Deleted
•
Post by Deleted on Nov 26, 2019 21:01:43 GMT
Han smilede og nikkede så. "JA det var jo også derfor jeg spurgte, jeg er ikke altid så god til at have et godt socialt liv" sagde han, det var faktisk lidt som om at Gavin havde lukket sig utroligt meget inde de sidste par år, han havde bare ikke rigtigt kunne få tingene til at fungerer. Han var bare glad for at han kunne bruge lidt tid sammen med et andet menneske, og han syntes jo at Millicent virkede både sød og intelligent, hvilket var ting han satte pris på når han skulle bruge tid omkring folk.
"Nej" sagde han blot: "Så fancy er den magiske verden ikke. Det vil kræve du tager de mulige forældre med" sagde han, det havde han ikke noget at gøre med og det var jo ikke fordi de havde et kartotek over alle magikere. Det passede ham nu også ganske fint. Tingene kunne jo ikke rigtigt gøres hurtigere, og han syntes nu alligevel det var utroligt spændende at arbejde dette her sted, han ville helt sikkert kede sig på et almindelig muggler hospital.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 28, 2019 16:06:19 GMT
Millie sad og smilede, farven var kommet tilbage i hendes kinder og hun sad lidt og vurderede Gavin. Han virkede simpelthen så venlig og hun blev glad bare af at være i rum med ham. Det var virkelig en rar følelse. " Så må vi hellere sørge for at du får en god oplevelse med det." grinede hun lidt og første i vildfaren lok hår om bag øret hvor hun fæstnede det og lod så langsomt hånden falde ned i skødet og så over på lægen igen. Hun kunne egentlig godt forstå at man ikke kunne finde forældrene ud af blodet, men det kunne altså være effektivt. Igen måtte hun så også overveje om hun overhovedet ville kende svaret, nu vidste hun hvem hendes bror var og det var ikke ligefrem nogen solstråle. Hun kiggede over på Gavin og sendte ham et lille smil. "Så, jeg er klar til at gå nu tror jeg" Hun kom ned fra biksen hun havde siddet på dog holdt hun stadig ved med den ene hånd til hun var helt sikker på verden var holdt op med at snurre omkring.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 7, 2019 8:50:34 GMT
Han smilede og nikkede så. "Ja øvelse gør mester.. Arbejder har bare taget en del tid, da jeg var yngre ville jeg være den bedste på studiet også ville jeg gerne blive leder.. Nu har jeg opnået det, så må vi jo se hvad det næste bliver" sagde han og trak på skuldrene, han var virekligt en ambitiøs mand. "Så jeg tror det er på tide jeg forsøger det der med at have venner" smilede han til hende, nu kendte de jo ikke hinanden super godt, men ud fra hvad han dog havde erfaret, måtte hun da gerne være en a hans venner.
"Fedt, jamen så lad os gå derned... jeg har taget en pause her midt på dagen, jeg har bare et kedeligt møde i eftermiddag" sagde han og smilede, det var klart det værste ved at arbejde med det han gjorde. At han nogengange havde brug for lige at holde møder om helt almindelige og kedelige ting, det var trods alt sjovere at have med patienter at gøre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 9, 2019 17:20:06 GMT
Millie smilede, men var så ved at vælte en bakke med nogle instrumenter da hun ville støtte sig til bordet. "uh" lød det fra hende. Hun havde altid været lidt klodset og særligt når der skete lidt meget nyt omkring hende. Hun grinede dog bare af det og så på ham. Der var heldigvis ikke noget der gik i stykker. "Jeg melder mig gerne som prøveklud" Drillede hun så. Hun kunne selv godt have brug for at være lidt mere social og Gavin her virkede virkelig sød, så det ville helt klart være win-win. Derefter rakte hun ham meget formelt hånden. "I så fald, betragt mig som din ven." Hun ventede på at han skulle trykke hende i hånden som bekræftede han deres blomstrende venskab. Hvad det ville munde ud i vidste hun ikke, men det var måske heller ikke vigtigt lige nu.
"Jeg skal først på arbejde i aften, så jeg har tid nok." fortalte hun så med et lille smil. Det var spændende at se hvor det her kunne bære hen og uanset så havde hun bare brug for lidt omsorg de her dage om det så "bare" var fra venner.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 9, 2019 19:22:25 GMT
Han smilede. "Det er pænt af dig, det vil jeg sætte pris på... Det er lidt hårdt nogengange, men jeg har det fint" sagde han roligt, Gavin mente da selv at han var et godt menneske og han vidste bestemte god at det ikke var sundt at være så isoleret som han var. Han havde bare utroligt mange ting at se til hele tiden, og han var glad for at han havde opbygget en karrierer. Men han gik da også lidt med en drøm om både børn og en kone en dag, men nu var det jo desværre ikke fordi at han blev yngre.
"Åh det lyder dejligt.. Hvad vil du have?" spurgte han som de ankom til caféen. "Jeg har sikkert spurgt, men jeg har helt glemt hvad det er du laver til dagligt?" spurgte han og smilede i mod hende, han havde været så omtåget den aften han havde mødt hende, at han følte der var dele af samtalen han ikke helt kunne tyde. Desuden ville han gerne lige sikre sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 9, 2019 19:33:47 GMT
Millie kiggede smilende på ham og vurderede ham lidt. Måske kunne det godt gå hen at blive farligt. Matt havde været som gift med sit job og det var endt rigtig skidt, hvad hvis det her endte lige sådan? Det håbede hun virkelig ikke. Måske hun skulle være lidt forsigtig bare lige for en sikkerheds skyld. De ankom til cafeen og hun kigged hurtigt menukortet igennem. "En sandwich til mig tak og lidt vand til." Bestilte hun så, hun regnede ikke med at han skulle betale hendes mad, for det var jo ikke fordi det var en date de skulle ud på... var det?! Hun kiggede over på ham med et smil, hvad hvis det var? Nej han havde jo snakket om at han gerne ville være mere social og have flere venner. Ja, venner. "Jeg er servetrice på Den utætte kedel" fortalte hun så roligt uden noget problem i at skulle gentage sig, hun var ret sikker på at have nævnt det for ham før hvert fald.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 11, 2019 10:22:53 GMT
Han smilede som de satte sig ned. Glad for at være i selskab af et andet menneske, det var han jo desværre ikke helt så ofte som han måske ønskede sig at være: "Ja jeg er faktisk også lidt sulten, jeg tror også jeg tager en sandwich" sagde han roligt, han var faktisk ganske sulten - men han havde jo heller ikke spist siden meget tidligt i morges. Han nikkede let. "Nåh ja det husker jeg vidst egentligt godt" sagde han og smilede til hende: "Det er godt nok nogen år siden jeg sidst har været i byen sidst eller i nærheden af Den Utætte Kedel" sagde han og smilede til hende.
"Det må være et hårdt job til tider? Bare når jeg tænker på de slagsmål jeg får ind på Mungos,også tænke på at du jo må være vidne til noget af det" sagde han og rystede på hovedet. Han forstod slet ikke at folk ikke kunne styre sig selv. HVorfor gad man drikke sig så fuld at man bare slog løs på alle?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2019 9:43:58 GMT
Han var en spøjs fyr på nogen område, men det var bare med til at Millie syntes om ham og gerne ville bruge mere tid sammen med ham. Hun blev da også glad som han erkendte at han var sulten, så skulle hun ikke spise selv. "Uanset er det nok godt for dig at få lidt mad, så du ikke ender som første gang vi mødtes." Kom det så fra hende med et lille venligt smil for at sikre sig at han ikke tog det som en negativ ting. Hun ville jo bare skabe lidt god stemning. "Det er nu heller ikke så ofte jeg er i byen. OG på Den Utætte kedel står jeg mest på den "kedelige" side af baren." Grinede hun så ganske sandfærdigt. Det var lidt svært at drikke og passe sit arbejde, desuden var hun slet ikke sikker på at de måtte det på Kedlen. Hun havde da hørt om andre steder, hvor man måtte drikke på arbejdet, men hun havde nu heller ikke lyst til det. Hun ville gerne kunne passe sit arbejde. "Det faktisk længe siden, at jeg har været sådan rigtig fuld." tilføjede hun så med et lille smil og rettede på håret. Hun måtte tænker over lidt om jobbet var hårdt, det var hyggeligt og hun kunne godt lide det, men der var da tidspunkter hvor hun måske ikke var helt så glad for det. "Altså, jeg er ikke altid lige glad for at blive lagt an på af gæsterne, men for det meste så klare jeg det. Der har været nogle enkelte ekstreme tilfælde dog." Forklarede hun så og tænkte bl.a. på mødet med sin bror, hvor han havde virket tæt på at ville i seng med hende. Det var simpelthen ulækkert. Eller hende kvinden Dakota Dracia Azalera Azrael, Millie var ikke ligefrem til piger. "Slagsmål blander jeg mig dog ikke i. Det er jeg slet ikke stærk nok til." Grinede hun så.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2019 17:20:30 GMT
Han smilede og nikkede så. "Ja det var ikke sådan lige skide heldigt" sagde han i en rolig stemme, det var ikke lige noget der normalt skete for ham men han måtte da også indrømme at han havde haft en virkeligt stressende dag. "Ja også her... Jeg har så travlt med arbejdet at jeg ikke rigtigt kan holde fokus på andre ting" sagde han og smilede imod hende, glad for at han havde lidt socialt liv lige nu, det øvede han sig jo i og hun havde jo trods alt sagt ja til at være hans forsøgs person.
"Nej det kan jeg godt forstå. Det må være et sindsygt job.. Til tider" sagde han: "Jeg er ikke sikker på jeg ville kunne holde til at høre på fulde idioter dagen lang" sagde han i en ærlig stemme. Det var en smule omtumlet for ham at snakke med den slags typer og han syntes det var slemt nok at han nogengange skulle møde dem på Mungos når de først havde damned sig selv helt op: "Men jeg har heller ikke rigtigt nogen venner der går i byen mere, de fleste har efterhånden fået kone og børn" sagde han i et smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2019 17:52:36 GMT
Hun smilede venligt til ham, som for at sige at han ikke skulle være for hård ved sig selv. "Uanset, så må du se det gode i det. Hvis ikke du havde glemt at spise, havde vi måske ikke mødt hinanden." pointerede hun så med et glad lille træk på skuldrene. Det var trods alt grunden for at de sad her sammen nu, fordi han havde haft brug for hjælp den nat. Man kunne måske nok ønske sig lidt finere forhold, men helt ærligt så kunne Millie godt lide det tilfældige, det var noget af det hun havde brug for lige nu. Tilfældig og naturlig.
"Til tider" Nikkede hun enigt og tænkte på de sidste møde hun havde haft med Judas. Hun gruede stadig for næste gang han ville dukke op på kedlen, det var også kun mere grund for hende til at finde ud af så meget som muligt om familien før det. Mafiaboss! Virkelig?! Det var simpelthen så sindsygt. langt mere sindsygt end hvad Gavin snakkede om, men hun turde nu alligevel ikke nævne den detalje for ham. i stedet sukkede hun og skævede lidt til ham. "Måske man skulle gøre noget ved det? På lørdag, så bare drikke sig fuld og virkelig nyde livet. Glemme alle bekymringer" Foreslog hun. nok mest i sjovt, hun kendte sig selv godt nok til at vide, at det nok ikke ville ske. Hans kommentar om familie fik da også hendes smil til at falme lidt. "Ja, Børn og mand. Gavin må jeg stille dig et spørgsmål? Tænker du nogen sinde over om du har misset chancen for en familie?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2019 19:07:18 GMT
Han smilede let til hende. Millicent virkede helt enormt sød og han ville faktisk gerne lære hende bedre at kende, også selvom det kun var på et venskabeligt plan: "Jamen det kan vi da godt gøre..." smilede han som hun foreslog om de skulle tage i byen. "Men jeg skal nok ikke drikke så meget jeg ikke kan gå hjem, det er jo lidt tid siden jeg har drukket sidst" sagde han i et grin, han ville helst ikke ende med at der skulle ske et eller andet helt åndsvag.Han ville jo gerne gøre et godt indtryk.
Hendes spørgsmål fik ham til at blive en smule eftertænksom. "lidt måske... Altså så gammel er jeg da heller ikke, men jeg tænker da godt nogengange på om jeg nogensinde får en familie. Men det er jo så bare det valg jeg har taget ved at arbejde mere end noget andet" smilede han let. Det var da ikke for sent endnu. Men han vidste da godt at han ikke skulle vente ti år mere med at få børn, han ville jo trods alt gerne se dem vokse op.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2019 19:57:19 GMT
Det havde egentlig ikke været ment som en invitation det med at drikke sig fuld, men hvis han gerne ville være med, sagde hun ikke nej. "Egentlig havde jeg tænkt mig det bare skulle være i min lejlighed, så der ligesom ikke så langt hjem. Men lyder da også meget fin." Tilføjede hun så. Det kunne sikkert blive meget spændende at tage i byen med ham. Hun ville egentlig gerne opleve ham lidt på slap line. Se hvad der gemmer sig inde under den pæne skal. Som forresten var vældig pæn hvis man spurgte hende. "Men det en aftale. på lørdag mødes vi et sted og drikker sammen." Grinede hun så og rettede lidt på sit hår. Hun lyttede så til hans ord om familiestiftelse og var egentlig meget enig med ham. Nervøs, men enig. Det var skræmmende at tænke på at der på en eller anden måde var en tidsfrist, men også skræmmende at tænke på at skulle stifte familie. Nå det kom vel naturligt når man en dag mødte det rette? Ved denne tanke kiggede hun diskret over på Gavin. Kunne det være den rette?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2020 19:59:04 GMT
Han smilede let. "Jamen det kan vi også godt, jeg syntes det hele lyder hyggeligt" medgav han og smilede i mod hende, han var ikke typen der normalt var sådan super social men lige nu gjorde det ham bestemt ikke noget at være lidt social omkring hende. Han smilede og nikkede så. Det lød hyggeligt, og måske en smule date agtig, men det havde han ikke rigtigt lyst til at spørge om, han ville nok hellere bare se hvad tiden ville bringe, egentligt søgte Gavin jo ikke noget - men han udelukkede da heller ikke noget.
Han smilede let: "Tænker du vi skal spise et eller andet sammen først?" spurgte han. Det var måske også vildt at gå fra et møde til vild druk, men på den anden side så lød det jo som om de begge syntes det var en smule tiltrængt at slå sig lidt løs, og Gavin var bare glad for at han kunne være social.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2020 17:35:06 GMT
Egentlig havde den oprindelige tanke været, at det bare skulle være hende og en flaske rødvin, men det ville lyde enormt afvisende at sige det til ham, og helt ærligt, han så da godt ud! Tænk hvis det faktisk ville udvikle sig til noget. Det kunne hun helt ærligt godt bruge. Derfor smilede hun bare til ham glad for at han ville være med til en sådan aften. Da han så ovenikøbet foreslog noget at spise besluttede hun sig for at slå til. Det kunne helt sikkert kun blive godt og det var da nok på tide, at hun forsøgte sig med dating igen. Desuden var han en virkelig pæn mand. Hun tænker hurtigt over mulighederne før hun så stillede sit tilbud op. "Godt, hvad nu hvis jeg sørger for en bøf, så tager du en flaske vin med?" Godt nok ville de nok ikke blive fulde af en flaske vin, men altså det lød lidt grådigt at bed ham tage 3 eller 4 flasker med, og hun havde da også selv nogle flasker de kunne tage hul på hvis det blev nødvendigt. "Hvordan lyder det?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 7, 2020 12:08:16 GMT
han smillede. "Jamen det lyder næsten som en date" sagde han og smilede i mod hende, ikke at det gjorde ham noget. Millicent var en smuk kvinde og hun virkede da også helt utrolig sød, det var bare længe siden at Gavin havde haft interesser der gik i den retning. Han var trods alt et menneske der altid satte sit arbejde først, hvilket helt sikkert ikke altid var en god ting. Dte gjorde jo også han følte sig ganske isoleret: "Ehm, jeg har en hund... må jeg tage ham med?" spurgte han, ikke fordi at han kunne da godt være alene hjemme, men han var bare i forvejen så meet alene hjemme på grund af Gavins job.
"Jamen så... Klokken seks eller hvornår tænker du?" spurgte han for at sikre sig de havde en aftale i hus. Han glædede sig allerede, men var da også en smule nervøs. Bare fordi at han ikke havde været super social, og da slet ikke alene med en pige i noget tid. Han var en charmernede fyr og mange af kvinderne på hospitalet lagde hurtigt mærke til ha,. Desværre var det bare ikke sådan han havde det
|
|
|