Deleted
•
Post by Deleted on Nov 23, 2019 12:13:28 GMT
Tråd til @kyle Korridorerne på anden sal November 2056 - Tidlig formiddag Frostvejr Det var koldt udenfor. Alt for koldt til at være ude, spille quidditch eller næsten så meget som bare at gå en tur. Penelopés fingre syntes næsten at være stivfrosne alene på baggrund af at hun havde haft dem oppe af bukselommerne for en kort stund. Hun sad i en af vindueskarmene for sig selv i en af de store orridorer og læste og med ærmerne på sin store striktrøje trukket godt op om fingrene, sad hun egentlig bare og forsøgte at få tiden til at gå. – Det var trods alt ikke altid der skete så meget på Hogwarts i weekenderne. Indimellem, syntes der faktisk umådeligt stille, som om folk forsvandt alle mulige andre steder hen i weekenderne. – Eller…Det gjorde nogle af dem naturligvis også. – Nogle tog ned til den sorte sø…Andre til Hogsmeade og nogle sad ganske enkelt og puttede sig i krogene. – Hvis altså man var typen der havde kæreste på. Alt det, var Penelopé dog lige nu foruden og hun sad derfor blot og mumlede svagt, som hun læste lidt højt for sig selv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 26, 2019 21:06:46 GMT
Kyle måtte nok indrømme at han var rimeligt glad for tiden, men også ret forvirret. Sagt med andre ord så var han forelsket og han kunne ikke rigtigt være i sig selv ovenpå den fornemmelse, han havde aldrig været forelsket fyr. Der var mange på hans årgang der syntes han var søde, men han havde bare ikke rigtigt haft interesse godt nogen. Kyle havde ingen planer lige nu, han var bare på vej videre i mod et klasseværelse for at hente en bog han havde glemt for et par dage siden til Forvandling, det var et af hans yndlingsfag og med en af de lektier han havde til, måtte han hellere tage sig sammen.
"Hey... Penelope?" sagde han og smilede let. "Jeg troede du var rendt ud for at være social som de fleste andre" sagde han i et grin og rystede let på hovedet, han troede det kun var ham der var så kedelig at blive indenfor skolens fire vægge.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 2, 2019 20:40:50 GMT
Det gav et mindre sæt i Penelopé, som Kyle Von Nobel hilste på hende. Hun havde ikke hørt ham komme, som hun havde siddet fordybet i sine egne tanker med sin bog. Hun glippede lidt med øjnene, som hun rankede sig og træt lod hun en hånd glide igennem de mørke lokker. ”Åh…Nej, jeg har…Lektier, der skal laves..- Du ved.” Hun nikkede lidt imod sin bog, som hun for et kort øjeblik holdt den op og ganske let, lagde hun så hovedet på skrå. ”Hvad med dig?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 7, 2019 8:56:59 GMT
Hendes usikre stemme, fik kort et skævt smil til at glide over hans læber: "Er du okay?" spurgte han og lagde hovedet på skrå, ikke fordi han vidste da godt at hun nogengange bare var en smule akavet, men derfor ville han da gerne lige tjekke ind. Generelt var Kyle en meget omsorgsfuld fyr der altid prøvede at gøre det bedste han kunne for at alle folk var tilpas omkring ham, han ville bare så gerne at der ikke var nogen der gik og havde det dårligt eller følte sig udenfor. Ingen tvivl om at Kyle havde et kæmpe retfærdighedsgen.
"Arhh ja.. Jeg er også ved at drukne i lektier her i efteråret... Jeg vil bare gerne have en lektiefri juleferie, så jeg håber lige at kunne nå at få lavet dem alle nu her" smilede han og kiggede i mod hende. "For at være ærlig så gider jeg bare ikke rigtigt, jeg har lige nogen ting at gå og tænke lidt på" sagde han og smilede i mod hende, det var jo ikke noget alvorligt eller noget i den stil, men det var jo stadig noget der fyldte i hans hoved. Lidt for meget endda.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 8, 2019 22:23:53 GMT
”Okay? Nå…Ja, jeg er bare lidt træt.” Erklærede Penelopé, som hun sendte Kyle et roligt smil og lagde bogen lidt ned, så hun bedre kunne tage øjesyn af ham. ”Hvad laver du så heroppe? Ville det ikke være mere oplagt at sætte sig i opholdsstuen eller storsalen?” Spurgte hun nysgerrigt, som hun lagde hovedet på skrå. Godt nok sad hun selv i vindueskarmen og lavede lektier, men det betød jo ikke at det var alle, der foretrak det på den måde. – Tværtimod. Generelt fornemmede hun, at de fleste fandt det bedre at sidde i de bløde sofaer.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 11, 2019 10:54:17 GMT
Han smilede. "Jo måske... Jeg tror bare godt jeg kan li at gå lidt rundt, jeg har lidt for mange tanker for tiden tror jeg" sagde han og smilede i mod hende. Penelope var en vireligt sød pige,også selvom hun var nogen år ældre end ham. Det tænkte han dog ikke så meget over. "Har du lyst til at sætte dig med i storsalen?"spurgte han.
Han ville faktisk gerne bare sidde og slappe lidt af i godt selskab. "Eller har du travlt?" spurgte han og smilede til hende, han vidste jo godt at de fleste hyggede sig andre steder lige nu, men han det orkede han ikke rigtigt. Lige i dag var han ikke i humør til at være super social.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2019 18:09:03 GMT
Penelopé lagde hovedet lidt på skrå, som hun betragtede Kyle og overvejede hans spørgsmål. Hun lod ganske let et par fingre gnide hagen en smule og eftertænksomt, rynkede hun brynene og næsen en smule, som hun skævede ned af gangen i retningen mod storsalen. Et svagt suk lød fra hende, men hun nikkede så. ”Ja…Jo, okay. Hvis der altså ikke er for meget larm.” Svarede hun forsigtigt, som hun sendte ham et smil og gav sig til at pakke sit grej en smule sammen. ”Skulle du noget andet heroppe eller?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2019 18:54:54 GMT
Han rystede på hovedet. "Nej altså egentligt så vandrede jeg bare lidt" sagde han og smilede imod hende, som han begyndte at bevæge sig ned imod storsalen. "Har lige lidt mange tanker for tiden, så jeg prøver lige at holde styr på det hele inde i mit hoved" sagde Kyle, han var en ganske følsom fyr som faktisk havde det ganske sjovt med tingene, men han var også en fyr der ikke altid kunne holde styr på sig selv. Især ikke det sidste halve års tid, der var bare sket så mange ting.
"Jeg orkedebare ikke at være mega social som sagt..." sagde han. Kyle var da glad nok for tiden, blandt andet var alt det med Kiara jo super spændende, men så var der jo også hele den skyggeside der hed Aurelius. Det havde han bare ikke rigtigt tilgivet sin mor endnu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2019 20:55:28 GMT
”Ah..” Penelopé nikkede indforstået og roligt rejste hun sig, som hun samlede sine papirer sammen. Stille, bevægede hun sig derefter imod storsalen sammen med Kyle, alt imens hun lyttede til, hvad han fortalte. ”Er der noget du har brug for at tale om?” Spurgte hun så forsigtigt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2020 20:06:51 GMT
Kyle smilede i mod hende og trak så kort på skuldrene. "Jeg ved det ikke rigtigt, der er ikke så meget at sige... Jeg opdagede lige at min far slet ikke er min far i sommers, så det føltes rimeligt neden" sagde han ærligt, han havde ikke talt med ret mange mennesker om det. Ikke fordi at det var en hemmelighed, nok mere fordi at han ikke rigtigt syntes der var nogen der forstod det alligevel.
Aurelius var jo fin nok, men han ville aldrig nogensinde være Kyle's rigtige far. Ikke i hans øjne ihvertfald. Lige de her dage havde Kyle bare aller mest lyst til at tale med sin far, men eftersom han døde for nogen år siden var det jo ikke rigtigt en mulighed han havde. Kyle følte nok bare han var den eneste der forstod situationen. Lige nu var Kyle nok bare mest sur på sin mor. Hende gad han ihvertfald slet ikke snakke med om det her.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 9, 2020 21:06:35 GMT
”Åh…Det er jeg ked af.” Penelopé bed sig lidt eftertænksomt i læben, som hun betragtede Kyle og hun hankede så lidt mere op i sin taske, før hun gjorde mine til at bevæge sig videre ned af gangen. – Al den der føle-føle snak, var ærligtalt ikke det hun var bedst til. Lige på det punkt, havde hun trods alt nok bare altid været mere en ’handler’ end en der ’spekulerede’ alt for meget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 11, 2020 15:16:18 GMT
Kyle smilede roligt til hende. Han syntes ihvertfald ikke det havde været den letteste oplevelse i sit liv, og selvom samtalen var nogen måneder siden nu så måtte han da nok indrømme at han ikke rigtigt var kommet sig helt over det. Det havde jo været en fin nok samtale og det var jo ikke fordi at Aurelius ikke var super flink omkring det og sådan nogen ting, det var bare som om at Kyle ikke rigtigt kunne finde ud af at finde ro i sit hoved. Han savnede nok bare sin far.
"Ja det er faktisk ret lort, jeg ved ikke lige hvordan jeg holder op med at have det dårligt over det" sagde Kyle i en lidt nedslået stemme og kiggede ned i jorden, det var egentligt fint nok for ham at fortælle folk om det. Det var jo ikke ham der havde gjort noget galt, men det føltes nu alligevel ikke ret behageligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 28, 2020 17:42:50 GMT
Penelopé rettede blikket en smule fremad, som hun for et øjeblik ikke helt vidste, hvad hun skulle sige. 'Føle-føle-snak’ havde trods alt aldrig været hendes spidskompetence. – Ikke at hun ikke forstod det…Hun håndterede bare generelt set ikke andres følelser lige godt altid. Hun forsøgte derfor bare at sende ham et lille trøstende smil. ”Mon ikke det nok skal ordne sig?” Prøvede hun så, i et forsøg på at være lettere opmuntrende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 26, 2020 14:18:06 GMT
Han smilede og trak så på skuldrende. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige til det, han var bare virkeligt forvirret for tiden, hans mor mente jo det nok bare var teenager hormoner, selv vidste han ikke helt hvad han troede. Han var forelsket, han var frustreret og han syntes faktisk at det hele var en smule forvirrende lige nu. Han ville nok bare gerne løbe hovedet ind i væggen og besvime et par dage i håb om at alt så var lidt bedre.
”Det håber jeg... Hvordan har du det?” gentog han som om han bare ville skifte emne lidt. Han ville rigtigt gerne have fokus væk, egentligt ville han bare gerne snakke med Kiara men han ønskede jo heller ikke at virke desperat, han var bare virkeligt ikke særlig god til alt det kærligheds pjat. Men det var nok meget normalt, han havde jo ikke erfaring med det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 25, 2020 18:45:02 GMT
”Tjooh, ganske godt…Selvom jeg samtidig syntes der er travlt.” Svarede hun roligt, som hun hankede lid top i sin taske. ”Der er meget at se til, når der skal tages stilling til at min tid her på skolen snart er overstået.” Erklærede hun, som hun hankede en smule op i tasken. ”Jeg tror jeg har tænkt mig at lede efter en lejlighed i London…Og så skal jeg vel overveje noget videre uddannelse.” Svarede hun eftertænksomt. Hvad hun helt havde tænkt sig at gå efter, var hun dog ikke sikker på.
|
|
|