Deleted
•
Post by Deleted on Nov 26, 2019 21:14:23 GMT
@penelope Kl. 18.00 Café i Hogsmead Molly havde virkeligt brug for afslapning og veninde hygge. Der var rigtigt gang i teenage livet for tiden, både for hende og Kyle. De talte dog ikke så meget sammen om det. Det var underligt når man var søskende, men hun var glad for at han var begyndt at åbne sig lidt mere op. Kyle var en sjov og udadvent fyr når han ellers lige gav ham selv en chance. Molly havde altid været meget udadvent og åben, hun hvilede utroligt meget i sig selv, og hun havde nogen gode veninder hun kunne støtte sig op af.
I dag var det fredag, weekenden stod for døren og hun havde spurgt Penelope om de ikke skulle mødes på en lille café i hogsmead der hed "Jordbær sær" [/b] der nærmest lige var åbnet. Hun havde ikke været der før og glædede sig til at prøve den nye mad, som vidst skulle være muggler inspireret, hvilket jo var mad som Molly uden tvivl holde meget af. Hun sad ved et bord ved vinduet, og afventede roligt at Penelope ville dukke op. Molly følte hun havde en del at fortælle.[/div][/div]
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 2, 2019 20:38:27 GMT
Penelopé var sent på den. – Typisk, som hun indimellem havde for vane, når hun kom til at lade sig opsluge lidt for meget af noget. Hun var således småløbet en del af vejen ned til Hogsmeade, idet hun havde aftalt med veninden Molly at mødes på en af de nye caféer. Det var koldt og den mørkhårede pige var således pakket godt ind i varme gevandter. Ikke alene bar hun en tyk uldsweater, men udover havde hun også en grøn vinterfrakke og et stribet halstørklæde. Lidt forpustet, trådte hun ind på caféen og glad, nærmede hun sig det bord, som Molly havde udvalgt til dem. ”Hey….Du må altså undskylde jeg er sent på den…Qudditch trak ud..” Undskyldte hun, med et varmt og forsigtigt smil, før hun gav veninden et knus og satte sig ned.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 7, 2019 8:55:45 GMT
Molly havde totalt brug for noget tøsesnak. Hendes liv var virkeligt nogengange en rollarcoaster og hun skulle tage mange vigtige beslutninger. Hvis hun virkeligt ville rejse, om alt det med fyrer.. Åh gud var det hårdt at være en teenage pige nogengange hvis hun selv skulle sige det. Som døren gik op og hun fik øje op Penelope, gled hendes læber automatisk op i et smil: "Heey.... Fedt du kom" sagde hun og rejste sig op for at omfavne hende. molly var virkeligt social og nød altid at bruge tid sammen med gode veninder.
Molly var helt klart en pige der generelt havde mange mennesker omkring sig. Det var dog de færreste hun lukkede tæt på , for hun havde jo efterhånden erfaret at der var mange slanger i paradis, og man skulle passe på hvem det var man talte med: "Åh ja Quidditch. Går det godt med det?" spurgte hun. Molly syntes Quidditch var en kanon fed sportsgren. Det var bare ikke lige noget hun rigtigt selv havde talent for.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 8, 2019 22:22:28 GMT
”Naturligvis.” Penelopé sendte veninden et bredt smil, som hun gav hende et knus. Det var altid hyggeligt at være sammen med Molly. De to svingede godt sammen og generelt var det altid hyggeligt at have nogen, man kunne sludre med. – Det var en af venindens mange kvaliteter. Én af grundene til at Penelopé holdt særligt af at hænge ud sammen med Molly. Hun var god at snakke med, når det kom til sladder og fyre..- Ja…Selv Quidditch. Den mørkhårede tog plads på stolen overfor Molly og nysgerrigt, fiskede hun efter menukortet i holderen, samtidig med at hun besvarede venindens spørgsmål. ”Tjo, det syntes jeg. – Ganske stille og roligt.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 9, 2019 19:58:04 GMT
Molly var glad for at komme lidt ud fra Hogwarts. "Åh det var godt... Jeg syntes fandeme også det er ved at være travlt... Hvordan har du det med at du stopper på skolen næste år? Er du klar?" spurgte hun. Molly spurgte dog nok lige så meget for sin egen skyld, for hvis hun skulle være ærlig så følte hun sig overhovedet ikke i nærheden af klar, hun følte sig faktisk fuldkommen uforberedt til livet som "voksen" og hun orkede ikke. Men så måtte hun vel bare blive professor, så kunne hun da altid vende tilbage.
Sandheden var jo bare hun ingen idé havde. Hun følte hun kunne blive alt imellem auror og hjemløs. Hun havde brug for eventyr til livet og det eneste hun vidste var at hun gerne ville spare penge sammen til at tage ud og rejse et år. Hun havde brug for eventyr.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 11, 2019 9:02:25 GMT
”Klar? Gud, nej..” Penelopé åndede tungt ud ved Mollys spørgsmål, som hun satte sig og en smule eftertænksom, satte hun sig til rette, imens hun forsøgte at stryge et par af de mørke lokker til side og væk fra øjnene. ”Det er lidt svært at forholde sig til….Alt det her med at skulle ud og finde noget at lave…Usikkerheden i, om man vil kunne til det….” Hun fugtede læberne en smule og hun skimmede kort menukortet, før hun lagde det fra sig. ”Ved du da, hvad du selv vil, når du når så langt?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 11, 2019 10:47:28 GMT
Molly smilede. "Åh ja, ved du hvad du gerne vil? Eller vil du prøve at komme ind på et Qudditch hold?" spurgte hun. Det eneste hun selv vidste var at hun ville have en eller anden form for uddannelse, hun var bare ikke rigtigt sikker på hvad det skulle være. Healer gad hun ikke, hun havde godt overvejet auror eller det magiske universitet. En del af hende ville også gerne arbejde med drager, bare fordi at der jo ikke var så mange kvinder der arbejdede med den slags. Mulighederne var jo uendelige.
"Nej jeg syntes det er mega svært... Altså jeg vil rigtigt gerne ud og rejse et år og bare slappe af, tjene penge... Måske tage til USA... Også tage en uddannelse bagefter." Sagde hun blot. Molly havde altid drømt om at se USA.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2019 6:54:12 GMT
”Jeg ved det ikke…Quidditch virker jo oplagt…Men…Det er også bare svært..For det er ikke mange, der bryder igennem på det og faktisk kan leve af det.” Erklærede hun stille, som hun rynkede brynene og rankede sig en smule. Forsigtigt, skubbede hun så menukortet over imod Molly. ”Men USA lyder også spændende…Der er jo også mange spændende internationale stillinger.” Forsøgte hun, som hun sendte veninden et opmuntrende og håbefuldt smil. Selv, havde hun dog svært ved helt at se sig ud af situationen med, hvad der skulle ske, når hun var færdig på Hogwarts.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2019 9:33:47 GMT
Molly nikkede. Hun kunne godt forstå at det måtte være svært: "Næh, men hvis det er det du vil.. Så må du ud og smide ansøgninger alle steder eller hvordan man nu gør indenfor den branche" sagde hun i et grin, hun anede faktisk ikke helt hvad folk gjorde. Man kunne vel ikke bare ansøge til et job? Nu var det ikke der Molly havde mest erfaring, det var mere Kyle der vidste sådan nogen ting eftersom han jo også havde en kæmpe drøm om at blive professionel Quidditch spiller.
"Ja.. Jeg tror måske bare gerne jeg vil rejse og se det hele lidt, så må vi se om jeg ikke kan finde ud af hvad jeg vil bagefter" smilede hun: "Og hvad med dig, stadig ingen kæreste?" spurgte hun nysgerrigt. Det var bare rigtigt tøset at snakke om drenge, men det var nu alligevel noget som Molly hurtigt hyggede sig med. Hun kunne generelt bare godt lide at snakke, og var som udgangspunkt super social.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2019 18:09:50 GMT
”Mhmm…Det er bare lidt bøvlet…Jeg tror vejen frem er at kende nogen..Du ved..” Hun trak lidt på skuldrene og som tjeneren kom over for at tage imod deres bestilling, bestilte Penelopé en citron-te. Derefter, blev opmærksomheden atter rettet imod Molly igen. Kinderne syntes for et øjeblik at blive røde, som hun mærkede lidt forlegenhed skylle ind over sig og et suk forlod hende, som hun rystede på hovedet og blikket atter faldt en smule imod bordpladen. ”Nej…Jeg…Altså…Der er den her…Fyr, som jeg godt kan lide…Men…Men jeg tror ikke han kan lide mig som mere end…” Hun stoppede op, som hun kløede sig lidt i nakken og med et dybt suk, erklærede hun så. ”Jeg…Jeg overvejede lidt at spørge Baldrian Zacharias Dumbledore om han ville tage med mig til juleballet…Men…Han vil vist kun i bukserne på mig..” Mumlede hun eftertænksomt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2019 18:57:29 GMT
Molly kunne godt mærke at hendes hjerte stoppede som Penelope nævnte Baldrian. Men hun sagde ingenting, Molly havde lige fra starten af besluttet sig for at hun ikke ville få følelser for nogen som helst og da især ikke Baldrian, så hun sagde ikke rigtigt noget mere end det som jo var sandheden. "Jeg må desværre sige jeg tror du har ret... Jeg har knaldet med ham for en måneds tid siden" sagde hun roligt.
"Men derfor kan det jo godt være han syntes du er sød... Hvis du kan lide ham skal du da klart spørge ham" sagde hun i et smil, hun ville ikke være sammen med Baldrian - eller jo sandheden var jo at det ville hun godt. Men hun ville ikke give efter for den slags, hun ville hellere bare være en fri fugl, for hvis man blev forelsket i nogen gjorde det alligevel alt for ondt når det gik galt, og sådan nogen ting gik bare af en eller anden grund altid galt for hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2019 20:53:05 GMT
Penelopés mine blev med ét noget mere fast og alvorlig, som Molly fortalte at hun havde været sammen med Baldrian. Det gjorde ondt…Forfærdelig ondt, selvom hun nødigt ville indrømme det. Også, selvom hun godt vidste at Baldrian havde været sammen med MANGE piger. Af alle, skulle Molly så være en af dem…Og som om det ikke var nok, så sad hun bare der og sagde det, som var det ingenting. Som om det var ligegyldigt, selv hvis Penelopé ’bare’ skulle være den næste til at tage turen. Hun rystede derfor bare på hovedet og lod øjnene flakke imod bordpladen, som slaget tydeligvis ramte og gjorde ondt. ”Ih tak…” Mumlede hun så.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2020 20:04:34 GMT
Molly kunne godt fornemme at stemningen pludseligt vendte og det var ikke på en super behagelige måde. "Er du... sur?" spurgte hun i en rolig stemme. Molly kunne ikke helt finde ud af hvad hun mente om Baldrian men hun havde også besluttet sig for ikke at tænke alt for meget over det, men derfor kunne det jo godt være at hun følte sig ramt over det hvis hun havde en masse følelser for ham.
Molly havde været sammen med en del fyrer, hun ville da ikke sige at hun som sådan var løs på tråden, men man kunne vidst heller ikke sige at hun var helt uskyldig. hun gik ikke bare rundt og scorede. Men hun afviste da heller ikke en sød fyr hvis han blinkede til hende og så lidt godt ud, hvorfor skulle hun? molly var jo ung og hun kunne jo gøre hvad hun ville, hun var single og ganske tryg omkring samleje og den slags.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 9, 2020 20:16:19 GMT
Penelopé trak lidt på skuldrene. Trods alt, var hun ikke en pige af den kaliber, som lag låg på sine meninger. Hun bed fra sig…Også, hvis det indimellem desværre betød at hun nok skabte lidt flere konflikter, end hvad godt var. Et suk forlod hende, som hun pillede lidt ved bordets dug og hun mumlede så; ”Jeg…Havde nok bare ikke troet han var din type…Og nu er det ikke ligefrem fordi det er mega fedt at dele en fyr med sin veninde…Men det kan der jo ikke gøres så meget ved.” Svarede hun, som hun rankede sig lidt. ”Jeg…Jeg kan bare godt lide ham…”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 11, 2020 15:33:35 GMT
Molly kunne godt mærke at stemningen blev helt mærkeligt. "Ved da heller ikke om han er min type, vi har det sådan rimeligt afslappet" sagde hun og smilede forsigtigt, nu var Molly jo ikke den helt store kærlkighedstype, hun havde det bare sjovt og syntes samleje var fedt. Baldrian var da heller ikke uerfaren for sin alder, men det var Molly jo heller ikke. Det var bare fedt at have det en smule sjov ting imellem og lige nyde verden lidt.
"Arhh... Har du snakket med ham om det? Det kan jo være han også godt kan lide dig?" sagde hun roligt. Molly havde ikke rigtigt taget stillinger til hendes følelser omkring Baldrian, men hun havde jo aldrig været i et forhold og heller ikke haft lyst til det, desuden var hun slet ikke en jaloux type og bare for at hun havde knaldet med ham, betød det jo ikke de skulle giftes. Dog kunne hun godt fornemme at Penelope måske havde nogen følelser i klemme.
|
|
|