Tessa Mikhailovich
•
Magiker
Fødselsdag: 23.03.2035
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Lav
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Nathan Lorde
Oprindelse: Israel
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Det Slagtede Lam
Stilling: Bartender
|
Post by Tessa Mikhailovich on Jan 15, 2021 21:25:35 GMT
Tessa havde netop aldrig fortalt nogen, omkring misbruget, fordi hun vidste langt de fleste ville få medlidenhed med hende. Bevars det havde ikke været den bedste barndom, men hun havde jo ikke kendt til andet, så for hende havde det været normen. Det var først meget senere det egentlig var gået op for hende, hvor forkert det hendes adoptivforældre havde gjort mod hende, egentlig havde været. Hun var dog stadig ikke klar til at tilgive adaptivbroren. Hun mærkede hans hånd mod sin egen og vendte blikket mod ham, som han klemte den. Kort efter mærkede hun kysset han placerede mod hendes pande og sendte ham et lille smil. "Det skal du ikke være.. Det er ikke din skyld, Nate," svarede hun og mærkede han slap hende og øgede afstanden mellem dem, hvilket fik hende til at se lidt på ham med et uforstående blik. Hun havde underligt nok aldrig lidt af berøringsangst, på trods af hvad hun havde været igennem. Måske netop fordi hun havde været det igennem? Hun havde lært hendes krop var alle-mands-eje og ikke at skamme sig over den. Hun mærkede hans hånd mod sit lår, uvidende om hvad han tænkte om den side af hende. En side af hende, hun nok altid ville eje og som til tider stadig kom frem i hende. Hun ønskede bare ikke at skræmme Nathan væk, hvilket var årsagen til, at hun gemte den langt væk i hans selskab. Hun lagde blidt en hånd oven på hans, "Tro mig, hun vil ikke snakke med mig. Hun dater vidst guitaristen fra bandet nu, så vidt jeg ved," hun skar en lille grimasse, som også var en smule morende ved tanken.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
Fødselsdag: 29.11.2036
Magisk niveau: Over middel
Civilstatus: Single
Bosat: London
Kollegium: Slytherin
Stilling: Ejer
C-box navn: Chrille
|
Post by Nathan Amon Lorde on Jan 21, 2021 19:13:48 GMT
Måske burde Nathan tage det mere ind det hun fortalte om sin barndom, måske skulle han gøre mere, men hun lød jo til at have det fint og så ville han heller ikke gøre et problem ud af det. I stedet ville han elske hende og bruge tid på den skønne kvinde han så foran sig nu. "sig til hvis jeg kan gøre noget." lød det fra ham som en afsluttende kommentar til emnet, før han så tog hende i hænderne, smilede til hende og valgte så at indlede et kys mod hendes bløde skønne læber. Han lod det vare en rum tid og slap hende så. "Tess, Lad mig i det mindste få en god date med dig og en god aften bagefter. Sig hvi jeg går for tæt på dig. lov mig det." Hvordan han var blevet så bekymret vidste han ikke, men han håbede at kunne lægge det lidt fra sig, da han jo egentlig ønskede den mere aggresive flirten de var vandt til. Han ville aldrig glemme deres første møde. Måske faktisk de skulle tage et nyt spil af samme slags. "Du Tessa. Jeg har et forslag." lagde han op og så flirtende på hende med et ulveagtigt smil som indbød til ballade.
|
|
|
Tessa Mikhailovich
•
Magiker
|
Post by Tessa Mikhailovich on Jan 25, 2021 16:29:58 GMT
Tessa ønskede heller ikke, at det skulle skabe en afstand eller problemer mellem dem. Hun havde bare følt, hun havde skyldt ham en forklaring på, hvorfor hun ikke kunne sige de tre magiske ord retur til ham. Ikke endnu om ikke andet. Det skulle jo nok komme, når hun var klar. Hun smilede lidt til ham, "Det eneste du kan gøre, er at vise forståelse for, hvorfor jeg ikke er i så direkte kontakt til mine følelser," svarede hun blidt. Det var jo ikke fordi hun var en stenkold, hjerteløs ung kvinde. Hun havde følelser, især for Nathan, hun havde bare sværere end gennemsnittet ved, at snakke om dem og sætte ord på sine følelser. Hun gengældte kysset han tildelte hendes læber og nød det, så længe det varede. Hun smilede lidt og nikkede, "Du kan aldrig gå for tæt på mig, men jeg skal nok sige til," lovede hun og lænede sig mod ham og kyssede hans læber på ny. Hun ville heller aldrig glemme deres første møde. Han havde sparket begge ben væk under hende den aften, på en god måde. Hun nød hans selskab og ham som person. Hun så det ulve-flirtende smil og nød det lod til, at begynde at gå tilbage til som før. "Oh yeah? Og hvad er dit forslag så?" spurgte hun og lod sig lokke af ham. Det var jo den Nathan hun kendte og elskede - også selvom hun ikke kunne sige det direkte til ham.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Jan 25, 2021 18:49:53 GMT
Nathan greb for om hende og trak hende ind til sig med et smil. "Det er okay, så længe jeg får lov at kysse dig og date dig og nyde dig. Så kan jeg vel godt vente på resten." Han kyssede hende på ny. ordene, eller mangel på samme, var glemt igen og han havde besluttet sig for i stedet at bruge sin tid på noget mere fornuftigt. Det var trods alt ikke hver aften han sådan kunne tage fri til at nyde livet på denne måde. Han skævede til hende på ny og lod sig overmande af hans sædvanlige tankegang, som hun sagde ja til hans påfund. "Godt. Hvis du huske den dag vi mødtes. Vi.. spillede.. om forskellige ting. Hvad siger du til et nyt spil. Du må vælge spillet, men taber man smider man et stykke tøj." lysten lyste i øjnene på ham og det var tydeligt at se han håbede på at hun ville hoppe med på den.
|
|
|
Tessa Mikhailovich
•
Magiker
|
Post by Tessa Mikhailovich on Jan 29, 2021 12:42:48 GMT
Tessa smilede og lod sig blive trukket ind i Nathans greb. Hovedet hvilede hun ind mod hans skulder. Hun smilede ved hans ord og rettede hovedet op igen, før hun mærkede hans læber mod sine egne. Kysset gengældte hun ømt. "Du må kysse mig, date mig og nyde mig, alt det du vil," svarede hun og kyssede blidt hans læber igen. Hun håbede inderligt, at han ville kunne forstå, hvor hun kom fra og hvorfor hun ikke bare kunne sige sådanne nogle ord. For hende var det ikke bare ord, men ord man skulle leve op til og virkelig mene. Et smil meldte sig på hendes læber, ved mindet om første gang de mødtes. Det var nok en aften hun aldrig, ville glemme. "Selvfølgelig kan jeg huske den aften," svarede hun og blinkede til ham. Hun grinte ved hans forslag, "Deal," svarede hun med et flirtende glimt i sine blå øjne, mens hun tænkte lidt over, hvordan spillereglerne skulle være. De havde ingen alkohol her, midt på bænken, hvilket måske også var en lidt uheldig placering til sådanne en leg. "Okay, en nyere udgave af 'jeg har aldrig', men i stedet for at drikke, så skal man smide et stykke tøj, hvis man har gjort det," foreslog hun med et smil på læberne.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Jan 29, 2021 19:26:56 GMT
Stemningen var allerede blevet vendt til det bedre og Nathan så med næsten sultne øjne på Tessa. hun var virkelig alt han drømte om. Det vidste han nu. Selvom han før troede at han havde været forelsket, så var det intet i forhold til dette her. Dette her var anderledes. Det var specielt! Og han elskede det. Han godkendte omgående hendes valg af leg, det skulle nok blive spændende, og han skulle helt sikkert nok få tøjet pillet af hende i en vældig fart. "Det er en deal. Skal jeg starte?" De burde måske gå et andet sted hen til denne leg, men det kunne de vel altid finde når der lige kom et sted. Han havde hvert fald intet problem i at være nøgen i det fri. Han gik hen til hende, så de stod meget tætte. "Nå men lad os nu se... Jeg har aldrig smidt blusen for min kommende chef." han smilede skævt. Denne her var han da sikker på.
|
|
|
Tessa Mikhailovich
•
Magiker
|
Post by Tessa Mikhailovich on Feb 1, 2021 16:38:15 GMT
Tessa nød Nathans selskab helt ud i fingerspidserne. Han kunne få hende til at grine og smile, selvom hun havde haft en dårlig dag. Han fik en masser følelser frem i hende, som både skræmte hende og velsignede hende på én og samme tid. Hun kunne snakke seriøst med ham, men de kunne bestemt også lave sjov med hinanden. Hun havde aldrig mødt en fyr som ham. Han var en ener og nu var han hendes kæreste. Tanken var rar og det samme var følelsen i hende. Hun nikkede til, han kunne starte, hun havde alligevel lige brug for lidt tænke tid til, at finde på en god én, som betød han skulle smide en påklædningsgenstand og hun ikke skulle. Hun havde nu heller ikke de helt store problemer med nøgenhed i det fri, det var mere hvis der kom nogen forbi og så dem, hun var en smule skeptisk omkring. Ikke fordi hun var blufærdig, som sådan, men fordi det kunne sætte en stopper for stemningen, hvis nogen sagde noget til dem. Hun mærkede ham tæt på og så flirtende op på ham. Hun grinte let, "Virkelig? Ikke fair," lød det morende fra hende, før hun gav sig til at lyne jakken op og smed den på græsset ved siden af dem. "Jeg har aldrig, kysset en af mine ansatte," gav hun igen og blinkede til ham, mens øjenbrynene blev vippet et par hurtige gange efter hinanden.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Feb 1, 2021 19:13:02 GMT
Nathan grinede af hende over reaktionen på hans første udsagn. Han sendte hende det mest uskyldige blik han kunne mønstre og nød så ellers at se hende smide jakken, ikke at det var super sindsoprivende, men det var da et point til ham. Selvom det var nemt tjent så talte det stadig. Selvfølgelig var hun hurtig til at følge efter og han rystede lidt på hovedet af hende. "For fanden skat." men som en god gentleman smed han sin jakke ved siden af hende, og trådte så ind til hende, for at kysse de bløde læber, som han elskede så højt. Bagefter så han vurderende på hende, mens han vurderede hvad han så skulle sige. Hun virkede ikke helt uskyldig, men hvad kunne hun have lavet af ting gennem tiden? "Jeg er aldrig blevet afbrudt i at knalde" sagde han så ret sikker på at den ville gå sikkert ind.
|
|
|
Tessa Mikhailovich
•
Magiker
|
Post by Tessa Mikhailovich on Feb 1, 2021 20:23:29 GMT
Tessa grinte morende med ham, før hun gav ham et blidt dask over hans overarm, "Du skal ikke stå der og se så uskyldig ud," morede hun sig, som hun havde smit jakken i græsset. Det var altid noget det var en sommeraften, så vejret var til det, selvom klokken var ved at være mange. "Selv tak," blinkede hun til ham og smilede, som han måtte gøre hende kunsten efter og smide også smide hans jakke. Hun gengældte kysset og lod sine øjne glide i, for at nyde det fuldt ud. Hun åbnede dem dog igen, som kysset endte og han kom med et nyt udsagn. Hun satte en hånd for sit hjerte og så teaterisk overrasket på ham, "Hvad er det dog, du tror om mig?" spurgte hun, som hun knipsede sin bh op og trak den ud fra blusen, før hun grinte let som hun mod den dingle let fra sin ene pegefinger. Hun smilede morende til ham og lod bh'en ramme græssen oven på jakkerne. "Jeg har aldrig.." hun bed sig lidt i læben, ".. været forelsket i en jeg arbejder sammen med," afsluttede hun og smilede til ham, før hun bukkede sig ned og tog sin ene sko af. Ja, det var vel hendes måde, at sige til ham hun var forelsket i ham.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Feb 1, 2021 21:10:23 GMT
Nathan rystede kærligt på hovedet af hende som slog sig lidt løst og viste sig fra en mere kærlig og fjollet side. Han var vil med det! Han kunne godt lide den mere "voksne" side af hende, når hun havde lidt kant og var fræk i sin holdning og udtale. men dette her var nu også godt at se. Det var anderledes og mindst lige så spændende. "hvad jeg tror?" Grinede han. "Jeg tror bestemt ikke du er nogen lille uskyldig engel." Derpå tog han fat i sin bluses nedre kant og trak den over hovedet samtidig med hun smed sin BH. Det her var virkelig en god lej. Nu stod han så der i bar overkrop, så hans mange tatoveringer var til frit skue for alle. og kort tid efter måtte han igen smide et stykke på deres fælles bunke af tøj. Han bukkede sig ned og snørede sin ene støvle op, den måtte af som tegn på forelskelsen i en fra arbejde. Han blinkede flirtende til hende og gned håndfladerne imod hinanden. hvad skulle han nu finde på. "Jeg har aldrig været i seng med en af mit eget køn" lød det så fra ham. Den del var han faktisk ret nysgerrig på.
|
|
|
Tessa Mikhailovich
•
Magiker
|
Post by Tessa Mikhailovich on Feb 14, 2021 17:02:12 GMT
Tessa var blevet tidligt voksen på mange punkter, men på andre punkter opførte hun sig stadig som en teenager, men hun var også kun lige kommet om på den anden side af 20'erne. Hun satte hænderne under sin hage, "Jeg er uskylden selv," svarede hun og blinkede drillende til ham, før hun fjernede hænderne igen og grinte let. Nej, helt uskyldig var hun nok ikke. Hendes smil voksede, som han smed blusen i deres tøjbunke. Fortrydende lod hun åbenlyst sit blik vandre over hans blottet overkrop. Hun så forbi tatoveringer og så muskulaturen i stedet for. Han var uden tvivl en fryd for øjnene. Hun bed sig let i læben, som hans næste 'jeg har aldrig' lød. Hun slog et klik med tungen, mens et legende blik hvilede på ham, før hun bukkede sig ned og tog sin anden sko af. Hun kunne mærke kulden begyndte, at melde sig, men hun frøs ikke direkte - ikke endnu om ikke andet. Uden at kommentere på det, kom hun med et nyt udsagn, "Jeg har aldrig, smidt en person ud fra en bar," hun vippede lidt med øjenbrynene, men tog ikke selv nogen beklædningsgenstand af.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Feb 18, 2021 10:17:57 GMT
Okay, det glædede ham af flere grunde, da hun viste sig at smide en sko ved hans påstand. Det var virkelig en god leg dette her, Særligt fordi han følte han havde overhånden og altså var ved at vinde. Hun var godt nok lidt taktisk omkring hvilke dele tøj hun smed, men han måtte jo bare sørge for at hun skulle smide mere og mere, til sidst, kunne hun ikke undgå at smide tøjet. Derfor blev han måske også en smule unfair. "Jeg har aldrig haft lyst til at kneppe min chef." Han var ret sikker på at den ville få tøjet til at falde. Han håbede bestemt på det hvert fald og så derfor på hende, klar til at se, hvad hun nu ville smide.
|
|
|