Deleted
•
Post by Deleted on Jan 20, 2016 20:39:45 GMT
Giraf, min kæreste Giraf. Nej, jeg griner også stadig højt! Det skal du virkelig vide, jeg gad godt se heksen tæske ham faktisk! Jeg er nogle gange ved at kaste op, kaste op over at man tror man er så god. Derfor er jeg glad for at der nogle gange findes, blåhårede hekse som ikke er bange for noget. Jeg ville ønske jeg kunne fortælle denne heks, at jeg er tilhænger af hende. (Men forhåbentligt ved hun det allerede?). Jeg glæder mig over at høre at i trives begge to, for ellers ville jeg komme og passe på Giraffen og diamanten, men det vidste du vel allerede? Jeg kommer snart, så kan jeg ved samme lejlighed vel lige hilse på heksen som brød ind.. - Din Væsel
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2016 13:21:45 GMT
Kære Væsel.
Hvis du er heldig, kan det være du får lov til at se mindet en dag? Hvem ved, det kunne jo være heksen ville dele det med dig, nu hvor hun jo godt ved, at du er en tro tilhænger af hende. Og ja, det ved jeg. Jeg ved du vil passe lige så godt på os, som jeg vil passe på dig. Selvom jeg dog tror jeg vil passe lidt mere på dig og mine kære. Men det jo bare den jeg er, der gør jeg tænker sådan. Det jo det, der sker når man vokser op i en god familie, og med rigtig gode venner omkring sig. Man ender med at holde virkelig meget af dem, og vil gøre alt for dem. Selv gøre ting, der gør ondt på sig selv, for at de skal have det godt. Men det er helt klart det hele værd. Jeg har aldrig et sekund fortrudt noget af det jeg har gjord, fordi jeg ved, at det er med til at beskytte og passe på dem jeg holder af. Jeg glæder mig til vores møde.
~ Giraf.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2016 14:44:36 GMT
Kære Giraf Det ville være mig en ære at se mindet, måske ville jeg endda grine under hele mindet (Det forestiller jeg mig ihvertfald at jeg vil). Ja det ved jeg at du ville, du har altid været et kærligt væsen kære Giraf, men nogle gange skal du også huske at beskytte dig selv. Jeg glæder mig også, vi ses snart.
En meget kortfattet Væsel
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 16, 2016 12:37:29 GMT
Væsel!
Jeg vil takke dig for vores sidste møde, selvom det udviklede sig til et levende mareridt... Du fatter ikke hvor glad og taknemmelig jeg er over, at du var til stede. Tak. Jeg ved ikke om det her er for meget at spørger om, men vil du ikke godt love mig, at du ikke nævner noget om min tilstand til nogen? Og ej heller nævner noget om grunden til min tilstand. Det vil ødelægge vores liv hvis det slipper ud. Jeg ber dig Væsel. Ikke for min skyld, men for mine diamanters skyld. Apropos diamanten. Den vil endnu engang takke for den nye ven. Den har det godt, og spreder god stemning trods omstændighederne. Min farfader har indkaldt til møde om det, og hvis du vil, må du gerne deltage. Jeg vil være glad for at have dig ved min side til det møde, men jeg vil hellere ikke tvinge dig til det. Igen tak. Mange tak for alting Væsel.
~ Giraf
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 16, 2016 15:56:12 GMT
Hej Giraf Vores sidste møde, var spændende.. Du skal bare tage det som en vennetjeneste, det er altid vigtigt at du og diamanten er i sikkerhed. Jeg håber i klarede den. Jeg fortæler ingen om det, bare rolig. Jeg ville for det første ikke vide hvad jeg skulle sige, for det andet ville jeg skulle snakke om noget som virkelig smerter mig. Jeg er glad for at diamanten er glad for PPP Jeg håber den får et godt hjem. Jeg tror ikke jeg er klar til at se dig allerede Giraf, det må du virkelig undskylde men jeg bliver alt for ked af det, det gør nærmest ondt indeni at tænke på at du er så langt fra mig og jeg ønsker dig så brændende her hos. Jeg er glad for at vi er venner, men jeg må distancere mig lidt!
Vi skrives snarest. Dit væsel, for altid.. desværre
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 16, 2016 16:26:54 GMT
Væsel
Du aner ikke hvor ondt det gjorde at læse dit brev. Jeg ville sådan ønske, at jeg kunne gøre noget ved den smerte du føler, fordi jeg ved det er min skyld alt sammen. Vær sød at fortælle mig hvad jeg kan gøre for at gøre dit liv bedre, for jeg vil gøre alt hvad jeg kan, for at du får det godt igen. Bare sig til hvad jeg kan gøre for dig.
~ Giraffen med utrolig meget medlidenhed.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 16, 2016 16:28:32 GMT
Giraf Du kan lade mig være, for en stund. Lade mig slikke mine sår og se om jeg finder nogen anden som jeg kan holde af, for elske vil jeg aldrig komme til igen. Det vil altid kun være dig! Jeg håber vi en dag ses igen, men indtil da går jeg radio tavshed, dette bliver min sidste ugle for en stund.
- Din væsel
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 27, 2016 20:02:51 GMT
Kære Væsel.
Jeg skriver til dig, selvom jeg ved du sikker ikke vil læse mit brev. Jeg har gjord alt for ikke skrive til dig, for din skyld. For jeg ved hvordan du har det, og det gør mig mere ondt end du aner. Jeg mener det. Det gør mig virkelig, virkelig ondt. Det er også derfor, at jeg hellere ikke ville skrive til dig, hvis jeg ikke mente det var vigtigt. Som du sikkert fandt ud af, ved vores sidste møde, er der sket en forøgelse i min formue, og jeg ville elske, hvis du ville være den stedfortræden beskytter, til hvis der skulle ske noget, som gør at der ikke er længere er nogen til at beskytte dem? Jeg skriver også for at fortælle dig, at Tyggegummi Kongens Slot ikke længere er sikker, så der er jeg ikke længere til at finde. Jeg kan findes tilbage hvor det hele startede, hvis det giver mening for dig? Jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal skrive det, uden at komme til at afsløre alt for meget.
~ Giraffen, der savner sin Væsel
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 27, 2016 20:24:03 GMT
Hej Giraf. Jeg ville ønske du ikke havde skrevet, for jeg prøver virkelig at slippe dig. Jeg ved du kun skriver af gode intentioner, men jeg kan virkelig ikke klare det pt. Jeg er glad for at høre at du er blevet rigere, det er dejligt for dig. Hvilket bare minder mig mere om min egen ensomhed, igen tak. Jeg skal gerne være der når rigdommen skal vaskes og gives deres evige private ejendom. Men jeg er ikke sikker på at jeg kan tage imod at være beskytter, men jeg skal gøre hvad jeg kan. (Jeg hader at prøve at være sur på dig, for jeg kan virkelig ikke Giraf). Jeg er ked af at høre at tyggegummi kongens slot ikke er sikkert længere, jeg er stadig i Peru. Og her bliver jeg længe endnu, her er fint for mig og jeg er langt væk fra dagligdagens søgelys. Jeg tror jeg har en anelse om hvor du er, det glæder mig at du er lykkelig..
- Væsel, som virkelig prøver at være lykkelig på Girafs vegne, men finder det sværere end nogensinde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2016 8:35:45 GMT
//Beskeden er skrevet før Raysal fødte, men sendt efter.\\
Kære Væsel. Hvis du modtager dette brev, er det fordi jeg har fået fjernet din halv bror helt fra min erindring. Jeg bliver nødt til at skrive det til dig, for du er jo en del af Diamanten. Jeg vil bede dig om, aldrig at snakke om ham igen. Jeg ved det er meget at bede om, men jeg håber du vil respektere mit valg. For min skyld. For jeg ved mit liv vil blive bedre uden ham til at hjemsøge mine mareridt. Jeg håber ikke mit valg ændre noget på vores forhold. Du er stadig en af mine bedste venner. Husk det. Og glem det aldrig.
Jeg vil bede dig om ikke svare på mit brev, for jeg vil ikke kunne huske, at jeg har skrevet det, og jeg vil ikke risikerer, at der går noget galt. Det bedste vil være, hvis du brænder det.
~ Giraffen fra fortiden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 3, 2016 15:07:51 GMT
//Dette brev er skrevet inden Clarissa er kommet til verden//
Kære Giraf.
Når du modtager dette, er jeg blevet far. Ja tænk, det skete faktisk for mig en dag. Jeg skal snart giftes det er også derfor jeg skriver. For jeg har tænkt mig at spørge dig om du ønsker at være min forlover.
Jeg håber Diamanten har det godt, jeg savner hende meget! Pas på dig selv og lad mig snart høre fra dig.
Din ven, væsel
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 3, 2016 18:25:30 GMT
Væsel!
Hvor er det fantastisk! Hvor jeg uendelig glad på dine vegne! Du aner ikke hvor glad jeg er for at vide, at du langt om længe er kommet videre. At du ikke længer hænger i fortiden, og drømmer om noget, jeg detsvære ikke kan lave om, selvom jeg ville ønske jeg kunne. Det ved du. Forlover? Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige? Jeg er bærrede over du vil have mig til det. Men mig i en smoking? Nej vel? Hvis jeg kan have en kjole på, vil det være mig en kæmpe ære. Diamanten har det godt, og hygger sig med sin hårbold. Diamanten takker endnu engang for den. De er virkelig blevet gode venner, af hvad min forstand på hårbolde fortæller mig. Du kan måske se Diamanten til dit bryllup?
~ Griraffen, der er glad på Væsels vegne.
|
|
|