Post by Deleted on Jul 17, 2020 17:48:24 GMT
Henri nikkede og forlod værelset for at gå mod selskabet, han så på Anto og gik stille og roligt, han håbede et sted at deres mor havde travlt med at komme tilbage, så de kunne nå at sakke lige bagud, men nope han fulgte blot hele vejen med ned til selskabet og lod sig stille ved døren og så på Anto og afventede deres mor ville gå vider, så Henri havde muligheden for at lige sige noget til Anto inden han ville smutte fra selskabet meget kort og lige ordne det med deres fars alkohol. Han så over på hende og hviskede stille og blidt ”Anto, lad være at tænke mere over det, jeg fikser det, jeg skaffer dig en helt ny kjole magen til den der er i stykker det lover jeg dig.. Ringen? Det må vi finde ud af bagefter” sagde han stille og smilede til hende. ”undskyld Anto”Sagde han og så på hende, han tog blidt hendes hånd og tilføjede ”jeg lover jeg fikser det, men du nødt til lige at holde mor og far hen, jeg skal lige ordne noget” sagde han og kiggede omkring sig for at sikre sig der ikke blev holdt øje med dem, før han smuttede tilbage til døren og listede sig ud af den.
//out.
//out.