Deleted
•
Post by Deleted on Jun 15, 2020 12:22:14 GMT
Tråd til Jaxx Winter TurnerJuni - 2057 Outfit
Selvom Cristal havde forsøgt at skære en anelse ned på smøgerne siden mødet med @eric i ugleriet, så var hun alligevel løbet tør for smøger for nogle dage siden og hun kunne mærke på sig selv, at hun snart gjorde noget rigtigt dumt, hvis ikke hun snart fik mulighed for at ryge igen. Hun havde været irritabel de sidste par dage, hun sov elendigt og hun var blevet helt klodset på sine hænder. Der var efterhånden kun én ting at gøre, hun måtte finde sin bror og håbe på han havde noget hun kunne nasse lidt af. Derfor var hun nu gået på Jaxx-jagt rundt på skolen. Hvorfor fanden kunne hun aldrig finde ham, når hun havde virkelig brug for ham?
Hun søgte bÃ¥de oppe og nede og spurgte div. elever fra hans Ã¥rgang om de havde set ham. Samtidig tog hun ogsÃ¥ sig selv i flere gange hele tiden lige at have et øje pÃ¥ om Eric var i nærheden. Ikke fordi hun tænkte pÃ¥ ham eller ville snakke med ham, mente hun hvert fald selv, men netop for at undgÃ¥ ham. Hun gad virkelig ikke at skulle stÃ¥ til ansvar overfor ham i forhold til, at hendes rygetrang lige nu. Med andre ord var hun slet ikke et sted lige nu hvor hun kunne hÃ¥ndtere at nogen skulle pÃ¥tale hendes rygning. Det VAR bedre end alternativet, og hvis ikke snart hun fik lov at ryge en smøg igen, sÃ¥ mÃ¥tte hun tage hÃ¥rdere midler i brug som fx græs, stoffer eller alkohol. Ting hun ellers kæmpede en daglig kamp for at holde sig fra, men hendes kampiver var pÃ¥ lavt blus nu og der gik ikke længe før hun ville overgive sig. Hun mÃ¥tte finde Jaxx med det samme!
|
|
|
Jaxx Winter Turner
•
Elev
Fødselsdag: 14.09.2041
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Southwark, Trailerpark
Bosat: Southwark, Trailerpark
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Årgang: 6. årgang
Fritidsjob: Leder af Dirty Mudbloods
|
Post by Jaxx Winter Turner on Jun 20, 2020 20:34:56 GMT
Outfit - Minus jakken, i stedet læderjakke med DM's logo. Jaxx prøvede altid at have smøger på sig af flere årsager. Et fordi det var vanvittigt hvor mange der egentlig gerne ville have fat i tobakken, og to fordi han selv havde et behov der skulle tilfredsstilles. Nok røg han ikke meget, men ind i mellem var det bare hårdt tiltrængt. Han havde brugt den sidste time på eftersidning fordi han havde nægtet endnu en gang at tage læderjakken af i undervisningssituationen. Han kunne for at være sådan helt ærligt dog heller ikke helt forstå problemet, når han stadig havde skoleuniformen på. Mildest talt, så havde professoren og ham selv ikke været enige. Samtidig så handlede det også om, at Jaxx faktisk ikke overkom de fleste efter skole aktiviteter, især ikke dem hvor det var obligatorisk at deltage.
Han gik ned langs gangen, som en elev fra samme årgang som hans, fortalte hans storesøster ledte efter ham. Han sukkede og nikkede, inden han gik i den retning eleven havde peget. Jaxx' humør i dag kunne bedst beskrives 90'er klassikeren Basket Case. Sometimes I give myself the creeps. Sometimes my mind plays tricks on me. De to sætninger fra sangen kørte om og om igen i hans hoved. Ind i mellem så følte han sig også som et creep, som en del af et freakshow. Han var anderledes end de fleste - Hvorfor eksempelvis holdt han så meget fast i at have en læderjakke på - nok til han ville have undervisning for at nægte at tage den af? Var det loyalitet eller stædighed? Var det mærkeligt? Selvom Jaxx ikke viste det udadtil, så var han præcis som teenagere var flest; fyldt op med hormoner, angst, selvsikkerhed, lækkert hår, usikker, egoistisk, klam. Nogle gange det hele på en og samme tid. Forskellen fra ham og alle de andre på hans alder var bare at han en dag skulle overtage en bande og lede den ind i en ny storhedstid, så han skulle være fuldstændig kold. Ikke vise svagheder. Som sangen blev nynnet og sunget i hans hoved, spottede han Cristal stående med ryggen til ham. Med et smørret, drillende og tilnærmelsesvis også arrogant smil på læberne listede han sig bag hende og prikkede hende på skulderen. "Jeg hører du ikke kan leve et eneste øjeblik uden mig," lød stemmen nonchalant og hæst.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 22, 2020 3:52:11 GMT
Cristal vendte sig irriteret om, da nogen prikkede hende på skulderen. Det var virkelig ikke det bedste tidspunkt at liste sig ind på hende, når hun var så irritabel som hun var lige nu. Hun skulle da også til at råbe personens ører fulde af bandeord, da hun så så det var Jaxx. Hun himlede dog med øjnene over han provokerende kommentar. Nok mest fordi han lige nu havde ret. ”For fanden Jaxx!” lød det lidt arrigt fra hende som hun så på sin lillebror. ”Du har vel ikke et par smøger du kan undvære? Jeg er løbet tør og jeg har virkelig brug for en.” Man behøvede ikke kende Cristal særlig godt for at kunne se og mærke på hende, at det var ret alvorligt med rygetrangen. Hun var nærmest klar til at gøre hvad som helst for en smøg. Tigge for ham på sine grædende knæ, lave hans lektier i en måned, alt! For bare at få lov til en enkelt nikotinrus. ”Jeg ved du har et eller andet jeg kan få lillebror” Skyndte hun så på ham.
|
|
|
Jaxx Winter Turner
•
Elev
|
Post by Jaxx Winter Turner on Jun 28, 2020 19:43:51 GMT
Jaxx gled hovedet en anelse på sned, som hun arrigt udbrød hans navn. ”Ja, Christal?” han havde et smørret smil på sine læber og et flabet blik i øjnene. Han trak eftertænksomt på smilebåndet ved hendes spørgsmål. ”Har jeg det… har jeg det?” spurgte han retorisk og en drillende inden han lod sine hænder glide om i baglommen. Han kunne godt mærke, hun havde brug for en smøg – hvilket af samme grund også gjorde det så meget sjovere at drille hende. ”Du ved det simpelthen.. Hvad bygger du dog det på?” spurgte han inden han hev en pakke op ad baglommen og lod en smøg hvile i mundvigen og tændte den. Fuldstændig ligeglad med han var indenfor og en professor eller vejleder kunne fange ham i det et hvert øjeblik. Han tog et langt hvæs, inden han langsomt lod røgen sive ud af næsen og munden. ”Nu fordi det er dig søster… Så er resten af pakken gratis,” påpegede han inden han rakte den frem mod hende. Han kunne godt være sød. Især ved hans søster og folk, han rent faktisk kunne holde ud. Det betød bestemt ikke, man skulle være på den forkerte side af ham, for han kunne vende lynhurtigt igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 29, 2020 10:50:51 GMT
Cristal sukkede dybt, som Jaxx stillede en flabet attitude op. Det var bestemt ikke det, hun havde brug for lige nu. Humøret var på ingen måde til at han skulle drive gæk med hende, men hun vidste dog uanset, at hun for deres begges skyld, var nødt til at behandle ham med en vis respekt, særligt når de stod så offentligt som her. Der ville nem kunne komme et DM-medlem forbi og så skulle Jaxx vel helst fremstå fattet og respekteret. Der gik dog ikke længe før hun alligevel åbnede munden. "For helved Jaxx kom nu. Giv mig bare en enkelt smøg, jeg skal nok betale dig for det, hvis det er det." Hun så til mens han selv fandt en smøg og proppede den i kæften. Mest af alt havde hun lyst til at tage den fra ham og selv tage et ordentligt hvæs, men gjorde det dog ikke. Ikke fordi hun var bange for følgerne der af eller for en mulig eftersidning, men mere af respekt for sin bror, også selvom han var et år yngre end hende. "Jeg ved du har muligheder for at skaffe ting, det kan ikke være umuligt at skaffe noget til mig. Hvad skal du have for det?"uddybede hun så og skyndte lidt på ham. Lugten af hans rygning, fremprovokerede kun hendes trang yderligere, og hun hadede sig sig selv for at være så pokkers desperart. Lige nu virkede det som verdens dummeste ide at have lytte til @eric. Hvorfor havde hun også givet ham lov til at få den magt over sig. Det var jo tosset. Så heldigvis rakte han hende en pakke, som hun omgående greb ud efter, som en hund der ikke er blevet fodret i evigheder. "Tak Jaxx, jeg skylder dig virkelig!"
|
|
|
Jaxx Winter Turner
•
Elev
|
Post by Jaxx Winter Turner on Jun 29, 2020 12:04:21 GMT
Jaxx kunne være utrolig rolig. Der skulle meget til at gøre ham vred, men han kunne stadig hurtig vende på en tallerken. Han var fuld klar over, hvordan han kunne gøre livet surt for andre. Han hævede det ene øjenbryn ved hendes ord. Han spillede fornærmet ved at åbne munden ganske let i forargelse, inden han lagde hånden ud for hjertet. ”Cristal, dit sprog!” han smilede drenget og morrende efterfølgende. Han tog et hvæs mere og lukkede øjnene kort. ”Årh, det er godt, det her,” han blinkede en enkelt gang til hende. Jaxx havde fået eftersidning utallige gange. Han var efterhånden ved at være fast inventar hver gang, der foregik en eftersidning. Næsten altid sammen med Cobra Russell . Der skulle jo mindst være to fornuftige mennesker. ”Hvor mange pakker skal du have, Cristal? Jeg får forsyninger i morgen,” han så alvorligt på hende. Selvfølgelig var der rabat i og med hun var hans søster, og hun fik jo hans pakke gratis. Hun var bare ikke medlem af DM, så en betaling skulle han have. Det var ikke ligefrem ufarligt at få tingene smuglet ind heller. Han bemærkede desperationen i hende som hun omgående greb ud efter pakken med smøger. Han smilede kortvarigt. Han mente ikke direkte hun skyldte ham noget for hans pakke. Han ville gerne passe på hende, og det var det der var så forbandet. ”Er der sket noget nyt fornyligt?” han ignorerede hendes ord fuldstændig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 29, 2020 20:34:12 GMT
Cristal bandede meget, særligt når hun havde svært ved at udtrykke sig, så blev det hendes erstatning. Hun tog det derfor heller ikke spor seriøst, da Jaxx kommenterede på det, som var det en negativ ting. Egentlig var hun ret ligeglad. Blikket var fæstnet på den smøg han stod og røg af, havde det været mad, ville hendes tænder være løbet i vand, sådan føltes det at se på ham nu stå og ryge. Det var simpelthen ulideligt! Han drillede hende på måder der lige nu slet ikke var sjov og det endte med at hun greb ud efter smøgen, for selv at få lidt af den. Konsekvenserne var hun efterhånden ligeglade med, trangen var blevet for stor og hun måtte gøre noget ved det! Først der røgen fyldte hendes lunger mærkede hun roen sænke sig over hende igen. Roligt puste hun røgen ud og tog så et hurtigt hiv mere, før hun gav smøgen tilbage til sin bror. "3 pakker... nej.. nej 2. To må være nok. Jeg vil gerne prøve at skære lidt ned." Forklarede hun ham så denne gang mere roligt. Hun var generelt allerede mere afslappet nu. Det ville sige lige indtil han spurgte om der var sket noget for nyligt. Lidt for hurtigt fik hun dog svaret. "Nej" Det havde næsten været for hurtigt, men hun håbede på at han ikke bed mærke i det. "hvad med hos dig? Nogen nye eftersidninger?" Hun smilede lidt til ham, han havde jo nærmest eftersidning dagligt, spørgsmålet var nok nærmere hvor mange han kunne nå op på.
|
|
|
Jaxx Winter Turner
•
Elev
|
Post by Jaxx Winter Turner on Jul 4, 2020 13:58:12 GMT
Jaxx var nu heller ikke typen, der snakkede sobert. På ingen måde. Det betød ikke, han ikke synes det var sjovt at drille Cristal, slet ikke når hun var så rygetrængende som hun var. Han havde skam også bemærket hvordan hendes opmærksomhed i højere grad var på den smøg han røg frem for ham. Han mærkede da også inden længe smøgen forsvinde på sig og åbnede munden let op i overraskelse. Han lagde armene over kors, som han spillede fornærmet. ”Sig mig, tager du lige min smøg, når jeg lige har givet dig resten af min pakke?” han blinkede en enkelt gang til hende. Han tog smøgen igen som hun var færdig med at dræne den for nikotin og tog et nyt hvæs. ”Skære ned? Hvorfor søster?” denne gang var han oprindelig overrasket – hvilket i nogle få millisekunder var tydeligt i hans blik. Han lod en hånd ramme hendes pande. ”Nope, du er ikke syg,” han gled hovedet en smule på sned. Hovedet gled mere på sned, som hun var hurtig til at svare ham og han kneb øjnene en smule sammen for at vurdere hvad det her handlede om. ”Du var godt nok hurtig til at svare,” påpegede han. Jaxx bed mærke i mange ting. Han var efterhånden blevet god til at læse andre mennesker. ”Masser af eftersidninger.. Og så tror jeg at Fuldblodklubben er ude efter mit blod,” han trak lidt på skulderen som han sagde det. Han var ligeglad.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 5, 2020 22:23:33 GMT
Cristal følte sig langt bedre tilpas nu hvor hun igen have nikotin florerende i hendes lunger, hvorfor fanden havde hun også ladet det gå så lang tid? Jo okay, det vidste hun godt, men alligevel. Hun havde aldrig gjort noget i den dur for en fyr før. Hun så bare på ham, som han kommenterede på hvad hun netop havde gjort. Okay normalt røg hun kun i det skjulte, og gerne i udkanten af skoven. "Du kan bare lade være med at stå og vifte sådan med den foran næsen på mig." kommenterede hun og havde ikke spor dårlig samvittighed med hvad hun netop havde gjort. Han havde virkelig selv provokeret, dog var hun glad for at hun havde fået resten af pakken. Hun så ned på den også så over på Jaxx, måske hun burde nøjes med en pakke? Dog nåede hun ikke at sige noget, før han lagde sin hånd på hendes pande, for at måle hendes temperatur. Hun fjernede hurtigt sit hoved og så på ham. "Jeg vil bare ikke ende med at ødelægge mit liv." Kom det så fra hende, og hun kunne godt selv øjeblikkeligt høre, at det lød virkelig mærkeligt og slet ikke som hende. Mens Erics ord havde sat sig fast i hovedet på hende, måske hjælp det virkelig at stoppe med at ryge. Lige nu var trangen dog alt for stor til at hun kunne stoppe noget som helst. Om Jaxx tænkte på om der var sammenhænd i det hurtige svar og det at hun forsøgte at stoppe sin rygning vidste Cristal ikke, og hun havde ikke tænkt sig at forklare ham det. "Beklager, kunne du ikke følge med?" Spurgte hun så lidt provokerende mest for at håbe på han ikke ville spørge ind til hvorfor hun havde været hurtig. Hun grinede så da han snakkede om at have fået eftersidninger, så intet nyt under solen der. Dog blev hun lidt overrasket ved det næste. "Fuldblodsklubben? Hvad fanden vil de dig?" De var sikkert bare bange for ham eller noget.
|
|
|
Jaxx Winter Turner
•
Elev
|
Post by Jaxx Winter Turner on Jul 11, 2020 13:52:44 GMT
Jaxx var ligeglad med at ryge indenfor. Han ville uanset hvad der skete få en eftersidning, så den var mere berettet, hvis han havde røget indenfor, selvom årsagen til den egentlige eftersidning var uberettet. Han smilede kortvarigt ved hendes ord. ”Men… hvad ville det sjove være i det?” spurgte han direkte og røg videre på sin cigaret, som han havde fået det igen. Fik han brug for en smøg senere, kunne han vel altid nasse en af @çobra. Han bemærkede hun fjernede sig som han prøvede at tage hendes temperatur. Han lagde armene overkors og trak øjenbrynene en smule sammen. Hendes svar undrede ham meget. Hvad var der med hende i dag? ”Vores liv er ødelagt uanset hvad…” påpegede han kortfattet. De havde ikke mange muligheder for at blive mønsterbrydere og slet ikke ham. ”Og du skal dø af et eller andet. Så om du dør af en cigaret og lykkelig, eller dør uden og ulykkelig… hvad er så det du helst vil?” Jaxx var måske en smule morbid, og det var nu heller ikke fordi han ville presse hende til at ryge – men livet var for kort til ikke at gøre det, der gjorde en glad. Hvis en smøg virkelig gjorde hende glad, så skulle hun endelig være hans gæst. Han bemærkede den provokerende tone i hendes spørgsmål og lod blikket hvile uimponeret på hende. ”Hvorfor var du så hurtig til at svare?” spurgte han i stedet, inden han skodede sin smøg ind mod væggen. Han bemærkede hendes grin og smilte lidt. ”Åh, bare den der lille bøsse der styre dem…” han trak lidt på skulderen og tonen i hans stemme var nonchalant. Det betød ingenting; Jaxx var ikke bange. ”Men det kan godt være han vil opsøge dig i et forsøg på at provokere mig,” påpegede han.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 13, 2020 6:33:27 GMT
Cristal kiggede på sin bror, de var omtrent lige høje, skønt han var yngre end hende. Den del havde altid været lidt mærkelig for hende, for hun følte ærligt, at han passede på hende, som kun en storebror ville kunne det. Dog var det ikke et emne hun bragte på banen nogensinde. Hans udtalelser og lette syn på livet fik hende til at se på ham med et hævet bryn. Der var noget morbid ved det han sagde. "Ja, vores liv er allerede ødelagt. " Gentog hun roligt, mens hun tænkte om hvor umuligt det nok ville være for hende at få den uddannelse, som hun ønskede sig. Men ville hun dø lykkeligt, hvis bare hun fortsatte med at ryge? Lige nu ville hun hellere stoppe, hvis det kunne give hende en chance hos en som Eric, men hun kunne heller ikke lade alt være afhængig af en fyr hun kun havde snakket med kort. Orh det var så dumt, hvordan han havde indfiltreret hendes tanker. Desværre spurgte han nu indtil, hvorfor hun havde været så hurtig om at svare og Cristal måtte igen finde en måde at komme udenom. Hun ønskede virkelig ikke at han skulle vide, hvad der foregik, før hun selv var sikker. "Måske fordi der intet spændende er sket, og jeg bare har behov for at ryge." Foreslog hun så og mente selv det kunne lyde meget overbevisende. Hun forsøgte dog igen at komme hurtigt væk fra emnet, ved at dreje samtalen med over på fuldblodsklubben. "Vil han opsøge mig?" Spurgte hun lidt uforstående. "Så er han sgu da enten virkelig modig, eller virkelig dum." Hun tav lidt og rynkede brynene. "Eller jeg ville da hvert fald antage, at du ikke bare sådan lade nogen slippe afsted med at være efter mig."
|
|
|
Jaxx Winter Turner
•
Elev
|
Post by Jaxx Winter Turner on Jul 29, 2020 23:08:04 GMT
Jaxx behandlede hende ordentligt. Han havde længe svoret, han ikke ville være ligesom sin far og behandle alle omkring sig som var de affald. Han havde så heller ikke været ret gammel, da han havde besluttet sig for, han ikke elskede Jones. Han bemærkede hun løftede øjenbrynet og kastede nonchalant hånden ud ved hendes gentagelse. ”Well, dit liv er ikke så forudbestemt som mit,” han blinkede til hende. Han havde ikke noget imod, hans liv var sådan. Han ville bare ikke blive boende i trailerparken. Han ville have et hus med have. En bil. En hund. Han ville nok få de ting med Octavia, hvis hun blev færdig med uddannelsen som advokat. Det ville dog være hendes hus. Hendes have. Hendes hund. For Octavia ville have pengene til at betale det. Den trolovelse der var mellem dem var på godt og ondt.
”Mmmh, helt sikkert Crissy,” svarede han kækt blinkede så til hende. ”Ja, hvis han ikke har sit liv kært, så gør han,” påpegede han roligt og askede det resterende af sin smøg. Det skod der var tilbage kunne han bruge senere. ”Han kan prøve og se hvad der sker.. Så nu glæder jeg mig til at se om han er dummere end en kasse med sten,” påpegede han roligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 30, 2020 6:06:32 GMT
Cristal stod en tid og så på sin bror mens en lille smil voksede frem på hendes læber. Så måske var altid omkring hende et rod og kaos, men Jaxx var der altid. Nok var han hård og rå, hvis man spurgte andre, men han var hendes bror og Det var ham der primært gjorde, at hun ikke bare vendte hele sit liv ryggen. Ham der gjorde, at hun faktisk overvejede at blive rigtigt medlem af DM. På mange måder kunne man sige, at han var hendes klippe, han sagde det bare aldrig. Hun grinede kort af hans konklusion og deres liv, ja hans var nok det mere bestemt end hendes. "Jeg ved du klare dig god Jaxx. Du er den sejeste jeg kender. Men... Tror du Jones en dag også vil forlove mig væk, eller har jeg frit valg?" Tanken omkring @eric strejfede hende igen. Ikke fordi hun ville forloves med ham! Bare sådan fordi hun var interesseret i hvad det kunne blive til.
Det virkede til at hun havde fået drejet Jaxx's nysgerrighed væk fra hendes hurtige svar og dermed slap for at nævne Eric. Heldigvis for det, men hvad det lige var med Simon fyldte nok også mere for Jaxx og egentlig også lidt for Cristal. Hun vidste alt for godt hvem han var og vidste også en del om hvad han kunne finde på. "Jeg skal nok være opmærksom, Heldigvis er jeg da ikke helt hjælpeløs, hvis det endelig er." Hvor stærk kunne Simon egentlig være? et par gode spark og en knytnæve skulle vel kunne sende ham tilbage.. ikke? Cristal grinede, som hendes bror sammenlignede slangen med en kasse med sten. "Det lyder næsten som om du håber på, at han prøver på noget."
|
|
|
Jaxx Winter Turner
•
Elev
|
Post by Jaxx Winter Turner on Jul 31, 2020 12:53:37 GMT
Jaxx var blevet den, han var nødt til. Han havde en side af sig selv, han ikke viste frem til nogen som helst. Det kunne han ikke. Han kunne aldrig tage nogen helt tæt på sig, da han ikke havde råd til at have svage sider. Hvert et slag han havde fået gennem sit femten årige lange liv, havde været for at gøre ham hård – Jones’ måde at vise kærlighed på. Jaxx elskede ikke Jones, og det havde han vidst længe, han ikke gjorde. Han lod hovedet glide en anelse på sned ved hendes spørgsmål og tog en beslutning om bevidst ikke at svare på det hele. ”Jeg skal giftes med Octavia, fordi hendes forældre skulle have noget for at ofre deres… liv for vi kunne få en advokat der spiller vores regler,” påpegede han og trak lidt på skulderen. ”Så du kan gifte dig med hvem du vil. Har du mødt nogen?” det sidste blev sagt med et drillende glimt i øjnene. ”Nej, det er du nemlig ikke, men det tror han du er,” påpegede han roligt. Simon skulle have lov at prøve hvad han havde lyst til, men der ville være konsekvenser. Jaxx lavede aldrig tomme trusler. Han så på Cristal med et kækt blik i øjnene. ”Tæsk er godt for moralen,” påpegede han roligt som svar.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 3, 2020 3:34:27 GMT
Der var mange ting Cristal vidste omkring sin bror, men der var også rigtig mange ting, var hun sikker på, som hun ikke vidste. En ting var hun dog sikker på. Det der vedkom hende skulle hun nok få at vide når tid var. Hun følte bestemt han var der for hende, måske der bare var fordi, at Jones absolut ikke var der, vidste hun dog ikke? Cristal håbede virkelig ikke på hun en dag ville blive forlovet med nogen bare for at understøtte en aftale, men tanken om at Jones sikkert nok kunne bruge hende i sine planer på en eller anden måde, lå altid i baghovedet. Jaxx’s spørgsmål fik Cristal til at trække på skuldrene. ”Måske, jeg ved det ikke. Uanset, tror jeg ikke det bliver til noget, eller er gengældt.” forklarede hun så og kørte fingrene igennem det sorte hår. før et smil så voksede frem og hun så på ham igen. ”Men altså generelt set, kunne jeg da godt bruge at have en kæreste. Sådan for goderne ved det.” Tilføjede hun så og blinkede let. Cristal havde været sammen med fyre før, også uden direkte at være i forhold, men tingene ville da være lettere, hvis man havde en fast partner til den slags. Hun sendte et grin til sin bror. ”Jeg skal nok give ham tørt på”
|
|
|