Deleted
•
Post by Deleted on Jun 18, 2020 16:24:45 GMT
Der var så underligt i rummet, om det var fordi hans abstignenser stadigvæk var der og fordi han havde drukket det ene glas alkohol? Eller om det var fordi Irina sad der og det hele kørte på mange forskellige knapper? Han kunne ikke svare på det, men han svedte en hel del og overvejede at smide mere tøj, men han gjorde det ikke! Ikke når hans søster var til stede! Han ville ikke gøre hende bange for om han ville prøve at gøre hende ting som man bare ikke gjorde ved sin søster!
Han vendte blikket blidt mod hende som hun talte til ham og han lyttede det var tydeligt og man kunne godt se på ham at han ikke blev ked af det men at han fik et kærligt smil på læben. ”Det okay Irina, ting tager tid og vi har noget der skal genopbygges mellem os, før det er bygget op tror jeg ikke nogen af os er klar til at åbne også helt op, og det har jeg fuld forståelse og respekt for” sagde han og sendte hende et kæmpe smil bag efter. ”Det tager den tid det tager Irina, bare du aldrig forsvinder igen” sagde han og sendte hende et skævt smil.
Dmitry var måske for hurtig? Han kunne i hvert fald godt fornemme det på hende og han kunne et sted måske faktisk godt forstå hendes næste ord og det gjorde ham bestemt ikke vred eller noget som helst. ”Selvfølgelig Irina, du skal passe på dig selv. Men hvad med at jeg følger dig hjem? Så får vi en lille tur ud af det og så kan jeg få en tur hjem og få frisk luft?” Sagde han og smilede blidt og roligt til hende. ”Jeg vil vildt gerne komme og besøge dig, men jeg kommer ikke hver dag, for jeg vil ikke være påmassende i dit liv!” sagde han og overvejede at rejse sig og få lidt vand i hovedet og sådan, hvis hun ville følges hjem.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 18, 2020 19:10:24 GMT
Det var endt med at blive en meget rodet aften og noget mere følelsesmæssigt end Irina havde regnet med. Hun havde dog ikke rigtig forventet noget da hun var taget afsted hjemmefra, men var alligevel blevet noget overrasket over hvad der havde mødt hende. Hun havde mere eller mindre fået sin bror tilbage, selvom det havde været enormt forvirrende, så virkede det faktisk til, at de nu kunne arbejde sammen om at finde en fremtid, hvori de kunne se hinanden og mødes. Det var svært men muligt. "Tak Dim. Jeg gør hvad jeg kan." hun smilede og rettede så lidt på sit askeblå hår. En ting der også var kommet til siden bruddet med familien. Mest fordi hun kunne og fordi hun havde brug for at gøre noget vildt og en tatovering, virkede ikke lige som det rette valg. Hans forslag til deres videre aktivitet, var en hun smilende kunne nikke ja til. "Så kan du også se hvor jeg bor. Så ved du det, hvis du en dag skulle få brug for det." Det kunne godt være det var lidt lettere end bare at få en adresse stukket i hånden. Hun grinede lidt af hans ord, han var simpelthen så sød og god af sig når han fik lov til det. Det var kvaliteter hun virkelig elskede ham for. "Er du klar til at gå?"spurgte hun så lidt efter.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 19, 2020 11:27:26 GMT
nye oufitDmitry var slet ikke i tvivl om at han ville komme til at sove godt i nat, han var udkørt efter at det hele havde været en kæmpe følelsesmæssig ruschetur, men spørgsmålet var bare om tankerne kom når han var alene og han så alligevel ikke ville komme til at sove! ”Det var godt Irin, mere kan du ikke gøre” sagde han og rejste sig for at komme op og stå og kunne gøre sig klar hvis hun ville være med på at han fulgte hende hjem. Det virkede til at den ide havde faldet i god jord hos hende, hendes svar tydede da på det var en god ide også hendes stor smil på læberne viste at hun var med på den. ”Det vil jeg gerne, det også nemmere end hvis du skrev din adresse ned, jeg er virkelig ikke god til at finde vej med et kort” Sagde han grinende og lidt drillende til det. ”jeg skal lige gøre mig klar! Øjeblik” sagde han og gik mod sit soveværelse for lige at få noget andet tøj på, dog tog han det med ud på badeværelset for at lige at blive bare vasket lidt! Så han ikke lignede lort og stak langt væk af alkohol! Med deo og parfume på efter at have været kommet i noget rent tøj kom han ud til hende med et smil. ”så jeg klar” sagde han og smilede stort til hende, han nåede at hun ville godtage hans tøj og ville mene det var bedre end det han havde haft på indtil nu. Han gik ud i gangen og hoppede i sine sko og tog sin læderjakke ned fra knagen, "skal vi?" spurgte han med et stort smil. Man kunne godt ane at abstinenserne stadigvæk havde et tag i ham, men han prøvede virkelig at skubbe dem væk for hans søsters skyld!
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 22, 2020 10:42:18 GMT
Som Irina så sin bror efter han havde fået et bad og var kommet i noget andet tøj, skød et imponeret bryn i vejret hos hende. "Wauw! Jeg var ikke klar over at min bror, var blevet så smuk en fyr. Pigerne... fyrene(?) må da være vilde med dig." komplimenterede hun ham. Hun huskede netop på hendes viden omkring hans seksualitet, hvilket blev grunden for at hun tilføjede begge køn. Hun kunne ikke vide hvad han var til, men håbede på at han kunne mærke begge dele var lige okay for hende. Selv havde hun da også været sammen med en pige engang, det var bare ikke noget familien og dermed heller ikke Dmitry kendte noget til. Hun holdt sige primært til fyre, men det skete da, at hun fik øje på en lækker tøs i byen eller andre steder.
Hun fik selv sine sko og sin jakke på igen og smilede valgte hun så at åbne døren og gå ud sammen med Dmitry. Det var helt fint, at han fik at se hvor hun boede. Så vidste han det også i tilfælde af at han fik akut brug for hjælp. Deres far havde de ikke fået snakket meget om, men det gjorde nu heller ikke Irina spor. Hun ønskede ikke snakke om sine forældre. De var fortid og hun ville intet have med dem at gøre.
- out
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 23, 2020 8:49:29 GMT
Det var et kæmpe stort smil som kom på hans læber som hun kommenterede på hans udseende, han blev så glad at hans kinder fik en fin lille rød farve. ”Tak Irina, ja jeg kan godt når jeg tager mig sammen” Sagde han og grinte lidt over det. Han kunne virkelig se godt ud, hvis han valgte at gide at bruge tiden på det og gå bare lidt mere op i hvordan han så ud inden han gik ud af døren. ”Gid fyrene gjorde, altså har da nogle one nights stands men det bliver aldrig rigtig til noget mere seriøst end det” Sagde han og trak på skulderne, selvom han så Corbin tros det var ved at være noget tid tiden at han havde set ham. Troede han ikke helt selv på at det ville blive til noget seriøst, han ville have at Corbin skulle vise at han gerne ville mere end det de havde haft på deres første måde, men han vil heller ikke tvinge ham til noget.
At Irina også var til piger eller havde prøvet noget med en pige, vidste han intet om. Dog ville han heller ikke have noget i mod det overhovedet, man skulle jo være sammen med den man var lykkelig med og ikke fordi man skulle være lige som normen! Og dem med den gammeldags indstilling om at homoseksuelle var sindsyge og han vidste ikke hvad, skulle bare holde sig væk! Han kunne slet ikke have sådanne typer overhovedet. Han forlod lejligheden med Irina efter at have låst den, fulgte han blot efter hende for at huske vejen der hen så han måske havde chancen for at huske den.
//out
|
|