Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2020 14:35:48 GMT
Jonathan havde fået indtrykket, at Theodor var okay med hans natur som flirtende. Desuden havde han også forstået nogle andre ting omkring den gode Anna. Han grinte let og tog endnu en tår. "Jamen hvis jeg ikke tog meget fejl, så flirtede du med mig Anna." sagde han drillende. Der var intet gemt ved Jonathan. Han flirtede åbenlyst og skjulte det ikke. "Jeg klager bestemt ikke." lød det, inden han blinkede til hende. "Jeg har svært ved at finde nogen som fanger min interesse" lød det roligt, som han lændte sig tilbage.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2020 14:45:08 GMT
Igen kom det bag på hende, det han fortalte hende. Hun havde da ikke flirtet med ham? Det havde i hvert fald ikke været hende intention at han skulle tage noget af det sim flirt. Hun tog sig en tår af sin vin, ”Lægger du altid an på dine venners kærester, minister?” spurgte hun en anelse udfordrende, mens hun holdte blikket på ham. Lige nu havde hun mest af alt lyst til at gå ud i køkkenet og fortælle Theodor alt, men noget i hende fik hende til at blive. Hendes tone var charmerende, for hun ænskede ikke at ødelægge noget mellem ministeren og hendes kæreste - så hun spillede hellere med på den, indtil hun fandt ud af hvad der lige præcist foregik.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2020 14:49:50 GMT
Hendes reaktion fik dog Jonathan til at løfte sit øjenbryn. Han grinte let og tog en tår af vinen. Den havde en dejlig syre og frugtig smag, lige som den skulle. Helt perfekt. "Sjældent." svarede han med et smil og blinkede. Det her var bestemt ikke nyt for Jonathan, men han vidste ikke hvorfor hun blev så akavet ved situationen? Altså i forhold til hvad Theodor havde sagt, så var det da bestemt lidt spøjst, at hun gav lidt igen. "Men nu er du jo en skønhed, ikke engang Afrodite ville kunne matche. Så jeg tager en chance nu." sagde han selvsikkert, og vendte blikket mod Jonathan der kom ind med nogle snacks.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2020 14:52:26 GMT
Theodor havde bevæget sig ud i køkkenet og begyndte at forberede maden. Det var primært husalfen som skulle lave maden, men i dag så ville han lave nogle snacks til dem alle. Han havde fundet oliven frem, lidt pølse, ost og skinke frem. Det passede alligevel godt til vinen. Det hele blev pænt lagt op på et fad, hvor der var nogle små pinde til at tage maden med. I den ene hånd var det halvfyldte vin glas, og den anden var der et fad med snacks.
Theodor gik med lange skridt ind mod de andre, hvor han stoppede op og hørte deres snak. Da han kom ind havde han et let smil på læben "Hvem flirter med hvem?" spurgte han roligt, hvorefter han bevægede sig hen og stilte fadet på bordet. Han gik med rolige skridt hen og satte sig ved siden af Anna.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2020 15:00:37 GMT
Anna hævede sine bryn en smule. Det var ikke hvad hun havde forventet i aften, og da Theodor kom ind, hjalp det ikke på situationen. ”Din forretningspartner holder sig i hvert fald ikke tilbage,” svarede hun ham og rykkede sig en smule tættere på Theodor, for at vise hvor loyaliteten var. Hun sendte dog et smil imod ministeren, for hun var selvfølgelig smigret over hans mange komplimenter - hun var ikke vant til den slags opmærksomhed. ”Men jeg skulle nok ikke forvente andet end at en ven af Theodor ville matche hans charme,” komplimenterede hun, før hun hjaæp sig selv til en oliven, som hun langsomt sugede ind mellem læberne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2020 15:42:27 GMT
Theodor så på hende og begyndte at grine, det var ikke just fordi han så et problem i det. Det var trods alt det som Jonathan var kommet for. Annas charme var et super våben mod Jonathan, og derfor måtte han nærmest gøre som det passede ham. "Er det et problem?" spurgte han drilsk til hende, og lagde en hånd på hendes lår. Theodor selv tog en tændstik og satte den i et stykke ost og spiste det. "Jeg ser umiddelbart intet problem i at i begge flirter." sagde han med et frisk smil og gav et let klem til hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2020 15:49:26 GMT
Anna havde smilet imod Jonathan, men da Theodor begyndte at tale om at det var okay de flirtede, vendte hun blikket mod ham med hævede bryn. Det var tydeligt malet i hendes ansigt at hun var en smule forvirret.
Den måde han klemte hendes lår bekræftede hendes tanker lidt mere. Hun kiggede fra den ene til den anden og grinte så stille og nervøst, fordi hun ikke helt kunne forstå hvad Theodor mente med det her. Prøvede han at lade det her føre til noget? ”Så du siger... at du ikke har noget imod at din ven flirter med mig - og at jeg flirter med ham?” spurgte hun understregende. Hun vendte blikket om imod Jonathan for at sende ham et høfligt blik - hun ville ikke gøre situationen akavet mellem nogen af dem... hun ville bare gerne have lidt mere forståelse for hvad der foregik.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2020 15:53:25 GMT
Theodor så roligt fra Jonathan og så til hende, som han sendte hende et smil. "Naturligvis." han lagde hovedet tæt på hende og gav hende et kys på kinden. "Du kan hjælpe med at lukke handlen, så bare følg med, og gør det." hviskede han og nussede hende på benet. "Er nogen af jer sulten?" spurgte Theodor begejstret og så rundt. Der var god mad på menuen i dag. Han glædede sig allerede til at spise maden. "Menuen er laksetartar, krondyr og så panna cotta til dessert" præsenterede han menuen. Han tog fat om glasset og tog en tår, imens han lyttede til Jonathan rose menuen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2020 15:59:09 GMT
Anna følte en ubehagelig følelse sprede sig indeni hende. Selvfølgelig ønskede hun at hjælpe ham, men hun havde ikke aftalt med ham at hun skulle flirte og virke indbydende over for en mand hun ikke kendte.
Heldigvis blev maden bragt på tale og hun nikkede. Det kunne i det mindste få tankerne ført over på noget andet. Hun nikkede, ”Jeg er døden nær,” lo hun. Anna kæmpede ihærdigt for fortsat at virke til at være i højt humør.
Hun lagde en hånd på Theodors lår og gav det et kort klem. Selvfølgelig ville hun tale med ham om det senere, men lige nu ville hun gøre alt for bare at hygge sig. ”Er du sikker på at du har lavet mad i det køkken? Eller har husalfen hjulpet dig, mens du hjalp dig selv til vinen?” lo hun kærligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2020 16:28:21 GMT
Jonathan lyttede observant til deres samtale, og bed egentlig ikke mærke i hemmeligheds snakken. Han sendte dem begge et smil, og klappede hænderne sammen, da Theodor spurgte om de var sultende. “Også i den grad” lød det spændt fra ministeren, vis øjne lyste helt op, som han hørte retten. “Det lyder lækkert Theodor”
Han tog en tår af vinen, hvorefter han grinte hjerteligt af Annas kommentar. “Jeg husker set også som om at du engang brændte et kogende æg på.” Lød det med et smil fra Jonathan. “Hvordan end man gør det” afsluttede han.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2020 16:31:23 GMT
Theodor lyttede til deres anklager om hans madevner. De passede allesammen. Hvis en trak en tryllestav og sagde lav mig en kogt kartoffel, så ville Theodor brænde den på - om så der blev truet med en dræberbesværgelse. “Okay okay i to” sagde han og løftede hænderne op i luften, som han overgiver sig. “I har mig, jeg kan ikke lave mad” sagde han muntert.
“Altså den her karaffel med vin skal være færdig inden vi går til mad” sagde han og hældte mere vin op til dem alle.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2020 18:08:16 GMT
Anna grinte over den sejr de fik over ham, ”Men jeg er sikker på at maden bliver fantastisk..” hun lænede sig ind imod ham og plantede et kys på hans kind. ”Det ender med at vi bliver for berusede til at fokusere på maden,” svarede hun med et bredt smil.
Hun vendte opmærksomheden tilbage mod vinen og Jonathan. Faktisk, nu hvor vinen virkede lidt mere og når hun lige sad og betragtede Jonathan, så havde hun ikke det store problem med at skulle sidde og flirte med ham. Det var uskyldigt og yderst stimulerende - og hun var sikker på at det ville give Theodor god grund til at give hende en god tur i sengen senere.
Hun hævede glasset op til læberne, ”Så, Jonathan... jeg hører du har været involveret i en del skandaler - eller det er i hvert fald hvad sladderspalterne fortæller. Er der noget sandhed i det?” spurgte hun ham interesseret. Hun tog sig en tår vin. Anna havde ingen intentioner om at bruge det imod ham eller dømme ham - men hvis hun absolut skulle sidde og snakke, så kunne de lige så godt finde et dybt emne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2020 18:20:46 GMT
"Jeg tænker os at maden bliver vidunderlig. Din husalf ved hvad han laver" lød det rosende fra Jonathan. Han var godt træt af sin egen husalfs kokkerier. Så det var altid dejligt at spise ude, så kunne man prøve noget nyt. Jonathan tog gladeligt imod vinen og sendte et tak hurtigt til Theodor. "Ja nogle af dem er sande. Nogle specifikke du tænker på?" spurgte han med et blik. Der havde været så mange så han var stoppet med at tælle. Det kunne jo være der var en hun tænkte på. "Den nylige eller en anden?" han havde jo haft en lang karriere, så mon ikke hun havde en hun tænkte på
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 25, 2020 7:52:14 GMT
Annas blik var nysgerrigt og udfordrende, ”Jeg synes jeg læste noget om en samleje skandale? Med en ung kvinde?” hun sippede til vinen. Det var interessant hvor meget man kunne slippe afsted med, hvis bare man havde magt. Hun var ikke sikker på om han havde været i flere skandaler end den hun havde læst om for nyligt - og hendes viden om det var meget begrænset, da hun ikke just var interesseret i sladder.
Hun lagde hånden på Theodors lår og kærtegnede det let, mens hun holdte opmærksomheden på Jonathan.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 25, 2020 8:34:07 GMT
Han grinte let over hendes kommentar. Sagen havde været en yngre model, som han havde mødt. Denne sag var dog ikke ligeså slem, som den han havde betalt sig ud af, af egen lomme. Han havde bestemt følt sig fanget med hende. Nok om det, denne sag hun nævnte var den som kom frem i medierne. En 18 årige pige var blevet set med ham på en klub, og hva så? Medierne havde jo bare en interesse i ham, fordi han var kendt.
Jonathan drak lidt mere af sin vin. "Ja, den er god nok. Madeleine var 18 og vi mødtes på en klub. Men medierne er jo så begejstret for mit privat liv." sagde han og viftede med armen. "Men jeg har heldigvis nogle gode pressefolk." erkendte han med et smil og løftede sit glas skålene.
|
|
|