Deleted
•
Post by Deleted on Oct 12, 2015 11:03:15 GMT
”Hvis jeg var jeres chef ville jeg ikke lade jer drikke på jobbet.” sagde hun, og lige der stod hun altså fast. Hun lukkede øjnene da han stak hånden ned i bukserne og strammede grebet om sin øl, mens hun prøvede at se ud som om hun ikke var glad ved synet. Hun rynkede endda på næsen. Hun havde lyst til at sukke højt, hvilket hun også gjorde, og fnøs ved hans ord. ”Hvor mange gange om dagen tjekker du, bare for at være helt sikker?” spurgte hun og tog en tår af sin øl. Den smagte ikke særligt godt, men i det mindre var den kold. Han så ret godt ud i sin mørke skjorte, der var meget pænere på ham end hans arbejdstøj. Der var noget ved den der butterfly der bare fik hende til at grine.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 12, 2015 12:55:19 GMT
Han lo lidt og trak på sine skuldre "Jeg kender ikke så høje tal" drillede han, og bed sig i læben. inden han drak mere af øllen og så på hende med et skævt smil " Jeg syntes ikke at det gør noget at man drikker lidt, så længe man kan styre det så gør det ikke så meget" han trak på sine skuldre, og drak mere af sin øl, og gled en hånd igennem sit hår. inden han fiskede en ny smøg p af skuffen og fik den tændt, inden han hoppede op på køkkenbordet for at sidde der. Han trakte sig lidt og så på hende "Er stederne overhovedet åbne nu? " spurgte han og så over på uret
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 12, 2015 13:27:26 GMT
Hun rynkede på næsen igen og grinede. Han var endda højere end hende når han sad ned. Men okay, køkkenbordet var højt i forhold til hende så det var slet ikke fair, og hun skulle bøje i nakken og lægge hovedet tilbage for at kunne se op på ham. ”De steder jeg kender har åbent hele natten.” svarede hun og lænede sig op ad køkkenbordet ved siden af ham, mens hun drak af øllen igen. ”Hvad, har du måske ikke lyst alligevel? Er du for fuld allerede til at gå i byen? For så efterlader jeg bare min saxofon her… så jeg ikke kommer til at bytte den væk for noget dumt.”
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 12, 2015 16:02:11 GMT
Maxi grinede lidt og rystede på hovedet "Nu er du fjollet, selvfølgelig vil jeg da afsted, det har vi jo aftalt, og jeg har lige skiftet" grinede han og tog at hiv af møgn i hans hånd "Men du kan stadig bare lade den ligge her, hvis du har lyst, å kan vi jo gå forbi her bagefter. hvis jeg da ikke finder en tøs" han lo og gled en hånd igennem sit hår med et smil og så ned på hende. Han betragtede hende lidt, uden at sige noget inden han drak af sin øl og satte den fra sig på bordet " Skal du ud og spille imorgen?" spurgte han roligt og kløede sig på maven.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 17, 2015 11:41:49 GMT
"Ja, selvfølgelig." svarede hun. "Jeg spiller hver eneste dag. Jeg vil helst ikke smides ud af min lejlighed." Hun trak på skuldrene. Hvordan skulle hun ellers tjene til føden? Hun trådte midt ud i stuen, hvor hun kunne stå i en sukker afstand til ham og satte cigaretten op bag øret. Her kunne hun opbevare den indtil hun ville få brug for den. Det ville hun nok, sådan som hun allerede havde det. "Hvad sidder vi så og henter på?" spurgte hun. Hun gad ikke, kunne ikke, sidde og stirre på hvor pæn han var. Det tog livet af hende. Hun åbnede døren.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 29, 2015 14:51:12 GMT
Maxi grinede lidt og trak på sine skuldre inden han bundene sin øl og satte den tomme flaske på bordet med et bump og gik med hende ud af lejligheden og låste efter dem " så er jeg klar, hvor skal vi tage hen af" smilede han og lagde sin arm omkring hende og gled en hånd igennem sit perfekte hår. Han smilede til hende og gik ned af de mange trapper og ud på gaden " dejligt at det ikke regner mere" smilede han og så på hende med et glimt i øjet, han satte kurs imod den nærmeste bar hvor der var mange unge mennesker
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 31, 2015 12:08:59 GMT
Hendes hjerte galopperede derudad da han lagde armen rundt om hende. Hun kunne ikke finde ud af om han kunne lide hende eller ej. Det ene øjeblik snakkede han om en eller anden rødhåret som han ville i seng med og det andet øjeblik holdt han om hende. Hun turde ikke lægge armen om ham også. Hans hår så simpelthen så godt ud at hun ikke kunne se væk. "Det sted der er tætteste på." svarede hun. Godt nok regnede det ikke mere, men hun ville hellere være indenfor end udenfor. Han lod til at vide hvor de skulle hen.
|
|