Rafael Montés
•
Magiker
Fødselsdag: 21.11.2032
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Lav
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Mexico
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Stilling: Arbejdsløs
Fritidsjob: Aktivist
|
Post by Rafael Montés on Dec 29, 2020 16:44:57 GMT
Raf smilede for sig selv og ruskede lidt op i det sorte krøllede hår. Det kan der være noget om xDHan kunne ikke lade være med at grine lidt for sig selv over den gode pointe. Ja det er sgu meget hyggeligt at have nogen at snakke med.Med nogen mente han nok primært Tati. Han havde kort hilst på Tara Williams et par gange, Mark Eriksen havde han ikke mødt endnu og Rebecca Holton var måske ikke lige typen han satte sig ned og drak kaffe med. Det må da også have sine fordele, så ved man altid hvordan hjemmet ser ud når man kommer hjem Åh, Italien er også et charmerende land! Jeg har været ved Gardersøen et par gange, der er en lækker lille by ved navn Limone. Forklarede han og lod tankerne vandre lidt. Nu har jeg været i Afrika et par gange, det har virkelig også sin skønhed, og det er fedt at komme derned og føle man kan gøre en forskel for folk der har brug for det. Forklarede han sig med hastige fingre.
|
|
|
Khloe Berkshire
•
Magiker
Fødselsdag: 06.09.2035
Blodstatus: Mugglerfødt
Magisk niveau: Under middel
Oprindelse: Windsor, England
Bosat: Marylebone, London, England
Kollegium: Ravenclaw
Stilling: Blogger
|
Post by Khloe Berkshire on Jan 1, 2021 23:30:12 GMT
Det var nemmere at snakke med nogen over skrift. At virke selvsikker. Selvfølgelig havde hun lidt af det – men hun skulle altid ud af sin skald først eller være være i byen og havde drukket alt det bedste baren havde at byde på. Hun læste hans nye besked og trods han ikke kunne se det, så nikkede hun. Inden længe tikkede der mere ind. Det kan jeg nu godt forestille mig. Så længe dem man bor med så også respekterer lukket en dør.
Tastede hun hurtigt. Det er det virkelig. Der er en dejlig lille by ved navn Crema, som jeg ynder at besøge, når jeg er der. Der får man virkelig den virkelige oplevelse af Italien, synes jeg.
Årh der er også bare flot ved Gardersøen. Limone lyder virkelig som et lækkert sted.
Ej hvor er det bare fedt, du har hjulpet i Afrika. Det må dog også ha’ været hårdt at se, at nogen ikke har de andre fornødenheder vi har?
|
|
|
Rafael Montés
•
Magiker
|
Post by Rafael Montés on Jan 3, 2021 17:57:31 GMT
Rafael fnes let over beskeden som han kom til at tænke på Rebecca. Tati havde godt advaret ham om at hun kunne finde på at stikke næsen i sager der ikke vedkom hende. Sandt, igen er det ret nyt, men jeg håber da at der vil være den forståelse Han læste videre og svarede i samme sms. Oh ja, der har jeg været en enkelt gang, godt nok kun på gennemrejse som backpacker, men det var en virkelig hyggelig by! Der havde været noget ved den lille charmerende by der havde hængt fast i ham. Det var virkelig spændende, helt sikkert noget jeg kune finde på at gøre igen. Langt de fleste er meget taknemlige hvilket gør det hele noget lettere. Men jo, det kan godt være svært at se hvor stor forskel der er. Det sidste blev skrevet med en betænksom rynken i panden.
|
|
|
Khloe Berkshire
•
Magiker
|
Post by Khloe Berkshire on Jan 30, 2021 22:25:30 GMT
Hun smilede lidt over hans besked. Det vil tiden vise
Hun læste ligeledes videre og svarede i samme besked. Hun var overrasket over han også havde oplevet den lille bys charme. Årh, dejligt du også nød den. Den er ikke ret kendt - men det er det, der gør det så magisk at være der. Det er bare en følelse af at opleve det ægte Italien, ikke? Det tror jeg gerne på - og det må da også ha' givet dig en hel anden indsigt end de fleste andre har... Kan dog godt forstå du gerne vil det igen, hvis du kunne lide det. Skrev hun videre. Hun skulle gerne være den første til at indrømme hun var priviligeret. Hendes liv havde aldrig manglet noget, nærmest tværtimod.
|
|
|
Rafael Montés
•
Magiker
|
Post by Rafael Montés on Jan 31, 2021 21:11:05 GMT
Der var noget dejlig befriende over at skrive sammen med Khloe, de lod til at dele de samme syn på en del ting, hvilket var sjældent. Eller folk sagde altid at de gerne ville rejse og “se verden”, men når det kom til stykket med at trække rødderne op og bare kaste sig ud i det, fik usikkerheden de fleste til at tænke sig om en ekstra gang.
Ja, jeg må vel vente og se Svarede han smilende, skønt hun ikke kunne se det. Som hende fortsatte han i samme besked. Jo det giver noget helt andet. Man bliver ligesom en del af kulturen på en helt anden måde, end når man “bare” er turist. Jeg vil mega gerne til Afrika igen på et tidspunk, men af lidt mere personlige omstændigheder, holder jeg lige en pause med at rejse for meget rundt. Han fortalte hende gerne om hvad der havde været hændt ham, men ikke lige som noget af det første. Skulle han åbne den dør, ville han gerne kende hende lidt bedre først.
|
|
|
Khloe Berkshire
•
Magiker
|
Post by Khloe Berkshire on Feb 5, 2021 22:51:38 GMT
Khloe nød også at skrive med ham. Hun var dog glad for at samtalen ikke var faldet på, om de skulle mødes til en kop kaffe. Et var hun kunne være selvsikker på et medie som tinder, noget andet var at de skulle mødes i virkeligheden. Så ville han se hvordan hun så ud, og var han som hun havde oplevet de fleste mænd, ville han nok ikke bryde sig om hendes kurver.
Der er ikke andet for, svarede hun og smilte selv som hun trykkede send.
Ja, det gør man virkelig. Taler du så egentlig også italiensk?
Hun måtte indrømme at der meldte sig en nysgerrighed ved resten af hans besked. Hun vidste dog heller ikke, om hun skulle spørge indtil det. Han havde dog selv nævnt det, så kunne han vel sige fra?
Åh, er det noget du vil snakke om? Skrev hun efterfulgt af et hjerte emoji.
|
|
|
Rafael Montés
•
Magiker
|
Post by Rafael Montés on Feb 10, 2021 12:12:49 GMT
Han smilede let ved hendes ord. Ikke Italiensk desværre, men spansk.Han havde boet i Mexico, og selvom han ikke var så gammel dengang, var sproget fulgt med, da de flyttede til Storbritannien. Endnu et smil, dog lidt mere sørgmodigt. Det var en længere og temmelig tragisk historie på visse punkter. Han havde været afsted på mindre rejser efterfølgende og havde da også planer om at skulle tilbage til Afrika igen, men lige nu holdt han lige en pause derfra. Måske en dag, men lige nu synes jeg hellere vi skal snakke om nogle lyspunkter i stedet. Besvarede han. Skulle de ende med at se hinanden og den slags, så skulle han nok fortælle hende om hele historien med gidseltagningen og det efterfølgende stofmisbrug, men det var bare ikke det fedeste at bringe op i første samtale.
|
|
|