Deleted
•
Post by Deleted on Sept 30, 2015 19:33:08 GMT
maxi så ort op på uret "hmm, min kollega kommer om ca 10 min vil jeg tro, og når der ikke sker mere, så må jeg sikkert godt gå. hun pleer af være skide sød lie omkring det" han smilede il hende og rg lidt på sin smøg, imens han blot betragtede hende, han kunne godt lide Diggy, det var en sand ven og han følte at de var gået hen og var blevet ret tætte. han så da denne fyr som en ret god ven, selv om de ikke havde været hjemme ved hinanden før. og han havde faktisk også tænkt tanken om Diggy var bøsse? men han havde selvfølgelig aldrig spurgt ham ad. han led en håånd igennem håret og drak det sidste i sin flaske " vor har du så spillet henne af idag?" spurte han roligt og tog et hvæs af smøgen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 1, 2015 5:14:51 GMT
Hun nikkede. Små ti minutter kunne hun godt holde ud. Det virkede som om de havde meget tilfælles, og det var dumt at de ikke kendte mere til hinanden. Problemet var bare at Diggy altid begyndte at snakke om sin musik i stedet for at spørge ind. "Skal regne med at du har en kæreste rendende rundt derhjemme?" røg det ud af hende. Det var den mest diskrete måde hun kunne spørge på. "Jeg startede helt nede ad gaden," begyndte hun og dreje sig på stolen så hun kunne pege imens. "Jeg rykkede længere og længere herned af i løbet af dagen. Jeg gad ikke til at rejse langt... og så har jeg heller ikke haft nogen til at transportere mig." Offentlig transport havde hun ikke råd til.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 1, 2015 16:48:36 GMT
Maxci så over på hende og kunne ikke holde en latter tilbage "Selvfølgelig har jeg ingen kæreste derhjemme, hørte du ikke at jeg sagde at min lejlighed var rodet?" grinede han og bed sig lidt i læben. Han lænede sig tilbage og lyttede til hende "Det lyder som en fin taktik, og duy har jo også tjent lidt kunne jeg høre " han smilede og betragtede hende lidt fra sin plads bag baren. Han gled langsomt en hånd igennem sit hår og sendte hende et smil " Jeg tror ikke jeg kunne holde ud at stå udenfor og smille hver dag på den måde, det er ikke lige mig" smilede han og skodede sin smøg.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 1, 2015 17:08:08 GMT
Hun smilede ved hans svar. At der ikke var nogen kæreste derhjemme gjorde hende i langt bedre humør. ”Her. Kom tættere på.” sagde hun og måtte endnu engang hejse sig op på bordet, så hun kunne strække armen ud og rodede ved hans hår. Lagde det lidt ned mod siden, som hun forestillede sig ville blive pænt. Det fungerede bare ikke når han hele tiden kørte sine hænder igennem det… selvom han da så godt ud lige meget hvad. ”Jeg smiler ikke når jeg spiller.” svarede hun, som om det var fuldkommen åbenlyst. ”Jeg mener, er du ikke klar over hvordan man spiller saxofon?” Hun pustede sine kinder op og prikkede på dem med sine pegefingre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 2, 2015 17:54:09 GMT
Maxi lænede sig frem og rødmede lidt da hun begyndte at rette på hans hår. Det var lidt akavet at en fyr som Diggy rettede på hans hår. Han satte sig tilbage og grinede lidt af hende " jeg sagde spille, ikke smile. Hør nu lige efter en gang" grinede han og rystede på hovedet af hende. Han rejste sig og gled en hånd igennem håret da hans afløser kom ind, en pige med langt rødt krøllet hår. Han smilede og lagde sine arme omkring hende i et kram og snakkede kort med hende. Han bed sig i læben og gik over efter sin jakke.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 2, 2015 18:59:27 GMT
"Ja, okay så," svarede hun og bankede sig på hovedet. "Jeg må have spillet for meget musik til at mine ører virker ordentligt." Hun mærkede jalousien stikke da han krammede den rødhårede kvinde. Hun lignede meget mere en pige end Diggy nogensinde havde gjort. Det tog hende et øjeblik at bemærke hvordan han tog sin jakke, og det gik op for hende at det måtte være hans afløser og ikke en romantisk interesse. Hun sprang ned fra sin stol og smilede, tilfreds over at de var færdige med at sidde og vente nu. "Efter dig, min gode mand!" sagde hun og skubbede døren op så klokken ringede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 6, 2015 1:29:13 GMT
Maxi smilede til den rødhårede pige med en hvis charme, og han måtte da også indrømme over for sig selv at han var lidt vild med hendes lange hår og hendes store ´brune øjne´. Han sendte dog Diggy et roligt smil, og tog kappen på og lukkede den. Han rodede sig i håret, og fulgte efter Diggy ud på gaden hvor det nu kun regnede lidt. Han sendte hende et lille fortroligt smil, og begyndte at gå ned af gaden imod sin lejlighed "Hun er fandme smuk" grinede han og bed sig i læben "Så du ligge de bryster? dem gad jeg sku godt kramme bare en enkelt nat" grinede han og tog sig ubemærket til skridtet. Han grinede og puffede lidt til hende " Man jeg skal være stiv i aften" fortastte han og gled en hånd igennem sit nu fugtige hår, og stoppede op ved en gyde, og gik ind imellem dem til en baggård, hvor der stod en stor container i hjørnet. normalt var der mange katte om den. men på grund af det våde vejr var de væk for nu. Han rodede i sin jakkelomme og fandt en nøgle frem og låste døren op til opgangen, og fortsatte op af trappen til 3. sal. og let forpustet åbnede han døren ind til hans taglejlighed. Lejligheden var kæmpestor og bestod af en lang stue med køkken i hjørnet, og en seng i det andet hjørne. ellers var der almindelige stue møbler og vasketøj og beskidt service over alt på både gulv og borde, stole og i en stor stak på sengen. han rømmede sig og så på hende "Jah, øh min husalf er doven" spøgte han med et grin. men fiskede så sin tryllestav frem fra lommen og svang den så lejligheden ryddede sig selv op, og flere forskellige instrumenter dukkede frem fra deres skjul under tøj og andet rod "Føl dig hjemme" grinede han og vadede over gulvet. Hele den ene væg var et panorama vindue med udsigt over londons tage.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 7, 2015 14:54:02 GMT
Så det var altså den type han var til. Hvad havde hun måske som Diggy ikke havde? Ud over fantastiske former, et kønt ansigt og hår som Diggy ville slå ihjel over. Diggy sukkede, inden hun drejede hele hovedet mod ham og rynkede på næsen. ”Sikke da noget at sige!” sagde hun. Hun havde sådan lidt regnet med at hun ville være med på den, men det lod det til at hun ikke kunne. Om det så var jalousi eller om hun bare pludselig var blevet vred kunne hun ikke sige… men det hældede mest mod jalousien. ”Kysser du din mor med den mund?” spurgte hun videre og hendes pande forsvandt i en dyb rynke. ”Men ja, jeg så dem godt.” De havde været umulige ikke at se. ”Jeg giver den første genstand.” sagde hun, for det kunne nu lade sig gøre med de penge hun gik rundt med i lommen. Hun måtte tage lange skridt for at følge med i farten, og det optog hendes opmærksomhed nok til at hun ikke lagde mærke til hvor de gik henne indtil de pludselig stod stille. ”Jeg havde troet du boede mere prestigiøst.” sagde hun og skuttede sig lidt, da han låste op. Indenfor var der endnu mere rodet end hun havde forestillet sig. ”For pokker mand, her ligner en svinesti. Jeg føler mig hjemme igen!”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 7, 2015 21:42:09 GMT
Maxi lo lidt og puffede til hende "Som om jeg render rundt og kysser på min mor" grinede han hjerteligt og smilede til hende, han var vel en normal dreng når han gik op i den slags, eller var han ikke? han så kort over på Diggy og undrede sig over at hun ikke havde det på den samme måde. og overvejede kort om fyren var til drenge i el hemmelighed eller sådan noget, for det virkede da lidt sådan nogen gange. Dog tog han sig ikke af det og forsatte d'erfor sin færd. Han så på hende og smilede "Så giver jeg sku nummer to" grinede han inden han gik op i lejligheden, og indenfor. Han så på hende og trak på sine skuldre "Jeg regnede ikke med at der kom gæster" smilede han roligt og trak sin butterfly af, og smed den på sengen sammen med sin kappe "Bare tag for dig i køleskabet, hvis du er tørstig" han pegede over på køkkenet i hjørnet og trak skjorten over hovedet og smed den på sengen, for at gå igennem lejligheden i bar overkrop. Han åbnede et skab og begyndte at lede efter rent tøj til at tage på i byen "Bare tag en smøg, de ligger i skuffen" forkarede han med ryggen til og trak en sort skjorte ud af skabet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 8, 2015 8:30:34 GMT
”Har du ikke nogen?” spurgte hun, som et ikke særligt diskret emneskift. ”Jeg mener, min er også tilbage i Amerika.” Det var som om han hånede hende da han smed skjorten og gik rundt i lejligheden som om det var ingenting. Hun havde ikke set ham sådan før, hun havde da forestillet sig hvordan han så ud uden tøj på men det var ikke nær det samme som at opleve det i person, og det var meget bedre end det var tænkeligt. Hun røg først ud af sin trance da han snakkede igen. ”Øh, ja, smøg,” sagde hun og snurrede rundt på stedet, hvorefter hendes blik flakkede rundt for at finde den skuffe han snakkede om. ”Det, øh… er du snart klar?” spurgte hun og lænede sig ind over skuffen mens hun kneb øjnene sammen. Var det virkelig så forkert at hun bare havde lyst til at slikke hans mavemuskler? Hun rødmede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 8, 2015 12:00:06 GMT
Han så ganske kort på hende og svarede at han da havde sin mor, men at han ikke gik og kyssede på hende, det blev sagt med et charmerende smil og et glimt i øjet. At han tog skjorten af, fandt han meget normalt, de var jo bare to venner i en lejlighed. Han så kort over på hende fra skabet "Rolig nu, jeg skal altså ikke i byen i mit arbejdstøj" grinede han og hang skjorten på en stol, og trak sine bukser af, så han stod med ryggen til hende kun iført blå stramme bokseshorts. Han strakte sig lidt, inden han vendte sig og gik over til hende, for at tage en smøg i skuffet, smide den i munden og tænde. inden han gik over til skabet igen, og trak et par jeans ud. Han trak dem på og fandt et brunt bælte som han satte i imens han så over på hende " Skulle du ikke have noget af drikke enden vi skal afsted? eller måske noget mad?" spurgte han og kløede sig lidt på mave, lige over navlen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2015 8:36:27 GMT
Var hun overhovedet klar til at tage i byen? Hun så ned af sig selv og konkluderede at hun nok aldrig ville komme til at se bedre ud, så det var bare sådan det var. Hun så da meget sød ud når hun smilede, nogen gange… Hun blev distraheret fra sine tanker da han smed bukserne også, og hun lænede sig op ad den skuffe hun havde stået ind over for bedre at kunne se. Det var for svært at lade som ingenting. Som om, det ikke var mærkeligt. Hun trak sig hurtigt væk, snurrede rundt og fandt selv en cigaret frem også som hun kunne stå og pille ved uden at tænde den. ”Jeg skal nok finde noget.” sagde hun og gik over til køleskabet. Hun var hverken sulten eller tørstig. ”Skal du have noget med?” spurgte hun og åbnede det. Kunne han ikke bare enten tage alt sit tøj på igen, eller det hele af?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2015 12:39:06 GMT
Han så over på hende da hun spurgte "Øh en øl, kunne jeg godt drikke" smilede han charmerende til hende, og tog parfume på ovre ved skabet, inden han gik over til hende, stadig i bar mave og askede i vasken "Hvor skal vi tage hen? " spurgte han og så på hende med et roligt blik, imens han røg lidt af smøgen, og lænede sig op af skuffen vor han lige havde taget sin smøg. Han så lidt på hendes røv da hun stod med ryggen til, men slog hurtigt tanken væk om det, og så ud af vinduet istedetfor " Jeg er vidst allerede lidt småfuld af den whisky i baren" grinede han og kløede sig på maven, og stak tre fingre ned i buksekanten foran. Han gabte lidt og så atter på hende med et smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 11, 2015 9:42:30 GMT
Den stadig ikke tændte cigaret pillede hun endnu ved, mens hun rodede rundt i køleskabet. En øl kunne hun egentlig også godt drikke, selvom hun ikke drak. Det smagte ikke særlig godt og det gjorde hende så mærkelig i hovedet at det ikke plejede at være det værd. Men denne gang kunne hun godt gøre en undtagelse. Hun snurrede rundt og grinede halvkvalt, da han sagde at han allerede var lidt halvfuld. ”Er der ikke en eller anden regel om at man ikke må være fuld mens man er på job?” spurgte hun og åbnede øllerne på bordkanten med ret stort besvær. ”Wow, makker, måske du skulle vente med at pille ved sig selv til jeg er gået.” sagde hun med et skævt grin og stak øllen frem mod ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 11, 2015 13:08:25 GMT
Maxi lo lidt og rystede på hovedet "Nej da, altså man må ikke blive så fuld at man vælter rundt, men en enkelt eller to, det gør intet" smilede han og så til imens at hun fin åbnet deres øl. At han skat tre fingre ned i sine bukster var bare fordi at et var afslappende. men da hun valgte at kommentere det grinde han hjerteligt "Jeg kan ikke vente" drillede han og stak hele hånden ned i bukserne, så undrende på hende med et skævt smil "Jooh.. den er der endnu" grinede han og fjernede hånden for at tage øllen,og drikke en stor tår. inden han trippede over og tog den sorte skjorte påog stak den ned i bukserne, i bunden af skabet fandt han et ar herresko der å ud som om de var lavet af træ.
|
|
|