Khloe Berkshire
•
Magiker
Fødselsdag: 06.09.2035
Blodstatus: Mugglerfødt
Magisk niveau: Under middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Windsor, England
Bosat: Marylebone, London, England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Stilling: Blogger
|
Post by Khloe Berkshire on Oct 30, 2020 13:22:28 GMT
Khloe sad og så på sin tinder, og bemærkede en flot fyr. Hun var straks klar til at swipes til højre for at godkende ham. Hendes eget billede var taget, så hun så slankere ud end hun egentlig var. Som hun fik et bekræftet at de var et match, var hun klar. Hænderne fandt tasterne med det samme - hun var vant til at leve af at skrive, så dansen over tastaturet var hurtigt overstået. Hey handsome. Hun smilede som hun trykkede send. Det var altid spændende, når man skrev.
|
|
|
Rafael Montés
•
Magiker
Fødselsdag: 21.11.2032
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Lav
Oprindelse: Mexico
Bosat: England
Kollegium: Gryffindor
Stilling: Arbejdsløs
Fritidsjob: Aktivist
|
Post by Rafael Montés on Nov 6, 2020 14:41:07 GMT
Rafael sad på sengen i det middelstore værelse, og stirrede ud over gulvet der lige nu flød med diverse ting og sager. Han var en person der egentlig ikke havde mange ejendele, eftersom han ikke havde haft et sted at bo, men nu hvor han endelig var kommet væk fra Andrea Montés Callahan sofa, havde han skaffet sig lidt småting her og der. En gammel faldefærdig kommode fra en container, sengen var en af hans venners gamle seng og så videre. Alt var genbrug, eftersom han gik hundrede procent ind for den slags, lige med undtagelse af hans mobil og computer. Et lille “pling” annoncerede at han havde fået en notifikation, han fangede mobilen og åbnede den pågældende app for at læse beskeden. Et smil formede sig på hans læber. Jamen hejsa, Kvinden på profilbillede så ret sustifikeret ud, normalt var det den type der løb skrigende væk efter et par beskeder frem og tilbage, men Rafael var altid villig til at give det en chance. Hvasså? Gemmer du dig også væk i det kedelige vejr? Eller er det bedre hos dig? Udenfor hans vindue trommede regnen hårdt mod ruden.
|
|
|
Khloe Berkshire
•
Magiker
|
Post by Khloe Berkshire on Nov 14, 2020 20:13:52 GMT
Khloe havde lagt sin telefon fra sig og kiggede på den på ny, som den blingede. I et let og elegant swipes med pegefingeren var den nu igen åbnet og hun smilede som hun læste hans besked. Hun så kort ud af vinduet. Regnen løb ned ad vinduerne og blæsten kunne høres som en tuden. Hun lod fingrene danse henover tastaturet og skrev:
Langt fra godt. Gemmer mig væk i en varm strikketrøje og et varmt tæppe. Stormvejr er filmvejr, synes jeg. Hvad med dig?
Han lignede en type, der aldrig ville gå for en som hende irl. Den klassiske mandelige adonis. Hun nød den opmærksomhed hun fik fra SoMe, hvor hun nemmere kunne holde mænd i sin hule hånd.
|
|
|
Rafael Montés
•
Magiker
|
Post by Rafael Montés on Nov 19, 2020 11:42:59 GMT
Telefonen gav det velkendte "pling" som en ny besked tiggede ind. Han smilede som han læste beskeden igennem et par gange, hvorefter han selv gav sig til at taste løs.
Jeg er helt enig, der er intet bedre end at sidde i en blød sofa med en varm kop kakao og en god film imens stormen raser udenfor.”
Et nyt smil meldte sig før han tilføjede;
Så hvad ser du helst af film?
|
|
|
Khloe Berkshire
•
Magiker
|
Post by Khloe Berkshire on Nov 21, 2020 20:52:37 GMT
Khloe smilede som han svarede hende og igen røg hun til tasterne. Det er der virkelig ikke. Hun smilede som han rent faktisk spurgte indtil hvilke film, hun godt kunne lide. Åh så mange. Action, gyser. Comedy. Men jeg indrømmer da gerne jeg er lidt en sucker for rom com og romantiske film! Hvad med dig?
|
|
|
Rafael Montés
•
Magiker
|
Post by Rafael Montés on Nov 22, 2020 10:01:02 GMT
Hendes svar fik et smil frem på hans læber. En kvinde der ser action og gyserfilm? Det hører man ikke om så tit Besvarede han imens han tænkte lidt over hendes spørgsmål. Jamen jeg er nok også lidt over det hele. Komedie eller rom com plejer altid at kunne få en i godt humør.Han sendte beskeden og ventede så lidt før han tilføjede i en ny besked. Så hvad søger du ellers i en fyr?
|
|
|
Khloe Berkshire
•
Magiker
|
Post by Khloe Berkshire on Nov 22, 2020 22:42:57 GMT
Hun kunne ikke lade være med at grine lidt. Nej, hun var ikke en type, man oplevede tit. Nope! Jeg er er en girl to die for Hun nåede at læse hans besked, men hvad han kunne lide af film, og smilede som han rent faktisk også kunne lide romantiske film - hvis han altså var ærlig. Hun havde oplevet mænd sagde mange ting for at vinde billige point. Hun var på tinder, fordi hun søgte noget seriøst. Nogen at dele tilværelsen med. Hun havde dog oplevet at mange ikke havde lyst til at date hende, når de rent faktisk mødte hende. Hun så den nye besked og valgte at svare samlet: En fyr der rent faktisk ser romantiske film. Hvor har du gemt dig henne? <3 Hun skulle tænke. Hvad søgte hun egentlig i en fyr? Humor, spontanitet, ærlighed og loyalitet. Det må være de fire vigtigste ting for mig. Hvad søger du hos en pige?
|
|
|
Rafael Montés
•
Magiker
|
Post by Rafael Montés on Nov 23, 2020 7:39:08 GMT
Han smilede let for sig selv. Hun lod til at have selvtilliden i orden, men sådan kunne det ofte fremstå på skrift, uden det nødvendigvis var rigtigt. Man kunne være lige hvem man havde lyst til at være bag skærmen. Det er jeg slet ikke i tvivl om Noterede han ned i sin svarbesked før han forsatte. En kort latter gled over hans læber da han læste det næste. Ja hvor havde han gemt sig. Skønt han vidste det bare var et udtryk, valgte han alligevel at tage det lidt mere seriøst, også for at gøre det lidt sjovere. Hmm ja hvor har jeg gemt mig, Mexico, Afrika, lige nu England. Der er lidt flere steder, men så bliver beskeden nok for lang Smilet lå stadigvæk på læberne imens han læste hendes kriterier, som han uden at lyve godt kunne sætte et hak ved. Han tænkte lidt så han ikke ville skrive det samme til hende. Spontanitet og humor, helt sikkert. En pige med et åbent sind og som ikke er bange for at kæmpe for de ting hun tror på og så må hun gerne være eventyrlysten, du ved, have lyst til at se verden.
|
|
|
Khloe Berkshire
•
Magiker
|
Post by Khloe Berkshire on Nov 28, 2020 22:54:41 GMT
Khloe hørte et nyt bling og læste hans nye besked. Hun smilede og måtte bide sig i læben for at stoppe sig selv. Ikke i tvivl om, hun elskede den slags komplimenter. Hun nåede ikke at svare, før en ny besked tikkede ind. Hun læste den med stor nysgerrighed. Hvordan var han kommet så mange steder?
Wow, du har været rundt omkring! Er det med dit arbejde?
Skrev hun og afventede spændt. Hendes arbejde tog hende også forskellige steder; rejser, restauranter og vilde butikker. Hun fik sponsoreret virkelig meget indhold til sin blog. Hun tjente penge på det, og det bedste var, at ingen dømte hende for at være overvægtig eller for ikke at leve op til et skønhedsideal. De gik op i hvad og hvordan hun skrev.
Hun læste hans besked om hvad han søgte hos en kvinde og kunne med garanti også sætte flueben ved.
Hun skrev på ny: Så du leder efter en, der gerne vil rejse med dig til verdens vidundere? <3
|
|
|
Rafael Montés
•
Magiker
|
Post by Rafael Montés on Nov 30, 2020 15:53:47 GMT
Rafael havde midlertidigt glemt alt om de ting han burde få på plads. Han satte sig bedre til rette i sengen med ryggen mod hovedgærdet og smed det ene ben over det andet. Et lille skyldigt smil formede sig hos ham da hun spurgte ind til om det va hans job. På en måde, jeg prioritere oftest mit behov for at rejse, så finder jeg arbejde hvorend jeg rejser hen...jeg ved godt at det måske kan lyde en smule useriøst, men det fungerer fint for mig. Lige pt har jeg dog planer om at blive boende i England for en tid, så har lejet mig ind på et værelse Han vidste godt at dette her var den del der ofte skræmte pigerne væk. At han var “arbejdsløs”. Men det var han jo ikke hundrede procent. Han malkede ikke på systemet, han lagde bare sin arbejdskraft forskellige steder. På den måde, begyndte han heller ikke at kede sig. Ja det ville uden tvivl være fantastisk! Kunne det være noget du ville være interesseret i på sigt? Han tyggede let i den ene tommelfingernegl, imens han afventede, usikker på om hun i det hele taget ville responderer.
|
|
|
Khloe Berkshire
•
Magiker
|
Post by Khloe Berkshire on Dec 12, 2020 21:34:56 GMT
Khloe vidste egentlig også hun havde arbejde på sin blog som ventede på hende, men lige nu havde hun en god undskyldning for at lade sig distrahere. Det var jo en livsstilsblog – så dating var jo en del af det hele, ikke? Hun smilede som hun læste hans svar. Han virkede faktisk utrolig spændende og nede på jorden. Det var begrænset hvor meget man egentlig kunne vurdere folk ud fra skrift, men alligevel så vurderede hun de to ting. Han kunne godt være en stjernepsykopat – det kunne hun reelt aldrig vide. Det er smart! Så behøver man ikke tjene en masse penge inden man skal rejse. Jeg synes bestemt ikke det er useriøst, men mega spændende! Og hvis det gør dig glad, så kan det også være lige meget hvad alle andre synes.
Uh, hvor bor du så henne?
Khloe levede af at skrive og lægge det op på internettet. I manges øjne havde hun heller ikke et rigtigt job. Ikke det betød noget, hendes forældre manglede bestemt ikke noget. Hun var vokset op i en rig familie. Et smil meldte sig på hendes læber ved hans skriv. Det kunne det bestemt – jeg elsker at rejse!
|
|
|
Rafael Montés
•
Magiker
|
Post by Rafael Montés on Dec 16, 2020 12:48:01 GMT
Han afventede roligt hendes besked, han forventede faktisk ikke at hun ville reagerer som hun gjorde, hvilket var en lettelse. Synes du virkelig? Den holdning er der ikke mange der deler. Det var sandt, mange trak sig lynhurtigt efter denne udtalelse, hvilket også var grunden til at han sagde det så tidligt, så kunne de nå at gå før tingene blev for dybsindige. Men jeg er helt enig, man skal gøre det der gør en lykkelig, livet er for kort til at skulle leve efter andres normer og standarter. Tastede han løs. Jeg bor lidt udenfor London, hvad med dig? Han forventede selvfølgelig ikke en adresse, bare lige en nogenlunde range. Fedt nok, har du rejst meget?Han rettede sig lidt op i sengen, som han kunne mærke samtalen her faktisk var nået til en punkt hvor han fandt hende oprigtig interessant. Det var selvfølgelig umuligt at sige på nuværende tidspunkt om det kunne udvikle sig, men bare det at der var forståelse, og at hun -som ham selv, elskede at rejse, var da et stort plus for en god grobund.
|
|
|
Khloe Berkshire
•
Magiker
|
Post by Khloe Berkshire on Dec 26, 2020 22:58:31 GMT
Khloe var nok ikke som kvinder var flest. Hendes arbejde var selv meget løst – men det andede Rafael jo så heller ikke noget om. Hun fortalte det heller ikke for ved en hurtig internetsøgning ville hendes blog dukke op. Ja det synes jeg. Og jeg er heller ikke som de fleste
Hun sendte beskeden og smilte kort for sig selv. Han var faktisk hyggelig at skrive med. Han så godt ud på sit billede, hvilket kun var et kæmpe plus. Det er det virkelig. Der er ingen grund til at være en del af det 8-16 ræs, hvis ikke det gør en lykkelig overhovedet.
Påpegede hun. Hun kunne egentlig godt bruge flere timer på at skrive med ham – han virkede så fornuftig og det virkede også som om, de rent faktisk var på samme bølgelænde med hinanden. Som en ny besked tikkede ind, åbnede hun den ret hurtig og læste den med et smil. Okay, de boede jo egentlig ikke ret langt fra hinanden.
Årh hvor hyggeligt. Med roomies eller alene? Jeg bor selv i Marylebone, som godt nok er inden for London. Taskede hun inden hun sendte den og afventede en ny besked fra ham. Hun smilede ved hans nye. Åh ja, jeg har både rejst meget som barn og som voksen. Jeg har godt nok aldrig arbejdet de steder, jeg er kommet hen. Det har mest været ferier og så et enkelt år i udlandet for at udvikle mig.
|
|
|
Rafael Montés
•
Magiker
|
Post by Rafael Montés on Dec 28, 2020 0:38:23 GMT
Hendes svar fik et nyt smil frem hos ham, og han førte en hånd gennem det krøllede hår før han fortsatte. Well, det ser jeg kun som værende en god ting, det er altid federe at være sin egen, frem for at følge strømmen,Eniggjorde han sig. Netop De brune øjne scannede hurtigt beskeden som mobilen brummende informerede om var modtaget. Med roomies, forklarede han hurtigt. Men det er også okay, så er der altid nogen at snakke med.Rafael var et ret socialt mennekse, så han nød at have folk omkring sig, også selvom det var langt de færreste der delte han holdninger. Hvor lækkert! Bor du du i hus eller lejlighed?At spørge om hun boede alene kunne hurtigt fremstå som værende creepy. Og fedt! Hvad er din ynglings rejsedestination? Hun forstod virkelig at frembringe et smil på hans læber.
|
|
|
Khloe Berkshire
•
Magiker
|
Post by Khloe Berkshire on Dec 28, 2020 21:41:39 GMT
Som en ny besked tikkede ind på hendes telefon greb hun igen ud efter den. Hun burde egentlig lægge et nyt indlæg op på sin blog og promote selv samme på instagram. Hun elskede sit arbejde, men det var mere krævende end hvad folk egentlig forstod. Hun læste beskeden og smilte. Det var altid dejligt, når man blev forstået. Lige præcis. Det er også kedeligt at være som alle andre – de er jo også optaget.
Tastede hun. Det er da hyggeligt. Men ja, så er der da altid nogen klar på en kop kaffe. Påpegede hun. Selv boede hun alene. Hun havde råd til det. Lejligheden havde hendes forældre købt, og det var nok også grunden til hendes livsstil kunne være så løs. Hun havde altid haft penge. Jeg bor i en lejlighed. Jeg har dog ingen roomies at dele min hverdag med.
Åh, jeg har faktisk forelsket mig meget i Italien. Der er lækker mad, en dejlig natur når man kommer ud fra de store byer og bare en fantastisk vibe. Hvad med dig? Hvor kan du li’ at befinde dig?
|
|
|