Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2016 23:21:28 GMT
Hej Væsel, hvordan går det? Det er lang tid siden jeg har hørt fra dig. Jeg håber du har det godt, og jeg ikke volder dig for mange problemer. Jeg selv har det bedre end nogensinde før, og det kan jeg kun takke min tip tip tip tip tip tip tip oldefar for. Lad os snart mødes og få snakket sammen. Jeg savner dig.
~ Giraf.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2016 23:37:05 GMT
Hey Giraf. Det går faktisk nogenlunde, vi er ret begravet i arbejde. Der er jo en leder fra garden på fri fod. Jeg tror du kender hende. Du volder mig aldrig problemer raffe, jeg vil stadig sætte alt over styr for din skyld. Det ved du jo! Hvad er der med tip tip tip tip oldefaren da?
Ja lad os snart ses, jeg savner dig forfærdeligt.
- Væsel
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2016 23:57:09 GMT
Væsel. Det er jeg ked af at høre, håber der snart sker ændringer, så du ikke har så meget arbejde igen. Og ja, hvem kender ikke hende? Hun vækker jo utrolig meget opsigt for tiden. Du ved også, at jeg også vil gøre alt hvad jeg kan for dig! Du skal bare sige til! Det kan jeg ikke skrive her, men hvis du kender min familie historie nok, tror jeg nok du ved hvad jeg mener. Du har jo selv set det med dine egne øjne.
Lad os mødes på vores sted, når stormen har lagt sig.
~ Giraf.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2016 0:01:32 GMT
Giraf. Du skal ikke være ked af det på mine vegne, jeg ser andre afdelinger og egoer som lider under dit fravær (og det er fedt). Jeg mangler ikke andet end at vide at du trives. At du har det godt.
Åh gud Mine små grå kæmper nu. Du må fylde mig op i det når vi ses.
- vores sted når stormen er lagt, jeg kommer.
Din Væsel
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2016 0:27:20 GMT
Kære Væsel Det godt der er lyspunkter ved mit fravær. Jeg håber der kommer mange flere af dem snarest, og jeg måske kan være en del af dem? Jeg kan forsikker dig om, at jeg trives og har det godt. Jeg har aldrig haft det bedre i mit liv, end jeg har det nu. Jeg håber på, at du har det mindst halv så godt som jeg har det, ellers må jeg komme og ændre det for dig.
Ved nærmere eftertanke, så det måske ikke så godt du ved det. Det må jeg lige tænke over til vi ses.
Jeg glæder mig.
~ Giraffen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2016 7:56:31 GMT
Hej igen Giraff.
Jeg håber også snart at du kan tage del i min latter. Jeg har hørt du gav en fra ministeriet det glatte lag. Troede ellers han skulle fange dig?
Jeg regner med at du alligevel vil dele lidt med mig. Når jeg nu kommer helt ud til vores sted.
Jeg glæder mig også
- Væsel
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2016 12:25:55 GMT
Kæreste Væsel
Jeg ser frem til at tage del i din latter. Ha ha ja, du kender mig, jeg har det ikke for godt med ministireelle folk, og slet ikke dem der går rundt og puster sig op. Og han kommer aldrig til at fange mig! Det kan jeg godt love dig.
Jeg vil bare ikke risikere at komme til at dele noget, som kan volde dig problemer, for så vil det i sidste ende også volde mig problemer.
~ Den overbskyttende Giraf
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 9, 2016 14:26:09 GMT
Kæreste Giraf. Jeg glæder mig til at høre dit smukke grin igen, det er noget jeg savner i min hverdag. Jeg glæder mig over at høre, at andre undervurdere dig, mens jeg kan sidde og tænke "Hun nakker ham". Jeg er stolt af dig, virkelig meget Giraf. Det skal du altid huske på. Jeg er ligeglad, hvis det betyder at det er for dig jeg kommer i problemer, så gør jeg det heller end gerne. Jeg kan vel gå under jorden, det er set før. Jeg savner dig, lad os snart ses! - Den kærlige Væsel
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 9, 2016 17:27:54 GMT
Kære Væsel.
Jeg savner at være en del af din hverdag, og jeg savner du er en del af min. Jeg ville ønske vi kunne spole tiden tilbage, til da vi gik i skole. Den gang var det hele også meget nemmere. Dog er jeg glad for jeg er i mit liv nu, selvom du detsvære ikke er en del af det. Jeg håber snart du bliver det igen. Det vil jeg gøre. Væsel du forstår det ikke. Hvis jeg fortæller dig det, kan det risikere at bringe mere end dig og mig i fare, og det ønsker jeg ikke. Det jeg ønsker er, at alle jeg holder af er i sikkerhed og har det godt. Tanken om at nogen af jer skulle komme noget til på grund af mig, smerter mig mere end noget andet, for det er ikke jeres skyld, at jeg er den som jeg er.
Tro mig Væsel, et liv under jorden er hårdt. Et evig liv under konstant frygt for at blive fundet er hårdt, og det vil jeg ikke udsætte dig for. Det slemt nok at se hvor meget det påvirker min lille diamant. Hun savner det liv hun kender, og jeg forsår det godt. For jeg savner det selv. Men du ved ligesom mig, at sådan som verden ser ud lige nu, er det ikke muligt. Jeg savner også dig utrolig meget, vi ses snart.
~ Din Giraf
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 9, 2016 18:02:40 GMT
Kære Giraf. Åh gud, jeg ville også ønske at vi var tilbage i skolen, at kunne få lov at kysse dig og holde af dig igen. Jeg savner det vi var, men jeg kan leve med det vi er. Jo jeg tror faktisk jeg forstår dig, jeg vil bare gerne vide alt hvad du laver min blomst, det er svært for mig at jeg ikke deler alt med dig mere. Jeg ved at det smerter dig at dine kæreste kan komme galt af sted, men fat mod min blomts. De vil engang i mellem komme til skade, det vil aldrg være din skyld! Jeg ved godt det ikke er et nemt liv at leve, jeg gjorde det jo efter Hogwarts. Jeg havde jo en lille sag med en muggler som døde på min vagt (Ups). Men herre gud, jeg klarede den. Hvis Miniraffe ikke har det nemt, så send hende på ferie ved mig, skal nok passe på dit guld. Jeg holder så meget af hende! Du skriver bare hvis jeg skal kigge forbi dig, savner også dig.
- Din Væsel
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 9, 2016 21:15:15 GMT
Min kæreste Væsel.
Ja, det var gode tider på Hogwarts, og jeg vil for alverden ikke bytte dem ud. Jeg har også passede godt på dem, de gange jeg har været på hotel gitterly. De minder er alt for vigtige for mig, lige som du er det. Jeg laver ikke andet end du allerede ved, og det som alle andre ved. Det eneste jeg laver ud over det, er at holde mig skjult, for min diamants skyld. Du ved, det er det kæreste jeg har. Jeg ved godt det ikke altid er min skyld, men jeg vil gør mit bedste for, at det ikke er min skyld. Ha ha, ups var? Jeg mener det virkelig Væsel. Dum dig nu ikke på grund af mig. Det er slet ikke det værd. Jeg vil ikke kunne tilgive mig selv, hvis jeg har gjord noget, som er skyld i, at du kommer noget til. Det vil jeg gøre. Lige for tiden er det de tre safir i Frankrig der bliver plaget om at få lov til at se igen, men jeg skal nok have dig i tankerne, til næste gang det virkelig liv kalder igen. Du er altid velkommen til at kigge forbi, hvis du altså kan finde mig.
~ Giraf.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 9, 2016 21:28:43 GMT
Min allerkæreste Giraf. Ja det var det virkelig, du svømmer også glædeligt rundt i mit lille mindekar med din yndefulde latter og når jeg savner dig mest. Dykker jeg ned i mine minder og nyder dem, det er fantastisk. Jeg håber da at du vil skrive, hvis jeg kan hjælpe dig med noget. Det vil jeg stadig virkelig gerne Giraf. Jeg ved du rejste pga. diamanten, håber den har det godt i sit glasbur, jeg savner at se den. Men ikke så meget som jeg savner dig raffe! Det er godt du ved det, jeg håber bare at du ikke er for hård ved dig selv. Jeg vil altid dumme mig for din skyld, virkelig! Det er en del af det at have givet sit hjerte til en anden person. Jeg vil gerne tage diamanten med til Frankrig og se safirerne? Der er intet andet jeg hellere vil end det. Kan man finde dig i tyggegummi kongens slot?
- Din kærlige væsel
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 13, 2016 16:48:17 GMT
Væsel, kære væsel. Pas på med at dvæle for meget i fortiden, selvom den er utrolig rar. Det er vigtigt at leve i nuet, og se frem ad, selvom det tider kan være svært... Du er den første jeg vil skrive til, hvis jeg får brug for hjælp. Det ved du. Diamanten har det godt og tryg, og er smukkere end nogensinde. Dens skønhed blomster dag for dag, og spreder glæde og liv. Jeg kunne ikke være mere stolt af den. Det ikke fordi jeg ikke stoler på dig, men du ved hvordan jeg har det med, at overlade min diamant i andres varetægt. Tanken om det gør mig nervøs og urolig, selvom jeg ved du vil passe rigtig godt på. Det ved jeg uden tvivl at du ville. Måske kan vi snakke nærmere om det, når vi ses? Tyggegummikongens slot? Den var ny. Men det ser ud som om, at du har regnet ud, hvorfor jeg kan takke min otte gange tipoldefar, for at både jeg og diamanten har det godt. Hvis du vil, må du gerne komme og besøge os. Det vil jeg sætte stor pris på!
~ Giraffen på tyggegummikongens slot
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 19, 2016 0:27:39 GMT
Kæreste Giraf
Undskyld jeg aldrig vendte tilbage dig. Men efter at et fjols blev angrebet på sit kontor, af en meget smuk og talentfuld blå håret heks. Har vi haft endnu mere beskyttelse på (Hvilket er til grin) det er lige før de holder øje med uglerne og sender trackere på. Er glad for at høre Diamanten trives, det håber jeg bare at du også gør. Jeg selv har haft et par ærner i byen, jeg Er ikke så langt fra dig i dagligdagen så. Måske jeg snart kigger forbi og takker din 8 x tipoldefar. Men jeg glæder mig nu også til at se den person som brød ind i ministeriet. Jeg savner dig, kommer snart
Din væsel, til evig tid
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 20, 2016 9:19:35 GMT
Væsel!
Jeg kunne ikke lade vær med at grine, da jeg læste om fjolset. Det er rigtig dumt at ligge sig ud med blå håret hekse. Måske skulle du smutte forbi ham, og fortælle ham det? Jeg er glad for der er kommet endnu mere beskyttelse, for så ved jeg at min ynglings væsel er i sikkerhed på sit arbejde. Og et track system på uger, det vil jeg se før jeg tror. Det er jo ikke bare noget man lige gør. Jeg kan forsikre dig om, at både diamanten og jeg trives og har det godt. Jeg vil med glæde se frem til dit besøg. Og du må hilse den person, der brød ind i Ministeriet fra mig.
~ Giraf
|
|
|