Tessa Mikhailovich
•
Magiker
Fødselsdag: 23.03.2035
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Lav
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Nathan Lorde
Oprindelse: Israel
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Det Slagtede Lam
Stilling: Bartender
|
Post by Tessa Mikhailovich on Jul 29, 2020 22:23:18 GMT
Til: Nathan Amon LordeSted: Det Slagtede Lam. Tid: Juli 2057. Outfit: link
Det var fredag aften og Tessa stod bag baren. Hun serverede en øl til en mand i sine 30'er, som tydeligvis var godt fuld. Hun tog i mod pengene og kom dem i kasse apparatet. Hun havde flere gange i løbet af aftenen, skævet mod Nathan. Hun havde et par gange også holdt lidt øje med Avery. Hun vidste godt, at Avery ikke var hendes ansvar, men hun vidste, at Avery betød noget for Nathan og hvis hun skulle være helt ærlig overfor sig selv, så så hun nok lidt en konkurrent i den yngre pige. Det var dumt, det vidste hun godt, men hende og Nathan var jo sådan set ikke kærester, selvom de opførte sig sådan, så hvis han valgte at være sammen med andre kvinder, jamen så kunne Tessa jo sådan set, ikke tillade sig at sige noget til det. Det ville dog ikke ændre på, at det ville gøre urimeligt ondt inden i. Hun vred en klud op og tørrede bardisken af, nu hvor hun alligevel stod der. Hun lagde kluden på plads og tog en tår, af det vandglas hun havde stående. Hun havde en dum vane med, at glemme at drikke rigeligt med vand, når hun var på arbejde, så hun prøvede at huske det.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
Fødselsdag: 29.11.2036
Magisk niveau: Over middel
Civilstatus: Single
Bosat: London
Kollegium: Slytherin
Stilling: Ejer
C-box navn: Chrille
|
Post by Nathan Amon Lorde on Jul 30, 2020 5:48:44 GMT
OutfitNathan havde siddet det meste af aftenen på sit kontor, Meget af tiden var blevet brugt på at bestille nye vare og tjekke at økonomien var som den skulle. Han havde trods alt Avery han skulle holde øje med, men det så ud til at gå uden problemer... Økonomisk set. Han burde nok også få hende ud af kontoret, han skulle bare lige finde ud af hvordan. Ellers var der også andre tanker der havde strejfet ham.Hans mor var rejst tilbage til USA og havde der fundet kærlighed, så han regnede ikke med at se hende igen som det første, på en måde gjorde det ham lidt ensom, men samtidig fik det ham til at tænke på de piger han havde været sammen med gennem tiden. Der var nogle stykker, og særligt en af dem havde nok ærligt en plads i hans hjerte stadig. Ikke at han nogensinde ville være ved det eller bruge lige de ord om det, men det var der! Han skævede imod døren ud til baren, den var lukket nu, men han vidste præcis, hvem der stod på den anden side. Måske det var på tide at han gjorde noget ved det. Det havde stået på længe nu, og han mente han godt kunne tage en aften uden savn og bekymringer- Heller ikke en ting han lod alle vide. Derfor rejste Nathan sig om, slukkede lyset i kontoret og gik ud til den glade befolkning. Han gik op bag baren og hen til Tessa som han stillede sig bag og gav et let kys i nakken. "Tessa.. Jeg ved du er godt igang, og du ved jeg sætter pris på dit arbejde i min bar, men jeg er nødt til at give dig fri for i aften, og bede dig pakke dine ting." Ja okay, han drillede hende nok lidt, men altså hvad var det sjove i bare gå hen og spørge om hun ville med på en date? Dette her var meget mere ham.
|
|
|
Tessa Mikhailovich
•
Magiker
|
Post by Tessa Mikhailovich on Aug 3, 2020 14:08:49 GMT
Tessa nåede lige, at stille vandglasset fra sig igen, som hun mærkede Nathan bag sig og kysset mod hendes blottet nakke, "Heey samlejey," lød det morende fra hende, som hun lod en hånd glide op til hans kind, mens den anden hånd søgte hans hænder mod hendes mave og drejede hovedet, for at se på ham. Hun plantede et blidt kys mod hans kind og smilede til ham, som han begyndte at snakke, men jo mere han sagde, jo mere forsvandt hendes smil. Fyrerede han hende?! Hvorfor? For hvad? Hun trådte et skridt frem og vendte sig om, så hun stod med fronten mod ham. "Pakke mine ting? Fyrer du mig?" spurgte hun direkte, mens de slanke arme blev lagt over kors.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Aug 3, 2020 14:35:49 GMT
Tessa var en vidunderlig kvinde og han elskede at have hende rendende omkring på lammet. At det somme tider kunne trække lidt for meget fokus, nævnte han ikke for nogen. Så længe han havde styr på sit shit op fik det hele til at løbe rundt, så var der ingen som ellers skulle kommentere på hans arbejde. han smilede over hendes kælende væsen og nåede da også stjæle et kys fra hendes læber, før hun så trak sig lidt tilbage og så på ham. Nathan trak blot på smilebåndet. Hendes reaktion var da om ikke andet bevis for at hun var glad for stedet. “Yes. Pak dine ting. Du kan jo ikke lade det ligge her mens vi kigger på festivalen et helt andet sted.” Uddybede han så drille de og trådte ind til hende igen. “Men du fortrækker måske at arbejde? Hvorfor skulle jeg desuden fyre dig? Du den bedste og smukkeste jeg kender. Uden dig bliver her lidt kedeligt” forklarede han så med et smil der var en gavtyv værdi.
|
|
|
Tessa Mikhailovich
•
Magiker
|
Post by Tessa Mikhailovich on Aug 3, 2020 20:41:08 GMT
Tessa vidste godt med sig selv, at hun havde flere følelser involveret når det kom til Nathan, end hun først havde antaget, da det var gået op for hende, at hun i det hele taget havde følelser for ham. Hun elskede at arbejde for ham. Hun elskede at han ikke var bleg for, at forsvare hende, hvis de fulde kunder blev lidt for sleske overfor hende. Hun elskede at han var ligeglad med normen om, at man ikke måtte gå i seng med sine ansatte, selvom hun selvfølgelig håbede, at hun var den eneste som havde de fordele. Hun gengældte kort kysset, han nåede at stjæle før hun trak sig. "Hvis du tror.. Vent, hvad? Festival?" spurgte hun som det langsomt begyndte, at gå op for hende, at det ikke var en fyrring han havde gang. Hun lod ham derfor også træde tættere på hende igen. Hun gav ham et dask over den højre overarm, "damn dig, din nar," lo hun morende og trådte selv tættere på ham. Hun smilede flirtende til ham, "Når man elsker sit arbejde, så meget som jeg gør, så behøver man ikke arbejde en eneste dag i sit liv," svarede hun og blinkede til ham. "Mmh, I know, jeg er ret awesome. Men du er nu heller ikke værst," hun lod sine arme glide omkring hans nakke og lænede sig op efter hans læber. Det var endnu ikke gået op for hende, at han rent faktisk inviterede hende ud.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Aug 4, 2020 18:56:52 GMT
Nathan havde svært ved at holde masken, som Tessa gled et godt stykke af følelsesregistret igennem. Hun var sød når hun mistede overblik på den måde. Han bed overlegent ned i sin læbe og lod en tommelfinger stryge over sin hage, mens hun kom med sit lille "damn dig"-udbrud. Han grinede varmt til hende, og trak hende ind til sig og hviskede hende i øret. "Eller du kunne gøre det for mig." Han forventede nok et eller andet sted, at hun var frisk nok til at forstå hans hentydning, og hvis ikke, så skulle han nok finde en anden måde at få hende med op i seng, når de altså havde besøgt festivalen. Hendes forklaring omkring sit arbejde fik ham til at smile. Han elskede, at hun kunne lide at være på Lammet. Han var virkelig heldig over, at hun havde fundet frem til ham... til stedet. Det sagde han bare intet om højt. "Er der noget særligt ved dit arbejde du elsker?" Fiskede han så med et charmerende smil, som han altid havde brugt til at sluse sig ind hos andre. Det var dog noget andet med Tessa. Hun var noget særligt, noget helt specielt.
|
|
|
Tessa Mikhailovich
•
Magiker
|
Post by Tessa Mikhailovich on Aug 17, 2020 19:56:21 GMT
Tessa grinte let. Hun elskede det forhold de havde fået bygget op, selvom der egentlig ikke var label på hvad de var, så ville det være en løgn fra hendes side af, hvis hun påstod, hun ikke følte noget for ham. Noget mere end venskab. Hun lod sig blive trukket ind til ham, hvortil hendes arme automatisk gled omkring hans hofter og foldede sig bag hans lænd, nærmest som om, de hørte til dér og ingen andre steder. "Mmmh.. Det kommer sørme an på, om du opføre dig pænt," svarede hun med en lettere sensuel undertone, som tydeligt fortalt, at hun havde opfanget hans hentydning, men samtidig også at hun var klar på, hvadend han havde at tilbyde hende. Hun mente sine ord. Hun havde altid vidst, at hun ikke ville blive noget stort i sit liv. Hun var ikke født til, at blive advokat eller healer eller noget i den dur. Hun var født til, at feste, yde god service og give folk en uforglemmelig aften. Alle de tre ting, følte hun at hun kunne udrette her på Lammet. Hun mærkede sit hjerte springe et slag over, ved hans spørgsmål og charmende smil, "Mmmh.. Lønnen er god," svarede hun drillende og blinkede til ham, før hun lænede sig op efter hans høre, "Og så ser min chef skide godt ud, så jeg har noget godt at se på, hele dagen og aftenen.. og natten," hviskede hun og trak sig lidt igen for, at blinke til ham.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Aug 20, 2020 14:22:54 GMT
Nathan havde var ikke god til at sætte labels på sine forhold, men vidste godt selv hvad han ville have, og det plejede at være det han tog. Dog var der noget anderledes over Tessa, noget mere måske. Hun var ikke ligesom de andre, hun var mere... ligeværdig? Det var som om Nathan ikke rigtig kunne styre Tessa, men det var også det, der gjorde, at Tessa var noget anderledes end dem han tidligere havde flirtet lidt rundt med. Han havde også ændret sig en hel del over de senere år. det havde nok også noget indflydelse. "Det er sjældent, at jeg opføre mig pænt, Det troede jeg da du vidste." Han trykkede hende let ind imod sig og nød virkelig dette øjeblik sammen. Øjnene hvilede på hende og roligt lod han sine læber søge hendes og indledte på den måde et forførende kys, som han håbede hun ville tage del i.
Tessas ord omkring cheffen, altså ham fik ham til at smile veltilfreds. Hun gav ham netop den opmærksomhed, som han altid havde elsket, men det var mere end det. Det her var bedre, større og han nød det virkelig. "Du har ret, og jeg har den frækkeste bartender i byen. Jeg er nu ret godt tilfreds med at du er min." Egentlig lagde han ikke nogen særlig tanker i at han netop havde sagt, at hun var hans. Han anså hende som værrende sin og havde så ellers ikke brug for mere end det. Det var jo sådan han bedst kunne lide tingene.
|
|
|
Tessa Mikhailovich
•
Magiker
|
Post by Tessa Mikhailovich on Aug 21, 2020 18:38:09 GMT
En klikkende lyd blev slået med tungen, "Oh well.. Så må du jo klare det selv," svarede hun drillende retur og blinkede til ham på ny. Hun vidste ikke præcist hvad det var ved Nathan, hun følte sig så draget af, men noget gjorde han rigtigt. Han kunne få hende til at føle sig, som den eneste kvinde i baren, selvom der var tyve andre kvinder. Hun smilede lidt, som hun lod sig klemme indtil ham. Armene lod hun glide mere omkring ham og lod sine hænder hvile mod hans skulderblade. Hun tippede hovedet lidt til den ene side, for at gengælde kysset. Øjnene gled i, for hun kunne nyde kysset fuldt ud. Hun anede ikke, hvad han følte eller ikke følte for hende. Hun vidste bare, at hun selv havde nogle følelser med i det her - hvad end det var - som hun aldrig nogensinde havde haft med en fyr før. Hun fik ikke bare sommerfugle i maven, når hun så ham, men en hel zoologisk have. Når han kyssede hende, var det som om de kun var de to. Hun rynkede lidt på panden og så undrende på ham. "Har du taget ejerfornemmelse over mig nu?" spurgte hun og grinte let, selvom hun ikke var helt sikker på, hvordan hun skulle tolke hans ordvalg. Hans. Var hun hans? Et objekt? Eller... Hans kæreste? Hans hvad? Hun bed sig lidt i læben.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Aug 24, 2020 10:31:53 GMT
Øjeblikkeligt trak han hende ind i et kys og smilede til hende, som var hun en gevinst han netop havde vundet. "Hvis ikke du vil hjælpe, så må jeg ja.. eller finde en anden." Han var dog ret sikker på, at han ikke ønskede andre end hende, hvert fald ikke som det var lige nu. Han ville gerne bare nøjes med hende og det var også længe nok for ham. Han elskede deres pingpong og elskede at han ikke bare kunne få lov til at tage styringen over hende. Det gav et spil han ikke blev træt af. Det skæve karakteristiske smil viste sig igen på hans læber. "Du er da min ansat så vidt jeg ved." kom det fra ham, skønt han godt tydelig vidste at hun også var mere end det. Der var ingen af de andre i baren han ville dele sit liv med på den måde, som han gjorde det med Tessa. "Nu du siger det, så kunne jeg godt tage ejerskab over dig, skønt jeg kender dig godt nok til at vide du er en strejfer som ikke lader sig indfange." Det var fint nok for ham, så længe de var enige om hvad der foregik, havde han ikke behov for en titel, men han var ikke typen der direkte spurgte. Det var bare ikke ham.
|
|
|
Tessa Mikhailovich
•
Magiker
|
Post by Tessa Mikhailovich on Aug 26, 2020 14:22:00 GMT
Tessa gengældte kysset, uden nogen form for tøven. Hun grinte lidt, "Well, du har lige givet mig fri resten af aftenen, så mon ikke jeg kan finde en måde eller to, og betale tjenesten tilbage?" svarede hun og blinkede til ham, uden egentlig stadig at have opfanget, han havde inviteret hende til festivalen som en date. "Oh... Yeah.. Ja, selvfølgelig," lød det en smule udslået fra hende. Hun var hans ansatte. Ja, på det punkt var hun vel hans. Hvad havde hun ellers regnet med, han havde ment? Det var nok bare hende, som havde lagt mere i hans ord, end han havde ment. Hun bed sig lidt i læben, som hun prøvede, at slå tanken ud af hovedet igen. Hun rynkede lidt på panden, ved hans tilføjelse. "Nathan.." hun så mod gulvet mellem dem for et kort øjeblik, før hun vendte blikket tilbage på ham. Hun kunne ligeså godt være ærlig, selvom det var pinligt at indrømme, i en alder af 22 år. "Jeg har aldrig haft en kæreste.. Jeg har aldrig været.. nogens... på den måde.." indrømmede hun og førte en hånd igennem det lange farvet hår. "Jeg ved godt, hvordan et forhold fungere, men.." hun sukkede lidt, "Jeg ved ikke om, jeg vil være god til det," hun lod sine blå øjne søge hans.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Aug 27, 2020 4:01:54 GMT
"Tessa?" Nathan så tøvende på hende men med et skævt smil på læberne. Hun var simpelthen sød lige nu. Nærmest uvidende og meget sød. "Hvor tydelig skal jeg være for at få dig til at forstå, hvad der foregår?" Det var virkelig som om hun ikke lyttede rigtig efter, hvad han sagde. Det var næsten frustrerende, men på en god måde. Nathan grinte kort, før han så lagde en hånd på hver af hendes skuldre, for så at se hende i øjnene, så han kunne følge med i hvornår knutten faldt. "Jeg har givet dig fri i aften, fordi jeg vil have dig med på date. Såå.. Det ville være rart hvis ikke vi skulle bruge hele aftenen på at snakke. Lammet har jeg styr på. Dig på den anden side ved jeg dog ikke helt. Det virker næsten som om du prøver at snakke det hele ihjel." At sige hun ikke ville med på date ville han alligevel ikke. Det ville være et nederlag for ham, for sådan opererede han slet ikke. Han havde altid været vant til at at få det han ville have, og havde han ikke måttet få det, så tog han det alligevel. Så nemt var det! At se hende blive skuffet over at hun "Kun" var hans ansat, fik ham til at smile en anelse. Det bekræftede i bund og grund blot, at han ikke tog helt fejl af, hvor det her var på vej hen af. Han skulle lige til at sige noget, da hun pludselig sagde noget meget ærligt og personligt. Et overrasket bryn skød kort i vejret over de nye oplysninger. Hvordan kunne hun dog have gemt sig for fyrene? Hun var jo fantastisk på så mange måder. "Tessa.." Han ville være sikker på at have hendes opmærksomhed. "Du har mig. og du er min. Et forhold fungere sådan her..." Han stoppede og gav hende endnu et kys, før han fortsatte. "Og, du er den eneste jeg vil have."
|
|
|
Tessa Mikhailovich
•
Magiker
|
Post by Tessa Mikhailovich on Sept 5, 2020 21:21:11 GMT
Tessa vendte blikket mod Nathan, da han sagde hendes navn. Hun vippede kort begge mundviger ned, "Tydeligere end det åbenbart?" svarede hun, mens de blågrønne øjne så mere forvirret på ham. Hvad var det helt præcist han prøvede, at sige? Hun mærkede hans hænder mod sine skuldre og kneb øjnene en smule sammen. Det var dog kun frem til ordet 'date' forlod hans læber. "En date? Waow øhm.. Okay.." et lidt nervøst grin lød fra hende. Det lignede ellers langt fra hende, at blive nervøs. Hun rømmede sig lidt. "Yeah.. Jeg mener nej, selvfølgelig ikke.. Jeg prøver ikke at snakke det ihjel.. Jeg.. En date.." hun kløede sig lidt i nakken. Hun havde aldrig været på en date før. Hun havde aldrig mødt nogen, som rent faktisk holdt nok af hende til overhovedet, at overveje at invitere hende på en date. Hun bed sig hårdt i underlæben og så på ham, da han sagde hendes navn. En del af hende havde lyst til, at oplyse ham om, at hun ikke var den han troede hun var og fortælle ham om hendes psykiske problemer, hendes barndom og teenage år og nogle af de ting hun havde haft gjort, som ikke altid havde været helt gennemtænkte. Men frygten for, at han ikke ville kunne forstå den baggrund hun kom med, var for stor. Hun nikkede lidt og mærkede så kysset mod sine læber, hvilket fik hende til at gengælde det. "Okay.." hviskede hun mod hans læber og kyssede ham igen. "Du er også den eneste jeg vil ha'," hviskede hun mod hans læber og smilede lidt til ham.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Sept 7, 2020 19:01:24 GMT
Der gik ikke meget mere end et par sekunder, før Nathan brød ud i en varm latter og trak Tessa ind til sig i et kram og kyssede hende på panden. "Skønne søde Tessa, du slog benene væk under mig allerede den dag vi mødtes." Det var bestemt ikke løgn. Hun havde sat sit præg på hans liv og han ønskede virkelig ikke at hun skulle forsvinde fra ham igen. Det var dog første gang nogensinde at han havde ladet det gå så længe, når han faldt for en kvinde, ligesom det var første gang han var så ærgerlig omkring sine følelser, men for Tessa gjorde han det gerne. Hvad end hun havde over sig, så havde det ramt ham og trukket ham godt ind i det. "Så skal jeg tage det som et ja til daten?" Grinede han lidt og kyssede hende denne gang på munden. Han elskede generelt at kysse på hende, og havde svært ved at få nok. Nathan nød at stå der sammen med hende, men da det var blevet klart, at de skulle på date lagde han da også en arm om livet på hende og begyndte at trække hende med. Ellers ville det sikkert ende med at de aldrig kom videre. "Så antager jeg altså, at du er min fra nu af." Han nikkede kort, som en bonde der afslutter en handel, og bekræftede dermed på bedste Nathan-måde, at de nu var kærester.
|
|
|
Tessa Mikhailovich
•
Magiker
|
Post by Tessa Mikhailovich on Sept 30, 2020 17:16:27 GMT
Tessa lod sig blive trukket indtil Nathan, hvor hun mærkede kysset mod sin pande og hans arme omkring sig. "Well, jeg smed også bluse og serverede dig alkohol. Det plejer at virke på de fleste fyre," lød det stadig lidt i chok fra hende, men alligevel ikke mere end man godt kunne høre, hun lavede sjov, før hun lod sine arme glide omkring ham også og så op på ham. Hun nåede lige at nikke, før hun mærkede hans læber mod sine egne. Hun gengældte kysset, uden tøven og lod sine fingre glide ind i hans nakkehår, som hun tippede hovedet lidt til den ene side, for at gøre kysset dybere. Efter lidt brød hun det dog igen, "Ja," svarede hun lavmeldt mod hans læber, med en tydelig glæde strålende ud af de grøn-blå øjne. Hun nød at stå der i hans arme. Han var en af de første mænd, hun rent faktisk var tryg omkring. Hun greb sin taske på vejen, som han trak afsted med hende. Hun nikkede lidt, "Jeg er din fra nu af," eniggjorde hun sig og lagde sin frie hånd mod hans brystkasse, som de forlod baren og kom ud til Tusmørkegyden.
|
|
|