Deleted
•
Post by Deleted on Jun 28, 2015 9:20:13 GMT
Ashleen nikkede roligt: "Du har nu ellers aldrig slået mig som den store player type" sagde hun i en ærlig stemme, men regnede med at det var hvad han hentydede til da han sagde at han havde været en enspænder. Det var ikke fordi hun havde noget i mod det, Ashleen duede jo heller ikke til faste forhold. "Jeg havde en kæreste jeg desværre var utro... Så ja jeg har også prøvet at være en idiot og fortryde det" sagde hun blot, hun fortrød ikke at de ikke var sammen mere, for det var bare ikke gået efter bogen, men det betød jo ikke at hun ikke var ked af måden det blev gjort på, for hun vidste skam godt at hun var gået over stregen og havde været en idiot.
"Det er virkeligt sødt af dig Zeke, tusinde tak... Jeg lover det kun bliver for en periode, jeg skal bare lige igang igen" sagde hun og vidste ikke selv om hun mente med skuespillet eller det at være submissive, måske begge dele. Hun savnede jo også at have en der dominerede hende en smule: "Terapuet? virkeligt... Og alligevel mener du at jeg er helt rask oveni hovedet?" spurgte hun i et lille grin, efter deres oplevelse i rummet måtte han da mene at hun var en smule psykopatisk. "Det ville være super... Jeg er altid sulten" sagde hun i et grin, det havde hun nok arvet fra Mitch. Hun tog sin jakke og rejste sig op for at gøre klar til at gå, hun anede ikke hvordan man kom hurtigst dertil, så god var hendes stedsans heller ikke.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
Fødselsdag: 16.09.2020
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Status: Varulv
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Skotland
Bosat: Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Azkaban
Stilling: Terapeut for Fangerne
C-box navn: Viggar
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jun 28, 2015 15:38:40 GMT
Han spærrede øjnene vidt op ved hendes ord. "Jeg har skam aldrig været en player." Sagde han som så han det som en dårlig ting at være en player. Det var bare fordi der var så mange dårlige historier omkring den type mennesker, hvordan de smuttede midt om natten efter samleje osv. Jo det havde Zeke også gjort men kun 2 gange i sit liv..eller 3..uanset hvad så talte det vel ikke rigtigt. "Jeg har aldrig været så..afhængig af den slags." Sagde han så stille og mærkede en svag rødmen som han hurtigt slog ned igen. "Var du din kæreste utro? Hvorfor?" Han var ikke bebrejdende bare nysgerrig.
Han slog lidt ud med hådnen, "det skal du ikke tænke på, det er virkelig ikke noget problem," forsikrede han. "Huset kan godt virkelig tomt efter Anna flyttede så det at have selskab lyder ikke helt dårligt." Han smilede lidt stille. Smilet blev bredere og han måtte le en smule over hendes ord. "Jeg er ikke sikker på at jeg lærer at forstå den form for sammenværd, men du virker nu helt normal." Han skar en lille grimasse og kørte en hånd gennem håret. Han ville gerne forstå det, for han måtte da indrømme at han var blevet en smule nysgerrig på det efter han havde haft hende med dernede. "Men..hvem ved, måske jeg alligevel lærer det en dag." Han trak på skuldrene. At hun sagde ja fik ham til at lyse op. Han drak kaffen ud og rejste sig, "jamen så lad os komme afsted." Sagde han og gik mod kaminen i hjørnet der var koblet til susenetværket. Han trådte ind og kort efter trådte han ud i sin egen stue hvor han afventede hendes ankomst.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 28, 2015 18:53:34 GMT
"Så du har et rum, men du er ikke så afhængig af den slags?" spurgte Ashleen undrende, og dog uden at dømme. Hun kunne dog ikke andet end hæve et øjnbryn, han kunne vel godt selv høre at det ikke helt gav nogen mening? "Det.. Ja det er svært at sige... Hun var ikke til alt dette her, og jeg havde brug for det, så selvom det lyder åndsvagt, så troede jeg at det var bedre jeg fik lettet trykket, og vi så var sammen. For jeg elskede hende" sagde hun og smilede roligt. Hun havde virkeligt været glad for Jacqia, men det havde ikke holdt og det var Ashleen helt med på, nu var det jo trods alt hende der havde været en idiot.
"Det er fordi du ikke har prøvet det Zeke, for det er virkeligt... Hot" sagde hun i et smil og blinkede til ham. Det var ikke den store hemmelighed at Ashleen ikke ville have noget i mod at være sammen med Zeke, han var en virkeligt flot mand og hun var sikker på at der gemte sig en helt igennem fantastisk krop indenunder hans bluse og hun ville hellere end gerne se den på et tidspunkt. Som hun trådte ind i hans stue, kiggede hun sig kort omkring, hun genkendte ikke rummet, men nu havde hun jo heller ikke set så meget af huset: "Well jeg skal ok sørge for her ikke er ensomt" sagde hun i et lille flabet smil.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jun 28, 2015 19:24:04 GMT
Han smielde lidt og forstod godt hendes undren. "Som sagt var det jo mere for min kæreste end for mig." Sagde han stille. At han faktisk havde fundet det ret spændende sidst han havde været i rummet sammen med Ashleen var en af de ting han ikke sagde højt. Ikke her i offentligheden i hvert fald. Som hun fortalte om forholdet gik han nok lidt i arbejsmode uden at tænke over det, de dybsindige grønne øjne betragtede hende uden den mindste fordom. Dog blev der erstattet med overraskelse, "du var sammen med en pige?" Nu havde hun jo sagt at hun var til begge dele så hvorfor det overraskede ham vidste han egentlig ikke, men det gjorde det.
"Så må jeg jo se om jeg får en undskyldning for at prøve det en dag." Ordene fløj bare ud af ham og han mærkede hvordan han kunne have bidt sin egen tunge af. Han var i hvert fald lettet over at han kort tid efter kunne flygte og lige trække vejret i to sekunder før hun ankom. Hvad i alverden havde fået ham til at sige det? Som hun dukkede op smilede han bare og håbede at hun havde glemt hans kommentar, eller endnu bedre ikke havde hørt den. "Det lyder godt." Sagde han med et smil. "Vil du starte med rundvisningen?" Spurgte han så. Huset havde stue, 1. og 2. sal. På anden sal var hans soveværelse, et tomt værelse, Lilys gamle værelse og et stort badeværelse med adgang fra både gang og Zekes værelse. 1. salen som var der de befandt sig nu, havde en enorm stue, et køkken, et mindre toilet. Man kunne se op til 2. sal fra stuen af. Stueetagen var hoveddør, kontor, et gæsteværelse og et badeværelse og så var der naturligvis kælderen der havde opmagasinering, hans "varulverum" og....det rum.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 28, 2015 19:42:05 GMT
Ashleen kunne ikke lade være med at smile ved hans ord om at rummet var for hans kæreste: "Yeah det siger du måske... Men du kan også godt lide det" sagde hun uden at tøve, godt nok havde han virket genert dernede, men han havde ikke lignet en der ikke nød det, han lignede nok mere en der var usikker på hvordan han skulle gøre tingene. Ashleen var stadig sikker på at han var den fødte dominant, han havde bare ikke selv indset det endnu. "Ja? Det er der vel ikke noget forkert ved?" spurgte hun og smilede roligt til ham, Ashleen havde aldrig lagt skjul på at hun også var til kvinder. Den kvindelige krop var jo både smuk og fantastisk, så hvordan kunne man ikke forgude den?
"Tjah, man ved jo aldrig" sagde hun flirtende og blinkede så til ham, han var uden tvivl en meget spændende fyr og Ashleen havde bestemt intet i mod at finde ud af lidt mere omkring ham, og måske også komme lidt tættere på. "Meget gerne, det er jo lidt begrænset hvad jeg har set" sagde hun og kiggede sig nysgerrigt omkring, hvis hun skulle til at bo dette sted, så var det jo nok også meget rart at vide hvad hun var gået ind til. Det så da i det mindste ud til at være et ganske hyggeligt sted.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jun 28, 2015 20:48:29 GMT
Hendes beskyldning fik ham til at rødme dybt og denne gang var han ikke i stand til at slå det ned. Hvilket også bare understregede at hun havde ret. "Hvad får dig til at tro det?" Spurgte han lidt tør i halsen og bed sig i underlæben lidt chokeret over at hun så let havde gennemskuet ham. Han havde jo godt kunne lide det, det havde givet ham en tilfredsstillelse at se at hun kunne lide det, han var bare ikke meget for at indrømme det. "Nej det er der slet ikke noget galt i, undskyld, det var ikke ment nedladende." Sagde han lidt bekymret for om det måske havde lydt sådan. Han havde virkelig ingen fordomme på det punkt.
Den flirtende tone fik hans foræderiske hjerte til at slå lidt hurtigere og han sank en enkelt gang. Han havde aldrig flirtet, for han var elendig til det. "Var det en hentydning?" Spurgte han lidt usikkert, det var ikke meningen at det skulle have lydt usikkert, men han havde lidt fortrudt sine ord som han havde sagt det højt. I hans hoved havde det lydt langt mere selvsikkert og maskulint. Han rømmede sig og nikkede så, "jamen fint så følg med," han bevægede sig ovenpå og gik i gang med at vise hende værelserne, hans eget var stort med en bred dobbeltseng og adgang til en altan. Han viste det tomme værelse der også havde en lidt mindre altan samt et walk in closet. "Det er her jeg tænker du kan være hvis du vil." Forklarede han.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 28, 2015 21:11:30 GMT
Hans både at spørge på, fik blot et let smil frem på hendes læber: "Bare din opførsel og din iver, det kan da ikke kun have været for hende... og hvorfor har du så ikke fjernet rummet endnu?" spurgte hun, i teorien anede hun slet ikke om det havde rummet stadigvæk, men såden som samtalen gik lige nu, så regnede hun da ikke med at han havde fået det fjernet. "Det er okay, det er ikke alle der tager det lige pænt" sagde hun i et smil, hun var vant til at nogen havde dømt hende meget for også at være til pige, og der var engang hun aldrig sagde det til nogen, men efter hun var blevet ldre, var hun begyndt at vær elidt mere ligeglad.
"Måske... Du vil måske gerne have det er en hentydning?" spurgte hun og bed sig sensuelt i den fyldige underlæbe, nu hvor han var single så var der vel intet galt i at flirte en smule ekstra? Han var jo en virkeligt flot og spændende mand, og Ashleen havde tænkt på det i rummet flere gange. Ashleen kiggede rundt og komplimenterede flere gange den gode indretning. Som de nåede værelset hun skulle have kiggede hun kort rundt: "wauw, det er perfekt... Jeg lover jeg ikke er til besvær" sagde hun i et stort smil og kiggede over i mod ham, det var virkeligt pænt af ham at han ville hjælpe hende med det her, hun følte hun havde brug for det.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jun 28, 2015 23:23:21 GMT
Hun havde en fandens god pointe måtte han erkende. "Min iver ligefrem?" Havde han virket ivrig? Måske lidt. Han førte en hånd gennem det mørke hår. Spørgsmålet fik ham også til at tænke lidt, ja hvorfor havde han egentlig ikke det. "Jeg...øh.." det gik op for ham at han slet ikke havde noget godt svar til det. "Okay...så måske jeg fandt det en lille smule...interessant." Sagde han lavmeldt, ikke at han havde direkte tændt på det, men det kunne måske også have noget med hans loyalitet overfor Savannah at gøre. "Det var i hvert fald ikke ment dårligt." Forsikrede han hende med et stille smil.
Han kunne mærke pulsen stige ved hendes flirterier, han kunne dog ikke helt bedømme hvor meget af det hun mente og hvor meget hun vare spillede med for at drille ham. "Måske.." svarede han blot i mangel på bedre og lidt for bekymret for om hun bare drillede ham lidt. "Jeg er glad for at du kan lide det, og bare rolig du er ikke til besvær." Slog han fast. og smilede til hende. Han ledte hende nedenunder til en rundvisning af førstesalen og derefter stueetagen, "kælderen har du jo set.." sagde han og bed sig en smule i læben uden helt at kunne beslutte hvad han ellers skulle gøre eller sige. "Skal jeg lave noget mad eller vi du hellere vente lidt?" Spurte han bare for stemningen ikke blev akavet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 28, 2015 23:27:24 GMT
Måske var det skæbnen at hun havde mødt Zeke igen, faktisk havde hun ikke regnet med at se ham igen efter deres sidste møde. Ikke fordi at han som sådan virkede uinteresseret, men hun havde nok regnet med at hun havde overtrådt et par grænser og måske hun endda havde skræmt ham en smule? Dog var hun glad for at han tog pænt i mod hende nu, også selvom hun naturligvis var ked af omstændighederne. "Der er altså intet pinligt i det Zeke... Du er jo også venner med Alecander og han er jo også ganske normal. Man behøver ikke være en freak bare fordi man kan lide lidt kant i soveværelset" sagde hun i et smil, han burde virkeligt slappe lidt mere af omkring sådan nogen ting, han var så anspændt.
"Hmm... Altså jeg har været interesseret i at se din overkrop lige siden sidst" sagde hun og blinkede til ham, okay Ashleen var nok bare meget flirtende som person, men det var svært at lade være og hun var ikke bleg for at sige til folk når hun mente de så godt ud: "Men jeg kan jo altid lære dig lidt mere om rummet hvis du vælger at beholde det" sagde hun i et venligt og afventende smil. "Altså jeg er ikke sulten lige nu.. Men hvis du er kan vi godt gøre det nu" sagde hun i et roligt smil og stod en smule afventende, hun ville virkeligt gerne vide hvad han tænkte i dette øjeblik.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jun 29, 2015 0:28:55 GMT
Tusindvis af tanker fløj gennem hans hoved lige nu. Han havde ingen undskyldninger for at have beholdt rummet, hun havde gennemskuet ham og det gjorde ham egentlig en smule flov. "Jamen.." han tøvede lidt og rystede på hovedet af sig selv. "Jeg kan nok bare ikke helt forlige mig med ideen tror jeg." Det kunne da ikke være normalt at kunne lide den slags. "Kant i soveværelset? Er det ikke lidt en underdrivelse?" Spurgte han med et lidt forsigt smil. Det var jo det med at slå en pige der gjorde ham bekymret, men det havde unægteligt været en rar følelse at hun kunne lide det. Han havde bare ikke lade sig selv reagere på det.
En smule chokeret tabte han underkæben en smule ved hendes direkte kommentar. Han lukkede atter munden for så at åbne den igen. Det var meningen han ville have sagt et eller andet passende, men han var komplet blank for comebacks. Der gik nogen lange sekunder før hangenvandt talens brug. "Måske du får chancen på et tidspunkt." Sagde han i en lidt svag stemme. Hendes tilbud fik hans indre til at danse lidt i spænding, "jeg...ville du gerne gøre det? Selv efter sidst?" Han havde ikke set sig selv gøre noget specielt godt for hende sidst, så det overraskede ham faktisk lidt. "Næh..Det er jeg egentlig heller ikke.." det havde han været før, men af en eller anden årsag var sulten forsvundet lidt nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 1, 2015 19:48:20 GMT
Hun kunne ikke helt lade være med at grine: "Det ved jeg ikke, syntes ud at det er en underdrivelse?" spurgte hun i et let smil, hun vidste jo godt at det ikke ligefrem var det vildeste, hun syntes ihvertfald ikke der var noget vildt i det, men nu havde hun jo også gjort det længe. "Altså det er jo ikke fordi at vi slår hinanden ihjel" sagde hun i et smil, hun syntes selv det var ganske fredeligt. "Men du har jo heller ikke været rigtig igang endnu, bare vent" sagde hun og blinkede til ham, hvis han ikke havde prøvet det rigtigt, så kunne han jo heller ikke sige hvordan det så rent faktisk var.
"Hvad var der galt i sidst?" spurgte hun undrende og rynkede på panden: "Udover at du havde en kæreste?" spurgte hun og blinkede til ham, hun kunne ikke helt lade være med at flirte med ham, hun mente jo selv at det var ganske uskyldigt, og hun syntes o desuden også at han var en flot fyr, det var ingen hemmelighed. "Okay, hvad vil du så lave?" spurgte hun og bed sig kort i underlæben som hun kiggede i mod ham, hun havde ikke helt lyst til at foreslå noget, så hun ville hellere vente på hvad han tænkte.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jul 1, 2015 20:53:27 GMT
Han smilede lidt akavet til hende, "altså det er da meget i forhold til hvad jeg er vandt til." Sagde han og kunne mærke kinderne blive lidt varme ved tanken. Ham og Savannah havde ikke rigtigt været sammen seksuelt i de sidste par måneder og han begyndte at kunne mærke det på sin krop selvom han ikke var så glad for at indrømme det. Han fugtede sine læber en smule, "nej, men alligevel." Mumlede han og kunne ikke helt beskrive hvorfor det var så vandvittig grænseoverskridende for ham. Det var igen nok det med frygten for at miste kontrollen blandet med at det virkede forkert at slå på kvinder. Selvom en del af ham jo godt havde kunne lide magten. "Bare vent simpelthen? Vent på hvad? At du inviterer mig derned?" Han sagde det som en halvvejs joke, igen fordi han ikke kunne sige til hende at han faktisk var lidt nysgerrig på det.
Hendes sætning fik ham til at se lidt spørgende på hende, "hvad var der galt i jeg havde en kæreste?" Spurgte han en smule forvirret, tydeligvis uden at opfange hendes hentydning. "Lave?" Hans hjerne arbejdede på højtryk i nogle lange sekunder, "det ved jeg ikke..hvad kunne du tænke dig at lave?" Han så lidt forsigtigt på hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 6, 2015 16:18:26 GMT
Ashleen nikkede: "Ja måske, men jeg tror ærligt at mange ville ønske at gøre sådan nogen ting, meget få tør bare indrømme det" sagde hun i et oprigtigt smil og trak så på skuldrende, hun var ret sikker på at mange mænd ville elske at kaste lidt rundt med hende, men Ashleen var kræsen og hun ønskede ikke nogen nedern og snuskede mænd. Ashleen var jo trods alt ikke en prostitueret, hun var bare en kvinde der godt kunne lide en god omgang på lagnerne sammen med en mand hun stolede på, og som mange andre kvinder, så stolede Ashleen jo heller ikke sådan lige på hvem som helst, men Zeke virkede bare så nede på jorden og flink, hun kunne ikke forestille sig ham gøre nogen fortræd, ikke med vilje ihvertfald.
"Jeg tror hellere jeg må vente på at du inviterer MIG derned... Du virker som den mere tilbageholdende type" sagde Ashleen: "Altså jeg ville aldrig ligge skjul på at du er lækker" sagde hu afslappet og trak på skuldrende, imens hun smilede, hun var ikke ligefrem den generte type. "Ikke noget, vi kunne jo bare ikke komme videre... og jeg ved ikke havd vi skal lave, det her er dit hjem" sagde hun roligt, hun ville da ikke bestemme, men hun måtte da indrømme at tanken om rummet var tiltalende, men hun turde ikke presse ham, han skulle jo helst ikke føle sig presset eller skræmt.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Jul 6, 2015 19:37:13 GMT
Han rynkede tænksomt brynene, det lød ikke usansynligt. "Måske.." sagde han og tyggede lidt på det, han hørte jo nok under den kategori måtte han indrømme. "Så når du skal vælge...en partner," han gik ud fra at det måtte være hvad man kaldte det, "hvordan vælger du ham så?" Spurgte han ind og så på hende næsten en smule skamfuldt. Han var jo ret nysgerrig på det hele, men turde ikke sige det. Hvorfor vidste han ikke, hun ville jo nok ikke ligefrem se ned på ham af den grund.
En svag skuffelse gled ind over ham og han rettede overvejende blikket mod rummet, uden at være sikker på om han nogensinde ville turde at inviterer hende derned. Måske han bare skulle lade være med at tænke så meget over det og så bare sige det som det var, at han gerne ville prøve det. "Det er jeg nok også." Sagde han medgivende, blikket blev rettet mod hende da hun sagde at han var lækker. Igen begyndte tankerne at drøne rundt i hovedet på ham og det kunne nok godt ses at han spekulerede som en gal. Han sank og rømmede sig lidt "komme videre som..altså at være sammen?" Spurgte han nysgerrigt og kunne mærke sit forræderiske hjerte hamre lidt hurtigere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 7, 2015 19:08:17 GMT
Der var uden tvivl noget sødt over at han var så genert, sådan var hun jo slet ikke, hun sagde tingene præcist som hun ønskede at sige dem og hun prøvede egentligt ikke at skåne nogen. Nogengange tænkte hun sig naturligvis om en ekstra gang, for hun vidste jo også godt at tinge kunne have konsekvenser. "Hmm, jeg tænker på om vi klikker sammen, om han ser godt ud og om han virker som en jeg kan stole på... Det her handler meget om tillid" sagde hun i et smil og kiggede i mod Zeke, hun håbede bare at han forstod at dette her jo ikke bare var at kaste rundt med hinanden, men også at stole på hinanden: "Hvorfor valgte du din kæreste?" spurgte hun roligt.
"Ja?" sagde hun og lagde afslappet armene over kors som hun kiggede på ham. "Zeke, hvorfor er det her så svært for dig? At tale om samleje og sådan noget? Der er intet pinligt i det" sagde hun i et roligt smil, hun syntes ihvertfald ikke at det var specielt pinligt eller noget. Et stille suk ramte hendes læber, som hun gik i retning ud af værelset, hun skulle vel heller ikke flytte ind lige nu alligevel og de kunne jo altid drikke en kop kaffe eller noget, selvom der nu var en del andre ting hun hellere ville lave.
|
|
|