Deleted
•
Post by Deleted on Feb 28, 2020 17:21:03 GMT
Penelopé sukkede ganske lidt, som hun lod en hånd glide igennem det mørke hår. Hun rystede lidt på hovedet og hun lod så ellers blikket glide lidt omkring i lokalet. ”Nej..Og det skal jeg så sandelig heller ikke.” Mumlede hun tænksomt, som hun bed sig lidt i læben og skævede tilbage imod Molly. ”Nu er det jo ikke ligefrem fordi jeg er et mega catch.” Bemærkede hun en smule spidst. – Tydeligvis lidt mere berørt af situationen end hun ville være ved. – Det var ikke fordi hun som sådan havde noget imod Molly….Det irriterede hende bare, at Molly altid syntes at få alt det som Penelopé gerne ville have, hvis ikke hun allerede havde det. – Ikke nok med at hun var mere feminin og ’pigelækker’ end Penelopé var, så var hun også sådan en pige, som drengene vendte sig for at kigge efter. Dét, alt imens Penelopé for det meste bare blev anset for at være ’en af gutterne’. – Noget der efterhånden godt kunne blive lettere trættende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 26, 2020 14:17:18 GMT
Molly kunne godt mærke at stemningen pludseligt var blevet en smule mere akavet. Hun ville virkeligt ikke have at der skulle være dårlig stemning imellem de to, og hun kunne mærke hvordan hun pludseligt var begyndt at blive lidt nervøs for at det kunne ske. ”What? Hold op Penelope... Du er da et catch! Du ser skide godt ud” sagde Molly i et forsøg på at være opmuntrende, dog mente hun det ganske oprigtigt.
Hun syntes bestemt at hun så godt ud. ”Jeg er ked af at du... Ja jeg ved ikke hvad jeg skal sige, jeg vidste bare slet ikke at i også...” sagde Molly. Hun var ret god til at lægge sine følelser på afstand og det havde hun nok også gjort lidt denne her gang. Baldrian var sød og skøn. Molly var bare altid bange for at brænde nallerne og gøre noget som hun kom til at fortryde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 11, 2020 19:01:29 GMT
Lidt utilfredst rynkede Penelopé på næsen. Strengt taget, var det ikke Mollys skyld at Pen på den måde havde et godt øje til Baldrian…Men ikke destomindre, gjorde det stadig ondt at høre om ham sammen med andre piger. – Og så særligt hendes veninder. Hun rystede afværgende på hovedet af veninden og nippede lidt til det hun havde stående af drikkevarer på bordet. ”Det er ikke noget..Han er ikke interesseret i mig alligevel..” Mumlede Penelopé, som hun skulede lidt ned imod bordpladen og fumlede lidt med hanken på sin kop.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2020 12:06:46 GMT
Molly vidste ikke helt om hun havde dårlig samvittighed eller hvad præcist det var hun følte. Hun havde nok mest af alt ondt af Penelope: "Det er jeg virkeligt ked af" sagde hun i en rolig stemme. Molly forelskede sig jo aldrig rigtigt og hun kunne gøre mange ting uden at hun blev såret. Hvis Baldrian bare droppede hende og knaldede en masse andre, så kunne det da godt være hun lige skulle synke det en ekstra gang, men så var det heller ikke værre. Molly syntes da slev hun var fint i kontakt med sine følelser, men hun vidste også godt at hun hurtigt kunne slukke for dem.
"Jeg vidste slet ikke du var interesseret i ham på den måde, jeg vidste heller ikke i havde været sammen" sagde Molly, mest i håb om at Penelope vidste at Molly ikke havde prøvet at ødelægge noget i den stil. Hvis hun vidste Penelope var interesseret i ham, så havde hun aldrig rørt ham. Det gjorde man bare ikke, og Molly kunne jo nok godt håndterer det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2020 14:47:27 GMT
Penelopé åndede tungt ud, som hun stirrede lidt på sin kop. Hun nippede lidt til sin te, før satte den fra sig igen og hun rystede så ellers lidt på hovedet. ”Vi har ikke været sammen…Det er bare…Nederen, når det er tydeligt at han ikke gengælder de følelser, jeg har for ham…” Hun rynkede lidt på næsen, som hun forsøgte at ranke sig og hun første så endnu en af de mørke lokker om bag øret.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2020 17:44:10 GMT
Molly nikkede. Hun var ked af at høre at Penelope havde det på den måde, for egentligt var det ikke fordi at Molly forsøgte at såre nogen: "Det er jeg virkeligt ked af at høre.. Jeg håber du finder en der har det på samme måde med dig" sagde hun ærligt. Molly vidste da godt at hun ikke kunne gøre noget ved at Baldrian ikke var itneresseret i hende, og Molly vidste da heller ikke om han ville mere med hende end bare at knalde, men det gjorde heller ikke så meget.
For nu nød hun jo bare at bruge tiden sammen med ham uden at tænke for meget over fremtiden. Molly var generelt ret fri for bekymringer, hun forsøgte bare at være glad og åben overfor hvad der kom til hende, men en del af hende håbede da på at han måske også kunne lide hende lidt mere end som så.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 25, 2020 18:45:55 GMT
”Hmmmr…Man er vel ikke altid lige heldig.” Svarede Penelopé, som hun lod en hånd glide igennem de mørke lokker og hun efter en dyb udånding lænede sig godt tilbage i sin stol. Indimellem, kunne hun føle sig totalt håbløs, når det kom til fyre. Ofte, følte hun sig totalt usynlig i deres nærhed. Mest fordi, hun bare følte at de så hende som ’en af drengene’. – Ikke at man måske kunne bebrejde dem, sådan som hun sad der i sine hullede boyfriendjeans, convers, tshirt og lidt baggy skjorte, der var bundet hende om livet. Håret var en smule rodet, som det hang i en halvløs knold efterhånden og ansigtet var fuldstændig clean for make-up, så man bort fra en smule mascara. ”Jeg er vist bare ikke helt..kærestemateriale.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 26, 2020 18:15:39 GMT
Molly havde virkeligt ondt af hende og hun kunne mærke at hun havde svært ved helt at finde de rigtige ord. "Jo.., Jo du er kæreste materiale Penelope! Du har bare ikke fundet den rette endnu" sagde hun insiterende, naturligvis kunne hun få en kæreste, hun var en virkeligt smuk, sød og klog pige. "Du skal bare finde den rigtige fyr, der er massere af dem og der er helt sikkert også en til dig derude, vi skal bare lige finde ham" sagde hun og smilede, hun sagde naturligvis "vi" fordi at hun gerne ville hjælpe.
Hun var glad for at Penelope og hun ønskede virkeligt ikke at det her kom imellem deres venskab. "Jeg håber ikke du er sur på mig" sagde hun i en ærlig stemme, hun håbede bare virkeligt ikke at hun ville ende med at lade det kom imellem dem, hun var ked af at hun ikke havde set hun var forelsket i Baldrian. Men Molly havde virkeligt ikke følt hun kunne gøre noget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 1, 2020 12:37:51 GMT
Penelopé skar endnu en lille grimasse ved venindens ord. Som de sad dér, var det trods alt en smule svært at tro på dem. Når Penelopé sad dér…Og så op og ned af hhv. sig selv og Molly..Så var der trods alt ingen tvivl om, hvem fyrene ville gå efter først. Molly var lyshåret…Køn og med fine dukketræk, imens Penelopé var en smule mere muskuløs efter sin quidditchtræning og dertil ovenikøbet var en smule kedelig i sin stil til sammenligning. Ord syntes derfor en smule for overflødige for Penelopé til overhovedet at gide modsige veninden. – Fyrene ville ALDRIG bare sådan lige få øje på hende. Stille, rystede hun dog på hovedet af Mollys næste spørgsmål. ”Nej. Nej, jeg er ikke sur på dig.” Svarede hun forsigtigt, på trods af at hun tydeligvis følte sig en smule modløs.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 3, 2020 14:26:54 GMT
Hun nikkede roligt. Hun var glad for at de to ikke ville ende med at blive uvenner over det: "Det er jeg glad for" smilede hun. "jeg ved det ikke helt, men jeg har overvejet at tage en snak med ham om tingene... Jeg kan ret godt lide ham tror jeg" sagde hun, hvis Penelope var okay med det så ville Molly jo rent faktisk gerne snakke med en veninde om tingene.
Det var normalt altid Molly der rådgav andre fordi hun selv tog tingene ganske rolig og var "toppen og ned", men i dag var det som om hun slet ikke kunne få ro på sig selv, hun kunne mærke at hun tænkte utroligt meget på Baldrian og bare gerne ville være tæt på ham. Hun havde aldrig ønsket sig en kæreste som sådan. Lige nu måtte hun dog indrømme at en del af hende gerne ville finde ud af om der mon var nogen chance for at de kunne bevæge sig en smule i den retning.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 24, 2020 13:19:34 GMT
Penelopé forstod ikke altid helt Molly. Selv havde hun netop siddet og krænget sine følelser ud for Baldrian….Og nu sad veninden så der og snakkede om at hun også kunne lide ham. – Hvor var hendes situationsfornemmelse? Var det virkelig ikke til at se at hun ikke havde lyst til at tale om det? Hun sukkede lidt, som hun lod de mørke øjne søge ud af vinduet og hun mumlede så lavmælt. ”Kan vi ikke snakke om noget andet end Baldrian?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 24, 2020 13:19:52 GMT
Penelopé forstod ikke altid helt Molly. Selv havde hun netop siddet og krænget sine følelser ud for Baldrian….Og nu sad veninden så der og snakkede om at hun også kunne lide ham. – Hvor var hendes situationsfornemmelse? Var det virkelig ikke til at se at hun ikke havde lyst til at tale om det? Hun sukkede lidt, som hun lod de mørke øjne søge ud af vinduet og hun mumlede så lavmælt. ”Kan vi ikke snakke om noget andet end Baldrian?”
|
|
|