Sky Wolfgang
•
Magiker
Fødselsdag: 16.08.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 22, 2021 23:16:35 GMT
Spørgsmålet kom næsten bag på hende, fordi det virkede så fremmet. "Min far? Jeg er vokset op uden far. Der var kun mig og min mor. og da hun så... ja da hun du ved kom til skade, der..." hendes blik faldt ned på hendes fødder og hun trak sig ind i sig selv, mens hun bed sig lidt i kinden. Det var ikke nemt dette her. "Jeg... Rektor kaldte mig op på sit kontor, da jeg var på Hogwarts. Han fortalte mig at jeg... jeg skulle tage ind i ministeriet, hvor en kvinde, der havde arbejde sammen med min mor tog imod mig. Hun øhm.. fortalte hvad der var sket, og... Fortalte at.. at hun havde fundet min far." hun så ikke op men stod bare og blev nærmest mindre og mindre mens glæden forsvandt ud af hende. "en mand i blå jakkesæt hentede mig og sammen tog vi så ud til det her store palæ, hvor en mand åbnede døren... min far... han så på mig og troede vidst jeg var hans nye tjenestepige. Han troede ikke på jeg var hans datter. han... han anede ikke jeg eksisterede. Jeg var lige fyldt 17 og min far ville ikke kendes ved mig. Han øhm... han gav mig et værelse og lod så ellers tjenestepigerne tage over og ville ikke høre tale om at jeg rettede på dem når de tiltalte mig Miss Wolfgang. Det var..." men så stoppede hun og så næsten forskrækket op på ham, så kan kunne se de næsten blanke øjne. "Undskyld, undskyld det var ikke forat fortælle dig det hele. Jeg.. det.. altså... ja, nej min far var der ikke."
Hans kys var meget tiltrængt og skønt han holdt hendes ene hånd, så lod hun alligevel nysgerrigt den anden røre ved hans bare overkrop. Lige nu var hun godt tilfreds med at at hikke havde nogen t-shirt på. Det var virkelig lækkert at stå der med ham, det var lige så det kriblede i hende kroppen på hende og hun ønskede kun at det aldrig ville stoppe. da han slap hende, kom hun til at grine lidt. "Det må vi hellere ja." så smilede hun igen til ham og søgte ind i hans favn.
|
|
|
Atreus Phoebus Winchester
•
Magiker
Fødselsdag: 04.04.2037
Magisk niveau: Over middel
Status: Varulv
Oprindelse: England
Bosat: Crosswater - Oxshott
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
Stilling: Studerende
Fritidsjob: Hertug Af Crosswater
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Atreus Phoebus Winchester on Jul 22, 2021 23:41:13 GMT
Han lyttede til hvert et ord hun sagde. Han kunne forstå hende på godt og ondt. Det måtte have været skræmmende at leve sådan lige pludselig. Ja han havde haft tjenestefolk på hele sit liv, men han havde også været en rod. Ja han havde hatten far der passede på ham, men han havde haft en mor der næsten aldrig var hjemme. Hendes græske arkæolog studier og udgravninger havde lagt vægt på hans navn da han blev født, og lige så snart hun kunne komme afsted med det så var hun forsvundet på ny. “Jeg forstår…” kom det fra ham og kiggede ned i gulvet. “Jeg havde ikke min mor ret meget” et mindre suk kom fra ham og han kiggede på hende. “Det er trist med din far, men hvorfor flytter du ikke? Du er jo myndig” ja det var et dumt spørgsmål. Hvem ville forsvinde fra den eneste familie man havde tilbage? Hvem ville vove pelsen og forsvinde fra noget der kunne blive godt på sigt? Han ville ikke, men han kunne godt forstå hvorfor et større sted kunne virke skræmmende for hende nu. Han lænede sig ind til hende og kyssede hende i panden. “Det er okey du behøver ikke at snakke mere om det. Glem hvad jeg sagde lige før”
Han nød kysset lige så det varmede helt inde i ham. Selv klumpen i halsen forsvandt og han bed sig lidt i læben bagefter. Han ville gerne blive ved, men de skulle lave pandekager. “Skal vi så få lavet nogle pandekager?” Spurgte han og smilte lidt inden han bevægede sig længere ind i køkkenet med hende stadig i hånden. “Hvad skal der bruges?” Han kendte virkelig ikke noget til madlavning, og han ville ønske at han måske kendte en smule, men når man var vant til at blive opvartet hvad havde man så regnet med i et stort køkken som dette?
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 24, 2021 12:09:50 GMT
Sky havde egentlig aldrig rigtig manglet en far. Det havde altid været hende og moren. Det havde hun det helt fint med. Så da Atrues fortalte om sin manglende mor, fik hun mere ondt af ham end af hende selv. "Det gør mig ondt at høre. Var det svært uden hende?" Forskellen var vel om det var en man vidste burde være der, og ikke var der, eller om det som i Skys tilfælde var en der aldrig havde været der. "Jeg har ikke rigtig tænkt på at flytte. Det er dyrt at have sit eget og lige nu har jeg intet job ved siden af skolen. Men som nævnt så har jeg overvejet at joine cirkusset med min bror." forklarede hun. Den tanke havde hun dog arbejdet med før hun havde mødt Atreus. Nu vidste hun ikke helt hvor mange hun syntes om den. Hvad så med ham?
Han var rar når han var omsorgsfuld, men egentlig var det også rart nok at snakke om hvordan hendes liv var blevet vendt på hovedet, da hun mistede sin mor. Det var ikke mange der kendte til hele forløbet omkring det. Det var normalt ikke noget hun snakkede om. Heldigvis var han sod til at skifte fokus tilbage over på pandekagerne, hvilket kun fik hende til at smile endnu mere. "Vi skal bruge mel, sukker, lidt salt, mælk og æg. Og så selvfølge en skål at blande i og en ske."
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Atreus Phoebus Winchester on Jul 24, 2021 18:50:30 GMT
Han trak lidt på skuldrende og kiggede på hende. Det var ikke mere svært end det nok havde været for hende uden en far. Men han havde klaret sig fint han var jo ikke død. “Tja… nej eller jo, altså jeg savnede hende da. Hun var den eneste magiker i familien, det var kun hende der kunne svare på mine mange spørgsmål” han fortrød de gange han havde råbt af hende fordi hun aldrig var der. Men det var ikke jordens undergang hvis han selv skulle sige det. Han vidste bare ikke hvad han skulle forvente af fremtiden. Der var ingen til at se hans første barn ud over ham selv. Man sagde at billeder kunne sige mere end 1000 ord, men det var bare ikke det samme som at se dem. “Hvis du vil ind i cirkusset så gør det. Du lever kun en gang nyd det, og lev det som du gerne vil leve det. Skid hul i din far hvis han ikke vil kendes ved dig” han vidste det kunne være hårde ord, men hvis man ikke ville være far skulle man måske sørger for at holde benen samlet og holde den i bukserne frem for at vifte med den, som om det var Guds gave til hele verden. Han håbede ikke at støde ind i Sky’s far for så ville han nok sige nogle ikke så pæne ord.
han slap hendes hånd og trådte helt ind i køkkenet for at læne sig op af køkkenøen og lagde hovedet lidt på skrå da hun sagde hvad de skulle bruge. “Javel ja… gad vide hvor Marie har gemt sådan nogle ting…” kom det fra ham og vendte sig om for at kigge rundt rummet. Han vidste ikke hvor han skulle starte med at lede så han tog det første og det bedste skab, men der var ikke andet end krydderier. Så det var nok ikke der han skulle kigge videre. Han lukkede skabet og kiggede lidt rundt for at åbne 3 skabe mere før han fandt de tørre ingredienser. “Mel der… sukker..her… salt… nej ikke her..” han satte sukkeret og melet på bordet for at vende sig imod ingrediens skabet og åbnede det. Han tog saltet der stod først for og satte også det på bordet. “Og en skål…ja… det var et større problem” kom det fra ham og kløede sig lidt i nakken. Han vendte sig om da Marie kom ind i køkkenet og kiggede på ham. “Har udbrud for hjælp Sir?” Spurgte Marie og nejede en smule og kiggede fra sky til ham. “Åh Marie. En skål og en rører ske, hvor finder jeg det. Jeg skal lave pandekager!” Kom det stolt fra ham og kiggede på Marie. “Skålen er i skabet der over skeerne ligger i tredje skuffe ved siden af vasken” kom det fra hende og nejede en enkelt gang inden hun forsvandt. Atreus bevægede sig over til skabet og fandt en skål for afgå over til skuffen og tage en ske. “Mælk og æg… det må være i køleskabet som er….. der!” Han bevægede sig hen til køleskabet som var indbygget i køkkenet så det var ens. Han tog de sidste ingredienser ud og kiggede på sky. “Er der andet?”
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 24, 2021 19:49:05 GMT
Det måtte være så svært på den måde at savne sin mor eller sin far. Det kunne måske sammenlignes med det afsavn hun følte til sin mor som tingene var nu. Svært, hårdt og urimeligt. kunne du ikke få svar på skolen? eller du startede måske tidligt?" Spurgte hun så. Selv havde hun ikke rigtig haft så mange spørgsmål, men hendes mor havde selvfølgelig også været der igennem det hele. Da han nævnte cirkusset trak hun lidt på skuldrene. "Jeg ved ikke rigtig. Jeg føler mig lidt fremmed der. Egentlig tror jeg mest tanken kom fordi min storebor er hmm.. han er tillokkende på en måde. OG.. jeg vil bare gerne høre til et sted. Jeg kan godt nogle gange føle mig lidt alene når jeg ikke bruger tiden på skolearbejde. eller på... sms'er" hun smilede lidt og kiggede så imod køkkenet. Det måtte hellere komme i gang.
Hun skulle lige til at lede efter tingene, da Atreus selv gik i sving og hun lod så ham om at styre ballet. han endte da også med at finde de fleste ting, indtil de blev afbrudt. Sky snurrede omkring og så på en venlig udseende kvinde og gengældte hendes nejen. Hun grinede da Atreus stolt fortalte at han skulle lave pandekager, hvorefter Sky vente sig imod Marie "Bare rolig, jeg skal nok sørge for Hertugen ikke kommer til skade" Derefter gik hun tilbage til Atreus. "Vi skal have en pande og noget at stege i"
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Atreus Phoebus Winchester on Jul 24, 2021 20:04:54 GMT
Han kiggede på hende og trak på skuldrende på ny. “Det var svært for mig at gemme magien her hjemme. Det var mange spørgsmål jeg ikke kunne få besvaret, og så var der flyvningen som jeg heller ikke kunne lave her hjemme. Det var alt sammen meget… tilbagelænet og hemmeligheds holdt som jeg ikke forstod. Jeg forstår det den dag i dag, men i mine unge år forstod jeg intet. Slet ikke når det hele skulle være en løgn” han smilte til hende og kløede sig en smule i nakken for at tænke på fortiden der måske ikke havde været lige så slemt som sky’s men han vidste hvad det ville sige at savne. Han havde bare ikke nogen at besøge ud over en grav. Han lyttede til hendes ord og smilte en smule til hende. “Alene? Det må vi gøre noget ved når du nu ikke.. sms’er og har skole arbejde” han blinkede til hende og havde lyst til at kysse hende på ny.
noget at stege i og en pande, det kunne han sikkert godt klare! Han åbnede det første skab han kunne tænke på ved siden af komfuret og var helt stolt af sig selv da der både stod pander og gryder. Han tog en pande og bevægede sig over til køleskabet igen for st tage noget smør ud. Han var lidt stolt af sig selv sådan at finde rundt i et køkken, også selvom han stadig ikke havde overtøj på og håret stadig dryppede en smule af vand. “Se lige mig en gang, rumstere i et køkken, det havde man ikke forventet”
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 24, 2021 20:34:58 GMT
Det lød lidt hårdt det han havde været igennem, måtte hun indrømme. Der var meget og det gjorde hende virkelig ondt at høre m. Det måtte virkelig have været svært. Det forklarede måske også hvorfor han var blevet som han var. Det nævnte hun dog intet om højt. "Det lyder lidt ensomt sådan som du fortæller det må jeg indrømme. Jeg håber virkelig du klarede dig godt ." Lød det sødt fra hende med et lille smil. Det var ikke noget hun ønskede af nogen, det han havde oplevet. Hans efterfølgende kommentar fik hende til at trække lidt på smilebåndet. "hvad havde du tænkt dig? du skriver allerede til mig i tide og utide." drillede hun lidt og rystede på hovedet af ham. Det var lidt utroligt at tænke på hvordan de kunne hygge sig, når de begge smed alle facader, men SKy kunne virkelig godt lide det.
Atreus fandt de sidste ting, og SKy hjalp med at måle af, og forklarede hvordan han skulle røre dejen sammen og hvor længe ad gangen. Noget tid efter havde de en forholdsvis fin dej, klar til at komme på panden. "Du er god. Det skal nok komme til at smage godt." sky havde været så fokuseret at hun helt glemte at han havde bar overkrop, hvilket hun først opdagede da de skulle til at stege. "Øhm Sir.. du øhm..." hun stirrede på hans brystkasse lidt for længe. "Du... Det kan måske være du burde tage en t-shirt på... bare så du ikke kommer til skade. Fik hun så endelig sagt og mærkede flovheden røre på sig.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Atreus Phoebus Winchester on Jul 26, 2021 14:30:52 GMT
Han kiggede på hende og trak lidt på skuldrende. “Det er okey. Jeg overlevede og jeg elskede min mor når hun var hjemme. Så lavede vi ting vi normalt ikke gjorde. Holdt picnic i haven, snakkede om magien og hvordan det gik i skolen.” Han smilte lidt til hende og havde lyst til at kysse hende på ny, men han måtte hellere holde lidt igen. Hvem vidste om hun overhovedet ville have det selvom hun selv havde hentydet til det. Han ville bare heller ikke have at det skulle være et medlidenheds kys. For det var ikke det han ville have mere. Der var en gang hvor han søgte den slags, men den tid var forbi. “Du kan måske ikke lide at jeg skriver? For jeg skal da nok lade vær med at gøre dine drømme til virkelighed” han blinkede til hende og bevægede sig om bag hende for at kysse hende i nakken.”men jeg tvivler på at du ikke vil ab e mine sms’er” hviskede han ind i hendes øre inden han kyssede hendes nakke på ny.
han gjorde som han fik. Esked på, også selvom han ikke mente at han gjorde det helt godt nok og måtte da spørger en gang i mellem om det så godt nok ud. Hvilket sky svarede anerkendende på. Der så man ham lige være i et køkken. Det var første gangnogen sinde han havde lavet mad, og det var alt sammen Sky’s fortjeneste, lige som at han havde bevæget sig ind i kontoret for første gang i flere år. “Jeg gjorde bare som du sagde” kom det fra ham og smilte til hende. Da hun snakkede om en trøje kiggede han ned af sig selv. Hvorfor skulle han dog det? Han så da godt ud uden trøje på! “En trøje? Virkelig? Okey så” han var en anelse skuffet over hun ikke ville se ham uden trøje på, men han hørte trods alt efter. Så han bevægede sig op imod sit værelse og hev en t-shirt ud af skabet der var hvid. Den sad lidt stramt men samtidig var den løs for neden så det kun var hans brystparti der var synligt med muskler. Han bevægede sig ned i køkkenet igen for at se Sky allerede var i gang med at starte på pandekagerne.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 26, 2021 19:06:55 GMT
Det var svært ikke at smile, da Atreus fortalte om sin mor. Hans fortælling fik dog også Sky til at kigge indgående på ham. "Fik du aldrig nogle søskende? Jeg mener en Hertugfamilie med kun et barn, det er ikke ofte man ser det?" hun håbede ikke spørgsmålet ville være for personligt, eller virke nedladende, for det var det bestemt ikke. Hun var egentlig bare nysgerrig. Selv havde hun fået en masse halvsøskende, men det var alligevel lidt noget andet. Hun havde aldrig manglet nogen, da det bare var hende og hendes mor; ikke engang en far havde hun rigtig manglet. Hun stivede et øjeblik over hans konklusion omkring skriveriet. "Vent, hvad? Nej... Eller jo.. Selvfølgelig. Jeg mener.. Årh du er irriterende." Grinede hun så og kørte fingrene gennem håret så godt det var muligt. "Det var jo ikke sådan jeg mente vel." Det løb hende en smule koldt ned af ryggen som han hviskede til hende og før hun helt nåede at tænke over det snurrede hun omkring og kyssede hans læber. Det føltes virkelig rart, selvom hun også havde lyst til at slå ham.
Pandekagerne virkede til at blive fine og efter han kom tilbage med en t-shirt på, var Sky allerede gået i gang med at stege den første pandekage. den lå stille og sydede på panden og hun skulle lige til at vende den, da hun fik øje på ham. "vil du have æren af at vende? eller vil du først se hvordan man gør?" spurgte hun og morede sig bare lidt over hvor kær han virkede.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Atreus Phoebus Winchester on Jul 29, 2021 20:47:42 GMT
Han kiggede på hende og smilte svagt til hende. Han rystede lidt på hovedet af hende. “Nej mine forældre havde svært ved at blive gravide, de prøvede af havd jeg har fået fortalt, så min mor druknede sig endnu mere i arbejde. Jeg tror det var en slags sorg over kun at få mig, men jeg ved det ikke, og jeg kan ikke spørger nogen” han kiggede på hende og trak lidt på,skuldrende. Hvis han blot havde nogle bedste forældre han kunne spørge så havde det været langt nemmere. Men det havde han ikke desværre. Han havde aldrig kendt dem, og hvis han havde set dem da han var lille kunne han ikke huske dem. Et kort grin kom da fra ham som hun sagde a5 han var irriterende og han kunne ikke lade vær med at kysse hendes nakke på ny. “Men du kan godt lide mig alligevel” han smilte lidt for sig selv. Han blev en smule overrasket over at hun vendte sig om og kyssede ham, men han besvarede det da også med det samme.
han stod i døråbningen og beundrede hende på afstand men hun havde opdaget ham selvfølgelig havde hun det, så han gik over til hende og tog værktøjet, stod lidt og kiggede på panden og pandekagen der stegte. “Jeg ødelægger den men okey her prøver jeg” som han prøvede at vende den gik den ganske riget i stykker i tre dele. Han var ikke videre tilfreds med detmen nu havde han da prøvet. “Det er jeg vidst ikke ret god til” han lagde værktøjet fra sig på bordet og kiggede på hende.”vil du arbejde på Skt. Mungos når du er færdig med din healer uddannelse?” Spurgte han for at lærer hende bedre at kende. Han ville lærer alt om hende, selv de inderste tanker hun rendte rundt med.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 29, 2021 21:01:37 GMT
Det var trist at høre hvilke problemer hans forældre havde haft med at få børn, hun ville gerne unde ham en lillesøster. Faktisk når hun tænkte over det, ville han sikkert have været en rigtig god storebror! Den tanke fik hende til at smile for sig selv. Derefter om tanken om, hvis han havde fået en lillebror. Sikke en pestilens det kunne være blevet. Tanken fik hende til at grine, men hun forsøgte at skjule det for ham. "Jeg er ked af der kun blev dig, men glad for at du netop blev." endte hun så med at sige. Det var igen et kompliment, der var lidt pænt pakket ind. Egentlig var det vel ikke rigtig kærester endnu og om dette her var en date, vidste hun ikke helt, men hun elskede efterhånden hans selvskab og hun kunne mærke hvordan han udviklede sig, når bare han fik omsorg. "Okay fint. Jeg kan godt lide dig, og faktisk så får jeg slet ikke nok søvn, fordi jeg ligger og venter på de skriver til mig om aftenen. Er det det du gerne vil høre?" Det var faktisk sandheden om hun så ville det eller ej. Hun håbede altid lige på en besked mere.
Hun så ham prøve at vende pandekagen og det blev hurtigt tydeligt, at det ville ende galt. Derfor var hun også lige ved at gribe ind, men tog sig i det og lod være. I stedet ventede hun til den var helt færdig og lagde den over på en tallerken. Så kom hun nyt dej på panden og kiggede op på Atreus. "Ved du hvad det bedste er ved en ødelagt pandekage?" Hun blinkede glad til ham. "Det er at den må man spise, mens man laver de andre." Og så hapsede hun et ordentligt stykke pandekage og kom det i munden.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Atreus Phoebus Winchester on Jul 29, 2021 21:51:18 GMT
Han nød hendes selvskab uanset hvordan han vendte og drejede det, nu var det bare næsten ærgerligt at han ikke fik hende så meget at se mere. Slet ikke nu hvor han var gået ud. Så kunne han ikke bare hive hende ind i et musiklokale for at være sammen med hende. Numåtte han pænt vente til hun havde fri for skole, selvom han sagtens kunne sende et hav af sms’er til hende i løbet af dagen, sikkert så mange at hun ville blive træt af det. “Jeg er faktisk også ret glad for at være blevet til, hvem skulle ellers flirte med dig?” Han blinkede til hende og nød hende til fulde. Han lyttede til hendes ord og lagde hovedet en smule på skrå. Var det fordi hu. Kiggede på hans billed når hun skulle sove? Eller var det bare for at vente og høre fra ham hun ikke sov? “Skal jeg nu sætte en tidsbegrænsning for hvornår jeg må skrive til dig så du får din søvn?” Drillede han og prikkede en smule til hende for at då et af hende søde smil på læben.
han var åbenbart ikke ret god til disse pandekqfe værk og ahm var sikker på,at den næste ikke engang ville blive meget bedre. Alligvel kiggede han på den ødelagt pandekage og så på hende som hun tog et stykke af den. Han tog selv et stykke og smed ind i munden og trykkede lidt på,det. “Den er da god” så kunne man måske finde ud af noget alligevel når det kom til stykket.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Aug 2, 2021 3:58:46 GMT
Selvtilliden fejlede da ikke noget hos ham, konkluderede hun for sig selv med et lille smil. Det var lidt sødt, lidt charmerende og samtidig var det pisse irriterende. Men hun ville ikke være det foruden. Det var hun helt sikker på. Det afholdte hende dog ikke fra at stille på spørgsmålet. "Jeg er sikker på der nok skulle være en eller anden. Men jeg er glad for at det blev dig." mere sagde hun ikke, men fokuserede i stedet på pandekagerne. De skulle helst ikke få for meget. Den blev taget af panden og kort efter hældte hun frisk dej op so ligeledes begyndte at syde. Det duftede virkelig lækkert og Sky glædede sig faktisk til at spise pandekagerne. Hertugens ord fik hende dog til at vende sig for at se på ham. "Det kunne da godt være.. vi kan jo sige mandag til fredag kl 15-21. hvordan lyder det?" Hun var hårdt, det vidste hun og hun ville aldrig selv kunne overholde at skrive så lidt til ham, men uanset, så fortjente han det svar, med så dumt et spørgsmål.
Mens Atreus fik smagt på pandekagen og forhåbentlig fik samlet lidt selvtillid sammen, trådte Sky væk fra komfuret og rakte ham paletten. "Du må hellere vende pandekagen inden den får for meget." Der var ikke noget spørgsmål i det hun sagde, for han skulle ikke sige nej. "Og så tænkte jeg faktisk på noget. vi kunne jo dække op inde i kontoret? Så kan vi vise dine forældre, at du har det godt og at du sagtens kan klare dig, fordi du selv har lavet pandekager." Ja hun pressede lidt nu, men det var måske også hvad der skulle til. Hun prøvede hvert fald gerne. Blev han sur, måtte hun jo prøve at mildne ham igen.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Atreus Phoebus Winchester on Aug 2, 2021 15:51:04 GMT
Han kiggede på hende med et smil og undlod at svare hende. Han var egentlig også ret glad for at være blevet til hvis han selv skulle sige det. Han pjattede ikke med den slags’s, men han kunne da godt ønske sig nogle søskende en gang i mellem så han havde nogen at passe på. “15-21 det er en aftale, så må vi se hvem der bryder den aftale først” han blinkede til hende og havde lyst til at kysse hende på ny, men han måtte hellere holde øje med de der pandekager.
Da hun sagde pandekagen skulle vendes gjorde han det da også en anelse bedre denne her gang frem for første gang hvor den gik i stykker. Denne gang hang pandekagen da stadig sammen men den var stadig ødelagt lidt. “Det her bliver jeg aldrig mester til” han smilte lidt til hende og kiggede ned på pandekagen på stegepanden. “Dække op på kontoret? Jeg ved ikke Sky… måske, må jeg tænke over det?” Hanvidste ikke helt om han ville spise på kontoret, det sted var helligt, han havde ikke gang set sine forældre spise der inde før.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Aug 2, 2021 17:16:03 GMT
Sky blev overrasket over, hvor hurtigt hertugen gik med på ikke at skrive så meget eller så ofte, men det lød også mere som et væddemål end egentlig noget han syntes var fedt. Men fint, han skulle nok få det at se, og hun skulle nok være den der holdt det længst. Det kunne hun sagtens klare. intet problem der. Hun havde allerede en nødplan hvis alt andet fejlede. Løvinden i hende blev vagt og hun kiggede på Atreus med et målsat blik i øjnene. "Er det en aftale vi skal give hånd på, eller ville det være ærgerligt, når du kommer til at bryde den?" Hun smilede drillende og smule hoverende til ham. Dette her var en leg hun godt kunne lide. Hun var spændt på hvordan det ville forløbe. "Så fra i dag skriver vi kun til hinanden mandag til fredag kl 15-22. Er det rigtig forstået?"
Hun trådte lidt til side, så han kunne få ordentlig plads til at vende pandekagen. Det gik da også forholdsvis fin og hun klappede glad over resultatet. "Sådan, du kan jo godt." Det var bare et spørgsmål om øvelse, så skulle det nok gå fint. Sky kunne dog godt se på ham, at tanken om at spise på kontoret ikke helt huede ham, og hun ønskede ikke at presse ham unødvendigt. "Vi kan også spise ude ved poolen. Det så ret lækkert ud." Forklarede hun så. Hun var ikke vant til pool og var vildt misundelig for ikke bare at kunne hoppe i.
|
|
|