Jaxx Winter Turner
•
Elev
Fødselsdag: 14.09.2041
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Southwark, Trailerpark
Bosat: Southwark, Trailerpark
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Årgang: 6. årgang
Fritidsjob: Leder af Dirty Mudbloods
|
Post by Jaxx Winter Turner on Aug 28, 2020 13:11:19 GMT
Jaxx havde i en tidlig alder besluttet sig for et par ting. En var, han helst ikke løj. Selvfølgelig var der situationer, hvor det var uundgåeligt. En anden var, han i en tidlig alder, havde besluttet sig, for han ikke elskede deres fælles faderlige ophav. Den tredje var, han ikke ville være ligesom Jones. Han ville ikke være en, der aldrig var der og hellere ville sidde med hovedet nede i flasken. En, der ikke behandlede kvinder og piger pænt. Derfor gjorde han netop det. Dog ikke sagt, han ikke var bleg for at tage en slåskamp med en pige eller lade konsekvenser komme den vej – han ville dog ikke gøre det uprovokeret og slå bare for at slå. Han drejede hovedet en smule på sned ved hendes ord. ”Hvorfor?” han spurgte roligt, inden et drenget smil meldte sig på hans læber. ”Nåh, mangler du noget p**?” han blinkede kækt retur til hende som han afsluttede sætningen. Han lod et nyt drenget smil melde sig på hans læber. ”Husk at sparke ham i skridtet,” endnu en gang blinkede han til hende. Han var ikke i tvivl om at Cristal nok skulle give hvad den indavlstaber, hvad han fortjente.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 31, 2020 3:30:56 GMT
Jaxx var en god bror, også selvom de kun var halvsøskende, så følte Cristal virkelig, at han accepterede hendes tilstedeværelse. At de så også som kunne drille hinanden, og han være meget direkte i sit sprog, det tænkte hun egentlig ikke så særlig meget over. Derfor kiggede hun også bare på ham med at lidt underholdt glimt i øjet. ”Er det da nogen forbrydelse, hvis jeg gør? Du har hvad du skal bruge lige ved hånden.” hun hentydede tydeligvis til Octavia. En meget sød pige egentlig, og selvfølgelig også medlem af DM. Gad vide egentlig hvad familien ville sige til, hvis hun fandt en uden for DM? Hun ville bestemt ikke byde @eric at skulle blive medlem. Måske var han også den eneste lige nu hun havde lyst til at lave noget med. Det kunne dog til gengæld være noget sværere at indrømme. Han kunne jo tydeligvis ikke lide hende på den måde, så det ville være ret dumt.
Utroligt nok lyste et lille smil frem på Cristal, som Jaxx mindede hende om at sparke Simon i skridtet.. Det var normalt ikke noget hun gjorde sig i, at være led overfor andre, men hun kendte Simon og vidste godt hvad han kunne være i stand til, og det ville kun være på sin plads at sparke ham godt og grundigt! "Jeg skal nok give ham det bedste spark jeg har lært" lød det fra hende, mens hun kiggede på Jaxx med et glimt i øjet.
|
|
|
Jaxx Winter Turner
•
Elev
|
Post by Jaxx Winter Turner on Sept 1, 2020 13:13:57 GMT
Jaxx bemærkede det underholdte blik i Cristals øjne ved hans ord, og sendte hende et blink. ”Oh no, do ya thing,” han kastede ud med hånden for at gøre gestus til, om hun havde trang til det ene eller andet var det ligemeget for ham. ”Mmmh, fordelen ved at være trolovet,” han smilte kortvarigt drenget. Octavia var guld. Ikke fordi han elskede hende som en kæreste eller fremtidig kone, men han elskede hende – endda også meget dybt. Jaxx var ikke forelsket i nogen og havde heller aldrig været det – han tvivlede også på, han nogensinde skulle blive det. Han var femten år, og han anede ikke hvad kærlighed var eller hvad det ville sige at elske et andet menneske overhovedet. Han bemærkede det smil, der lyste frem på Cristals læber ved hans egen påmindelse om at gå efter Simons skridt. ”F**k, ja, jeg vidste jeg altid kunne regne med dig, søs!” han lagde en arm om hende som han ytrede ordene og trak hende kort indtil sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 5, 2020 21:47:32 GMT
Cristal smilede lidt til sin bror og trak så på skuldrene, da noget gik op for hende. "Så skal jeg jo bare finde en som Jones ønsker at forlove mig med." Det ville da helt klart væreden nemmeste løsning, men hun vidste også godt at det sikkert ikke ville komme til at ske. et: fordi hun ikke var medlem af DM og derfor nok ikke en særlig stor gevinst for nogen, og to: SÅ ville Jones nok alligevel aldrig vælge Eric alligevel, og så kunne det nok lige så godt være ligemeget. Sådan føltes det hvert fald lige nu. "Mon ikke jeg kan finde en eller anden også uden?" Spurgte hun så sig selv lige så meget, som hun spurgte ham. Hun kunne godt lide den intime stemning der var mellem på mennesker, og ja, hun havde seriøst brug for at lette lidt på trykket efter sine samtaler med ERic.
Hun grinede som Jaxx aller mest lød som en stolt storebror og nød hele ideen om at give Simon tæsk. Det var ikke noget, der skræmte hende det mindste at skulle banke en fyr, det skulle hun nok kunne klare. "Skal jeg sende bud efter dig, hvis det sker eller vil du selv hellere finde ud af det?"
|
|
|
Jaxx Winter Turner
•
Elev
|
Post by Jaxx Winter Turner on Oct 17, 2020 20:08:33 GMT
”Du kan bare finde en med røven fuld af penge, så er han nok tilfreds,” påpegede Jaxx og trak lidt på skulderen. Jaxx havde aldrig sagt noget til sin trolovelse. Selvfølgelig var det ikke drømmen at få resten af sit liv planlagt på den måde; men det meste var alligevel. Han kunne foruden det, egentlig meget godt lide Octavia. Han var vokset op med hende, og de kendte hinanden. Han så kort på hende ved hendes spørgsmål. ”Jo…” han trak lidt på skulderen. Han mente sit svar, men kærlighed var ærlig talt ikke noget han gik op i. Han ville hellere have de andre fornøjelser der kunne komme af kærlighed. ”Send endelig bud efter mig,” han blinkede en enkelt gang. Han skulle indvie Cobra i det hele også; de gjorde jo ikke noget uden hinanden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 19, 2020 16:28:02 GMT
Cristal udbrød en latter over sin bror direktehed. Det var lidt komisk måden han sagde det på, og samtidig var det bare så rigtigt. "Er det ikke noget med der er en prins her på skolen? Han må da vel have penge nok. Er det ham jeg skal jagte synes du?" Drillede hun lidt igen. Hun havde set prinsen nogle gange, men synes egentlig mest bare han virkede enormt vattet. Sandheden var jo også at hendes tanker lå på en specifik dreng, men det ville hun helst ikke ud med. Tanken om at banke Simon var en fryd for hende, og fik det noget sjældne luskede Turner smil frem på hendes læber. Det var et af de træk, der virkelig gjorde, at man kunne se hun var i familie med både Jaxx og Jones. "Jeg skal nok sende bud når jeg har givet ham en blodtud." lovede hun og kiggede så lidt på sin bror. Hun burde nok egentlig til at komme videre. Med et smil i hans retning slog hun det sorte hår og på ryggen klar til at gå. "Tak for smøgerne brormand, jeg vil til at videre. vi ses vel til aftensmad eller noget." Så gik hun videre, nu med retning imod opholdsstuen.
- out
|
|
|