Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2020 8:12:49 GMT
Klokken 17:30 London, Theodor & Annas lejlighed. Emne dedikeret til @anna & @drlur1
Bordet var dækket op, der stod 3 tallerkener og 3 vin glas. Der var gjort rent og det hele var blevet gjort fint til Theodors ven Jonathan skulle komme. Ministeren for magiske sports og spil havde været en god ven af Theodor i en årrække, de havde udnyttet hinandens finansielle og økonomiske situationer og var på den måde blevet gode venner. Han havde sagt til Anna at hans ven kom over, og hun skulle hjælpe ham med at få denne investering hjem. Theodor havde efterspurgt at være sponsor for quidditch ligaen næste år, men det krævede at Jonathan var med på idéen. Jonathan havde nogle svagheder, han havde utrolig mange samlejeskandaler under huden. Flere som ikke var kommet frem.
Theodor stod og rettede på sit jakkesæt, hvorefter han vendte sig i mod Anna og sendte hende et smil. "Du skal være perfekt i dag min skat." sagde han med et smil. Soveværelset var også pænt ryddet op. Theodor så rundt i det og bevægede sig hen i mod komoden og trak den øverste skuffe ud, som havde flere ure i. Han fandt et pænt et frem og tog det på, hvorefter han vendte sig imod Anna. "Hvordan ser jeg ud?" spurgte han med et smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2020 10:30:54 GMT
Anna var kommet relativt tidligt hjem fra arbejde i dag. Det havde været en kort, men hård dag, så hun var ikke helt tilfreds over at de også skulle have gæster i dag - ikke engang gæster af afslappede venner, men i stedet var det ministeren Jonathan, som Theodor ønskede at forhandle med. Alligevel havde hun klædt sig på i en fin mørk blå kjole, for at behage Theodor i aften, når nu den forretningsaftale var så vigtig for ham.
Hun havde aldrig set lejligheden i så fin stand, som den var lige nu… Selv soveværelset så nydeligt opryddet og præsentabelt ud. Anna vendte sit blik mod Theodor og hun gengældte hans smil, før hun gik over til ham og rettede en smule på hans jakkesæt, bare for at få lov til at røre ved ham. “Du ser perfekt ud, skat... “ Hendes blik fæstnede sig på slipset, som lige blev rettet lidt, før hun igen kiggede op på ham, “Kan du lide min kjole?” spurgte hun ham med et bredt smil, før hun drejede sig en omgang for at vise sig frem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2020 10:48:38 GMT
Det var altid lækkert når alt var rent. Det duftede fortrinligt, malerierne var lige og alting så virkelig godt ud. Husalfen havde gjort sit arbejde, selv Theodor havde hjulpet til. Heldigvis hjalp magi med denne del, men han var ikke den bedste inde for husarbejde måtte han jo ærligt erkende.
Theodor så på Anna, som kom hen til ham og rettede på hans tøj. Han sendte hende et varmt smil, som hun komplimenterede ham. Han lagde hovedet på skrå som hun drejede rundt og grinte let. "Du ser fuldkommen vidunderlig ud." sagde han og gik hen imod hende og gav hende et kys på panden. "Husk at giv Jonathan en masse opmærksomhed. Du har vel os hørt rygterne om ham?" spurgte han og fjernede en hår tot om bag hendes øre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2020 10:54:59 GMT
Anna sendte ham et bredt og charmerende smil, som han komplimenterede hende. Sommerfuglene kunne føles i maven, hver gang den mand gav hende et kompliment - Theodor var alt for vidunderlig. “Tak… Jeg tænkte nok du ville kunne lide den,” hun ville have fortalt ham at hun ikke havde taget trusser på indenunder, men han nævnte Jonathan før hun kunne nævne det - så ville han nok bare få sig en overraskelse senere i stedet for.
Hun plantede et kys mod hans brystkasse, mens han talte og hun lyttede, og derefter overvejede hun dybt om hun kunne huske noget om manden. Jonathan var trods alt minister ved et ministerie hun ikke var vokset op med… Men hun havde læst noget om ham i en sladderspalte i en svensk avis. Det fik hende kort til at grine, “Åh, du mener hans samleje skandaler?” spurgte hun ham og kiggede interesseret op i hans øjne. Hun kunne ikke huske detaljerne omkring det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2020 11:00:38 GMT
Hun var virkelig begyndt at finde sig til rette her i England. Theodor nød virkelig at hun var begyndt at indordne sig under hvordan hans verden fungerede. Hun gjorde hvad der blev sagt, og forstod nu hvordan Theodor var. Det var vidunderligt. Han kunne sende hende et blik og hun forstod hvad han mente. "Jeg kan lide alt ved dig" sagde han med et smil.
Theodor grinte let som hun nævnte samleje skandaler. "Du har ret. De er nu ikke så slemme som journalisterne fik dem til at lyde. Men har nyder flotte kvinder. Der passer du perfekt." sagde han med et smil, og lagde armen om hende. Lyden af en ringeklokke kunne høres. "Åbner du ikke for ham?" spurgte han med et smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2020 11:07:42 GMT
Anna følte sig virkelig begæret af Theodor og det fik hendes kinder til at blive varme. Mest af alt havde hun lyst til at ignorere ringeklokken og bare smide sig på sengen med hendes elskede - men sådan lå landet ikke.
“Åh jeg passer perfekt, siger du?” hun sendte ham et legesygt blik. “Jamen jeg skal nok sørge for at skrue charmen op, så du kan få den handel i hus,” hun blinkede til Theodor og forlod ham derefter for at gå hen til hoveddøren, så hun kunne lukke op.
Hun åbnede døren og så en velklædt og attraktiv mand - ministeren. Anna stod et kort sekund i døråbningen og observerede ham, før hun sendte ham et charmerende og imødekommende smil, “Hr. Williams, kom indenfor… Jeg er Anna Lindbeck - Hr. Maddens kæreste.” hun anede ikke hvor formel hun skulle være og hun kunne mærke at nervøsiteten steg og at kinderne nok var blevet en smule røde. Hun havde brug for et glas vin.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2020 11:15:40 GMT
Jonathan havde altid ment at Theodor var en god ven. Han havde flere gange lagt penge i en hans kampagner. De havde også ses privat i flere år. Theodor havde fortalt ham sidst de spiste middag, at han havde fået en helt fantastisk kæreste. Svensk auror. Som allerede arbejdede for ministeriet. Imponerende. Han havde også fortalt at hun var frisk og underholdende på flere måder. Hvilket jo kun var et plus. Jonathan var godt glad på hans vens vegne. Derfor havde det også været en god idé, da han var blevet inviteret over på mad og drikke.
Jonathan stod i døråbningen og smilte varmt, som døren blev åbnet. "nu ikke så formel. Jonathan er fint." sagde han beroligende. Han trådte ind af døren og gav hende et let kindkys, inden han tog jakken af. "Du er endnu smukkere end Theodor beskrev dig." lød det komplimenterende, som han hang jakken op på en knage.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2020 11:22:17 GMT
Anna åndede en smule lettet op, da han bad hende ikke om at være så formel. Han virkede heldigvis ikke til at være en af de højrøvede slags ministre. Kindkysset kom dog bag på hende og mindede hende kun om at han havde været med i en samleje skandale eller to - det fik hende dog til at smile og tage sig en smule til kinden. Tanken underholdte hende kun.
“Tak - jeg vidste ikke at Theodor gik rundt og beskrev mit udseende for andre…” svarede hun ham med et smil. Anna lukkede døren efter ham og gik forbi ham, ind i stuen for at byde ham på et glas vin - hun vidste i hvert fald at hun havde brug for et. “Kan jeg byde dig på noget? Et glas vin? Noget vand? Te?” han skulle vel have mulighederne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2020 11:48:36 GMT
Theodor kom gående ind i stuen da han kunne høre at Jonathan var ankommet. Den ene hånd var placeret i lommen, den anden blev lagt om bag på lenden af Anna. Han sendte Jonathan et smil. "Hvis jeg kender ham ret, så skal vi alle have et glas." sagde han med et grin.
Theodor og Jonathan gav hurtigt hinanden hånden. "Godt at se dig min." lød det varmt fra Theodor, som vendte sig rundt for at hælde 3 glas rødvin op til dem. Han vendte sig rundt og rakte dem hver især et glas vin. "Jeg vil lade jer to snakke lidt, imens jeg laver mad." lød det venligt fra Theodor. Som hurtigt fik skålt med dem, inden han vendte sig rundt for at gå ud køkkenet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2020 11:51:10 GMT
Jonathan skulle lige til at besvare Annas spørgsmål, som Theodor kom ind. Han sendte ham et smil og gengældte håndtrykket. Han så fra ham over til Anna og grinte. "Du kender mig ganske godt Theodor." lød det rosende. Hvorefter han skålte med dem begge og tog en tår af sin vin. "Jamen, jeg klager ikke over selskabet." lød det atter komplimenterede til Anna, inden han vendte hurtigt blikket mod Theodor. "Sig til hvis du mangler hjælp"
Jonathan vendte opmærksomheden mod Anna, og sendte hende et smil. "Hvordan har han fået så smuk en kvinde?" spurgte han drillende. Jonathan bevægede sig med rolige skridt ind mod stuen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2020 13:12:00 GMT
Nervøsiteten forsvandt, netop som Theodor trådte ind i lokalet og det gik op for Anna hvor godt de virkede til at kende hinanden. Theodor nåede at skænke ham vinen før hun selv kunne nå det og hun tog lettet imod det glas han havde skænket hende, ”Tak,” sagde hun og tog sig en lille tår for ikke at virke for ivrig efter at få procenterne op.
Hun fulgte med Jonathan ind i stuen og smilte smigret, ”Åh, du kender vel Theodor - hvordan kunne han ikke få mig... han er så charmerende og virkelig en sand gentleman. Et tilfældigt møde i Sverige og så var jeg helt fortabt,” lo hun mildt, før hun placerede sig i sofaen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2020 13:46:51 GMT
Han sendte hende et smil, som de begge gik mod stuen. Han gik hen og satte sig i stolen over for hende og grinte let. "Ja, han kan være en charmerende mand." lød det roligt fra Jonathan. Han tog en tår af vinen og lagde hånden på låret. "Fortæl lidt om dig selv Anna. Hvor du fra i Sverige?" spurgte han nysgerrigt. Han kendte ikke meget til Sverige, men havde alligevel været der et par gange i sin tid.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2020 13:58:58 GMT
Ja, Theodor havde i hvert fald fået sat sine klør i hende... og hun gik ikke ud fra at hun nogensinde ville lade sig selv komme ud af dem igen. Hun havde ikke lyst. ”Ystad... Eller nærmere lige uden for Ystad. Der bor en lille gruppe magikere der og vi er et meget tæt lille samfund der... men det var ikke for mig - følelsen af at alle kender alle. Jeg troede ikke jeg nogensinde ville finde min vej væk der fra, men så mødte jeg Theodor.” Svarede hun og tog sig en tår af sin vin. ”Hvad med dig... du er minister, attraktiv og i din bedste alder: du må vel være gift?” hun lænede sig interesseret frem og sørgede for at krydse benene, så hun ikke afslørede at hun var bundløs.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2020 14:19:16 GMT
Jonathan lyttede og prøvede at forestille sig et samfund i sverige af magiker. Det eneste som poppede op i hans hoved var en samling af vikinger, der i stedet for økser - svingede stave. Hans vikinger var med horn og et enormt skæg. Han smilte lidt ved tanken om noget der var så forkert, som det kunne blive. Jonathan smilte, da hun begyndte at komplimentere ham. Han nikkede genert og rømmede sig. "Jo tak, jo tak." lød det kort, som han tog en ekstra tår. "Jamen jeg er faktisk ikke gift. Mit til tider lidt travle liv kan godt være lidt for hektisk til et forhold." lød det smilende. Jonathans blik gled knap så diskret hen over hendes ben, inden han så op på hende igen. "Men jeg takker for komplimentet, specielt når det kommer fra en sand skønhed." lød det ligeså flirtende til hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2020 14:26:03 GMT
Anna nikkede forstående, hun kunne sagten forstå at ens karriere kunne komme i vejen flr kærligheden - hendes egne karrieremål havde haft sat en stor kæp i hjulet for hendes kærlighedsliv i mange år.
Hun ville have kommenteret på det, men det næste han sagde overraskede hende en smule. Sad han der og flirtefe åbenlyst med hende? Hans vens kæreste. Det kom lidt bag på hende og hun tog sig endnu en tår af sin drink, dog med tankerne på at hun ikke ville være lige så beruset som til firmafesten. Anna vidste hvad der kunne ske. ”Jonathan... du forstår virkelig at være chatmerende, så det kommer næsten bag på mig at du ikke har en kvinde i livet, der kan leve med at du har travlt.” lo hun. Hun nød opmærksomheden en smule, selvom hun også frygtede hvilke følelser det ville vække i Theodor, hvis han vidste det. ”Noget siger mig at du ikke leder hårdt nok...” tilføjede hun med et drilsk smil spillende over læberne.
|
|
|