kort rundt i rummet: "Det er jo pointen" sagde hun i et stille smil, det var jo netop hernede man skulle udfolde sig fordi det ikke var et sted der handlede om at være god eller dårlig, det handlede om at give sig selv lov til at udforske. "Hvis du nu var min dominant" sagde hun og lod et par fingre vandre op af hans brystkasse: "Så ville jeg gøre alt hvad du bad om... Ligegyldigt hvad" sagde hun og mærkede hvordan det næsten vendte sig i hendes mave som hun sagde det.
"Med eller uden tøj?" spurgte hun i et lille smil, og kiggede i mod hans hånd, det var svært for hende at kigge på ham, mest fordi at hun altid havde lært at hun skulle være den underdanige når hun var sammen med mænd. Som han gik frem i mod hende, trådte hun tilbage, og kunne mærke hvordan hendes hjerte begyndte at hamre en smule vildere i hendes brystkasse: "Kom nu, Zeke! Vær en mand!" sagde hun i en hård stemme og skubbede hårdt i mod hans brystkasse som hun stadig bakkede lidt, hun måtte da kunne få gang i ham.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jul 15, 2015 14:00:06 GMT
Zeke lod hovedet glide let på skrå og man kunne nærmest se panikken i øjnene over at han selv skulle vælge, han det eneste han kendte til var jo det hun havde vist ham sidst. "Men jeg..." han tøvede og så desperat på hende. "Jeg kender jo ikke til halvdelsen af tingene." Han kunne mærke farven glide op i kinderne, men han forsøgte at ignorerer det. Hendes ord fik ham til at klappe i som en østers. Han så ned på hende, et skær af lyst som han ikke var i stand til at skjule. Tanken om at hun ville efterkomme hans ønsker var ret tændende. Hvorfor han havde svært ved at indrømme det anede han ikke. "Alt?" Spurgte han i en svag stemme.
"Øh.." Han sank, "med.." Han var ikke sikker på om det ville virke underligt at sige uden. Igen nok mere for ham end for hende. Det hele virkede hyggeligt og spændende, selvom det var akavet, men han var spændt på det hele, han havde slet ikke set den komme at hun pludselig ændrede karakter og skubbede ham hårdt i brystet, og fordi hans facader var nede, nåede han heller ikke at bremse sin reaktion. Øjnene skiftede farve til den ravgule der var genkendelig i hans ulveform og han havde som i ren refleks taget fat omkring begge hendes håndled, og nærmest skubbet hende baglæns som han atter gik frem mod hende. Hjertet hamrede hårdt i brystet. Han genvandt kontrollen og øjnene blev atter grønne og en smule usikre. "Undskyld..." mumlede han og slap det lidt hårde tag omkring håndledene.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2015 14:26:40 GMT
"Alt" gentog hun stille som hun stod overfor ham og mærkede hvordan hendes hjerte begyndte at slå en smule hurtigere og varmen begyndte at sprede sig i hendes krop. Hun ville så gerne se ham tættere på, så da han sagde med tøj, blev hun automatisk en lille smule skuffet, men forsøgte ikke at lade det ses i hendes ansigt: "Jeg skal nok forklarer dig om de ting du mangler" sagde hun roligt. Hun vidste det meste, men meget af det var jo også fir fantasi hvor man kunne gøre lige præcist hvad man ville, så længe man vidste hvad tingene kunne så var det jo faktisk kun fantasien der satte grænser og det havde Zeke nok bare brug for at indse.
Som Zeke pludseligt tog fat omkring hende og skubbede hende bagud, mærkede hun hvordan alt hun kendte pludseligt vendte tilbage i hende: "Nemlig! Igen...!" sagde hun og kiggede i mod ham, som hendes vejrtrækning var blevet en smule hurtigere og lidt mere overfladisk. "Igen..." sagde hun og sukkede roligt, som hun lod en hånd ligge sig på hans brystkasse og skubbede til ham igen, dog ikke helt så hårdt, mere for at se om hun kunne få det frem igen på en mindre provokerende måde.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jul 16, 2015 18:32:51 GMT
Tanken om at hun ville gøre alt for ham var ganske tiltrækkende, han kunne bare ikke helt beslutte sig for hvordan han skulle reagerer på det. Måske han alligevel skulle have sagt ja til at hun skulle tage alt tøjet af, men det virkede bare så desperat. "Så hvis jeg sagde at du skulle smide tøjet ville du bare gøre det og slet ikke finde det underligt?" Spurgte han lidt uskyldigt ind. At hun ville forklare ham omkring tingene havde han det ikke så svært ved, hvis dog bare han ikke havde skulle vælg tingene selv, han anede jo ikke hvordan de virkede. Hvorfor var det så svært for ham at give slip og bare fortælle hende om de få fantasier han gik med. Der ville sikkert komme flere med tiden.
Han tabte næsten underkæben idet hun bad ham gøre det igen, virkede det ikke underligt eller bar det bare ham der tænkte det? Det var det nok, det var bare som om at han ikke helt troede på at hun ville have ham på den måde, ham var jo så vandt til det modsatte. Som hun endnu engang bad ham gøre det igen tog han en lidt dyb indånding for at finde det mod frem der lod til at være stukket af. Igen trådte han frem mod hende og tog fat omkring hendes håndled, han pressede hende baglæns og holdt håndledende imellem den ene hånd imens han med den anden fangede kæderne uden at bryde den intense øjenkontakt. Han forsøgte ikke at tænke på andet end at være den hun ønskede. Han havde lyst til at bede hende om at tage blusen af, men for nu besluttede han at vente med det. Han løftede hendes armen ind over hendes hoved og satte hende fast. Først nu bemærkede han hvor tæt de stod.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 16, 2015 19:02:51 GMT
Ashleen håbede virkelgit at Zeke en eller anden dag ville åbne op og opdage hvor fantatisk denne her side var livet kunne være hvis man bare turde åbne op for den og give slip. Det var nok primært det problem der var med Zeke, det var som om at noget holde ham tilbage fra bare at give slip og gå amok, hvilket var ærgeligt, for alt det som Ashleen søgte i en fyr, det havde Zeke. "Jeg ville finde det... Virkeligt samlejeet..." sagde hun i en flirtende og rolig tone, som hun tog fat omkring skulderstykket på sin kjole og trak det roligt nedover sin ene arm, så hendes skulder og kraveben blev blottet, hendes strop løse bh sad heldigvis stadig under kjolen og kunne derfor ikke ses, hun ville bare så gerne have lidt mere gang i ham.
Som han tog fat omkring hendes håndled og pressede hende hen på pladsen, kom hun med et suk der nærmest lød som et støn, imens hun mærkede hvordan hendes hjerte hoppede et slag over af bare begejstring. Som hun mærkede kæderne omkring hendes håndled, trak hun let ned i dem og kastede sit hoved tilbage med lukkede øjne så hun mærkede vægten fra sin krop, få kæderne til at gnave sig en smule ind i hendes håndled. Han var slet ikke dum til dette her, og så længe han kunne lide det, så skulle han nok blive god til det. Hun rettede hovedet op og kiggede så igen på ham, og bed sig igen i sin underlæbe, som hun lod sit blik kigge ned af hans krop, den intense øjnkontakt fik hende med det samme til at give sig.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jul 16, 2015 19:30:57 GMT
Han sank en enkelt gang ved hendes kommentar. Han blev en smule usikker da hun trak stroppen ned, men besluttede sig hurtigt for at han skulle prøve ikke at lade sig styre at sin nervøsitet. Han tog en dyb indånding og så ned på hende. Lysten til at røre ved hende voksede for hvert sekund sammen med lysten til at kysse hende. Men han holdt det i sig. Hun blev sat fast og han kunne mærke hvordan hendes støn fik noget i ham til at trække sig sammen, men på en rar måde. Det var nu stadigvæk underligt for ham at hun slog blikket ned når han kiggede på hende. Han var ikke helt sikker på om han brød sig om det, men det gav ham unægtelig en følelse af magt.
Måske han skulle prøve at drille hende lidt? Eller rettere tirre hende, som de jo kaldte det. Med dette i baghovedet stillede han sig bag hende, bare fordi det at hun ikke kunne se hvis han rødmede gav ham lidt mere gå-på-mod. Han stillede sig bag hende og bøjede sig let frem så hans læber strøg hen over hendes hud bed den bre skulder, dog uden at kysse hende. "Fortæl mig hvad du kunne tænke dig jeg gjorde ved dig," sagde han i en myndig stemme som han ikke helt vidste hvor var kommet fra, han forventede nok at hun på den måde kunne give ham lidt ideer, men var det ikke noget med at hvis han sagde det som en befaling var det okay? Han var ikke sikker, men nu forsøgte han. Hænderne lod han glide op langs hende side uden på kjole og halvejs op af hendes arme.
|
|
|