Leana Blackwood
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 25.08.2040
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Bosat: Skotland
Bolig: Forth Street 13 st. th.
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Årgang: 7. årgang
C-box navn: Doobs
|
Post by Leana Blackwood on Sept 1, 2020 17:58:02 GMT
Hun så spørgende mod Grace, da hun gav udtryk for hvad Leana hørte, som pigens usikkerhed omkring sig selv.. blandet med det faktum, at han havde bedt hende pikle af. Et eller andet sted undrede det ikke Leana, at Grace var blevet afvist. fyrene fra Slytherin havde aldrig haft et godt ry - ikke at pigerne havde det heller.. well.. generelt var Slytherin'erne nok bare stadig kendt for at være ubehagelige. Men da Grace efterfølgende beskrev deres første møde, kunne Leana måske nok godt forstå hvorfor der måske var en lidt akavet stemning mellem dem. "Du satte dig på ham?" Gentog hun lidt uforstående, "Hvordan kan man det?" Leana begreb ikke lige hvorledes man ikke kunne registrere hvorvidt et andet menneske var tæt på ens bagdel eller ej.
|
|
|
Grace Murphy
•
Elev
Fødselsdag: 26.07.2040
Blodstatus: Mugglerfødt
Magisk niveau: Under middel
Bosat: Irland
Kollegium: Hufflepuff
C-box navn: Chrille
|
Post by Grace Murphy on Sept 7, 2020 10:14:26 GMT
"Ja.. Eller altså næsten." Hun kiggede flovt over på hvad der virkede som en ny veninde. "Jeg havde besluttet mig for at tegne lidt i storsalen. Det gør jeg ofte under morgenmaden, men så.. Jeg kom til at sætte mig ved det forkerte bord og altså næsten ovenpå ham." Forklarede hun og blev samtidig mere rød i kinderne end hun før havde været. Det havde virkelig været en pinlig oplevelse og hun huskede, hvordan fyrene omkring Hunter havde grint af hende og haft travlt med at komme videre. "Det sker, at jeg kommer til at være lidt klodset af og til." Forklarede hun så for lige at uddybe det.
|
|
|
Leana Blackwood
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Leana Blackwood on Sept 28, 2020 16:27:59 GMT
De blå-grå øjne betragtede den rødhårede, som hun forklarede sig. Leana var tavs et øjeblik, da det for hende, selv efter en forklaring, ikke begreb hvordan hun havde båret sig ad med dette. Hun kommenterede dog ikke på det, men valgte istedet at trække på et lille, skævt smil. "Hvis du vil, kan jeg måske hjælpe dig lidt?" Svarede hun så. "Lidt fiks fakseri her og lidt fiks fakseri der og vupti.. Prins Charming er din." Et oprigtigt smil synes at bryde frem på Leanas røde læber. tandhjulene i hendes hoved drejede roligt, som hun opspandt en plan for dette. "Det kræver selvfølgelig lidt forberedelse og nogle ekstra kræfter, men jeg er sikker på at vi kan gøre det."
|
|
|
Grace Murphy
•
Elev
|
Post by Grace Murphy on Oct 1, 2020 3:49:31 GMT
Grace så over på pigen, som var så tilbød sin hjælp. Måske det faktisk kunne hjælpe sig? Uanset ville hun jo stadig være mugglerfødt, som Hunter ikke kunne lide, men det havde da virket lidt til at han kunne lide hende, når du kiggede på lektierne og hun hyggede sig faktisk med det. Derfor lyste Grace også lidt op, som pigen tilbød at hjælpe hende. ”ja? Det øhm… Det må du genre. Men… tror du virkelig jeg har en chance?” Hun var ikke sikker. Uanset hvad, så kunne hun ikke ændre på sit blod.
|
|
|
Leana Blackwood
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Leana Blackwood on Oct 11, 2020 16:51:43 GMT
Den sorthårede pige smilte et af sine kønne smil og nikkede stille, selvsikkert. "Uden tvivl." - "Jeg er nødt til at finpudse min ide, inden vi bare springer ud i det. Men jeg er sikker på, at de rigtige ord og de rigtige vink, på de rette tidspunkter kan gøre underværker." Forklarede hun og gjorde sig umage med at insinuere, at der ikke var noget hokus pokus i det. "Nogengange skal der ikke så meget til at vende situationen, men du mangler de rette ting at sige - og dem kan jeg give dig." Leana lød oprigtig, for hendes ord var jo heller ingen løgn. De ord der skulle komme ud af Graces mund, hendes opførsel, de kunne komme fra Leana.. og Leanas sans for manipulation og bondefangeri taget i betragtning, så ville Hunter sikkert på en eller anden måde blive påvirket. Men at disse ord ville komme fra Leana hende selv, igennem Graces mund.. det var hemmeligheder som fremtiden måtte bringe.
|
|
|
Grace Murphy
•
Elev
|
Post by Grace Murphy on Oct 22, 2020 3:36:07 GMT
Grace ansigt lyste op i et lille smil, hun havde faktisk måske en chance. Særligt hvis Leana her hjalp hende. Følelsen af at havde fået sig en veninde lagde sig over hende, og hun mærkede en lille lyst til at kramme pigen, men gjorde det ikke. "Det er virkelig venligt af dig, at du vil hjælpe mig. Tusind tak, hvis jeg en dag kan gøre gengæld må du endelig sige til." Forklarede hun meget taknemmeligt og rettede lidt på håret. Det hele virkede pludselig ikke helt så ensomt længere. hun forestillede sig hvordan hun gik hen til Hunter Blackwood og netop sagde de rette ting, og dermed også kom til at smile forelsket for sig selv. Han så simpelthen så godt ud, og for sit indre øre, hørte hun ham kalde hende "Ruby" som han var den eneste der gjorde. Det var virkelig sødt. Pludselig blev hun revet ud af sin dagdrømmen, og så ud af et af de store vinduer. Månen stod høj! Hvad var kl mon? "Leana! Det er midt om natten. Vi burde ligge i voressenge!"
|
|
|
Leana Blackwood
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Leana Blackwood on Oct 25, 2020 11:14:56 GMT
Leana smilte et stille varmt smil, som hun kort gjorde et stille nik. "Selvfølgelig." Svarede hun venligt, ".. og det skal du ikke tænke på. Belønningen ligger i at hjælpe andre." Sagde hun med et muntert smil, skønt Leanas sind allerede havde spundet sit spind for præcis hvilken belønning hun talte om. Gælden er indfriet, hvis blot Grace lader sig.. ahem... hjælpe. Hendes observante blik fangede den rødhåredes udtryk, som det næsten blev blankt og drømmende. Den stakkels pige var hårdt ramt. Det kunne enhver jo se... ikke desto mindre spillede det til Leanas fordel. End manglede hun kun én bestemt ting, forend hun kunne sætte sit spil tilværks. Hun blev dog revet ud af sine tanker, da Grace påpegede tiden. Leana nikkede "Ja, vi må hellere komme tilbage til sovesalene, inden nogen kommer til at fortælle det til en af præfekterne." Hun skar en grimasse og rejste sig så derpå fra puderne, som desintergrerede til støv efter et nyk fra hendes stav. "Vi kan ses i morgen" Sagde hun, som de to piger bevægede sig ud fra rummet. "Sov godt" og med det skiltes de piger.
//out
|
|
|