Deleted
•
Post by Deleted on Jan 7, 2020 21:26:42 GMT
Millie kom til at grine lidt af hans ord og blev derfor en anelse flov, hvilket fik hende til at kigge kortvarrigt ned på sin mad, før hun kiggede op på ham igen. "Mener du som i en date-date, eller bare som i Vi har en aftale- date. Altså begge ting er fine for mig dog."Smilede hun så og rettede lidt på sit hår. Hvis der var noget hun havde lært af at være tæt på Matt, så var det at gribe chancerne, når de bød sig. Hvilket den virkede til at gøre nu. Hvad det ville føre til vidste hun ikke, men altså hun kom jo heller aldrig videre, hvis ikke hun turde leve lidt. Hun havde heldigvis ingenting imod dyr, så at han spurgte om han måtte tage sin hund med, gjorde ikke den store forskel. "Selvfølgelig. Hvad er det for en hund du har?" Selv boede hun mutters alene faktisk og ejede ikke en eneste form for dyr. Men sådan måtte det jo være. Det var ikke fordi hun ikke kunne lide dem, hun mente bare ikke selv at have tid nok til at passe dem, når hun var på kedlen hele tiden. Det ville ikke var fair for dyret. "Hvordan lyder kl 19.00?" Spurgte hun så med et smil for ligesom at slå handlen helt af.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 8, 2020 12:26:09 GMT
Han trak på skuldrene. "Jeg ved sgu ikke hvad jeg mener, jeg tager det ret stille og roligt" sagde han og smilede til hende, det var jo fair nok hvis hun ikke havde lyst til at det var en date-date, han var okay med det bare var venskabeligt. generelt var Gavin jo bare glad for selskab lige nu, og ligegyldigt hvad så kunne han jo ikke løbe fra at han syntes han havde ret god kemi med hende, ihvertfald den smule han nu engang kendte hende.
"Det er en husky... Frank hedder han" sagde han og smilede: "Han er ret cool, stille og rolig.. 4 år" sagde han, han var virkeligt glad for sin hund og selvom han jo desværre skulle være alene hjemme når Gavin arbejdede, så brugte Gavin utroligt meget tid med ham når han endeligt havde fri. "Det lyder helt perfekt... Det vil jeg da glæde mig til.." sagde han, "Og du er okay efter din blodprøve, og dit svar og det hele?" spurgte han, han ville gerne sige farvel til hende, men han ville jo gerne lige sikre sig at hun faktisk var okay ovenpå det hele.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 9, 2020 18:32:44 GMT
Millie kom til at trække lidt på smilebåndet over at han ikke helt ville vælge det ene frem for det andet. Det gjorde hende egentlig ikke noget. Det var trods alt meget nyt det det havde gang i, hun ville da nok også selv havde svært ved at svare på det spørgsmål. Egentlig ville hun også gerne bare have en god aftenen og mon ikke det blev det uanset? "Så går jeg ind i det med åbent sind. Jeg glæder mig." Kom det så fra hende, før hun sendte ham et prøvende flirtende smil, bare lige for at prøve sig lidt frem.
Det var ikke meget Millie egentlig kendte om hunderacer, men hun var da ret sikker på hun havde styr på hvad en Husky var. Det var vidst en ok stor hund, men mon ikke der ville være plads? Det var hvert fald en smuk hun. "En Husky? Er det ikke de der slædehunde med blå øjne?" Hun ville lige være helt sikker. Samtidig skrev hun sig bag øret, at den altså hed Frank. Det var et lidt sjovt hundenavn, hvis man spurgte hende. Hun blev glad da han så lige spurgte til hende for at tjekke op. Det var lidt svært for hende helt at svare på, så hun trak kort på skuldrene, men besluttede sig så om sit svar. "Tjo jeg har det fint nok tak. Jeg skal nok bare lige vende mig til tanken om at tingene ikke blev som jeg drømte om." Hun smilede og lagde så sit bestik, som tegn til at hun var færdig med at spise. "Tak fordi du ville hjælpe."
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2020 19:18:44 GMT
Han smilede og nikkede så. Ja han havde egentligt heller ikke rigtigt tænkt sig at forvente noget, andet end at de hyggede sig: "ja det er han... Jeg fik ham fra et internat da han var et år gammel fordi at han splittede deres lejlighed ad" sagde han og trak på skuldrene. Han var nok bare frustreret. Sådan en hund skulle jo have meget motion og selvom han var alene hjemme når Gavin arbejdede så havde han en der kom og gik med ham, og derudover løb Gavin jo en del ture hvor han tog hunden med.
"Tak... Så vil jeg glæde mig. Tak for snakken" smilede han. Gavin måtte hellere videre, der var trods alt altid en del arbejde at passe.
//out
|
|