Elliott Andromedius
•
Magiker
Fødselsdag: 11.03.2038
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
Stilling: Studerende
C-box navn: Freddyfaie
|
Post by Elliott Andromedius on Dec 28, 2020 21:24:13 GMT
Elliott vidste ikke hvad han skulle svare. Hans forældre må vel havde været stolte af hans bedrifter? Men det var sjældent at han faktisk så dem med snuden i andet end deres bøger og antikviteter. ”Jeg har en storebror. Felix Andromedius, han arbejder i ministeriet. Han var ret dygtig da han gik på Hogwarts”, svarede han med et skuldertræk, ”Har du nogen søskende?”. Elliott undlod at kommentere på hendes berøring, istedet spredte der sig en rødmen over hans kinder, var stemningen nu akavet? Hun havde tydeligvis også sociale problemer. ”er du dygtig så?”, spurgte han efter er øjebliks stilhed, han kunne mærke en knugen i brystet ved hendes anerkendelse af mugglerhobbyen, men hm forstod ikke helt hvor det stammede fra. Men måske hørte det sammen med hendes letter uambitiøse livsdrøm, spild af god og vidunderlig magiker som hende.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
Fødselsdag: 16.08.2039
Blodstatus: Halvblod
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Kollegium: Gryffindor
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Sky Wolfgang on Dec 28, 2020 21:34:32 GMT
på en måde var det interessant at høre ham snakke og fortælle, men samtidig var det også underligt. "Hvad jeg ved af har jeg 2... 3 halv søskende. min far er lidt hmm.. pigeglad. Lad mig sige det sådan. Han har ikke styr på hvem han får børn med og ved ikke rigtig vide af dem når de er født." wauw sikke en historie at fortælle egentlig. det var nok egentlig lidt flovt for hende. "Altså jeg voksede egentlig op hos min mor, men for 1,5 år siden var jeg nødt til at flytte hjem til min hidtil ukendte far. Han øhm.. fandt frem til en af mine halvbrødre og for noget tid siden løb jeg på en anden halvbror. han er Cirkusdirektør." Hun huskede tydeligt sit møde med Cosmo Wolfgang, hvorved hun faktisk havde følt sig virkelig godt tilpas, efter at hun ikke lige var bange for ham længere hvert fald. Det fik hende også til at rette ryggen lidt, som han spurgte ind til hendes evner med buen. "Det mener jeg selv jeg er. Du kunne stille dig med et æble på hovedet, og jeg ville ramme det, selv med bind for øjnene." pralede hun let. Hun var ikke bange for at ramme ham. Hun skulle bare lige sikre sig hans højde.
|
|
|
Elliott Andromedius
•
Magiker
|
Post by Elliott Andromedius on Dec 28, 2020 21:47:57 GMT
Han blinkede en gang eller to imens han lyttede til hendes historie. Hans læber spredte sig en anelse som var han en blanding af overrasket og forarget. Det var mange informationer om et traume som forelå en barndom. I det øjeblik tog han sig tik takke med sin kernefamilie. “Tak skal du have”, svarede han overrasket, “Tænk på alle de julegaver du bliver nødt til at købe”, han strøg hånden gennem sit lange brune hår og gav sig stilfærdigt til at glide pegefingeren over ølglassets kant. “Så det er din halvbrors cirkus du vil arbejde i som... bueskytter?”, spurgte han nu, det var lettere at fokusere på det gode end præcis hvorfor hun havde havnet i den situation. Det virkede desuden uhøfligt at spørge. Hendes næste svar morede ham, en tydelig latter spredte sig og revealed en hvid perlerække af symmetriske tænder. “Jamen jeg er frisk! Men skal det være et æble? Jeg kan ikke fordrage dem”.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Dec 29, 2020 21:13:21 GMT
Sky kom til at grine lidt ved hans snak om julegaver. Hun ville faktisk ikke have noget imod det, skønt det ikke lige havde været så lige til. "Det ville lidt kræve at jeg sådan snakkede med dem. Jeg har mødt to af mine brødre en gang hver, det er lidt det hele, og jeg tror ikke bare sådan man acceptere end søster der er hvad 15 år yngre end en selv. Specielt ikke når man mener ens far er en nar." Det var vidst nogenlunde sådan at Cosmo Wolfgang havde beskrevet deres far, og egentlig var Sky ikke meget uenig, Theodore var virkelig ikke året familiefar. Det var nu ikke noget SKy sad og græd over. hun vidste det nok kun var midlertidig at hun skulle bo hos sin far. Hvis hun ville kunne hun sådan set bare flytte ud nu, hun vidste bare ikke lige hvor hen og det var nok mere det, der var problemet. Elliotts opfølgende spørgsmål fik hende til at smile og nikke. "Ja, det var egentlig ikke min plan, men ideen er da meget spændende og jeg tror jeg vil synes godt om det. I første omgang er det kun til foråret, så må jeg se." Et eller andet ved måden han snakkede på fik hende til at overveje, om han synes dårligt om hende fordi hun ville med i et cirkus. Som om det ikke var godt nok, fint nok måske. Hun kunne ikke helt placere følelsen, men der var noget ved han hun ikke helt var indforstået med. Noget der sagde hende at han var dårligt selskab måske? Men det kunne jo ikke passe. Han var så sød som dagen var lang. Så uskyldig virkede han til. Hun kom da også til at grine, da han snakkede om frugten. "Du skal jo ikke spise det. men altså vi han fint tage en appelsin ellers."
|
|
|
Elliott Andromedius
•
Magiker
|
Post by Elliott Andromedius on Dec 30, 2020 10:47:33 GMT
Elliott hævede et øjenbryn, ''I min familie sender vi julegaver til hele slægten. Jeg har knapt mødt dem alle, men mine forældre siger at det er vigtigt at stå sammen i 'Blodets tegn''', han himlede med øjnene, og undlod at kommentere på hendes fars nar'status', det var ikke hans anliggende, selvom at han var nysgerrig. Han havde aldrig oplevet fjendskhed eller direkte idioti fra sin familie. Tværtimod virkede de alle ret tætte, trods at han sjældent mødte nogle af dem på grund af sine forældres jobsituation. Elliott nikkede, det var vel også mere et ungdomsjob at være i et cirkus? Noget man skulle prøve. ''Skal du så rejse rundt i landet? Er det et magisk cirkus eller et mugglercirkus?'', han håbede på det første, men undlod att kommentere på det. Ifølge ham selv, ville hendes magi blot blive spildt ved at lege conartist ved mugglerne, det var kort og hurtig popularitæt og kendisskab, men også et som ministeriet nok havde set ned på. Hendes latter mildnede hans tanker og fik ham selv til at smile. Hun var sød, det kunne han ikke lade være med at tænke på som han nikkede. ''Jamen hvad skal du så med frugten når du har skudt den?'', maden vil vel bare gå til spilde?
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jan 2, 2021 19:29:48 GMT
De lød slet ikke til at komme fra samme familieforhold, men man kunne også nemt sige at Skys familie forholde var ret ny. For bare to år siden havde hun kun haft en mor. Nu havde hun en far samt et utal af søskende. Ikke alle nogen hun kendte dog. Elliotts kommentar omkring sin egen familie fik Sky til at rynke brynene let og se undrende på ham. "Er din familie fuldblods? Det lyder næsten sådan. Det lyder næsten fanatisk, som du siger det 'Blodets tegn'" Hun forstod det ikke rigtigt, han virkede da så flint. sådan var fanatikere normalt ikke, men ordene. Det lød bare så forkert. Det var ikke noget hun brillierede og havde selv haft en del problemer med med fuldblods troldmænd, der mente de var langt bedre end hende og mente hendes blod var beskidt. Da han så spurgte ind til cirkusset ryste sky roligt på hovedet, men trak så på skuldrene. "Nej, eller altså jo de rejser rundt når det er sæson for det, men her i vintermånederne er de bare her i London. Det er et blandet cirkus. Både for mugglere og magikere." Forklarede hun roligt, men vidste ellers ikke så meget om det endnu. Der var stadig meget for hende at lære, hun vidste bare at Cosmo Wolfgang havde virket virkelig flink, og at hun gerne ville lære ham bedre at kende. Det var lidt skørt at han ikke forstod det med frugten, men hun havde jo også netop regnet ham for Fuldblods, så måske det var derfor. "Du placere frugten oven på hovedet, og så skyder jeg en pil efter frugten. Det et trick du ved." Prøvede hun så at forklare og håbede det ville hjælpe på det.
|
|
|
Elliott Andromedius
•
Magiker
|
Post by Elliott Andromedius on Jan 3, 2021 20:23:34 GMT
''Ja altså... Det går jeg ud fra de er, er dine ikke også det?'', spurgte han imens et perplekst udtryk udfoldede sig på hans milde ansigt. Han anede ikke hvad hun vrøvlede om, det var vel ikke fanatisk at være fuldblod? Man var vel nødt til at være fuld af det for at leve? Han trøstede sit sind med at hun nok ikke vidste bedre, han skulle trods alt være healer. Men måske hendes forældre var døde? Tanken ramte ham i hjertet og fik en isnende følelse til at sprede sig i hans indre. Han holdt sin hånd mod sit bryst imens han sendte hende et kort melidenhedsfuldt blik: ''Ellers så kondolere jeg, og beklager for min uforsigtighed'', han sendte hende et fortrøstningsfuldt smil og rakte hånden frem for at ligge den på hendes, som for at trøste. Den var blød, hans fingerspidser gled kærligt mellem hendes knor. ''Du må gerne skyde sådan en efter mig hvis du har lyst så, jeg er blot nysgerrig'', han nikkede ved hendes forklaring, måske appelsintricket ville lede hendes tanker på afveje. Selvfølgelig havde det også givet bedre mening at hun havde lyst til at rejse med et cirkus hvis ikke hendes forældre var helt ved live.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jan 4, 2021 19:57:36 GMT
Det gav ingen mening det fyren sagde og Sky endte faktisk med at føle han gjorde lidt grin med hende. Det var længe siden nogen sidst havde gjort det, men det ændrede ikke ligefrem på at hun ikke huskede følelsen. Hun kunne ikke rigtig finde ud af om har virkelig var dum, eller og det var en eller anden sjov leg han havde gang i. "Min far er Fuldblodstroldmand, mens min mor er halvblod." Forklarede hun så og håbede han ville forstå og ikke komme med endnu en mærkelig kommentar. De bevægede sig ind på skrøbelig grund for hendes vedkommende og allerede nu kunne hun mærke, at hun var påvirket af hans ord. Det blev desværre heller ikke bedre af, at han begyndte at kondolere, hvilket blot fik hende til at tænke på sin mor og sky mærkede nærmest omgående et stik i brystet. Hun savnede hende virkelig. "Undskyld, men hvad er det egentlig du har gang i?" Spurgte hun pludselig lidt hårdere end det havde været hendes intention, men hun kunne ikke holde det tilbage. Alt det om frugter og pile blev omgående glemt. Hun var ikke sikker på det var en god ide for dem at fortsætte denne snak.
|
|
|
Elliott Andromedius
•
Magiker
|
Post by Elliott Andromedius on Jan 5, 2021 17:39:46 GMT
Elliott blinkede ved hendes pludselige defensive tone. Hans læber skildes som han forsøgte at finde de rette ord, men istedet blev de til en stammen. ''Jeg øh... Det var ikke min mening at gøre Dem, dig, oprørt'', forsøgte han samtidig som at han hævede begge i hænder i vejret for at vise sin uskyld og tilforladelighed. ''Jeg mener blot, at øh... Altså i såfald er din mor vel død? Jeg mener jo personligt at alle halvblods bør dø'', svarede han alt imens han så indgående på den unge pige. Deres mørkeblå blikke havde mødt hinanden og han følte strejfet af elektricitet suse op gennem sin krop. Var det for tidligt at begynde at fundere på at kysse hende? Han bed sig i underlæben og rakte på ny en hånd ud imod hende. ''I min optik, bør alle som ikke fuldblods tilintetgøres, de tager jo bare plads for de som behøver?'', han lagde hovedet på skrå samtidig som hans hånd nu rørte ved hendes på ny. ''Synes du ikke også det?''.
|
|
|
Gabriel Jacques Darklighter
•
Magiker
Fødselsdag: 17.10.2038
Magisk niveau: Over middel
Status: Willieblod
Seksualitet: Biseksuel
Oprindelse: England
Bosat: London, England
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Den Utætte Kedel
Stilling: Bartender
C-box navn: Darklighter
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Jan 5, 2021 19:16:02 GMT
Den utætte kedel havde en hær at mennesker idag og Gabriel havde haft specielt svært med at følge med. Det var ikke ønskejobbet han havde men der var alligevel altid muligheden for at komme ind og finde en god flirt i løbet af aftenen, mens han stod bag baren og slyngede shots og dovne ingefærøl over disken. Han havde haft en barmhjertig stille periode efter nogle brovtende typer havde irriteret ham og en træls mand med dværgvækst havde på gebrokkent engelsk bedt om en fadøl. Gabriel havde langet ham den idet hans blik havde set hans gamle kammerat Elliott og hørt hans ord der var blevet spyttet ud i det åbne barlokale, så hans chef var kommet hen og havde sagt "måske skal du lige tage dig af ham der" Uden tøven havde Gabriel sat sig om på den anden side af baren og ned til dem. "Eyyy, Elly!" sagde han med et stort grin og småleende uglede hans hovedbund med et par knoer fra højre hånd. "Hvad sidder du og bilder den søde pige ind?" spurgte han og flashede med et grin sine perlehvide tænder.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jan 6, 2021 13:23:07 GMT
Det var som at få et slag i ansigtet, da Sky hørte fyren her snakke omkring, at hendes mor jo nok var død, som var det vejret man talte om. Havde han da ingen forståelse? ingen omsorgsfølelse? Hun rettede sig lidt op i stolen og så på ham. Hun havde lyst til at stikke ham sådan en lussing, men vidste godt at det bare ville skabe en scene. Da han så fortsat nævnte at alle der ikke var fuldblods burde dø, så hun forarget på ham. "Undskyld hvad?!" Hun blinkede nogle gange med øjnene. "Tilintetgøres? Du mener det virkelig gør du ikke?! så du ville..." Noget i hende begyndte at dæmre, da hun nu så på ham, Men hun kunne ikke helt placere det, og før hun nåede at sige nået kom en blond fyr hen til dem. hun så på den tilkomne fyr. "Kender du ham?" Spurgte hun så og prøvede at finde ud af hvordan hun skulle håndtere det. Han havde virket så venlig, men nu.. "Du er måske også fanatisk anlagt?"
|
|
|
Elliott Andromedius
•
Magiker
|
Post by Elliott Andromedius on Jan 6, 2021 16:19:46 GMT
”Ja eller begraves?”, han sænkede nu sine hænder på ny alt imens en rødmen spredte sig over hans kinder. Døde mennesker kunne vel ikke bare ligge og rådne i det åbne? Det skabte jo bakterier og alt muligt. Elliott skulle lige til at forklare sig da han mærkede de vante fingre i hans brune lokker. Han så op og lod et smil sprede sig på sine læber. “Det her er Gabriel, vi er barndomsvenner”, introducerede han den unge, og ny tydeligvis oprørte, pige. Han pegede forsigtigt på Gabriel men mærkede på ny rødmen i sine kinder. “Fanatisk? Du kan vel ikke postulere mig fanatisk på grund af folk som tilhør den anden side?”, han så overrasket på hende, hub var tydeligvisbikke så klog.
|
|
|
Gabriel Jacques Darklighter
•
Magiker
Fødselsdag: 17.10.2038
Magisk niveau: Over middel
Status: Willieblod
Seksualitet: Biseksuel
Oprindelse: England
Bosat: London, England
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Den Utætte Kedel
Stilling: Bartender
C-box navn: Darklighter
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Jan 6, 2021 16:32:21 GMT
Gabriel lagde elegant en hånd over Elliotts bløde læber for at dæmpe hans talestrøm, og han grinede bredt som om intet var hændt. Den anden hånd strakte han i pigens retning. "Hej, davs, og rart at møde dig," sagde han med et skævt smil inden han skævede til Elliott og fjernede hånden i håb om at hans gamle årgangskammerat havde fattet at han ikke skulle vade længere ud end det dybe vand han allerede var kommet ud på. "Jeg tror bare Elliott her er lidt forvirret, det har han en tendens til, ikke sandt, Elli?" han slog Elliott kammeratligt på skulderen. "Hvad sidder du og siger som får pigen til at ligne et spøgelse i ansigtet, hva?" spurgte han med et jovialt tonefald, for at gyde olie på vandene. Han magtede ikke at der skulle opstå dramatik i baren nu hvor der endelig var faldet ro på gæsterne efter rush-hour nu var overstået.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jan 6, 2021 18:50:55 GMT
Det lykkedes ikke ligefrem se to drenge at rette op på stemningen for Sky. Faktisk gjorde Elliott ord kun det hele værre. Hun kiggede kort på ham mens hun rystede på hovedet. “Du er simpelthen modbydelig uforskammet at høre på. Du mener måske det samme om mig så kan jeg gætte mug til?” Det gjorde så pokkers ondt at høre. Han havde virket så sød og nu viste han sig bare som en kæmpe idiot. Ligesom fyren det var kommer til siden. Han virkede dog til at have en form for manere, men måde. Han håndterede Elliott fortalte hende også at hun nok ikke skulle have for høje forventninger. Hun så fra den ene til den anden da sammenligningen pludselig begyndte at dæmre for hende. “I to? Hvorfor virker i pludselig bekendte når jeg ser jer sammen?” Hun så usikkert på dem. Måske burde hun rejse sig og gå, men var det overilet? Hun var virkelig usikker.
|
|
|
Elliott Andromedius
•
Magiker
|
Post by Elliott Andromedius on Jan 6, 2021 19:22:57 GMT
Elliott betragtede hende, tydeligvis chokeret. Han forsøgte at protesterer bag Gabriels hånd men så istedet til hvordan han pludselig introducerede sig selv. Han følte et tryk i hjertet da han indså hvor gal han havde gjort hende, hun som ellers før havde virket så sød? “Men mennesker kan ikke leve med bare halve blod i kroppen!”, udbrød han en anelse desperat idet Gabriel endeligt slap hans mund. Han stirrede fra den ene til den anden, hans mørkeblå øjne var nu store som tekopper. Han greb ud efter Gabriel’s arm og trykkede til, “Jeg mente jo ikke at være ubehøvlet! Men man kan ikke leve hvis man har mindre end 80% blod i kroppen! Hvordan skal man nogensinde få ilt?”, gentog han nu sig selv inden han opgivent lod hænderne faldenog så på Sky, han kunne så godt lide hende allerede.
|
|
|