Atreus Phoebus Winchester
•
Magiker
Fødselsdag: 04.04.2037
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Over middel
Status: Varulv
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England
Bosat: Crosswater - Oxshott
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
Stilling: Studerende
Fritidsjob: Hertug Af Crosswater
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Atreus Phoebus Winchester on Jul 22, 2021 12:24:55 GMT
Sky Wolfgang blå himmel 29 grader sol uden skyer Fredag Omkring kl 14 Pårklædning
Der var fredag og Atreus havde ferie, eller det vil sige skolen var overstået for ham. Han var færdig med skolen, han var endelig uddannet auror, men det var ikke noget han skulle bruge til noget. Nu skulle han bare finde ud af om han skulle starte en model karriere eller om han skulle begive sig ud i en muggler uddannelse. Men kunne han det når han var varulv? Han vidste det ikke og der var chance for at det ville gå galt og det vidste han godt. han havde faktisk helt glemt aftalen med sky om at mødes med hende for at gå ind på kontoret. Det var ikke med vilje at han havde glemt set, han havde mere fortrængt det fordi han ikke ville der ind. Han svømmede rundt i svømmingpoolen omme bag i haven og havde gjort det i et stykke tid. Han havde taget mange baner frem og tilbage. De røde badeshorts sad løst på ham og ham havde bar mave så hans begyndende sixpack kunne anes. Det var først da han stoppede med at svømme han kiggede på sin telefon der lå i kanten af svæmmingpoolen. Der var ikke kommer nogen sms’er ind og han havde egentlig håbet på at sky ville have skrevet. Han satte hænderne på kanten af poolen og hev sig op fra vandet så det stod ned med vand. Hans hud glimtede af vand dråber i solens lys som han kom længere op af vandet. Han lagde sig hen på en liggestol og nød solen så han kunne få noget farve på kroppen. “Sir du har besøg” kom det fra Sebastian da han dukkede op for enden af poolen. “Send personen her ud” kom det fra Atreus og tog solbrillerne på for at dække for hans øjne i tilfælde af at det var en muggler og hans varulve side dukkede op i øjnene. På bordet ved siden af stod der en juice i et glas og han tog fat i den for at tage en tår. Hans blik vandrede ikke hen imod døren hvor han ikke regnede med det var sky der ville komme ud af. Hans blik var rettet op imod himlen og solen for at mærke solens varme stråler på hans våde krop. Håndklædet blev taget i brug i det han begyndte at tørre sit hår og sin brystkasse for vanddråberne.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
Fødselsdag: 16.08.2039
Magisk niveau: Middel
Kollegium: Gryffindor
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 22, 2021 12:46:41 GMT
OutfitDet var virkelig varmt denne dag, så Sky havde valgt noget mere luftigt tøj, men som stadig virkede pænt. Hun ville gerne fremstå lidt stilet, når hun skulle på date med en Hertug, for i dag var det vel en date ikke. Det havde lydt sådan på ham sidst de snakkede. Håret havde hun flettet i en løs fletning ned af ryggen, for at have lidt styr på håret. Hun havde taget en taxa til huset og var blevet mødt af Sebastian i døren, da hun havde ringet på. Han havde netop fulgt hende om i haven, hvor hun fik øje på Atreus, det lå i bar overkrop og solede sig med let fugtig hår og krop. Det fik hende til at synke en klump og træde i skridt bagud. Måske var hun alligevel for fin til deres date, men da Sebastian kort efter slog ud med armen, som tegn på at hun måtte gå ud til ham, virkede der ikke til at være nogen vej udenom længere. Tøvende gik hun ham i møde og stoppede lidt fra ham. "Havde jeg vidst, at det var en ved poolen, så havde jeg husket badetøj." grinede hun let og prøvede så ellers meget ihærdigt på ikke at stirre for meget på ham krop. Selv stod hun i sin nederdel, der gik til midt på låret og en tætsidende lille sort top, der stoppede over navlen og dermed viste en del mere hud end hvad han før havde set.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Atreus Phoebus Winchester on Jul 22, 2021 14:28:34 GMT
Han kiggede lidt på sin juice inden han tog en ny tår. Han smed håndklædet fra sig på stolen og lænede sig tilbage i stolen for at vente på sin gæst. Hvem det så end kunne være. Først håbede han på det var sky. Men det kunne lige så godt være en med forbindelser til et arrangement, eller en fest arrangør noget han sikkert ikke ville når det kom til stykket. Men så hørte han stemmen og han satte sig brat op for at vende blikket hen mod sky. “Sky?! Hvad laver du her?” Spurgte han overrasket og tog solbrillerne af for bedre at kunne se hende. “Eller jeg mener, dejligt at se dig” han havde faktisk glemt at de havde en aftale. Men det kontor var så uhyggeligt, og han ville helst ikke ind i det hvis det stod til ham. Dog vidste han at det ville komme på tale. “Åh vent lidt… kontoret ikke?” Han sukkede lidt og kløede sig i nakken så hans muskler blev spændt
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 22, 2021 16:06:31 GMT
"Hvad jeg laver her?" Hun så overrasket på ham. "Forventede du en anden, siden du ligger der og.... ligger." hun rømmede sig lidt som pusten gik lidt af hende. Hun havde ellers gerne villet sige nogle andre ting, men det kunne bare godt være svært overfor Atreus nogen gange. Så skævede hun lidt til ham. "Du havde glemt vores aftale! Du.. Du havde glemt jeg skulle komme i dag." beskyldte hun ham o så lidt mere streng ud. Hun havde lyst til at skubbe ham tilbage i poolen og gå sin vej, men okay måske forstod hun godt, at han havde glemt hende. Det lod da også til snart at han selv kom i tanke om grunden til hendes besøg. "Ja, Kontoret. Jeg havde ellers tænkt mig også at give dig et kys, men når du sådan har glemt mig, så ved jeg snart ikke." Drillede hun lidt, nok mest for at prøve at holde en munter stemning.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Atreus Phoebus Winchester on Jul 22, 2021 17:15:39 GMT
Han kiggede på hende og måtte bide sig lidt i læben. Han ville jo ikke være til besvær, ej heller være uartig på den gode måde. Han havde bare lige glemt den detalje med kontoret, han vidste at sky ville komme, men han regnede jo først det ville være om aften, de havde jo ikke rigtig planlagt noget tidspunkt. Måske det rent faktisk kom som en overraskelse at det var hende der var kommet. “Forventede en anden? Næh egentlig ikke, troede bare du først kom senere hvis du overhovedet ville komme. Fik jo aldrig svar sidst” han måtte bide sig lidt læben og rejste sig op for at bevæge sig over imod hende. “Glemt og glemt, jeg havde måske fortrængt det lidt for min egen skyld undskyld…” kom det fra ham og kiggede bedende på hende som en undskyldning. Hvis han kunne sende dådyr øjne imod hende havde han gjort det, men det var endnu en af de ting han ikke gjorde længere. For normalt gjorde han det bare hvis han ville have noget ud af det hele. “Glemt dig?! Aldrig i livet om jeg ville glemme dig! Må jeg så få mit kys nu?” Spurgte han og begav sig tættere på hende lige i kanten af svømmingpoolen.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 22, 2021 17:31:21 GMT
Sky følte sig ikke specielt velkommen i huset, særligt ikke med alle de ord der kom fra hertugen. Hun forstod godt, at det han skulle til nu var en svær ting, men at han virkede til at have glemt alt om hende, det var alligevel for meget. Hans sølle undskyldning gav hende lyst til bare at skubbe ham i poolen, men det var ligesom ikke helt så tilfredsstillende, når han havde tøj på til det, eller retter mangel på samme. Hvis hun skulle skubbe, ville hun blive nødt til at røre hans overkrop. Kunne hun det?
Hans storsnudede snobbede fornemmelser blev dog til sidst for meget for Sky, da han flabet og næsten nedladende spurgte efter sit kys. Hun så smilende på ham, et smil der ikke helt nåede øjnene og trådte hen til ham. Lænede sig ind for at ville kysse ham, men før deres læber mødtes, gav hun ham et puf i brystet, så han væltede bagefter ned i poolen, alt imens hun vendte sig og gik. "Vi ses på kontoret, så kan du få dit kys der." Hun legede med ilden lige nu, det vidste hun godt. Men hun var bare samtidig også sikker på, at det var hvad der skulle til. Hun vidste jo at fyren kunne svømme, så der var ingen grund til at tjekke op på om han var okay, desuden havde han været virkelig flabet overfor hende.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Atreus Phoebus Winchester on Jul 22, 2021 19:38:13 GMT
Som hun ikke svarede ham vidste han næsten at der var noget galt, men han ville ikke spørge om hvad det var. Det var bedre at lade tingene komme som de kom og tage en skideballe bagefter. Han var god til at få skideballer. Så hvorfor skulle han ikke kunne få en nu? Ikke at han rigtig havde set sky være sur, for det gik altid over så hurtigt. Måske det en dag ville komme, og så ville han sikkert få røven på komedie. Han forstillede sig sky være sur, men han vidste ikke helt om han ville kunne lide det. Efter hans mening kunne hun have et større temprement der bare lå gemt nede under alt det søde.
da hun kom ham nærmere og han regnede med at hun ville kysse ham lænede han sig da også ind imod hende. Dog nåede han aldrig at strejfe hendes læber før hun skubbede ham ud i poolen han var våd på ny og han plaskede da også lidt i vandet for at komme op til overfladen igen. Da han kom der op kiggede han efter hende som han kun så ryggen af forsvinde hen imod døren. *så dummede jeg mig vidst igen* tænkte han og sukkede lidt inden han hev sig op af vandet. På ny tog han fat i håndklædet og tørrede sig på overkroppen inden han tog nogle badesandaler på og bevægede sig ind imod huset og ind mod kontoret. Han ville ikke der ind, men han havde lovet at gøre det. Eller i hvert fald at give det et forsøg. Da han først så kontordøren stoppede han op og ville kigge væk, men han stod og kiggede på døren som om den var farlig. Hvilket resulterede i hans øjne skifte kort farve til den gule inden de blev blå igen.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 22, 2021 19:53:10 GMT
Sky var gået mod kontoret, men var ikke gået helt ind. Hun ville ikke overtræde den grænse, der var blevet trukket sidste gang, hun havde været det. Derfor stod hun bare og så ud af vinduet der var i gangen og kiggede ud på udsigtet, der var virkelig flot. Hun vendte sig, da hun hørte Atreus komme gående og skævede lidt til ham for at tjekke op på om han var sur over det med poolen... og kysset.
Det virkede det ikke til, så hun valgte at træde hen til ham og gå helt tæt på, lagde armene omkring ham og så blidt kysse hans læber, mens hende hånd fandt ned i hans. Lidt efter slap hun hans læber og så på ham. "Vi tager et skridt ad gangen, okay? Jeg lover dig der ikke sker noget. Det er okay, hvis ikke du kan løfte fødderne, men giv det nu et forsøg." Hun havde først set på hans øjne, men da disse skiftede farve, havde hun kigget på hans kinder i stedet.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Atreus Phoebus Winchester on Jul 22, 2021 20:47:00 GMT
Det var som om en stor klump spyt satte sig galt i halsen på ham og som bare voksede sig større og større. Han ville ikke dette her men han ville heller ikke give op, det lå ikke til ham. Han kæmpede for det han troede på uanset hvad der skete i fremtiden. Selv med Sky ville han kæmpe uanset om hun ville have det eller ej. Desuden tænkte hun jo også på at ligge i hans seng og det ville han ikke gå glip af.
badebukserne dryppede ned på gulvet og han var stadig våd på ryggen men hans brystkasse var tørt efter håndklædet. Selv hans hår dryppede en smule. Men da hun kom tættere på ham kyssede ham og lagde sin hånd i hans kunne han ikke lade vær med at mærke hvordan hans hjerte slog et slag over. Da hun slap kysset kiggede han på hende og tog en dyb indånding. “Okey, men det er ikke med min gode vilje” kom det fra ham og klemte hendes hånd en smule. Han bevægede sig hen til kontoret og åbnede døren og kiggede ind. Så skulle han bare lige tage skridtet og bevæge sig over dørtærsklen og ind i kontoret. Det lignede sig selv, hvis man lige så bort fra støvet og de mange ting der var lagt et hvidt klæde over.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 22, 2021 21:03:23 GMT
Det var ikke svært at mærke på Atreus, at han var nervøs og hun lod det derfor også gå i hans tempo, mens hun blot blev ved hans side, med ham i hånden. Det skulle nok ske før eller siden, det var hun ikke i tvivl om. Spørgsmålet var bare hvornår. "Nej det ved jeg. Vil du have jeg går først ind, eller skal jeg vente herude og lad dig gå ind selv?" Spurgte hun så. Begge ting var fint med hende, hun skulle bare vide hvad der var den største hjælp for ham og hvad han havde det bedst med. Det var bare et værelse, mere var det ikke. Det var kun i hans tanker, at det var blevet så uhyggeligt et sted. Jo hun forstod godt der hang et skræmmende skygge over rummet, men den blev kun værre af at undgå stedet.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Atreus Phoebus Winchester on Jul 22, 2021 21:28:15 GMT
Klumpen voksede sig større og større, og det var som om den bare ikke ville gå væk igen, det var svært at synke. Han hostede en smule for at få klumpen væk men det hjalp ikke. Han ville gerne der ind for Sky’s skyld ikke for hans egen. Men her som han stod foran døren med døren åben vidste han ikke helt hvad han skulle gøre. På ny klemte han om hendes hånd og det var som om hendes stemme var langt væk fra ham. Han kunne dårligt nok høre det. Pulsen steg hjertet bankede og han begyndte at få… var det en form for angst eller var han bare nervøs? “Okey” kom det fra ham og tog en dyb indånding. Han tog et skridt ind i rummet og bed sig i læben. Straks gik hans blik over til vinduet der var blevet smadret den aften hvor han var blevet bidt og overlevet, alt i mens hans forældre lå og forblødte på gulvet for til sidst at dø. Han klemte en ekstra gang i Sky’s hånd og han sank endelig klumpen der sad i halsen hvilket føltes som en evighed. “Nu har jeg været her” han ville ikke sige at han gerne ville ud sf lokalet igen, men det skulle han og det kunne kun gå for langsomt. Han ville hellere sidde et andet sted end være lige her.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 22, 2021 21:43:44 GMT
Det virkede til at fungere nogenlunde. Sky kunne godt se på Atreus, at han bestemt ikke var tryg ved tingene som de var og at han sikkert på fortidens spøgelser i rummet. Hun tog det dog roligt og lod ham kramme hendes hånd, selvom det efterhånden begyndte at gøre ond. Forsigtigt trådte hun et skridt længere ind i rummet og ventede på om Atreus ville følge med, men pludselig slap han hendes hånd og forsvandt tilbage ud i gangen. Hun lod ham få et lille forspring, før hun så gik ud efter ham. Hun vidste det var svært for ham og tog det derfor meget roligt. "Atreus, det er helt okay, du gjorde det godt. Det er overstået nu. jeg lover vi ikke går derind mere i dag. Hvad med i stedet at vi.. det ved jeg ikke bager nogle pandekager?" foreslog hun så. Hun var faktisk lidt sulten.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Atreus Phoebus Winchester on Jul 22, 2021 22:31:38 GMT
Det blev bare for meget for ham. Han kunne ikke holde det ud, han måtte ud derfra og han stak halen mellem benene præcis om han havde gjort da han var barn. Det var længe siden, men hvad skulle han gøre. Det var et grusomt sted at gå ind i. Men hvis han gjorde det oftere… ville det så blive nemmere? han vidste det ikke, derfor stod han også i gangen nu og nærmest krammede sig selv. Det var længe siden han havde haft det sådan her men det skulle ikke forhindre ham i at være bange. han hørte godt Sky’s ord, men han svarede ikke med det samme. Stilheden havde lagt sig over dem helt akavet. “Pandekager? Jeg kan ikke lave mad” sagde han endelig efter noget tid. Han havde aldrig lavet mad i hele sit liv, han vidste ikke engang hvor noget stod i køkkenet, normalt blev maden serveret for ham på samme tidspunkt hver dag for sådan havde det været da hans far og mor levede.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 22, 2021 22:44:49 GMT
Et lille forsigtig smil voksede frem på Skys læber. "Så lærer jeg dig at lave pandekager. Det er nemt. Jeg har lavet mad siden jeg var 10 fordi mor så ofte arbejdede til sent." Det var bestemt ikke nyt for hende at arrangere mad og det kunne sikkert blive sjovt at lave noget sammen med Atreus. Det ville forhåbentlig også få ham til at tænke på noget andet. Måske han burde få en t-shirt på også men, så længe han ikke havde det kunne hun jo skæve lidt til ham. hun smilede på ny og rømmeste sig. "Så Sir Hertug, tør dug følge mig ud i køkkenet til dit livs oplevelse?" prøvede hun muntert, i håbet om at det kunne hjælpe lidt på humøret. "Desuden har vi også en meget alvorlig snak vi skal igennem omkring at du kysser mig for lidt." Hun blinkede frækt til ham og vimsede så afsted.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Atreus Phoebus Winchester on Jul 22, 2021 23:00:53 GMT
Han kiggede på hende og smilte svagt. Han havde ikke lyst til at bevæge sig, men hvis han skulle ville han gøre det for hende. “Så tidligt? 10 år og så lave mad, hvad med din far?” Spurgte han lidt forsigtigt, han anede jo ikke om hendes forældre havde været sammen på det tidpsunkt eller om hun kun var vokset op med sin mor. Det håbede han på at få svar på nu. For så kendte han hende da lidt bedre. Han havde ikke engang overvejet at tage en t-shorts på eller at tage noget andet over kroppen, det var jo varmt så hvorfor skulle han? “Okey hvis du siger det er nemt så må vi hellere…. Denne vej” han tog fat i hendes hånd og bevægede sig imod Køkkenet. Han vidste hvilken vej han skulle gå han havde trods alt taget vand eller mælk der fra da han var yngre, og nogen gange om natten også, han var jo ikke helt hjælpeløs “kysser dig for lidt? det kan jeg ikke tro” han stoppede op i døråbningen til køkkenet og vendte sig om imod hende for at placere et lidenskabeligt kys på hendes læber alt imens han stadig holdte fast i hendes ene hånd. Han brød kysset og kiggede hende ind i øjnene med hans nu gule øjne. “Vi må lave om på den del” han fortalte ikke at han ville meget mere med hende end hvad hun regnede med. Men han var samtidig en gentleman så han ville ikke presse på. Desuden skulle det også være det rigtige tidspunkt. En dag de havde været ude i regnen og skulle have noget tørt på. Sådan som i de romantiske film. Hvem ved om det nogen sinde skete, i hans seng?
|
|
|