Aisling Ó Cuinneagáin
•
Magiker
Fødselsdag: 17.07.2037
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Under middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Enke/enkemand
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Stilling: Model
Fritidsjob: Påfugl
|
Post by Aisling Ó Cuinneagáin on Feb 10, 2021 19:28:53 GMT
Gabriel var ikke alene med tanken om ungdommens flygtighed. Tværtimod, havde Aisling selv sine bekymringer. ''Men vi er heldige, fordi vi kender hinanden så det bliver nok ikke så værst. Vi har det jo sjovt'', hun trak på skulderen, men sænkede nu sin egen drink som for at trøste sig selv. At hun skulle se Gabriel blive gammel og grå i deres fremtidige bolig var surrealistisk. At de endvidere skulle have børn når forældrene bestemte, var endnu mere mystisk. Hun lod fraværende en hånd glide over sin mave og stirrede ned i bordpladen i en kort stund. Mon de vil blive lyshårede? De var jo begge blonde. Mon de vil være gode til magi? Gabriel var jo over middelmådig såvidt hun huskede. Et stort rystende suk forlod hendes læber, og med et forsøgende opmuntrende smil kiggede hun på ham. ''I det mindste har vi god seks'', med det greb hun hans shotglas og hævede det i en skål.
|
|
Gabriel Jacques Darklighter
•
Magiker
Fødselsdag: 17.10.2038
Magisk niveau: Over middel
Status: Willieblod
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England
Bosat: London, England
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Den Utætte Kedel
Stilling: Bartender
C-box navn: Darklighter
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Feb 10, 2021 19:34:55 GMT
Gabriel kunne ikke lade være med at bryde ud i latter over hendes ord. “Ja det er vel en bonus, vi kan kneppe som kaniner og have det sjovt, mon ikke det er god nok grobund for et ægteskab? Jeg ved at andre ægteskaber har mindre at bygge på end vi har, så ja, det skal nok blive underholdende,” han skålede til hende og tog en slurk whiskey inden han satte glasset fra sig. “Jeg har fri nu, har du lyst til at lave et eller andet eller har du andre planer?” Spurgte han mens han overvejede hvad fanden de skulle lave. Det var så underligt at stå her igen efter så lang tid uden kontakt og nu lige pludselig se frem til at skulle leve livet sammen igen.
|
|
Aisling Ó Cuinneagáin
•
Magiker
Stilling: Model
Fritidsjob: Påfugl
|
Post by Aisling Ó Cuinneagáin on Feb 10, 2021 19:42:01 GMT
''Det er ihvertfald noget, og-'', hun rejste sig fra stolen efter at have shottet hans whiskey. Hun bredte armene ud og sendte ham et stort og varmt smil ''Jeg fik willien!!!'', med disse ord dansede hun en sejrscirkel med armene hævet over ansigtet. Selvom hun rødmede ved siden egen glæde kunne hun alligevel ikke lade være med at le som hun stoppede og kiggede på sin trolovede. ''Vil du bruge din dyrebare fritid med mig?'', spurgte hun. Hun gled en hånd gennem det lange lyse hår og rettede sig op. ''Vi kunne enten gå ud og feste, eller du kunne fortælle mig mere om vore fremtid men.... Hvad siger du til at du kommer med hjem til mig og så viser du mig din bedste kaninvinkel?'', hun blinkede drillende til ham imens hun bed sig blidt i underlæben.
|
|
Gabriel Jacques Darklighter
•
Magiker
Fødselsdag: 17.10.2038
Magisk niveau: Over middel
Status: Willieblod
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England
Bosat: London, England
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Den Utætte Kedel
Stilling: Bartender
C-box navn: Darklighter
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Feb 10, 2021 19:47:35 GMT
Gabriel smilede mens han gik hen til kanten af bardisken og trak sin jakke ned fra en knage hvor den havde hængt og kastede den over skuldrene inden han gik over til hende og med et nik til den nye bartender, der lige var kommet ind for at overtage vagten, sagde farvel. Han smilede til hende og tog hende under armen. “Hvis mig vejen, så skal jeg vise dig min bedste kanin impression!” Sagde han leende og tog hende med ud af kroen. //out
|
|
Aisling Ó Cuinneagáin
•
Magiker